CEL.RO

Probleme pe care le-ati avut pe parcursul cumparaturilor efectuate la acest magazin online, la preluarea produsului, la achitarea lui, la eventuala predare a produsului la garantie in termenul de garantie. Eventual explicati daca produsele au fost sau nu probate inainte de livrarea lor. Va rog sa explicati cat mai amanuntit eventualele probleme sau pareri pro pe care le aduceti magazinului online: aici intra timpul de livrare al produsului si eventualele costuri.

In sectiunea de comentarii va puteti exprima in voie. Ele vor intra in moderare si vor fi modificate in cazul in care folositi cuvinte obscene.

{ 31 comentarii… read them below or add one }

1 Rusu Sergiu Teodor 28 iulie 2013 la 20:49

Va scriu in speranta de a ne alia impotriva unui nou tip de nesimtire – Teapa online. Am cumparat de curand un laptop de la cel.ro desigur acesta a venit defect. Am urmat intocmai instructiunile de retur ale produsului dar am fost instiintat telefonic ca nu se poate face nimic (https://www.facebook.com/photo.php?v=599556596744339&set=vb.100000700114182&type=3&theater). Cum factura a fost facuta pe PFA nu intra in atributia ANPC si nici a unui organism de protectie a consumatorului ca si cum persoanele juridice nu ar trebui protejate. Cred ca orice tip de popularizare a unor astfel de evenimente va conduce eventual la civilizarea comertului romanesc fie el si online.

Răspunde

2 Sef e-magari.ro 10 august 2013 la 04:15

S-a postat fara probleme, cu link, cu tot. Multumesc pentru backlink.

Răspunde

3 Medvichi Veronica 26 noiembrie 2013 la 12:57

Am comandat la cel.ro ,cu ocazia black friday, un televizor LG 55LA660s la pretul de 4300 RON si am achitat cu cardul. Luni, la ora 13, am primit un mail de confirmare , prin care mi se comunica si persoana care se ocupa de finalizarea comenzii. Dupa jumatate de ora ma suna de la cel.ro sa-mi comunice ca televizorul comandat nu mai este pe stoc, desi in momentul comenzii el figura pe stoc si chiar si in momentul cand am primit telefonul figura in stoc la furnizor, dar la pretul de 51oo RON. Mi s-a spus ca-mi pot oferi ca alternativa televizorul LG55LA667s sau daca nu sa anulez comanda. Dupa negocieri pret de un mail si 2-3 telefoane, in care mi s-au invocat nu stiu ce incurcaturi cu furnizorul care le-a trimis varianta alba (667) nu neagra(660) a modelului ???, am refuzat si le-am spus ca astept sa-mi onoreze comanda,chiar daca asta inseamna sa astept mai mult, cu atat mai mult cu cat am platit deja. Ulterior , dupa ora 20, ambele modele erau scoase cu totul din oferta magazinului. Situatia a ramas nelamurita, urmand ca ei sa ma sune sau sa-mi trimita mail (lucru care nu s-a intamplat inca). Am ramas deci, cu banii luati (blocati ) si fara nici un televizor…Si tare mi-e teama ca in final se va termina la OPC …

Răspunde

4 Sef e-magari.ro 28 noiembrie 2013 la 19:28

Imi pare rau sa aud asta :( incearca sa mergi la Protectia Consumatorului si sa ii reclami. Este cel mai bine.

Răspunde

5 Sergiu Serban 20 august 2014 la 12:24

https://www.facebook.com/groups/pagubiticelpunctro/

Acesta este frumoasa teapa luata de la cel.ro, pe scurt:
– Comanda facuta online pe data de 7 august 2014 pentru un televizor Led 39 samsung ue39f5000 full hd , pret 1799 RON.
– Livrarea a fost facuta tot pe 7 august 2014 dupa ora 8.30pm, adica dupa ora anuntata de ei intre 5-8pm cand nu eram la adresa de livrare. NU am semnat de primire pentru ca nu eram la locatie si nu am putut verifica daca produsul este cel comandat si functional.
– Am incercat sa instalez televizorul pe 8 august 2014 dimineata, televizorul era aparent intact fara nicio urma de lovitura, fapt ulterior confirmat si in formularul de retur al cel.ro, dupa mult scandal cu ei, au acceptat sa scrie ca arata intact. Insa la pornire, televizorul nu avea displayul functional (am pus o poza pe https://www.facebook.com/photo.php?fbid=867863389898377&set=gm.665223826902625&type=1&theater )
– Am notificat in scris, prin cerere online de retur firma, in aceeasi zi pe 8 august, fapt confirmat pe email.
– Am fost informat ca pot sa aduc returul la sediu luni 11 august 2014
– Am adus produsul la sediul cel.ro (SC Corsarul Srl) in data de marti 12 august 2014 si dupa lungi discutii, reprezentantul firmei de la service a acceptat sa il primeasca, cu mentiunea pe formular ca televizorul nu are urme de lovituri si ca displayul este nefunctional. Am fost instiintat ca televizorul urmeaza sa fie evaluat de un service autorizat si voi fi informat asupra deciziei firmei, desi normal era sa imi fie returnati fie banii fie un produs nou si functional pentru care am platit integral cu cardul personal.
– vineri seara, pe data de 15 august 2014 am fost informat pe email ca televizorul si-a pierdut garantia fiind evaluat ca prezinta defectiuni cauzate de lovituri mecanice, desi acestea nu erau vizibile, si ca pozitia firmei este ferma, anume ca acest defect este imputat exclusiv clientului care are doua variante: reparatia la un cost de 2044 RON (pentru un televizor care nou a costat 1799 RON!!!!) sau sa il ridic stricat de la sediul firmei cand voi fi anuntat, ulterior.
– luni 25 si marti 26 august, nu am primit niciun raspuns telefonic si nici in scris de la firma SC Corsar Online SRL in ciuda demersurilor facute prin telefon, email si personal la sediul lor, de a discuta cu o persoana abilitata. doar in urma insistentelor la sediul lor, am primit pe email !?! un raspuns ca pozitia firmei ramane aceeasi, produsul este deteriorat de end-user si ca il pot repara la pretul promotional de +2000 ron!

A fost imposibil de a primi datele de contact altele decat adrese de email de la orice persoana din conducerea firmei pentru a stabili o intrevedere.

Acum am facut deja reclamatie la OPC si am contactat o firma de avocatura pentru a merge in instanta.

cu multumiri,

Sergiu Serban

Răspunde

6 Andrei9119 20 mai 2015 la 13:49

Niste nesimtiti!!!

Am cumparat un produs de la ei care nici macar nu porneste.
De cateva luni sunt cu banii dati si fara produs avand in vedere ca refuza sa repare/inlocuiasca produsul sau sa restituie suma platita.
Cand le solicit sa trateze problema pe orice cale doar sa am un produs functional (care l-am platit de nou) imi raspund (dupa ceva timp) ca cererea este refuzata, ii rog sa argumenteze decizia si nici macar nu mai raspund.

Răspunde

7 Sef e-magari.ro 30 decembrie 2015 la 16:05

:( imi pare rau sa aud acest lucru.

Răspunde

8 Marius 23 august 2016 la 11:11

Salutare! Eu am comandat acum ceva vreme un telefon Nokia de la ei. Totul bine până am văzut că era fără ţiple, zgâriat şi vorbit 100h. De unde l-au scos? :))) M-am dus şi m-am înfipt în ei, mi l-au schimbat relativ rapid, după ce m-au cadorisit cu niscaiva priviri ucigaşe. A fost ultima dată când am cumpărat ceva de la ei.

Răspunde

9 Șef e-măgari.ro 31 august 2016 la 13:49

Tu ai fost unul din cazurile fericite. ;)

Răspunde

10 Ionut 31 august 2016 la 13:23

Cel.ro neprofesionisti, isi bat joc de clienti. Facut comanda, am sunat a doua zi sa imi confirme ca este ok si livreaza, ramas livrarea a doya zi si nimic…sun iar dupa inca o zi….ca nu au livrat ciletul pe motiv ca vroiau sa imi dea un cadou promitional si nu il au oe stoc! WHAT????
Nesimtire si minciuna mai mare nu am auzit!

Răspunde

11 Șef e-măgari.ro 31 august 2016 la 13:48

Ar fi trebuit sa iti comunice de la primul apel telefonic. Dar … traim in Romania si lor li se pare normal sa isi bata joc de clienti …

Răspunde

12 Iulian Sauleac 5 octombrie 2016 la 00:59

Execrabil – de evitat in orice conditie

Povestea e lunga…ma voi rezuma la esential …
Acum 4 luni am achizitionat de la CEL.ro un telefon Samsung S7 EDGE fiindca la momentul respectiv erau singurii care aveau modelul pe argintiu, undeva la 800+ euro (care a aparut ceva mai tarziu la noi pe piata). Totodata am achizitionat si o husa Samsung clear view pentru modelul argintiu, undeva la 50+ euro.
Dupa scurt timp am observat ca husa, a carui rol foarte clar este sa protejeze telefonul, a zgariat display-ul, o line clara, bine determinata, pe toata lungimea marginii din stanga a telefonului, exact unde husa model flip are imbinarea dintre plastic si materialul ce face posibila batarea.
Primul pas a fost sa sun la Samsung Romania. Un operator de la departamentul telefoane imi confirma ca „nu este un caz izolat” si ca pot trimite telefonul intr-un service agreat de Samsung Romania pentru a remedia inconvenientul prin inlocuirea telefonului sau a display-ului.
Primesc datele service-ului de la operator : ESD-ROM si pentru sectorul 3 sunt indrumat catre locatia de pe B-dul Decebal. Imi fac timp si fug de la birou, ajung la ESD-ROM. Predau telefonul si, dupa o scurta inspectare a telefonului, sunt intrebat daca doresc sa imi schimbe telefonul sau accept doar schimbarea display-ului. Am optat pentru schimbarea display-ului deoarece transferasem deja o multitudine de informatii in telefon. Problema apare insa la verificarea IMEI-ului : telefonul nu este destinat pietei europene si nu prezinta garantie asigurata de Samsung Romania. Cer o confirmare a acestui fapt de la ESD-ROM si primesc, stampilata si semnata. Primesc si telefonul inapoi si sunt indrumat catre dealer : CEL.ro. Nu exista telefon de contact pe site deci scriu un mail catre departamentul service cu toata povestea. Primesc un reply sec : „In cazul produsului dumneavoastra, service-ul este Service-Return: service-return.com /curier-solicitare”.
Ma conformez si accesez link-ul. Descriu problema. Ziua urmatoare (06.09.2016) vine curierul si ridica coletul. In colet am introdus telefonul, husa, factura de achizitie si garantia telefonului, factura de achizitie si garantia husei precum si foaia de la ESD-ROM. Sunt informat de curier ca SERVICE-RETURN este in Baia Mare si ca acolo va ajunge telefonul. Foarte ciudat ca service-ul cu care colaboreza CEL.ro (Bucuresti) sa fie Service-Return (Baia Mare) la 600 de km. Primesc pe mail dupa 2 zile un cod de service si apoi, timp de 7 zile, status identic ca la primire. Spre deosebire de CEL.ro, Service-Return poate fi contactat si telefonic la un tarif de 1,5 euro + tva / minut. Raman la varianta mail (support @service-return.com) si conversez cu o persoana numita Andrada Les ce raspundea la mail-uri sub titulatura de Costumer Care. Persoana respectiva avea o singura calitate : capacitate extraordinara de copy-paste. Noaptea mintii…
Vizibil deranjati de mail-urile mele repetate cu solicitarea unui status al telefonului (trecusera 7 zile de la receptionare), primesc un raspuns sec : „Va informam ca garantia nu acopera defectele estetice cauzate de utilizator in urma manipularii necorespunzatoare. Display deteriorat in urma folosirii necorespunzatoare a husei clear view. Utilizarea husei clear view necesita curatare periodica de impuritati si praf, in caz contrar exista riscul ca display-ul terminalului sa fie deteriorat.”. Revin cu mail si pun intrebarea logica : „Cum poate fi folosita o husa necorespunzator si cum poate praful sa se focuseze astfel incat sa zgarie perfect o linie si numai acolo unde se produce contactul intre husa si telefon?” Just, raspunsul de la support (Andrada Les) vine imperturbabil cu un copy-paste al aceluiasi status de service.
Fortat de situatie, revin la CEL.ro si acestia imi propun, ca un serviciu acordat „avand in vedere ca telefonul este achizitionat de mai putin de 6 luni” sa faca o contra expertiza. Astept sa vina telefonul de la Baia Mare si il trimit la CEL.ro. Coletul identic pregatit : telefonul, husa, factura de achizitie si garantia telefonului, factura de achizitie si garantia husei precum si foaia de la ESD-ROM. Primesc raspuns dupa alte 5 zile : „”Produsul nu este destinat pentru utilizare in U.E. si nu se repara in garantie la ESD. Necesita inlocuirea display-ului si a kit-ului de montaj – Cost: 1162.1 lei”
Daca doriti repararea acestuia constra cost va rugam sa ne comunicati cat mai curand.”
Revin ccu reply si le re-aduc aminte ca au in colet si in mail atasata foaia de la ESD-ROM care afirma acest aspect : ca telefonul nu este destinat utilizari in U.E. si de aceea nu beneficiaza de garantie europeana de la Samsung Romania.
Trecusera 22 de zile de cand predasem telefonul pentru a remedia problema si ajunsesem de unde am plecat.
Revin cu telefon la Samsung Romania. Operatorul imi confirma ca „daca telefonul ar fi avut garantie europeana interventia s-ar fi facut in cadrul garantiei, interventia constand in schimbarea telefonului sau a display-ului”. Sun si la ESD-ROM si le povestesc situatia. Operatorul imi solicita sa trimit mail cu situatia, actele si pozele telefonului. In mail solicit si informatia „in cazul in care terminalul ar fi beneficiat de garantia europeana, se putea oferi reparatia in cadrul garantiei ?
este adevarat ca Samsung Romania a constatat ca acest tip de problema (cand husa zgarie aparatul) nu este unicat iar situatiile au fost rezolvate in cadrul garantiei (de tip european) prin inlocuirea display-ului sau chiar a terminalului?”. Reply-ul este afirmativ. DA, daca avea garantie europeana, Romania fiind in Europa, telefonul meu ar fi fost reparat si nu ar fi trecut 1 luna sa se intample acest lucru.
Revin cu mail la CEL.ro la persoana cu care discutasem problema (cristina.cumpanasu @cel.ro) si ii confirm cele spuse de Samsung Romania si de ESD-ROM chiar service-ul ales de ei sa faca contraexpertiza. Raspunsul a fost : „Asa cum deja v-am mentionat, produsul beneficiaza de garantie conform legii 449/2003 prin vanzator. Fiecare furnizor asigura garantia produselor vandute insa defectul reclamat nu tine de garantie. Chiar daca produsul ar fi destinat pietii UE schimbarea display-ului nu s-ar face pe garantie, defectul nefiind unul ce tine de functionalitatea produsului.”
Decis sa strang toate aceste date la dosar si sa incerc sa rezolv pe cale juridica problema, solicit telefonul. Primesc reply dupa o zi ca este inca in service. Revin si informez ca trimit pe cineva de la birou sa ridice telefonul (pentru a face poze la primirea din service si evitarea unei terze parti in transport). Primesc raspuns ca voi fi informat cand sa trimit delegatul pentru a ridicat telefonul insa in week-end primesc SMS de la FAN COURIER ca au un colet pentru mine de la CEL.ro.
Logic, am primit telefonul azi 03.10.2016, fara nici o reparatie.
Surpriza insa, din colet lipseste husa.
Scriu mail si solicit husa, nu pot sa formulez plangerea in instanta fara obiectele ce fac cauza plangerii.
Primesc reply dublu : de la service (cei ce au trimis coletul) ca husa este inca la ESD-ROM care nu a inapoiat si husa odata cu telefonul respectiv de la Cristina Cumpanasu : „Verific si revin.”
Scuze pentru vastitatea review-ului insa concluziile pot fi trase mai usor din informatii mai detaliate.
Apelati la oricare alt distribuitor on-line si nu va lasati pacaliti de preturile mai mici pe care le afiseaza CEL.ro … costurile mai mici sunt in urma refuzarii garantiei, produselor achizitionate la bani putini din state non-europene si platiti aceste diferente cu timpul si nervii vostri.
Voi actiona in justitie CEL.ro nu pentru o zgarietura pe telefon ci pentru comportamentul execrabil si lipsa de interese de care au dat dovada atat CEL.ro cat si acest SERVICE-RETURN de care nu stie nimeni.

Răspunde

13 Șef e-măgari.ro 30 octombrie 2016 la 09:50

Ne pare rau sa auzim acest lucru si speram totusi sa rezolvati amiabil.

Răspunde

14 Andras Sz 25 octombrie 2016 la 13:08

Eu am primit un telefon stricat de la ei, l-am trimis inapoi incadrandu-ma in cele doua zile de returnare in caz de DOA (Dead on arrival). Pe 4 au primit coletul in service si azi 25 oct inca nu am primit nici telefonul si nici banii desi au primit doar promisiuni pe mail ca imi vor transfera banii. Este incredibil ce se intampla, o sa fac azi plangere la ANPC desi sunt sceptic ca se va schimba ceva… Nu voi mai cumpara veci de la ei asta este clar!

Răspunde

15 Șef e-măgari.ro 30 octombrie 2016 la 09:57

Daca au spus ca va pun banii ar trebui sa fie in contul dvs pana pe data de 2-3.11.2016 – in general depinde de banca. Sper ca o sa ii primiti pana atunci.

Răspunde

16 Gabriela 29 octombrie 2016 la 19:47

Eu am cumparat in august un telefon de la Cel.ro/nu am stiut ca este Corsar online.Avea grave probleme la nici o luna de la cumparare.L-am dus in service si am cerut returnarea banilor pe motiv de neconformitate la data vanzarii si publicitate falsa: produsul pe site Cel.ro,factura pe aceeasi firma,bonul fiscal pe Corsar,garantie pe Corsar.Mi-au trimis e-mail,ca produsul a fost adus la conformitate si daca nu il ridic in 6 luni mi-l confisca.Ce sa fac eu cu un telefon adus pe filiera gri-ca fusese codat pe Olanda si apoi decodat-pentru care ei zic ca au schimbat softul si bateria-va dati seama ce probleme a avut?

Răspunde

17 Șef e-măgari.ro 30 octombrie 2016 la 09:58

Sper ca nu ati facut ce v-au cerut ei … si sper ca nu ati platit pentru acest produs.

Răspunde

18 Gabriela 30 octombrie 2016 la 11:29

Păi tocmai asta este;telefonul a fost cumpărat în august.In septembrie l-am dus la service,am cerut returnarea banilor,dar m-au refuzat pe motiv că au trecut cele 14 zile de când a fost cumpărat. Am invocat prezumţia de neconformitate,acum ei spun că l-au adus la conformitate şi că să-mi iau telefonul,că altfel după 6 luni îl confiscă.Deci eu să mă mulţumesc cu un telefon care nu mai are original decât carcasa,că softul şi bateria sunt creierul şi inima unui telefon,nu?Acum cerând un sfat-credeţi că am sanse dacă fac reclamaţie la ANPC?

Răspunde

19 gabriela 31 octombrie 2016 la 17:05

Păi tocmai că l-am plătit,în rate,deja am plătit 3

Răspunde

20 Șef e-măgari.ro 20 noiembrie 2016 la 12:40
21 cosmin 31 octombrie 2016 la 17:02

imi tot apare adresa de mail,deci am modificat/

Răspunde

22 Alex 12 noiembrie 2016 la 00:13

cei de la cel.ro sunt niste tepari ordinari!Am cumparat un Samsung Galaxy A5 ,iar telefonul este chinezesc !!calitate foarte prosata!feriti-va de ei!Am sa fac plangere la ANPC!!

Răspunde

23 Șef e-măgari.ro 20 noiembrie 2016 la 12:41

Asa si trebuie, sa faceti plangere la anpc.

Răspunde

24 gabriela 21 noiembrie 2016 la 17:47

multumesc de raspuns,dar vreau sa stiu cum imi sterg adresa de pe site.

Răspunde

25 Șef e-măgari.ro 28 noiembrie 2016 la 16:41

De pe site-u nostru sau al lor?

Răspunde

26 Adina 18 ianuarie 2017 la 11:50

As dori ca toata lumea sa fie informata de situatia extrem de grava si ilegalitatile care se desfasoara in cadrul companiei Corsar Online, prin intermediul cel.ro. NU CUMPARATI DE LA EI.

Am cumparat un Motorola 3rg generation de pe site-ul cel.ro in martie 2016. Evident, produsul era defect asa ca l-am returnat in garantie. Le-a luat cu 20 de zile mai mult sa imi dea un raspuns, au spus ca „nu poate fi reparat” si ca imi ofera avans marfa sa cumpar altceva de pe site-ul lor sau restituirea sumei. Am intrebat in 4 mailuri diferite de ce nu mi se inlocuieste produsul si nu primesc raspuns.

Ba mai mult, vor sa imi ia 50 de lei pentru ca „manualul de utilizare” nu a fost trimis si face parte din accesorii, alaturi de incarcator. Cand le-am cerut sa vad un act, o factura pentru aceasta suma au spus ca „vor returna banii dar nu vor mai raspunde la mailuri pe acest subiect si orice alt mesaj va fi clasat”

Am depus deja plangere la ANPC, dar ma indoiesc ca imi voi primi banii inapoi…

Răspunde

27 Șef e-măgari.ro 10 februarie 2017 la 12:38

O sa ii primesti cu siguranta. Daca nu cumva deja i-ai primit pana am pus eu comentariul :)

Răspunde

28 Silviu 20 februarie 2017 la 21:44

Am cumpărat online de la CEL.ro produsul „SSHD Laptop Seagate FireCuda 1TB 5400 RPM SATA3 128MB 2.5 inch”. În speță este vorba de un hard-drive pentru laptop. Acest hard mi-a fost trimis prin curier și l-am primit la data de luni, 13.02.2017. Acasă, intru pe site-ul Seagate pentru a înregistra noul HDD pentru garanția de 5 ani a producătorului, pentru că CEL.ro nu oferă decât 36 de luni, sau nici măcar și, surpriză… seria nu există sau part-number-ul nu a fost fabricat încă ! La 40 de minute de la punerea în funcțiune, HDD-ul s-a blocat și nu a mai fost recunoscut de calculator. Prin urmare, a doua zi am fost la magazinul CEL.ro din Bd. Iuliu Maniu nr. 7 pentru al returna sau înlocui cu un altul corespunzător calitativ și cu aceeași capacitate. Returnarea mi-a fost refuzată, motivul (suspect de altfel) fiind că ei nu primesc produsele înapoi decât prin curier și doar dacă am deschis online o cerere de returnare – așa că m-am întors și am deschis Cerere Retur 117043.
Stupoare ! Pe site, după ce am deschis acea cerere, mi se transmite că tot eu trebuie să plătesc transportul (curieratul) pentru returnarea produsului DEFECT. L-am trimis prin curier, am plătit curieratul, am făcut reclamație la ANPC – nr. 4958, am făcut reclamație la CEL.ro – oricum ei nu respectă legile, așa că au invocat că reclamația va fi tratată conform OUG34 DIN 2014.
Acum, cică trebuie să aștept 14 zile pentru că „termenul de solutionare al cererilor de retur este de 14 zile”. NU mi-am primit nici banii înapoi, nici produsul adevărat, bun, funcțional, cu garanția de 5 ani așa cum recomandă producătorul și cum îl vând celelalte magazine !
Oameni buni sau nebuni, NU CUMPĂRAȚI NICIODATĂ DE LA CEL.ro !

Răspunde

29 Rus Alin 21 februarie 2017 la 18:52

Doresc sa va impartasesc o situatie incredibila care arata un dispret total al companiei Corsar Online (site cel.ro) fata de clienti. Sfatul unui „patit” – evitatii. Cumparati de pe alte site-uri dar nu de la ei. Incerc pe scurt sa va povestesc „minunea”care mi s-a intamplat.
Am comandat online o hota (valoare 459 lei). Am primit si am achitat produsul curierului fara a suspecta vreo problema (ambalajul era intact). Deci nu s-a impus intocmirea, in
prezenta curierului, a unui proces verbal de neconformitate. In seara aceleiasi zile, la despachetarea produsului, am observat ca produsul era defect (suportul motorului era rupt). Defectul (suport motor rupt) este un defect ascuns. Nu se vede imediat ce produsul este despachetat. Eu l-am descoperit deoarece am avut curiozitatea de a vedea puterea motorului. Citind eticheta motorului am observat ca motorul are suportul rupt. Deci mi s-a livrat un produs neconform, care prezenta un defect ascuns (care nu se vedea la o simpla despachetare a produsului). Le-am adus la cunostinta acest lucru in dimineata zilei urmatoare. La cererea lor, am returnat produsul (bineinteles avand defectul cu
care l-am primit), fiind ambalat asa cum mi s-a livrat (am trimis poze legat de modul de ambalare) si trimis prin curierul lor (cel cu care ei au contract – costul a fost suportat de Corsar). La Corsar Online hota a ajuns cu defecte suplimentare cauzate de curier (pe scurt – pachetul a fost trantit si s-a spart o sticla decorativa). Verdictul Corsar Online este ca toate defectele mi se imputa mie pt. ca nu am incheiat un proces verbal cu curierul (desi ambalajul era intact si livrarea nu era cu verificare la destinatie) si ca valoarea defectelor este cat a costat hota. Adica nu mai primesc nimic din contravaloarea hotei. Incredibil, pimesc un produs defect, il achit (nestiind ca e defect), il returnez si raman fara produs si fara bani (respectand in totalitate procedurile Corsar Online legate de receptia, plata si returul produsului si indeplinind intocmai solicitarile lor).
Bineinteles ca am sesizat Protectia Consumatorului dar Corsar Online nu doreste rezolvarea amiabila (care pt. mine inseamna returnarea integrala a contravalorii hotei pt. ca nu mai vreau sa aud de Corsar Online). Singura optiune pe care o mai am este sa ii actionez in judecata.
Deci comand un produs la Corsar Online = cel.ro, primesc un produs defect pe care il returnez in 2 zile si ajung la Judecatorie ca sa-mi primesc banii inapoi (459 lei).
Ce parere aveti? Ati mai auzit de asa ceva? Atentie ca in 2017 exista un gunoi pe piata online de la noi care procedeaza cum am descris mai sus.
Feriti-va de Corsar Online ca de dracu!

Răspunde

30 Draguleli Anca Nicoleta 10 martie 2017 la 08:26

Am achizionat un telefon Alcatel Tiger pentru copilul meu in care urma sa introduc o cartela Digi Mobil, pe site fiind afisat ca este liber in orice retea.Am optat sa il ridic personal din punctul de livrare pentru a evita plata curierului.Acasa, la introducerea cartelei Digi in telefon am vazut ca este liber doar in retelele Vodafone, Orange si Telekom.
In aceasi zi am completat cererea de retur de pe site, dar raspunsul primit a fost ca produsele ridicare din punctul de livrare nu se pot returna.
Nu imi vine sa cred. Informatiile de pe site sunt eronate si induc clientii in eroare. La confirmarea telefonica a comenzii am intrebat clar daca pot folosi cartele Didi in telefon si raspunsul a fost afirmativ.
Ce pot sa fac?
Multumesc!

Răspunde

31 Șef e-măgari.ro 11 martie 2017 la 13:40

ANPC din pacate. Si oricum ai dreptul sa faci retur la produs, chiar daca l-ai ridicat, pentru ca nu functioneaza pe banda celor de la DIGI.

Răspunde

Lasa un comentariu