CEL.RO

Probleme pe care le-ati avut pe parcursul cumparaturilor efectuate la acest magazin online, la preluarea produsului, la achitarea lui, la eventuala predare a produsului la garantie in termenul de garantie. Eventual explicati daca produsele au fost sau nu probate inainte de livrarea lor. Va rog sa explicati cat mai amanuntit eventualele probleme sau pareri pro pe care le aduceti magazinului online: aici intra timpul de livrare al produsului si eventualele costuri.

In sectiunea de comentarii va puteti exprima in voie. Ele vor intra in moderare si vor fi modificate in cazul in care folositi cuvinte obscene.

120 comentarii

  1. Am comandat un telefon de la cel si a fost defect .nu e o firmă serioasă,nu mai comandanți nimic ca luati țeapă.

  2. Cel oribil! Astazi constat ca nu se mai aprinde telefonul cumparat de cateva luni. Pentru ca niciodata nu am avut probleme cu vreun produs cumparat de la ei, bineinteles ca nu am stiut cum sa procedez. Fac cerere de retur, dupa ce citesc conditiile si explicatiile de pe site, unde scrie clar sa trimit produsul prin Cargus sau Fan la sediul lor cu mentiune pentru service, bla bla. Buuun, ma conformez. Sun la Cargus, etc etc. Dupa vreo 2 ore primesc un raspuns la cererea mea de retur. ,, 12:18 01-03-2018Buna ziua,Fiecare produs achizitionat prin intermediul S.C. Corsar Online S.R.L. merge la unitatea service autorizata pentru aducerea la conformitate. In cazul produsului dumneavoastra, service-ul este Service-Return: http://www.service-return.com/curier-solicitare . Va rugam sa luati legatura cu acestia pentru informatii suplimentare.” Bineinteles, nu inteleg pentru ca pe site scrie altceva. Si zic sa sun. Atat mi-a trebuit. La capatul celalalt raspunde o doamna/domnisoara pe nume Cristina Stanciu care ma face cu ou si cu otet cand indraznesc sa ii arat nestiinta. Ii spun respectuos sa nu tipe la mine si imi spune ,, Am crezut ca nu ma auziti, dar vad ca dvs de fapt nu intelegeti”. Ii spun ca la Emag este alta politica si doar acolo am avut probleme cu cateva produse si la ei e mai simplu. Bineinteles ca a urlat la mine ca ce treaba au ei cu Emag, ca ei au alta politica si sa fac ce scrie in mesajul din cererea de service. Ii spun calm ca acel service are 1.5 euro pe minut taxe ca sa ii suni si imi spune sa le las un mesaj atunci tipand in continuare ca ori nu aud ori nu inteleg. Va jur, in viata mea nu m-am simtit mai umilita si sunt un om care are capacitate de intelegere a mesajului, nu am niciun fel de problema in a recepta un mesaj si a ma exprima. Am facut reclamatie, insa nu vad cum se va rezolva. Nu am gand nici macar sa mai accesez vreodata site-ul Cel.ro, dar sa mai si comand. E bataie de joc, e oribil, angajati sunt lipsiti de orice profesionalism. Daca aveti dusmani, va recomand sa ii indrumati pe acest site.

  3. M-am speriat la început când am văzut o mulțime de comentarii și review-uri negative. Eu am achiziționat un laptop de bf și a fost ok. Chiar am crezut ca are o probleme cu driverele, am cerut explicații și au spus ca îl pot returna, din fericire nu căutasem eu unde trebuie driverele.

    • Tu esti unul din cazurile fericite al celor de la cel.ro – eu cunosc personal firme care au venit sa se planga deoarece nu le-au mai acceptat dupa doar 1 zi, surse sau cabluri periferice deoarece politica firmei. Uita-te un pic la ANPC sa vezi cate reclamatii au ei fata de ceilalti.

  4. Cel.ro are fantezii cu injuraturi, sa va povestesc patania mea. Niciodata nu mi-am imaginat ca as putea pati asa ceva. Mi-am cumparat in vara 2017 un laptop la sf clasei a12a. Totul bine si frumos, mergea cum trebuie, il foloseam oricum rar (ce ma mai jucam GTA 5 de 5 ori pe luna, in rest web). Prin septembrie a inceput sa sacadeze singur, am schimbat windowsul si degeaba, l am trimis in service de 3 ori in 3 saptamani, de fiecare data aceeasi problema cand a revenit, am primit negatie deci urma sa imi iau banii inapoi (la inceputul lui ianuarie am primit-o online). Trebuie sa va spun, sunt un tip respectuos cu toata lumea, foarte intelegator ca nu toate lucrurile se rezolva imediat. Astazi se face o luna si jumatate si inca ma cert cu ei sa imi dea banii inapoi. Angajatele incompetente nu stiu ce este o negatie, am inceput sa le injur la telefon si pe mail ca sa se miste, dupa ce le explic nu imi raspund la mailuri, ii sun zi de zi sa le amintesc de problema pe care o am. Intr-un final imi cer sa trimit negatia pe email, fac asta, imi spun sa astept ca in maxim 2zile voi fi contactat de cineva sa mi spuna daca se accepta negatia. Ce credeti, trec 4 zile si nimic, ii sun, iar ii injur, intr-a5a zi primesc mail de la ei :D eu sunt sigur, au fantezii cu injuraturi, altfel nu imi explic de ce doar dupa ce sunt jigniti se misca. Intr-a5a zi primesc ca da da e totul bine vi s a aprobat, va rog sa imi lasati IBAN-ul unde sa va trimit banii. Fac asta, astept 4 zile. Pur si simplu sunt nesimtiti, de ar putea, ar face factura in 2 secunde dar cand vine vorba de restituit bani, trebuie sa ii astepti 14 zile (asta spun ei cand i am sunat in urma cu 30min, ca in maxim 14 zile sunt restituiti banii, scrie si pe site, acum sa vedem). Va rog nu cumparati de la ei altfel riscati sa patiti ca mine si sa aveti lucruri importante facute la prieteni (sunt student, lucrarile pe care le aveam de facut ptr facultate au fost facute pe la prieteni). Evitati va rog cel.ro, lucrati cu alte companii. Nu m-a deranjat timpul pe care l am asteptat ci nesimtirea si ignoranta completa a lor

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *