CEL.RO

Probleme pe care le-ati avut pe parcursul cumparaturilor efectuate la acest magazin online, la preluarea produsului, la achitarea lui, la eventuala predare a produsului la garantie in termenul de garantie. Eventual explicati daca produsele au fost sau nu probate inainte de livrarea lor. Va rog sa explicati cat mai amanuntit eventualele probleme sau pareri pro pe care le aduceti magazinului online: aici intra timpul de livrare al produsului si eventualele costuri.

In sectiunea de comentarii va puteti exprima in voie. Ele vor intra in moderare si vor fi modificate in cazul in care folositi cuvinte obscene.

179 comentarii

  1. Buna ziua. Si eu am cumpărat de la CEL.ro, nu mai cumpăr de la acest magazin nici sa fie la jumatate de pret . Am cumparat un soundbar nefunctional mai exact nu se conecta de nici un fel . L-am returnat si am cerut altul nou. Ma incadram in cele 14 zile pe care le cer ei. L-am trimis prin curier ca altă metodă nu vor am asteptat 13 zile si l-am primit. Ei mi l-au trimis tot pe acela dar reparat. Nu ai cu cine vorbi la firmă doar prin email. NU MAI CUMPARATI DE LA ACEST MAGAZIN.

  2. Salutare, am cumpărat și eu o placă de bază Gigabyte X470 ultra gaming, am făcut comandă și timp de 2-3 săptămâni nu am primit nici un răspuns, așa că am decis sa o ridic din magazin, am dat banii, toate bune și după a venit un băiat cu placa, ambalajul desigilat ( răspuns a fost că au verificat sa fie complet pachetul) după ce o scot din ambalaj văd urme de uzura deși placa încă avea folia protectoare pe ea, am comunicat în magazin că placa pare uzată și că aș dori să o refuz ( răspuns de la acel angajat a fost că nu este posibil că am dat deja banii și că placa nu are cum sa fie folosită) am zis ok o iau acasă și daca e buna, nici nu îmi pasă, acasă constat că placa nu pornea de nici un fel, am fost a doua zi la sediu să solicit retur ( orice magazin are o politică DOA- daca produsul este defect/mort banii pe loc nu contează magazinul sau alte reguli) in prima faza mi-au zis că sunt eu prost și că nu știu să fac update de bios( da mi-au zis in fața că sunt prost, am explicat un pic iritat de jignire că nu ai cum sa faci update unei plăci moarte, in fine au acceptat returul și am primit un avans marfă cu care nu am fost de acord, după multe certuri am zis că până la urmă cumpăr din magazin, la activ am 6 comenzi plasate și refuzate fara nici un motiv, in momentul de față nu pot face comandă pentru că o refuză și nu pot sa îmi recuperez banii pentru că asta este politica magazinului, am făcut 2 plângeri la ANPC și fără răspuns, nu o sa mai cumpăr niciodată de la acest magazin.

    Motiv refuz comanda la una dintre cele enumerate mai sus a fost că am venit în magazin și am refuzat placa, eu nu am primit nici telefonul nici o înștiințare că placa este acolo doar că mi-a fost anulată comanda

  3. Am comandat un TV LG OLED55C8PLA la pretul de 7200 de ron. Dupa 1 luna de zile televizorul prezenta defecte de imagine (screen flickering). I-am sunat pe cei de la LG sa le spun de problema, m-am chinuit cu ei aproximativ 3 saptamani ca intr-un final sa imi dea negatie de service. Am trimis tv-ul inapoi catre cel.ro si acestia mi-au raspuns ca urmeaza sa il trimita inapoi in service inca 15 zile, desi aveam negatia de service iar legea spune clar ca trebuie dat alt produs in loc sau banii inapoi, depinde cum doreste clientul. Din pacate cei de la cel.ro nu au un numar de telefon pentru service, si abuzeaza de orice lucru. Nu recomand sa achizitionati nimic de la ei. Eu m-am ars si stau de 1 luna fara televizor. Un televizor de 7200 de lei.

  4. Niste jeguri. Comandata o sursa de 1000W Cougar, dupa doua saptamani de certuri si amenintari cu OPC-ul am primit CU GREU banii inapoi.

  5. Buna!
    Am cumparat un telefon Iphone 8 refurbished care s-a stricat dupa aproximativ o luna de zile. Precizez ca telefonul a fost cumparat pe firma. L-am trimis la service, service-ul pentru perosne juridice dureaza 30 de zile si pentru persoane fizice 15 zile. Dupa 30 de zile mi s-a pecizat ca desi telefonul este in garantie a avut un soc mecanic care anuleaza garantia. Cati dintre noi nu au scapat telefonul pe jos?! la ce soc mecanic oare se refera?! Nimeni nu iti raspunde la nicun mail, din contra fara nicio scuza sau parere de rau pentru pierderea ta de 2800 de lei iti indica sa faci comanda la curier sa ridici telefonul de la o adresa necunoscuta si cand ceri adresa iti spun ca ti-au dat-o dar oricum la service nu este nimeni ca au intrat in concediu. Nu uita sa iti iei telefonul din service ca platesti si depozitarea lui si dupa 6 luni nu ti-l mai dau, o informare completa. Evident telefonul a fost refacut prost dupa alte pareri profesioniste.
    Concluzia este ca persoanele juridice nu pot sa-si recupereze pierderile pe produsele achizitionate decat daca dau in judecata firma, cu avocat si tot tacamul.
    Personal necalificat, lipsa de profesionalism si respect fata de clienti!
    NU CUMPARATI produse refurbished!
    AM AVUT CEVA CUMPARATURI FACUTE PE MULTE SITE-URI DAR TEAPA CA LA http://www.cel.ro NU MI S-A INTAMPLAT!
    TELEFON NEFOLOSIBIL IPHONE 8, 2800 DE LEI plus ca am citit,dupa evident, din nefericire, ca nu sunt dealeri autorizati Iphone aceasta fiind o mare problema.
    Multumesc,

    • Trebuie sa beneficieze de garantie Apple 1 an de zile asadar cei de la apple o sa ti-l repare fara probleme. Incearca asa.

    • Salut,
      Exact acelasi lucru l-am patit si eu, soc mecanic, am cerut un raport tehnic pentru ca lucrez in domeniu si stiu ca nu are nicio legatura cu acest aspect, nu mi-a raspuns nimeni de saptamani intregi. Din pacate eu am iesit din perioada garantiei internationale si se pare ca nu am nicio sansa cu cel.ro, asadar atat pot sa fac macar sa incerc sa transmit peste tot pe unde pot, NU CUMPARATI DE LA CEL.RO sau orice magazin online care are in spate CORSAR ONLINE. Am facut si reclamatie la anpc, momentan nu am nici de acolo niciun raspuns.
      trist

  6. am comandat un sistem diaxxa, chipurile de gaming. sistemul a venit cu sigiliu. nu am mai vazut sigiliu de ani de zile pe sistemele brand. dupa 30min si cateva restarturi, a murit. am sunat la cel, mi s-a spus ca trebuie sa-l impachetez si sa trimit curierul, pe banii mei. nu am inteles ce se intampla daca acel curier loveste carcasa sau alte minunatii. m-am dus la sediu, m-am certat cu ei, cu mare chin l-au primit, pe motiv ca procedura zice sa-l trimit prin curier. iar nu am inteles ce se intampla cu datele mele, poate le consider confidentiale.
    cerere depusa pe 30.08, raspuns pe 18.09 – ca nu se incadreaza la retur (desi oug34/2014 spune clar ca se poate si ca trebuie sa te incadrezi in 14 zile).
    la telefon poti doar sa comanzi, nu ai cu cine sa vorbesti altfel.
    am facut plangere la anpc, astept raspunsul lor

    • Ai rezolvat ceva? Colegul meu de serviciu si-a cumparat un monitor Benq de 3000 lei resigilat. A vorbit la telefon inainte sa-l comande sa se asigure ca totul e ok. Tanti de la telefon a confirmat ca e functional si e fara urme de uzura. A comandat si a venit sigilat fara urme de lovituri sau uzura. Totul ok. Cand l-a conectat:SURPRIZA! Ecranul negru si o dunga pe el. I-a facut poze si a cerut retur. Asistentii CEL i-au zis sa completeze fisa de retur.. Bla bla bla… Etc. La o saptamana dupa ce l-a trimis i-a sunat sa-i intrebe de ce nu trimit banii. I-au raspuns ca cei de la service l-au declarat ireparabil si ca nu mai au ce sa-i faca.. E dauna totala si ca nu pot sa-i dea banii inapoi iar daca refuza sa-l ia inapoi o sa i se aplice o taxa de dezitare in fiecare zi iar dupa 1 luna nu o sa-l mai primeasca deloc inapoi si nici banii. WTF!!!????? Eu am ramas masca. Nu-mi vine sa cred. Asta e inselaciune toata ziua.

  7. am primit un telefon defect dupa 3 saptamani de la retur nici un raspuns nu au un numar de telefon la service un numar de reclamatii nimic miau luat bani pe telefon telefonul inapoi si nu te baga nimeni in seama

  8. Încă o țeapă cel.ro: am comandat un aparat de aer conditionat Yamato care in anuntul de comercializare scria kit de instalare inclus. Am planificat montajul si surpriza: kit-ul continea doar traseul frigorific, fara cablurile de alimentare. Instalatorul nu a vrut sa dezmembreze un kit al lui astfel ca am achizitionat un alt kit complet de la el(Încă 160, pret final 500 montajul). Duduia de la cel.ro mi-a transmis că este vorba doar de traseu frigorific si ca asa se procedeaza.

  9. Am cumparat un TV Horizon 80cm resigilat in 21.08.2018 care s-a dovedit a nu functiona. Resigilat insemna la telefon ca numai ambalajul era usor deteriorat- tv-sel nu avea nimic.
    L-am pornit dar numai din buton ON/OFF si mai departe nimic, sigla Horizon si atat.
    Telecomanda nu il activa. Am schimbat bateriile telecomenzii si intr-un tarziu a raspuns la oprerare.
    Buuuuun. L-am lasat 6 ore sa functioneze pe mai toate canalele RCS RDS cu smart card dupa care l-am oprit.
    Dimineata am incercat sa-l pornesc cu telecomanda si nimic….
    Nu pornea sub nici o forma.
    In cutia lui am gasit factura si expeditie AWB Fan courier acelasi produs in Suceava.
    Vazand datele din AWB am sunat la Suceava si mi s-a confirmat ca televizorul nu raspundea la telecomanda si l-a returnat.
    Acum cei de la CEL.ro au zis ca eu sunt fraier.
    Are numai ambalaj usor zgariat in rest e nou.
    Dar au uitat fraierii sa scaota din cutie actele vechi. Asa i-am dat de gol.
    Mari tepari !!! Aveti mare grija.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.