CEL.RO

Probleme pe care le-ati avut pe parcursul cumparaturilor efectuate la acest magazin online, la preluarea produsului, la achitarea lui, la eventuala predare a produsului la garantie in termenul de garantie. Eventual explicati daca produsele au fost sau nu probate inainte de livrarea lor. Va rog sa explicati cat mai amanuntit eventualele probleme sau pareri pro pe care le aduceti magazinului online: aici intra timpul de livrare al produsului si eventualele costuri.

In sectiunea de comentarii va puteti exprima in voie. Ele vor intra in moderare si vor fi modificate in cazul in care folositi cuvinte obscene.

120 comentarii

  1. Din pacate si eu am avut o experienra neplacuta cu cel.ro.am comandat un tv smart,am primit tv l am deschis in fata curierului pe strada in masina .la prina vedere parea in regula ,cand am intrat in casa si l am desfacut,tv era spart!am sunat imediat la ei,mi au spus sa fac poze si sa l trimit retur!asta am si facut,dupa cateva zile primesc mail de la ei cu poze atasate in care tv era mult mai deteriorat fata de cum l am trimis.era spart in toate colturile dispay ul la fel.raspunsul lor a fost ca nu il poate repara si mi l trimit inapoi mai rau decat l am trimis!o sa fac reclamatie la opc sa vad ce pot face!trist dar adevarat.nu recomanddddddddd

    • Sa ne anuntati ce au spus cei de la ANPC. Cu toate ca, in momentul verificarii l-ati luat, deci era super ok. Cea mai buna verificare, este sa il puneti in priza de fata cu cei de la curierat. Toti cei care trimit au bunurile asigurate asadar, daca exista probleme … firma de curierat are de suferit.

  2. Buna ziua,

    Astazi 09.02.2018, am depus o sezisare la ANPC. Pe scurt, am achizitionat un espressor de cafea pe data de 23.01.2018. Pe data de 25.01.2018, constat ca functia de abur pentru capuccino nu functioneaza, ceea ce m-a determinat sa il dau retur. Raspunsul lor:” s-a perceput o taxa de igienizare in valoare de 60 de ron „. Wtf? Cum poti altfel verifica functionalitatea unui produs? Probandu-l, punand apa in compartimentul dedicat, cafea ,etc. Mi-au trimis apoi niste poze cu asa zisul espressor unde se puteau observa „urmele de apa”/calcar.
    Reclamatie le-am facut si pe site, si pe fb, dar raspunsul a fosy ca nu pot schimba decizia service-ului. Este de-a dreptul stupid, asa ceva nu am mai auzit. Ma repet, motivul returului a fost : prdusul este defect, nu sunt multumit de el.
    Va dati seama? Au igienizat un produs fara sa il repare! Si de ce opresc 60 de ron, de ce nu 40? In baza a ce? Pe ce s-au dus acesti bani?
    Recomand tuturor sa evite acest magazin, si sa depuna reclamatii la ANPC, de pot depune online foarte usor.
    Asteptam rezolvarea !
    In cazul meu suma este modica…dar totusi ideea ma supara teribil. Nu am mai avut astfel de probleme pana acum. Evitati! Produse defecte, etc.

    Ma opresc aici, cu toate ca ar mai fi multe de zis. !
    Voi posta si pe fb problema mea.

    O zi buna,
    Alex

  3. Cel.ro = Corsar Online SRL = Pirati Online SRL
    Feriti-va de ei. Nu respecta nici cele mai elementare reguli comerciale. Garantia este un dezastru…

  4. Nu cumparati de la Cel.ro = Tepe .ro.Am cuparat de la ei un sistem AKAI cu boxe si dupa ce am bagat stikul de USB de 2 ori sa stricat iremediabil mufa.Am sunat pentru garantie de zeci de ori nu raspunde decat robotul.Apoi am citit alte pareri si am decis sa-l repar pe banii mei.Nu va bucurati ca au un pret mai mic…vand numai rebuturi si stricaciuni.ATENTIE!!!

  5. Cel mai penal magazin online cu care am lucrat vreodata. Cea mai mare problema a lor este service-ul; daca ajungi pe mana lor esti terminat. Am in service la ei de o luna o masina de facut paine defecta pentru care am fost plimbat de mai multe ori degeaba la sediul lor; de 10 zile nu imi mai raspund in nici un fel la intrebarile pe care le trimit pe contul meu de la cel.ro si nu stiu unde este si in ce stare se mai gaseste produsul meu. Magazinul asta nenorocit ar trebui interzis prin lege, iar angajatii lui ascunsi la mititica o vreme. Feriti-va de ei ca de foc! Sunt niste banditi ordinari!

  6. Eu am luat un ram, pe persoana juridica, nu se potriveste cu placa de baza ( my bad ) si nu accepta returul produsului. Nu voiam banii inapoi ci sa schimb produsul cu un altul + diferenta. In mod sigur nu mai cumpar niciodata in viata ceva de la ei. Ma intreb daca e legal ce fac ei.

  7. Daca vrei batai de cap sau esti prea relaxat, incurca-te cu cel.ro !!!!
    Am facut o comanda bineinteles ca erau cei mai ieftini la majoritatea produselor (3x hdd 3TB + placa retea + 2 stick-uri USB + SSD + router CISCO) …. deci sunt ceva banuti la mijloc, ideea e ca toate produsele apareau ca fiind in stoc !!!! ATENTIE !!! (ei nu isi actualizeaza stocurile pe site !!!!). Comanda a fost facuta Vineri 12/01/2018. Pentru ca Luni nu am primit niciun email cu statusul comenzii, am trimis MARTI dimineata un mesaj sa verific statusul, normal ca dupamasa primesc raspuns ca nu am usb-urile pe stuc si ca dureaza 2-3 zile pana ajung la ei, fapt pentru care am schimbat USB-urile cu altele care erau pe stoc (mai ieftine), pentru ca am facut plata online cu card bancar le-am spus ca le pot scumpi sa fie la aceeasi valoare sa nu mai avem batai de cap. Toata povestea a durat 1 zi, Miercuri am primit mail cu comanda procesata integral si ca de indata ce produsele parasesc depozitul voi primi un email cu AWB-ul. Bun, JOI nu am primit nimic iar vineri am retransmis un mesaj sa vad daca au plecat (m-am gandit ca probabil nu a functionat sistemul de generare AWB automat sau s-a intamplat ceva la ei in sistem de eu nu am primit nici un AWB) bineinteles ca VINERI 19/01/2018 sun la ei si imi raspunde o doamna pe un ton agresiv (ca si cum eu de ce imi permit sa sun la ei , gen „cel, ce doriti ??”, nici buna ziua nici nimic ….. ) i-am explicat ca vreau doar sa stiu daca produsele au plecat de la ei si dansa imi zice ca nu are cum sa plece din moment ce placa de retea doar azi ajunge la ei, deci o alta problema de care eu nici nu am stiut …. daca stiam o schimbam si pe acea MIERCURI….. ideea e ca nu e prima data cand am probleme cu ei….am mai avut in trecut 1 comanda la ei si acum cand am patit IAR treaba asta mi-am adus deaminte si de problema din trecut, IDEM. Deci nu stiu pana cand suntem noi, clientii, obligati sa suportam nesimtirea unora ….. si nici nu inteleg cum Doamne le functioneaza magazinul cu astfel de oameni si in astfel de conditii ….vad ca sunt probleme si pe partea de garantie si si pe partea de livrare a produselor …. de ce lumea inca mai comanda de la ei ???? Deja mi-am facut un sticker cu „NU MAI COMANDA DE LA CEL.RO” si l-am lipit pe marginea monitorului.Nu recomand la absolut nimeni cel.ro si am sa imi descriu experienta peste tot in web !!!! poate se duc naibii sau poate incep si ei sa faca ceva schimbari pe acolo !!!!

  8. Am trimis în service un telefon cumpărat de la ei, în garanție pentru o pată mică pe ecran sus, in dreptul butoanelor de volum. Telefonul arăta perfect, avea doar o zgârietură pe ramă jos in colț. A fost trimis la ei pe 5.12.2017, cu curierul trimis de ei. După câteva zile, am cerut update dacă a ajuns măcar în service și mi s-a zis că nu și mi-au cerut awb-ul. Le-am dat datele cerute și iar nu am auzit nimic până pe 19, când mi-au spus că service-ul a decis că telefonul prezintă urme de lovire și este îndoit (whaaaat) și se refuză garanția… Am înghițit în sec, apoi le-am zis să-l trimită măcar înapoi până pe 22, când urma să plec în vacanță la munte până pe 29. Niciun răspuns până pe 29, când în timp că veneam spre casă mă sună primul proprietar (da, e luat sh) și îmi spune că l-a sunat curierul să-i dea telefonul, dar că era la adresa pe care o aveau ei în baza de date, în timp că omul se mutase între timp în altă parte a Bucureștiului. Evident, telefonul s-a întors la cel.
    De atunci tot încerc să-i conving și eu și primul proprietar să-l trimită ori de unde l-au luat (formularul service a fost completat cu datele mele, telefonul e luat pe firmă) ori măcar la adresa actuală a primului proprietar, contracost, iar cei de la cel dau răspunsuri aproape monosilabice că nu se poate. Produsul e la ei la sediu și așteaptă să-l ridice în termen de 6 luni proprietarul. Evident, nu are un chef deosebit să piardă timp și bani pentru un bun care nu mai este al lui, așa că stau fără telefon de vreo lună și încă nu e clar cum aș putea intra in posesia lui…
    Nu am mai văzut așa ceva, de la refuzul garanției pe motive aiurea până la răutatea pe care o văd acum, la returnarea telefonului din service. Deja mi se pare bătaie de joc

  9. Cell.ro o adunatura de infractori buni la vanzari si muie la restu retururi garantii ….
    Muie cell.ro

  10. Haideti sa va spun experienta mea „placuta” cu CEL.RO In data de 10.decembrie.2017 am comandat de la ei un sistem de boxe Microlab Solo7C. In data de 11 decembrie ( a doua zi ), mi-a sosit sistemul acasa. L-am pus in functiune si ghici ce: telecomanda praf, nu lua nici o comanda. Imediat am luat legatura cu ei conform procedurii pe site, a doua zi mi-au comunicat sa trimit sistemul in aceeasi stare ambalat cum a sosit la mine iar in termen de 14 zile mi se va solutiona problema ( cu plata transportului de catre mine ) si cum ajunge la ei, ma vor instiinta cu privire la returul banilor. Abia dupa 10 zile ( pe 23.decembrie ) primesc un mesaj ca a ajuns sistemul la ei si ca il vor trimite la serviceul autorizat pentru verificari. In data de 03:01.2018 primesc alt mesaj de la ei, cu urmatorul motiv: boxele au mici zgarieturi superficiale si va vom taxa cu 50 ron. Plata va fi acceptata iar termenul de solutionare 14 zile. Care credeti ca a fost urmatorul meu pas ?.. ANPC ! Eu zic sa nu va lasati si sa faceti reclamatii peste reclamatii !.m-au furat odata la plata transportului ( 60ron am platit ptr. ca boxele aveau 25 kg )…si odata 50 ron pentru asa-zilele zgarieturi. Eu va dau cuvantul meu prieteni, le-am trimis impecabil. Daca le trimiteam cu mici zgarieturi, mai ziceam si eu dar nu. Pe siteul lor, este specificat clar: in cazul in care produsul ajunge defect ( DOA ), trebuie sa ii instiintez in maxim 48 de ore de la receptionarea produsului si va fi preluat de catre ei cu firma de curier…. oare unde se aplica politica asta, ca la CEL.RO nu se aplica :))). Si va mai dau un sflat….eu pentru cei 110ron pierduti, le voi face comenz peste comenzi si nu le voi onora ! sa plateasca pentru ceea ce mi-au facut ! Voi reveni cu postare, in momentul in care ANPC isi va face aparitia :)

    • Si eu am o experienta ingrozitore u cei de la cel.ro am facut o comanda pentru placa video am platit cu cardul cand mi-a sosit mi-am dat seama ca imi trebuia ceva mai calitativ , procedez ca voi completez formularul de returnare primesc dupa 3 zile un mail si trimit produsul. Am asteptat si asteptat am sunat la ei dar la nr de telefon singurul de la comenzi mi se spune ca e in service . Am intrebat de ce e in service cand eu nu am semnalat nici o defectiune ci doar o inlocuire de produse . Domnisoara de acolo la fel de agresiva imi spune ca nu ma poate ajuta nici cu un nr de telefon ca cei de la service nu au .I -am zis ca nu mai vreau nimic de la ei ci doar sa imi returneze banii. La alte situri ti se cere un iban sa iti puna banii in cont aici nici nu ai cu cine sa vorbesti. Am scris nenumarate mailuri din 15 ianuarie dar nimeni nu imi confirma nimic . Am fost la curierat sa imi dea cu semnatura si stampila cine a preluat pachetul , l-am scanat si trimis pe mail dar tot nimic . Am sa fac si eu reclamatie la protectia consumatorului. Te rog sa imi spui ce ai rezolvat si daca ai facut reclamatia on line sau te-ai dus la ei ? Eu sunt din provincie si nu stiu cat va dura daca nu sunt din Bucuresti

    • Bună ziua,v-a ajutat cu ceva ANPC-ul?
      Același comportament din partea acestor escroci l-am întâmpinat si eu cu un cuptor cu microunde primit defect fapt confirmat de service-ul lor bineinteles mi-au trimis poze cu niste zgarieturi in conditiile in care eu l-am trimis impecabil că le stiam tertipurile că am mai trimis acum 4 ani un telefon cu o problemă minoră si ei mi-au transmis că l-am scapat in apa si placa este arsă. Ăștia sunt dea dreptul escroci cu acte în regulă. Am comandat după 4 ani la ei cu speranța că au devenit seriosi cu trecerea timpului dar constat că au devenit profesioniști la înșelat. De 4 saptamani nu mai stiu nimic de produsul meu, nu mai raspund la mail -uri cu atât mai puțin la telefon. Haideți să îi acționăm în judecată, sa ne strângem mai mulți. Nu putem să înghițim la nesfârșit bătăile de joc pe banii nostri.

    • acuma sincer nu ai vrea sa plateasca si transportul? mai citeste in *** regulamentul , pt ca va dati toti cocsi dar nici macar legile nu le stiti!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *