CEL.RO

Probleme pe care le-ati avut pe parcursul cumparaturilor efectuate la acest magazin online, la preluarea produsului, la achitarea lui, la eventuala predare a produsului la garantie in termenul de garantie. Eventual explicati daca produsele au fost sau nu probate inainte de livrarea lor. Va rog sa explicati cat mai amanuntit eventualele probleme sau pareri pro pe care le aduceti magazinului online: aici intra timpul de livrare al produsului si eventualele costuri.

In sectiunea de comentarii va puteti exprima in voie. Ele vor intra in moderare si vor fi modificate in cazul in care folositi cuvinte obscene.

140 comentarii

  1. Am cumparat de la ei un laptop Asus care dupa 8 zile nu a mai pornit. pe pagina lor scria ca are DDR4 si cand a ajuns pe cutie scria DD3. Am facut cerere de retur si mi-au zis ca nu se accepta pentru ca este comanda speciala, desi nu am cerut eu ce configuratie sa aiba ci doar am achizitionat un produs vandut de ei. Ma lupt de doua zile cu ei si raspund in flegma doar pe pagina lor cerandu-mi poze cu un laptop care nu se mai aprinde.

  2. Probleme mari cu service -ul celor de la CEL am trimis un telefon cu mai multe probleme unuele au fost rezolvate dar cea mai importanta nu cea care tine de supraincalzire si bazait cand se incinge foarte tare in fine am acceptat situatia ca nu are nimic si ca asa trebuie sa fac apoi am inceput sa am si alte probleme… Am venit personal la service am predat telefonul cel care a receptionat telefonul a vazut personal problememe si am completat cerea de service impreuna apoi primesc mail ca telefonul este ok si ca a fost resoftat……. NU inteleg dc il resofteaza cand problema nu tine de soft ci de placa de baza???? Si mai mult dc nu rezolva problema?
    Apoi m.am uitat in garantie si am vazut ca am mai putin de o luna si expira!!!!
    NU am sa mai cumpar nimic de la cel plus ca am sa sun la protectia consumatorului sa imi rezolve ei problea daca de vorba buna nu se poate!

  3. Sunt niste nemernici daca vreti sa luati teapa comandati de la ei.
    Eu am cumparat un monitor de la ei pe care l-au trimis foarte repede dar dupa ce am ajuns cu el acasa si am desfacut coletul am constatat ca monitorul este spart si zgariat peste tot.
    Am sunat la ei si bineinteles nu mi-a raspuns nimeni.
    Am facut reclamatie pe site-ul lor ca sa trimit monitorul retur, mi-au raspuns abia dupa 2 zile si m-au pus sa fac poze cu monitorul spart sa le trimit atasate la formularul de retur sa vada ei ca nu mint.
    Au mai trecut 2 zile dupa care am primit mesaj sa trimit monitorul retur dar pe cheltuiala mea !!! (sunt din Maramures si ma costa jumate din pretul monitorului) iar dupa ce ajunge la ei o sa ma anunte cum rezolvam problema.
    Deci a trecut o saptamana de cand am platit monitorul spart si nu se stie cand o sa recuperez banii.
    DACA VRETI SA PATITI CA MINE COMANDATI DE LA CEL.RO !!!

  4. Bun. Si pentru „smekerii” care returneaza produsul in 6 ore de la receptia lui pentru ca nu sunt multumiti, ce vorbe de „dragoste” ai?

    Concluzia e una. Evitati cel.ro sau cumparati produsul doar daca sunteti hotarat 100%. Vi se vor invoca tot felul de motive sa nu va accepte returul. Desigur, exista si varianta mai sanatoasa, in care cumparati de la magazine serioase, caz in care nu mai stai cu teama ca iti vei lua teapa.

  5. Seriozitate maxima la cel.ro.
    Am achizitionat un Samsung Galaxy S8. Cand am facut comanda online am selectat producatorul si model dual sim, mi-au afisate telefoanele atat dual sim, cat si single sim. In graba l-am comandat pe cel mai convenabil la pret. Nu am mai verificat daca este dual sim sau nu. L-am ridicat personal insa tot pe graba. Acasa am vazut ca era single sim. Am solicitat retur 24h in mai putin de 24h si am prmit raspunsul ca nu se poate returna ca l-am achizitionat din magazin. Le-am scris ca doresc sa il schimb cu unul mai scump si sa platesc diferenta, mesaj la care nu mi-au mai raspuns. Am facut reclamatie ca site-ul nu functioneaza in parametri si ca doresc sa schimb telefonu si sa platesc diferenta, nu mi-au mai raspuns desi ei spun ca raspund in 48 de ore insa au trecut deja 55.
    In tarile din vestul Europei poti returna produsul in 30 de zile fara nici un motiv si indiferent daca l-ai achizitionat online sau l-ai ridicat personal.

    In veci nu mai cumpar de la ei!

  6. Am cumparat printre altele, un telefon mobil de la cel.ro in 2017. Anul urmator au aparut ceva probleme cu acesta si am decis sa-l duc in service-ul autorizar de producator (Depanero). Desi aproape de limita legala… acestia mi-au oferit fisa de negatie pentru telefon motivand ca nu mai poate fi reparat si au mentionat in fisa de negatie ca produsul ramane in service (intrucat probabil nu mai poate fi reasambat). Oarecum bucuros… am luat legatura cu magazinul pentru solutionarea fisei de negatie insa acestia mai intai mi-au cerut insistent produsul si apoi au incetat comunicarea. Intre timp am luat legatura cu Depanero si cu producatorul (Motorola), ambii sustinand ca este perfect normal sa ramana in service produsul la eliberarea unei fise de negatie.

    Eu si alte persoane care imi cunosc cazul, o parte fiind clienti de mare volum, vom evita cel.ro pe viitor, este internetul plin de clienti cu tot felul de probleme in relatia cu dansii. Diferenta minora de pret intre cel.ro si alte magazine daca exista, este minora asa ca alegeti aproape orice alt magazin.

    Fiecare client ca mine le poate face gauri sesizabile in vanzari, nu inteleg care este strategia lor pe termen lung. Mare parte a cumparaturilor din domeniul IT le fac de la emag, pcgarage si evomag. Toti 3 ii consider cel putin acceptabili.

  7. Si colaborarea mea cu cel.ro se incheie. Dupa o comanda facuta nu au catadicsit sa ma anunte ca nu au un produs desi pe site era in stoc. Nici sa anunte ca termenul de livrare este de 2-3-4-5 zile. Nici cand am sunat eu si i-am trezit din somn tot nu au expediat comanda la timp desi am cerut innlocuirea produsului cu un altul.
    Nu mai spun de promisiunile ca va ajunge comanda a doua zi.
    Asta e. Inca un ”pion” pierdut.

  8. Buna ziua, colaborarea cu cel.ro se incheie dupa ultimele doua comenzi pe care le-am facut. Am reusit sa cumpar de la cel.ro un ssd defect, un caddy incompatibil cu laptop-ul meu si un caddy bun, dar nu am ce face cu el pentruca ssd-ul este defect. Partea frumoasa este ca nu pot return aceste produse pentru ca ”nu sunt consumator”, avand in vedere faptu ca am cumparat pe persoana juridica. Felicitari cel.ro!! Ati pierdut un pion, dar noi astia mici si multi v-am facut mari si tot noi avem optiunea de a alege un alt furnizor caare sa ne respecte.

  9. As vrea sa adug câteva vorbe de dragoste pt „shemcherii” care iau produse prin curier, le folosesc o săptămână (sa se încadreze in garanție de livrare de 14 zile) după care cer returnarea banilor fara motiv întemeiat si se lauda la „preteni ce tari e ei ca e dreptu lor…” Astfel de abuzuri au si ele parte alor de vina.. stiu câțiva astfel de flăcăi i-ar reclama si pe ei undeva… unde?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.