CEL.RO

Probleme pe care le-ati avut pe parcursul cumparaturilor efectuate la acest magazin online, la preluarea produsului, la achitarea lui, la eventuala predare a produsului la garantie in termenul de garantie. Eventual explicati daca produsele au fost sau nu probate inainte de livrarea lor. Va rog sa explicati cat mai amanuntit eventualele probleme sau pareri pro pe care le aduceti magazinului online: aici intra timpul de livrare al produsului si eventualele costuri.

In sectiunea de comentarii va puteti exprima in voie. Ele vor intra in moderare si vor fi modificate in cazul in care folositi cuvinte obscene.

74 comentarii

  1. Buna ziua intampin si eu probleme cu returnarea banilor pe un produs care nu mai poate fi reparat de ei si nu este din vina mea ci din cauza ca nu se mai fabrica o anumita piesa,act trimes la ei de service autorizat Corsar. Am sunat la ei pentru a mi se spuna ce pasi sunt de urmat pentru solutionarea problemei,am primit raspunsul ca nu ma pot ajuta ca trebuie sa vorbesc tot cu cei de la departamentul lor service dar ca acesta nu are un numar de telefon ci doar o adresa de mail, am trimes un mail la departamentu service al CEL.ro in care am spus cine sunt, ce probleme am, atasand la mail pentru dovada poza buletin, factura si garantie telefon achizitionat si cererea de retur produs defect completata de service ul TELPUR. Le am lasat si un cont iban in care sa vireze banii, dar neprimind nici un raspuns la mail m am deplasat la adresa service Service: Iuliu Maniu 7 Corp E parter, Sector 6 Bucuresti in incinta Apaca vis-a-vis de ESD.
    Acolo un angajat mi a mai luat odata datele de contact si numarul contului iban, spunand ca in joia aceea sau cel tarziu martea urmatoare imi vor fi virati banii , am cerut un numar de inregistrare dar mi s a spus ca nu se ofera pentru asa ceva. A trecut si ziua de joi si cea de marti si nu au fost virati banii, m am prezentat iar in sediul lor intr o miercuri si mi s a spus ca au notat contul iban gresit cu o cifra…intreband de ce nu am fost contactat sa l dau din nou nu am primit raspuns…
    Iar mi s a spus sa astept joi sau marti ca se vor vira banii de aceasta data sigur, am asteptat si iar nimic, m am prezentat iar la sediul lor intr o vineri si mi s a spus ca banii au fost virati joi seara la ora 18 si ii primesc luni in cont, desigur ca am asteptat iar si iar au mintit. M am prezentat chiar si la banca martea urmatoare sa intreb daca exista vro tranzactie efectuata in contul meu si cei de acolo m au informat ca daca virau banii joi cum au spus vineri ii aveam in cont.
    Sunt facute si numeroase reclamatii la ei pe siteu dar fara rezultat asa ca sper sa gasesc rezolvare aici.

    • Pastrati reclamatiile. Daca au spus ca o sa va restituie banutii, atunci asa vor face. Daca nu ii restituie depuneti totusi o plangere si la ANPC cu toate dovezile pe care le aveti. Corsar Online tine de Bucuresti, sector 6. O sa fiti despagubit cu siguranta, dar banii blocati …

  2. Am cumparat si eu de la ei un Iphone 5 SE pe 27.10.2017 pe 28 l-am primit , 14499 lei . Dar nu functiona , deloc ! Am trimis produsul inapoi , imi trimit mail , ca nu pot receptiona telefonul , pentru ca lipseste cheita sim , sa trimit cheita . Dupa doua ore imi trimite alt mail , ca produsul prezinta urme de zgarieturi pe incarcator , care ma costa 150 de lei , si sa-mi aleg un alt produs din bani ramasi la ei . Si dupa 30 de minute , un alt mail , ca au incercat sa returneze produsul la producator , dar l-au refuzat , pentru ca pachetul e incomplet , sa dau adresa , unde sa-mi trimita telefonul . Mentionez , am incercat sa-l pornesc , na pornit , l-am pus inapoi in cutie , fara sa folosesc incarcatorul , nu am bagat cartela in telefon , deci nu am folosit cheita , nu stiu daca a avut sau nu . Am sintetizat pe scurt , patania mea . Credeti ca mai am sanse sa-mi primesc banii , dimineata merg la ANPC .

  3. Buna ziua
    Am comandat un laptop HP de la cel.ro, am dat pe el 2499 lei, am platit cu cardul.
    L-am comandat in 26.10.2017 și l-am primit în 27.10.2017.
    La pornire am observat pe ecran un pixel defect și am hotărât să-l returnez am făcut demersurile de returnare in acceasi zi, m-am enervat un pic cand am aflat că eu trebuie sa plătesc transportul pentru retur dar totuși l-am trimis în 28.10.2017 m-a costat 21 de lei.
    In 30.10.2017 am primit răspuns că au fost îndeplinite condițiile de retur, dar că produsul prezintă zgârieturi fine deasupra tastaturii și că se opresc 250 din prețul de achiziție.
    Eu nu am făcut decât să ridic ecranul laptopului și să apas pe power că să-l pornesc, nu l-am butonat pentru că nu aveam motiv nici nu avea Windows instalat pe el, am văzut pixelu defect și am hotărât să-l returnez.
    Ce as putea sa fac in acesta situație?

    • La ei pe site este specificat faptul ca se achita returul de catre beneficiar, asadar acesta este un lucru normal, pe orice site de comert online este stipulat.
      1. Cand l-ati impachetat, chiar inainte, pentru ca avea pixelul defect trebuia sa ii faceti o fotografie.
      2. Daca nu ati facut o fotografie este vorba dvs contra lor – EI MEREU AU DREPTATE daca dvs nu aveti dovezi. Entitatile juridice sunt protejate cat de cat ca si consumatorii.
      3. Daca in urma unor schimburi de emailuri nu reusiti sa beneficiati de toti banii inapoi, atunci ar trebui sa acceptati -200 si sa ii reclamati DOAR AICI printr-o povestire scurta – ARTICOL – suntem bucurosi sa va ajutam – pentru ca ANPC nu are ce sa faca. Ei il pot zgaria si apoi pot proba cu aceasta la anpc. Totusi, data viitoare incercati evomag sau emag – chiar daca sunt cum sunt la retur o sa rezolve cumva.

      • I-am făcut poze și am chiar un filmuleț, ei nu neaga pixelul zic că are o zgarietura fina, care pe doua poze care mi le-au trimis nu apare, doar pe una pozata microscopic, deci doar daca ma uitam cu lupa vedeam zgarietura, sincer nu știu dacă a fost zgâriat sau au făcut-o ei, cert e că n-am făcut-o eu.

        • Cu aceasta depuneti reclamatie la ANPC. Daca aveti filmarea inseamna ca zgarieturile daca erau acolo, erau, daca nu … aia e. ANPC o sa va ofere castig de cauza si ei o sa se mai aleaga cu un dosar cu siguranta. O sa va restituie toti banutii inapoi mai putin transportul initial.

      • Mi-au blocat și accesul pe site, pot intra doar de pe mail une îmi dau ei linkul contului meu, dar pe site nu mai am drept la la replica la reclamații, a scris o doamna acolo că își mențin punctul de vedere fara explicație, doua rânduri și gata, da eu nu mai pot sa scriu nimic.

  4. Buna,

    Am o problema recenta cu un Laptop Asus cumparat de 2 zile de la cel.ro prin PFA. De la prima utilizare se aude un zgomot deranjat, ce se mentine pe tot parcursul folosirii produsului. Am solicitat returnarea laptopului si inlocuirea acestuia cu unul nou/ eventual restituirea sumei platite.

    Am fost informata ca PFA nu se incadreaza ca si consumatori si nu pot returna produsele achizitionate. Am citit si rascitit OUG 13/ 2014 si nu gasesc articolul prin care sunt decazuta din acest drept.

    V-as fi recunoscatoare daca ma puteti ajuta cu date suplimentare. Este incredibila politica lor de functionare!

    • Buna ziua in primul rand. In cel de-al doilea rand, aceste probleme le-am intalnit si eu la MediaGalaxy, EvoMag si cel.ro pentru bunurile pe persoane juridice … Iata ce trebuie sa faceti din experienta proprie deoarece fiecare companie are politicile interne si in raport cu o alta entitate juridica chestiunile se schimba.

      1. Laptopul pe care l-ati achizitionat beneficiaza de garantie, indiferent daca este persoana fizica sau juridica …, il puteti returna fara probleme sa il repare si nu vor comenta, mai ales cei de la cel.ro!
      2. Daca l-ati achizitionat prin curier CHIAR DACA SUNTETI PERSOANA JURIDICA AVETI DREPTUL SA IL RETURNATI (bineinteles trebuie sa va aflati in cele 14 zile de la achizitionare) – cf ordonantei de urgenta trebuie sa il accepte – asta dupa ce comunicati si schimbati cateva emailuri cu ei.
      3. Daca in urma acestor 2 prime puncte nu ati realizat nimic, adresati-va ANPC cu documentatia necesara si cu problema detaliata (includeti aici si schimbul de emailuri) – in maxim 30 de zile o sa aveti alt produs/factura stornata ;)

      • Multumesc tare frumos pentru raspuns si sfaturi.

        Nu vreau sa fie reparat produsul, nu mi se pare firesc sa cumpar ceva cu defect.
        Produsul a fost comandat prin curier si am schimbat mailuri cu ei dar fara sens. Imi spun ca nu accepta returul deoarece sunt PFA. Puteti sa-mi dati mai multe detalii aici?

        La ANPC nu am ajuns inca , dar asta va fi ultima etapa.

        Cu multumiri

        • ASa este, nu este firesc … imi pare rau ca ati facut o alegere neinspirata alegand serviciile cel.ro – marketonline.ro sau toate celelalte site-uri ale celor de la corsar online … pana si numele duce cu gandul la furturi si alte activitati ilicite. In fine, deviem de la subiect.
          In cazul persoanelor juridice, legea este un pic diferita, iar daca nu doriti REPARAREA lui, incercati sa aveti un schimb de emailuri cu ei in care sa le solicitati SCHIMBAREA ACESTUIA CU UNUL NOU, chiar daca sunteti PFA. Trebuie sa aveti baza solida. Daca raspunsul lor tot NU ramane, apelati cu incredere la ANPC si la COMISIA EUROPEANA. Eu asa am reusit cu astia de la MediaGalaxy. Totusi, spuneti-le inainte ca ii raportati la ANPC + Comisia Europeana antifrauda. Altfel nu o sa va ia in serios.

  5. Bună ziua. Aș avea și eu o întrebare. Am comandat un laptop Lenovo de la cel.ro, la data de 19.10.2017 a sosit. Când a sosit, la prima pornire am constatat că are niște urme de presiune pe monitor. Am completat o cerere de retur, și după două zile de e-mailuri, mi-au spus să trimit înapoi produsul, și dacă îndeplinește condițiile de retur, mi se vor rambursa banii. Când l-au preluat, mi-au cerut parola de la windows, pe care l-am instalat eu pe laptop (înaintea avea doar FreeDOS). Le-am dat parola, și după o zi mi-au comunicat că laptopul a fost procesat, și se trimite la un centru de service autorizat pentru verificare, care durează maxim 14 zile calendaristice. Le-am remarcat faptul că în termeni și condiții nu scrie nimic despre o evaluare de 14 zile, ci doar că pot returna produsul fără a prezenta vreun motiv în 14 zile, și banii îmi vor fi rambursați în 14 zile. Le-am întrebat în continuu, în fiecare e-mail scris către ei, când mi se vor rambursa banii, iar răspunsul cel mai „direct” primit a fost că perioada de rambursare începe din data procesării laptopului. Când le-am zis că mă voi duce la Protecția Consumatorului, mi-au răspuns foarte repede, dar fără a-mi spune că mi se vor returna banii sau nu. I-am întrebat și astăzi despre ramburs, dar încă nu am primit răspuns. Problema este că încă sunt în perioada de 14 zile de returnare. Am trimis înapoi produsul luni, 23. octombrie, și a ajuns la procesare ieri, în data de 25. octombrie. Nu știu ce să fac exact, este vorba de 2702 RON, să aștept până expiră perioada de 14 zile, sau să mă duc deja la ANPC? Vă mulțumesc anticipat pentru răspuns.

    • In situatia dvs, corsarii astia online nu au procedat deloc corect. Conform legii, termenul de 14 zile intra in vigoare din ziua in care ati semnat de primire. Sa zicem ca din varii motive, nu Windows sau altceva decideti ca doriti sa il returnati, sunati, schimbati emailuri cu ei si ei va confirma: IL PROCESAM. Procesarea propriu zisa intra in vigoare din data cand ei il primesc si nu are nicio legatura cu cele 14 zile garantie de retur. Are doar cu politica lor interna de a returna banii. In mod normal, cineva de la ei ar trebui sa il examineze si sa constate: da, are urme de presiune, cum au fost facute – nu se stie, clientul l-a primit asa sau el le-a facut? El merita oricum banii inapoi pentru ca a constatat defectul in cele 14 zile si este acoperit de ORDONANTA 9/2016 pe care o aveti aici.

      Verificati termenii si conditiile de pe site-ul lor de returnare a banilor din momentul primirii coletului. Daca nu este specificat, termenul legal este de 5 zile lucratoare. Daca au trecut mai mult, faceti si o plangere la anpc la care sa anexati toate emailurile cu ei! ATENTIE! TOATE!

  6. Buna,
    La fel si eu, comand un J5 functioneaza 1 an, apoi gata nu se mai incarca , nu se mai deschide, Luat legatura cu cel.ro,S.C. Corsar Online S.R.L. pentru reparat / e in garantie ./ Formularul de service da erori, le scriu pe mail, ei savanti eu nimeni… Incerc din nou si din nou.. nu se poate trimite daca nu completati formularul de service,,, etc, mail…. mail….
    teapa. Nu mai cumpar nimic de la ei….
    Aveti grija.

  7. Bună seara,

    Doresc să știu dacă cineva și-a primit banii înapoi sau dacă și-au rezolvat într-un fel problema și cum. Trec printr-o situație asemănătoare, doresc înlocuirea unui produs cumpărat și nu reușesc în nici un fel.

  8. Salut
    TEPARI !
    Daca aveti vreo problema de garantie…..nasol.
    Mai bine zis M_ _ E direct. (mai ales daca ai facut nefericita alegere sa cumperi pe firma)
    Departamentul de service se ascunde in spatele unui mail de unde trimite din cand in cand cate o propozitie care nu are legatura cu ce intrebi.
    NU CUMPARATI DE LA EI !!!
    Stiu ca suna cam agresiv dar depaseste orice limita a nesimtirii modalitatea lor de a trata problemele de garantie.

  9. Cine inca are dubii referitoare la „profesionalismul” de care da dovada personalul cel.ro, pot sa ii pun la dispozitie intreaga corespondenta cu dansii (peste 50 mail-uri) in care ei recunosc ca produsul returnat de mine prezinta defectiuni. Cu toate acestea, banii reprezentand cv produsului returnat, in mod evident nu i-am incasat. De asemenea va pot pune la dispozitie AWB-ul, factura, garantia, probe pe care intentionez sa le folosesc si in Instanta.

  10. Mi-au inchis telefonul in nas :))

    Nu stiu daca sa scriu pe scurt sau pe lung povestea, ma hotarasc pe parcurs.
    Avem un mercedes, vechi, mna, 2004-2005 (masina de aproape 2 tone); ne-am gandit ca vine iarna si ne trebuiesc anvelope specifice anotimpului. Am muncit pe branci pentru 1500 si ceva de RON.
    Povestea pe scurt: am comandat 4 anvelope All Season Michelin Crossclimate 205 65 R15 99V MS XL 3PMSF. Le-am platit. Am asteptat, au sosit. Curierul a adus anvelopele murdare, prafuite, s.a.m.d. (Mentionez ca sotul meu nu a fost prezent in acel moment iar eu, femeie fiind l-am intrebat pe curier daca sunt anvelopele mele, pentru ca nu ma asteptam sa primesc asa ceva). 
    „Domnule, sunteti sigur ca aceasta este comanada mea? E voi pune anvelopele astea pe o masina de 2 T.” A dat din urmeri „Aici este x-ulescu strada? Asta este comanda Dumneavoastra”. Asta se intampla in data de 10/08/2017, JOI.

    Apoi, cand sotul meu a venit, a realizat cu stupoare si dezamagire ca acesta comanda avea 4 anvelope din 3 loturi de ani diferiti, si anume unul din 2015, unul din 2016 (prima saptamana, chiar!) si doua din 2017. Nu stiu cum s-a putut intampla acest lucru avand in vedere faptul ca, in procesul de comanda (cautare, acces website CEL.ro, comanda, PLATA, primire confirmare comanda, livrare, s.a.m.d) al acestor produse nu am fost informati macar o singura data ca anvelopele ar putea fi loturi diferite de ani si in acest stadiu livrate. Si acum, intrebarea mea… prima intrebare de fapt;
    Oameni buni, mi-au livrat anvelope vechi de 2 respectiv 1 an, prafuite, depozitate in te miri cine stie ce conditii, va asteptati ca eu, clientul LOR sa am incredere si sa pun la bataie siguranta MEA, pentru a monta pe o masina de 2T aceste anvelope? Si pe timp de iarna?! Nu, bineinteles ca nu. Asa ca am hotarat sa returnez cele doua anvelope din loturi diferite.   

    Pe data de 22/08/2017, LUNI, am returnat​ PERSONAL​ 2 anvelope all season Michelin Crossclimate 205 65 R15, dupa ce am incercat sa aflu informatii de la ei in decurs de 3 zile si am fost plasata de la un departament la altul. Ajutorul solicitat de catre mine nu a fost luat in considerare de ei (asta din cauza faptului ca am intrebat de cateva ori bune daca imi pot reface comanda gresit livrata; am primit raspunsuri vagi).

    Am considerat ca este necesar sa returnez personal cele 2 anvelope in speranta ca as putea vorbi cu o persoana despre problema comenzii si pentru a putea fi ajutata. OK, le-am returnat. Mi s-a spus ca in maximum 2 zile, voi primi banutii inapoi in cont (si bineinteles, la fel, am primit raspunsuri vagi). Banutii nu erau in cont si era… JOI.

    Ca sa fiu sincera, am inceput sa imi cam pierd rabdarea de a incerca sa comunic cu ei si sa fiu „tratata”  de raspunsuri vagi sau copy-paste (aici nu vreau sa fiu rautacioasa dar o desteapta de la ei m-a indrumat sa livrez cele doua anvelope in cutia in care au venit si asta chiar m-a amuzat).

    NU S-A INTAMPLAT NIMIC. Am sunat la ei, m-am certat cu o fatuca care a avut tupeu sa ma ameninte ca imi inchide telefonul in nas si care mi-a spus ca o noua comanda pentru 2 anvelope mai necesita o diferenta de inca nu stiu cate milioane. Atunci deja am inceputsa scot flacari pe nas, i-am amenintat cu Protectia Consumatorului si mna, mi-au inchis telefonul in nas.

    AM SCRIS 4 e-mail-uri la ei, sa imi dea banii inapoi. I-am primit. Niste neseriosi, atitudine de rahat, nu e ca si cand nu ar trebui sa ne ajutam unii pe altii. Pe banii ei, pe siguranta mea, pe rabdarea mea si pe timpul meu. Ce dracu mai cautati pe o piata?!

    P.S. Am cumparat anvelope pana la urma, de la PC GARAGE.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *