ALTELE

Probleme pe care le-ati avut pe parcursul cumparaturilor efectuate la acest magazin online, la preluarea produsului, la achitarea lui, la eventuala predare a produsului la garantie in termenul de garantie. Eventual explicati daca produsele au fost sau nu probate inainte de livrarea lor. Va rog sa explicati cat mai amanuntit eventualele probleme sau pareri pro pe care le aduceti magazinului online: aici intra timpul de livrare al produsului si eventualele costuri.


In sectiunea de comentarii va puteti exprima in voie. Ele vor intra in moderare si vor fi modificate in cazul in care folositi cuvinte obscene.

Nu suntem singurii care dam tepe prin magazinele online. Avem si austrieci care fac asta. Sau poate sunt lupi vopsiti? Cititi mai multe aici.

43 comentarii

  1. Citadin Roman in Romania SFIDATA

    Buna, Am cumparat pantofi de la Modlet. Aveau oferta 1+1, adica cumperi doua produse si platesti unul. Ca sa alegi produsele ei fac poze in care vezi ambele laterale, cea interna si cea externa, dar nu fac si din fata sa poti evalua cu ce tip dimensiuni ale talpii piciorului a preferat producatorul sa lucreze. Nefiind din fata fotografiate odata ajuns coletul la mine constat ca sunt atat de putin incapatoare incat sunt produse neconforme. Acum, ca fabricantul s-a adresat generatiei tinere ce a suferit modificari in sensul subdimensionarii osoase fata de noi ce am fost hraniti cu hrana naturala in perioada intrauterina si in copilarie, nu e vina nimanui, insa ele trebuiau fotografiate spre prezentare si din pozitia frontala pt a putea sa distingem aceasta. In plus cred ca sunt si gresit produse pt ca daca degetele mele atat de subtiri – mereu am avut oase foarte subtiri, nu ma incadram nici in tiparul de clasificare numit 1, ci eram sub acela pt ca am crescut brusc si inalta bine, la 170 cm, nu au loc inauntrul incaltamintei ce este piele ecologica, dar deosebit de groasa, e clar ca ele sunt produse neconforme. Apoi al doilea produs este cisma de vara Pulla, o splendoare, ce are defect ascuns ce nu poate fi remediat, imi placea atat de tare ca am studiat daca e posibil, pai nu era. A fost gresit lipit intaritorul de la calcai, ce este intre captuseala si exterior, a format o creasta pe toata latimea calcaiului cu o proeminenta serioasa de 8 mm, practic ai putea sa te supui unui supliciu. De incaltat le-am incaltat cu punga de nylon pt ca asa fac la probe, aluneca usor piciorul.
    Acum cu doua produse, intaiul neconform, al doilea cu defect interior nereparabil, la retur tot eu trebuie sa platesc transportul. Ma irita. Nu vad dc eu trebuie sa am paguba. Personalul a tras o minciuna pe chat, in sensul ca joi voi fi contactata prin mail. Nu au facut asta, nici vineri. Am scris mail, am explicat situatia, nu raspund. Oare ei vand produse defecte? Am intrebat pe chat daca pot sa verifice produsele unde apar defecte ascunse, nu au raspuns, nici daca pot sa le pipaie. Nu permit returnarea la magazinele lor, dar nici nu se ofera sa suporte costul transportului si al returului.
    E curata debandada acolo. Ma intreb daca proprietarul afacerii stie ce-i fac angajatii.

  2. Problema in acesta tara nu sunt magazinele ca nu isi respecta promisiunile si legea si le incalca asa cum au ei chef. OPC sau ANPC sunt reala problema pt. ca nu isi fac datoria si nu protejeaza romanul de rand,de asta toate magazinele si unitatile de service din tara asta fac ce vor si cum vor.Sa nu uitam cati sefi la OPC au fost anchetati(si doar atat) pt. luare de mita si protejarea intereselor magazinelor in defavoarea clientilor,si cu asta am zis tot,nu va mai plangeti ca pierdeti timpul degeaba.

  3. Salutare tuturor,

    Am cumparat de pe http://www.ideall.ro in jurul pastelui cateva produse electrocasnice. Printre ele cea mai scumpa si evident si cea cu probleme o masina de spalat vase. Pe scurt: parea ok pana am incercat sa fac prima spalare de proba cand a inceput sa urle o eroare. I-am sesizat, au raspuns la ceva zile (era weekendul cu Pastele). Dupa ceva fastaceli au zis ca trebuie sa trimita un tehnician sa faca o constatare, un soi de sa vada ca nu sunt eu senil si ca masina chiar nu merge. A venit omul cam la o saptamana, a desfacut-o si curgeau bucati de plastic din ea. Ceva pompa era rupta din clemele de prindere, si mai erau bucati de plastic pocnite prin ea, un surub nu a mai putut sa il puna la loc ca se desprinsese filetul. Imi lasa constatarea, eu ii sun inapoi pe cei la ideall ca ok, a venit omu, am constatarea, cand se inlocuieste produsul? Ei ca nu, ca se repara. Eu zic frate, e produs care nu a mers nici macar o data si tehnicianul a zis ca dumnezeu stie ce o mai fi rupta prin ea ca fara pompa aia nu poate verifica altceva. Eu zic nu vreau reparatie, vreau sa o returnez, daca o inlocuiesc bine, daca nu ramburs la suma. Ei imi raspund cu tact ca daca vreau sa o returnez trebuie sa platesc reparatiile, ca si cum ar fi vina mea. De prost gust dupa parerea mea. Tin sa mentionez ca o problema similara, dar direct cu cei de la Gorenje s-a rezolvat fara nici un fel de lupte si dezbateri.
    Concluzie, feriti-va de http://www.ideall.ro si daca luati ceva insistati sa faceti proba la livrare.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *