CEL.RO

Probleme pe care le-ati avut pe parcursul cumparaturilor efectuate la acest magazin online, la preluarea produsului, la achitarea lui, la eventuala predare a produsului la garantie in termenul de garantie. Eventual explicati daca produsele au fost sau nu probate inainte de livrarea lor. Va rog sa explicati cat mai amanuntit eventualele probleme sau pareri pro pe care le aduceti magazinului online: aici intra timpul de livrare al produsului si eventualele costuri.

In sectiunea de comentarii va puteti exprima in voie. Ele vor intra in moderare si vor fi modificate in cazul in care folositi cuvinte obscene.

187 comentarii

  1. În legătură cu primul meu comentariu despre cel.ro, am primit bundle-ul nvidia care era inclus cu achiziția plăcii video, așadar eu nu mai am nimic cu ei, au fost foarte de treabă după ce le-am explicat situația.

  2. Sal. Am cumpărat un tel Xiaomi Redmi 3s de la Cel. Dupa1an și 11 s-a stricat. Fac fisa service și primesc mail de la ei cu o adresa de site a celor de la Service Return. Completez tot ce era de completat pe acel site, după câteva zile vine curierul, ia telefonul și îl duce către Service Return. După alte câteva zile primesc mail:
    Buna ziua,

    Va multumim ca ati apelat la Service Return!

    Produsul dumneavoastra Xiaomi Redmi 3s 32gb dark grey inregistrat cu fisa service: AHL-170855 nu a putut fi solutionat prin reparatie de catre service-ul partener autorizat deoarece acestia au constatat ca produsul prezinta carcasa deformata (indoit), ca urmare a utilizarii sau pastrarii necorespunzatoare, recomandate de producator.

    Service-ul partener autorizat ne-a informat ca insumarea acestor factori duce la degradarea si la functionarea defectuoasa a aparatului, asadar, produsul nu se mai afla in garantie.

    Produsul poate fi remediat de catre service-ul partener autorizat numai în regim postgarantie si implica un cost estimativ al reparatiei de 518 lei (T.V.A. si transport inclus), care implica inlocuire placa de baza + carcasa, in limita disponibilitatii componentelor la SAP, pentru aceasta reparatie beneficiind de o garantie de 90 zile.

    Pentru efectuarea reparatiei de catre service-ul partener autorizat in regim de postgarantie este necesara solicitarea sau acceptul expres din partea dumneavoastra, pe care va rugam sa ni-l comunicati pe e-mail la help@service-return.com

    In cazul in care nu aveti acces la internet, Service Return va pune la dispozitie numarul de telefon 0903760703 (tarif 1,5e/minut in cazul in care ati optat pentru garantia standard) sau numarul de telefon fara suprataxa pe care l-ati primit odata cu achizitionarea garantiei extinse Tech Care.

    In cazul in care nu ne veti contacta în 48 de ore de la primirea acestui e-mail, vom aprecia ca nu doriti efectuarea reparatiei in regim postgarantie si va vom expedia produsul prin curier. De toate aceste operatii logistice se ocupa Service Return, costul trasportului returnarii produsului fiind suportat de catre destinatar.

    În atasament veti gasi pozele produsului, trimise de service-ul partener autorizat, conform constatarii.

    Pentru mai multe informatii despre operatiile efectuate in service-ul partener autorizat puteti verifica statusul reparatie urmand link-ul urmator: http://www.service-return.com/urmareste-reparatia sau trimitand un e-mail la adresa help@service-return.com

    Totodata, daca constatarea service-ului partener autorizat va nemultumeste, puteti sa ne solicitati o contraexpertiza trimitand un e-mail la expert@service-return.com. Acest serviciu oferit de catre Service Return ofera posibilitatea de a trimite produsul dumneavoastra catre un al doilea service partener autorizat pentru a face verificari suplimentare si amanuntite cu privire la pierderea garantiei. Costul acestui serviciu este de 299 lei (T.V.A. inclus).

    Daca al doilea service partener autorizat infirma cele constatate de primul service partener autorizat, atunci dumneavoastra veti primi un produs nou cu minim aceleasi specificatii tehnice precum cel dinainte plus taxa de 299 lei, iar noi, Service Return, ne vom indrepta catre primul service partener autorizat pentru recuperarea prejudiciului.

    Daca al doilea service partener autorizat confirma cele mentionate in prima constatare, atunci va vom trimite inapoi prin curierat rapid produsul, neimplicand costuri suplimentare din partea dumneavoastra.

    Serviciul de contraexpertiza se activeaza dupa plata acestuia.

    O zi frumoasa,

    Vreau să precizez că telefonul arata IMPECABIL, pozele trimise de ei sunt niște umbre, nu se vede nimic clar
    Am sunat la Cel, mi au spus ca ei nu sunt service și ca nu pot face expertiza. Deci nu au cum sa ma ajute. Repet telefonul arata 9.7 din 10. Are câteva puncte cat vârful de ac pe colturi, vopseaua puțin sarita.
    Cam multe probleme cu acești CEL. EU ZIC CA AR TREBUII SA NE UNIM ȘI SA FACEM CU TOȚII O PLANGERE LA OPC

  3. Am luat o placă video inno3d rtx 2070 de la cel, 2499 lei. Am montat-o, toate bune și frumoase, Factură, garanție. Dar au uitat să trimită bundle-ul nvidia din 20 Noiembrie 2018 care ține până în Ianuarie, respectiv cod digital battlefield v. Mie mi-au emis factura pe 22 Noiembrie. Dar, ce să vezi, nu, la ei se ia în considerare data comenzii. Adică data la care încă nu încasaseră nimic de la mine. Păi cum vine asta? Nu era logic să se ia în considerare promoția activă la data facturarii, pentru toate facturile similare din data respectivă? Și am mai dat și 50 de lei în plus, acum e 2449. Frumos black Friday, n-am ce zice. Cei de la nvidia știu oare ce practici dubioase au unii dintre partenerii lor oficiali din România?

  4. Am comandat la CEL un monitor profesional SW2700PT – resigilat, care a venit cu display-ul spart (fara urme mecanice, pe exeterior)
    Am facut retur, l-au receptionat ca spart si am ramas cu paguba. Cei de la ANPC nu ma pot ajuta asa ca singura varianta ar fi o actiune in instanta.

  5. De mai bine de o luna încerc sa îmi recuperez banii care i-am plătit pe un televizor care a ajuns la mine stricat. Cu toate ca mi-a fost aprobat returnarea banilor, nu am mai auzit absolut nimic de la ei. Și, bineînțeles ca orice comentariu negativ de pa pagina lor de Facebook este șters.
    And depus plângere la ANPC și următorul pas e sa încerc sa vad dacă pot depune plângere la politie.
    Niște nesimțiți.

  6. IMPERTINENTII SI NESERIOSII DE LA CEL.RO
    Am platit 3 anvelope cu cardul pe site-ul cel.ro fara nici o problema. a doua zi am primit un mesaj sec de la o angajata de-a lor care imi transmitea sec faptul ca produsele nu sunt in stoc si ca imi ureaza o zi buna!!!
    le-am scris si le-am cerut sa vina cu o solutie insa nimic, nici un raspuns! Am sunat si mi-au spus ca o sa ii transmita colegei sa imi vireze banii inapoi pe card, in 72h, insa au refuzat sa imi trimita un email de confirmare!
    DACA VRETI SA CUMPARATI PRODUSE PE CARE NU LE AU PE STOC, ALEGETI CU INCREDERE cel.ro

  7. Am cumparat un espressor cu 2300 ron in data de 16/11/2018, am primit produsul defect, acum incercat sa iau legatura cu ei dar este imposibil. Am trimis reclamatii cum scrie pe site nimic, am sunat de multe ori si nu raspunde nimeni.din nefericire va dau o veste foarte proasta. CEL.ro este o firma de apartament, asta spune totul, ei practic vând produse de la branduri diferite fără nicio responsabilitate. A durat ceva până m-am edificat. Problema este daca aceste aparate chiar sunt originale sau e o excrocherie internațională. Practic dai o căruță de bani pe un aparat defect de nou, nu îl schimbă chiar daca legislatia obliga deoarece nu prea ai cum să-i tragi la răspundere. Sfatul meu e sa va liniștiți, considerați că n-ați avut banii aceștia

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.