CEL.RO

Probleme pe care le-ati avut pe parcursul cumparaturilor efectuate la acest magazin online, la preluarea produsului, la achitarea lui, la eventuala predare a produsului la garantie in termenul de garantie. Eventual explicati daca produsele au fost sau nu probate inainte de livrarea lor. Va rog sa explicati cat mai amanuntit eventualele probleme sau pareri pro pe care le aduceti magazinului online: aici intra timpul de livrare al produsului si eventualele costuri.

In sectiunea de comentarii va puteti exprima in voie. Ele vor intra in moderare si vor fi modificate in cazul in care folositi cuvinte obscene.

111 comentarii

  1. Am cumparat o husa de iphone 5 (http://www.cel.ro/huse-telefoane/husa-flip-tellur-iphone-5-5s-se-piele-maro-pNSM1NDwv-l/) si a venit una de Samsung Note 7, am facut o cerere de retur si mi s-a spus sa trimit obiectul la sediul lor, pentru verificare, trimiterea se face tot pe banii mei adica in loc de 52 de lei, adaugand si 15 lei, taxa pentru curierar plus 37, pretul ei, mai platesc alti 15 lei sa le-o trimit inapoi, fara sa stiu macar daca o sa primesc o despagubire a taxelor de transport sau a produsului.

    • De obicei aceste chichite sunt puse in termeni si conditii, dar daca au trimis defect trebuia sa cereti cu verificare colet sa verificati si apoi sa refuzati. In cazul dvs aveti dreptate, ar trebui sa trimita husa ceruta si sa nu achitati nimic suplimentar la niciun curier. Se poate face simplu, cu schimb colete sau puteau trimite curierul sa ridice cealalta husa sa o verifice si sa va retrimita ceea ce ati comandat de fapt. Pierderea lor.

  2. Am cumpărat un monitor aoc , greșeala mea am platit cu card. Pe site scrie că returul se face ori intr.un bon valoric ori cont. Am returnat monitorul pentru pixeli morți. La câteva ore după ce a fost cumpărat. Am primit email de la service că returul a fost acceptat și banii au fost transformați în bon valoric pentru o viitoare comanda din care se.a și platit prima rata. Acum explicați și mie care este logica din moment ce eu am cerut banii numerar sau card. Doua problema legata de du-te vino intre service și showroom unde nu dau doi bani pe tine și toți repetă că o placa zgâriată „urmați procedurile”. Nu exista contact cu service cu un call center nu au in supervisor nu au un sef nu au nimic. Este cea mai proasta organizare pe care am văzut.o intr.un magazin. Dar chiar nimeni din protectia consumatorilor nu ia atitudine. Este un jaf la drumul mare pe care noi îl întreținem ce.i drept. Pe site. Unde pot lăsa comentarii direct decât în review la.produl cumparat. Una peste alta sunt curios daca voi primi ceva inapoi înafara de un alt email de „urmați pașii de pe site”

    • Pentru ca multi nu ajung la ANPC. Pentru ca astia de la Corsar Online sunt corsarii online … si nimeni nu face nimic cat timp nu se fac plangeri … Probleme la ei au fost si vor fi mereu. Vezi recent un client care a achitat cu cardul si a mers sa isi ridice produsul – a fost bruscat si izgonit din punctul de lucru cel.ro – si nimeni nu face nimic, pentru ca ROMANIA!

      • Am o problema similara. Am achizitionat pe 5 decembrie 2017 un telefon mobil Allview. Am primit telefonul abia dupa 8 zile si in momentul in care l-am deschis am constatat ca are display-ul defect. Pe 13 decembrie i-am notificat pe cei de la cel.ro depre intentia de a returna produsul, pe 14 decembrie am primit raspuns, pe 15 decembrie l-am trimis prin curier.
        Pe 19 decembrie sunt instiintat ca telefonul a fost trimis in service si ca in maxim 14 zile voi primi un raspuns. A urmat un schimb de mail-uri in care le-am specificat ca obligatia lor este sa-mi returneze banii in 14 zile din momentul in care i-am instiintat in legatura cu returul si ca nu ma priveste pe mine raspunsul celor de la service-ul autorizat.Raspunsurile lor sunt tipice pentru un robot:o sa primiti un raspun in termen de 14 zile.
        In acest moment am intrat pe site-ul ANPC si incarc toate documentele necesare unei plangeri. Sfatul meu, fugiti de ce.ro ca de dracu.

        • Sa ne anuntati cum au solutionat cei de la ANPC plangerea dvs.

          • Astazi, cei de la Corsar mi-au trimis un mail in care mi s-a comunicat ca indeplinesc conditiile de retur.

          • Salut, eu am
            comandat ceva, nu mergea cum trebuie, am
            facut cerere de retur, au zis ca nu primesc, am insistat, au zis ca nu si nu, am facut reclamatie la anpc, si am primit mail la inceputul anului de la cel ca sa duc produsul in service ca sa se faca returul, am primit aprobare a 2 zi pentru retur, si ca urmeaza sa mi se vireze
            banii inapoi. Acum astept banutii. Specific ca in maill de la cel au cerut sa imi retrrag reclamatia de la Anpc. Deci se poate, se bazeaza pe delasarea oamenilor, asa ca faceti reclamatii peste reclamatii la ANPC, si data viitoare un simplu search pe google despre firma respectiva va poate scapa de multe batai de cap. La multi ani si numai bine va doresc.

  3. Buna ziua .Am mai pus un comentariu aici in legatura cu cel.ro .Am comandat de la ei un telefon stricat ,ei nu au mai vrut sa il inlocuiasca .De atunci a intervenit protectia consumatorului . cel.ro au trimis telefonul(iphone ) la un service autorizat apple .Cei de la service l-au inlocuit,am primit si mail de la service ca un telefon nou se afla acum la cel.ro si cel.ro trebuie sa il trimita . Raspunsul lor este ca sunt obligat sa cumpar ceva de contra valoarea telefonului de pe site de la ei .Asta in timp ce stiu de la service ca cel.ro au pe stock un telefon sigilat si perfect functional care trebuie sa ajunga la mine .Oameni de nimic .

  4. Buna ziua,
    Subscriu si eu la experiente neplacute si nu sunt sigura daca sa depun o plangere la ANPC, desi cred ca e singura solutie.
    Am un telefon HTC One Gold M9, cumparat de pe cel.ro si din fericire (asa credeam) inca in garantie. Care dintr-o data, a inceput sa aiba erori de sistem, pe care nu le-am putut rezolva in niciun fel. Bun, il trimit in service, fiind in garantie pana pe…24 ianuarie. Inregistrez cererea de service pe 13 noiembrie si produsul ajunge la ei pe 15 noiembrie. Se face bineinteles constatare, printre altele cu soc mecanic, dar mi se trimite in service. Si de atunci, repet 15 noiembrie, dus a fost…pe unde o fi fost..
    Am asteptat sa treaca mai mult decat cele 15 zile calendaristice (termen de reparatii) si am inceput sa le scriu, cerand updateuri, Pe mail, cum nu poti lua legatura telefonic cu ei. Multe mailuri scrise, abia mi se raspundea. Si cand se raspundea, mi se spune „A fost adus la conformitate, o sa va contacteze cineva”/ „Produsul dvs. ( Telefon Mobil HTC One M9 Gold ) are urmatoarea decizie service (schimbat pcb – IMEI …). Nu mi-a spus nimeni daca s-a rezolvat, unde este, cand ajunge la mine etc. Si aceste raspunsuri trase de par, la „insistentele” mele. Am facut chiar si o reclamatie pe site ul lor, unde mi s-a raspuns „Avand in vedere faptul ca produsul a fost receptionat in unitatea noastra cu Zgarieturi rama, capac spate, soc mecanic rama(conditie anulare garantie ) la insistentele noastre unitatea service l-a adus la conformitate”. Probabil sa tac si sa multumesc. Si de la aceste ultimele „updateuri” ale lor. Nimic.
    Avand in vedere ca se apropie 15 decembrie si ca nu reusesc sa comunic cu ei, cred ca singurul lucru pe care pot sa il fac este sa depun o plangere la protectia consumatorului. Pot – cumva profita de aceasta mizerie – sa imi cer contravalorea lui sau inlocuirea cu un telefon nou? Desi daca ar fi posibil, as lua banii si nu as mai cumpara in viata mea de pe cel.ro

  5. Aseara am comandat si eu ceva de la ei si dupa ce am citit comentariile voastre am intrat in stres.

    Sper sa nu am nici o problema.

    Pacat ca asa ceva inca functioneaza in Romania. Trist :(

  6. Cea mai mare mizerie de magazin online. De la departamentul de vanzari pana la cel de service este o gluma proasta si o bataie de joc fata de clienti. Nu stiu de ce inca mai au voie sa functioneze pe piata dupa atatea sute de reclamari.

  7. Am patit-o si eu cu ei chiar zilele astea, am facut retur la un produs in cele 14 zile, era o placa video, mai jos aveti raspunsul lor:

    „Buna ziua,

    Produsul dvs. a fost receptionat si indeplineste conditiile de retur.
    La receptionarea produsului, acesta prezenta zgarieturi pe suprafetele metalice, zgarietura in colt (foto atasat) pentru care s-a decis aplicarea unei taxe de 300 RON.”

    • Sunt acoperiti de cele n pagini din termeni si conditii … ori acceptati asa, ori plangere la ANPC. Recomand a doua varianta daca nu aveti un filmulet sau poze care sa arate starea in care a fost primit produsul.

  8. O “societate” de toata jena! La fel ca service-ul pe care il au! Se acopra unii pe altii si fac tot posibilul ca sa-si bata joc de clienti (inclusiv de clientii care au comandat de zeci de mii de lei pana in momentul in care au avut o problema cu un produsele)! La orice produs care are probleme de nefunctionalitate, cauta orice mica zgaraietura, tot sa gaseasca ceva pe care sa dea vina (ceva de genul, ti se zgaraie masina dar nu-ti repara motorul care nu mai porneste pentru ca ti-a zgaraiat cineva luneta si ti-a afectat functionarea motorului)! Felicitari altor companii, cum ar fi emag si multi altii (cei care asigura service la Hansa de ex) – nu fac reclama dar aici am avut probleme cu anumite componente—, care pentru astfel de probleme de nefunctionalitate pentru anumite componente ale unui produs, il schimba in totalitate fara nicio intrebare/discutie sau cost de transport; durata de interventie de la ridicare pana la inapoiere produs nou este de cateva zile.
    Nici nu mai vreau sa aud de aceasta asa numita “companie”! Fugiti cat puteti de ei daca nu vreti sa fiti bataia lor de joc si pentru o interventie sa va spuna ca, produsul fiind zgaraiat, nu pot interveni pe garantie dar va vor repara produsul contra cost, costul fiind mai mare decat cel la care ati cumparat produsul! Sa nu mai zic de faptul ca veti plati transportul dus-intors si veti astepta mult si bine pentru un feedback (fara a va pune la dispozitie alt produs de utilizat) doar pentru a va spune ca nu vi-l repara pe garantie ci doar daca platiti o suma mai mare decat pretul initial! Sa nu mai zic de faptul ca nu vor sa puna la dispozitie niciun document oficial prin care sa demonstreze ca s-a facut interventia la produsul respectiv pe care un specialist autorizat mentioneaza ce are produsul, care sunt motivele defectarii, semantura si stampila cu asumarea solutiei; practic n-ai pe cine da in judecata pentru ca-ti vor spune pur si simplu, fara stampila si semnatura, produsul a iesit din garantie pentru ca…”motivul minor invocat de nu stiu cine…”.
    Chiar nu-mi pot imagina cum poate exista o astfel de companie pe piata care isi bate joc de clienti in asa hal! Cum de nu se sesiseaza nimeni la bataia de joc pe care o au la adresa clientilor. Probabil multi dintre clienti sunt de buna credinta si cumpara de aici pentru ca au gasit un pret bun, asa cum am facut si eu, dar nu si-au dat seama de camatareala pe care o fac pentru ca nu au avut nevoie de reparatii in garantie si le-au platit zeci si sute de mii de lei pe produse de-a lungul timpului fara sa stie cu cine au de aface/vor avea de-a face daca se intampla sa aiba probleme la vreunul din produse!

  9. Buna ziua . Mi-am luat si eu un Iphone SE 16gb de la cel.ro ,pretul era ok . Telefonul ajunge ,il las sa ajunga la temperatura camerei si NIMIC .Nu porneste ,nu se incarca ,nu nimic . Evident l-am returnat calm fiindca produsul are garantie .Raspunsul pe scurt de la cel.ro ” lipsteste cheita de la sim si incarcatorul este zgariat,nu acceptam produsul inapoi ” ,si ei mi l-au trimis inapoi asa stricat cum e .Anul trecut mi-am luat oneplus 3 direct din china si telefonul functioneaza si azi fara probleme .In viata mea nu o sa mai comand de la cel.ro .Sper ca protectia consumatorilor sa ma ajute altfel dusi sunt aproximativ 1500 lei .

    • Dl Morariu, mai avem o problema exact ca a dvs aici si chiar am dori sa stim cum s-a rezolvat. CEL mai simplu este sa depuneti o sesizare la ANPC si sa faceti retur la produs daca mai sunteti in cele 14 zile.

    • Eu am luat un i Phone se și este codat. Nu reușesc să vorbesc cu ei. Ce sa fac sa l returnez sa mi l trimită înapoi sau mai bine sa dau o grămadă de bani sa l decodez?

  10. Salut vreau sa cumpar acest PC de la cel.ro, mi se pare unul destul de bun la acest pret,dar nu stiu daca site ul este de incredere, si care ar fii cea mai des problema intalnita cu ei, acesta este Pc-ul: calculatoare-desktop/diaxxa-office-i3_7100-3.9ghz-500gb-4gb-ddr4-pNSYwNTUs-l/
    Daca spuneti ca nu este de incredere atunci as vrea sa.mi recomandati un site mai bun in care sa gasesc acest PC cam pe la acelas pret si aceleas componente,multumesc!!

    • Stimabile, rugamintea mea este sa fiti foarte atent la cel.ro – deoarece foarte multi clienti, dupa cum observati au avut probleme cu ei. Noi nu suntem aici sa promovam niciun magazin online. Noi suntem echidistanti si impartiali cu oricine vinde online. Puteti gasi in online o gramada de alte magazine care vand produse similare, dar cele mai multe apartinand corsar online, feriti-va de ei pe cat posibil deoarece la orice problema intampinata o sa aveti multi nervi de consumat.

    • Daca vrei stres cumpara de la cel.ro.
      Este posibil ca sa ai noroc si sa fie ok, dar te poti risca?
      Orice motiv pot aplica ca sa te gaseasca vinovat si sa te taxeze, eu am patit cu un pixel defect, am trimis laptopul inapoi si mi-au zis ca au gasit o zgarietura, pe care clar nu am facut-o eu, dar care daca a fost eu n-am observat-o. Si chiar daca o observam acasa ziceu ca tot eu am facut-o.
      Cu ei trebuie sa-ti iei o gramada de masuri de siguranta, sa deschizi pachetuol in fata curierului, sa-l verifici, sa filmezi, sa pozezi tot si chiar si atunci nu esti sigur ca nu te vor taxa, ori iti i-au din bani daca-l returnezi ori gasesc ei ceva sa nu ramana cu mana goala.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *