CEL.RO

Probleme pe care le-ati avut pe parcursul cumparaturilor efectuate la acest magazin online, la preluarea produsului, la achitarea lui, la eventuala predare a produsului la garantie in termenul de garantie. Eventual explicati daca produsele au fost sau nu probate inainte de livrarea lor. Va rog sa explicati cat mai amanuntit eventualele probleme sau pareri pro pe care le aduceti magazinului online: aici intra timpul de livrare al produsului si eventualele costuri.

In sectiunea de comentarii va puteti exprima in voie. Ele vor intra in moderare si vor fi modificate in cazul in care folositi cuvinte obscene.

187 comentarii

  1. încă un pățit aici.

    comandat laptop de la ei. zic sa il ridic din magazin ca lucrez in zona doar.
    Dau sa il deschid măcar sa vad ce zice in Bios.
    – nu se deschide.
    – e descărcată bateria e ok, zice baiatul de serviciu.

    cum nu am mai avut probleme cu ei il iau acasă.
    5 zile încerc sa fac placa video radeon 530 sa meargă NIMIC. Cumpăr un soft de detectat drivere: detectează si instalează pt RADEON 340 !!!!

    WOW, las sa treacă de la mine, măcar sa meargă.

    pornesc programele intense la grafica pt care tr sa faca video card switching – nimic – dau eroare ca placa video INTEL e slaba (cea din procesor)

    pun Lenovo diagnostics – imposibil de alocat memorie la placa video !!!
    pe langa astea nu mergeau usb3-urile si SD card reader-ul

    Cer retur – sa iau altceva tot de la ei

    nuuu au trecut 24h – regula asta e doar dacă produsule bun, nu se pune la produse defecte.
    explic i-o lui tanti nu si gata, doar garanție.

    hai in garanție, măcar sa il repare

    trimis in service: la depanero.. sta 2 săptămâni!!!

    schimbat placa de baza … usb-urile s-au reparat, dar la placa video (ce ma interesa cel mai mult) s-a întors cu aceeași eroare

    iar scris pt retur:

    răspuns: pai nuuuu, au trecut 14 zile !!!

    ANPC si sa vedem acum

  2. Am cumparat un telefon de la cel.ro, care ulterior a fost trimis in service pt reparatie. Intrucat telefonul nu a putut fi reparat, nici dupa aprox 3 luni nu mi s-a returnat un alt telefon (le-am propus sa platesc diferenta de pret pt un alt telefon intrucat acel model nu se mai comercializa) si nici nu mi s-a returnat contravaloarea acestuia. Am incercat sa discut cu ei dar fara nici un rezultat favorabil. Am depus la ei si sesizari, dar nu au raspuns la acestea. Am depus o sesizare la ANPC pt care astept raspuns.
    Deci cel.ro nu este un magazin de unde sa mai cumpar produse.

  3. Mare pacat ca nu am cautat pe net inainte de a comanda un telefon xiaomi redmi 4x la cel.ro.A functionat 3 luni fara probleme pana cand intr-o dimineata constat ca isi dadea singur restart de nu aveam cum sa ii fac nimic.Caut pe net si pana la urma reusesc sa ii fac un reset(inclusiv sterg toate datele din el) si in sfarsit il pornesc.Trec de primele etape si apoi vine logarea la serviciul lor mi……stupoare nu merge parola.Nu mai am ce sa ii fac asa ca il trimit la service.Dupa o saptamana sun sa vad ce e cu el.Nu am unde sa sun la service(nici nu stiu care o fi) asa ca sun la telefonul de pe situl lor.Vorbesc doar cucoanele alea de acolo si pe urma iti inchid telefonul in nas.Am intrebat cand imi trimit inapoi telefonul pentru ca din service a venit un e-mail prin care sunt informat ca mi se returneaza telefonul deoarece e blocat.In concluzie nu ii fac nimic ,dar nici nu mai ajunge inapoi asa cum e.In final eu sunt de vina ca e blocat si nu ar trebui sa fiu suparat ca am pierdut tot ce era in el si am nevoie disperata de telefon.Pacat ca nu am un telefon sau o persoana cu care sa discut.Niste mari magari si nesimtiti care vand niste porcarii chinezesti ieftine.De ce sa nu recunosc ca sunt de vina ca sunt roman,nascut aici si care locuieste aici si pe deasupra sunt incantat ca am dat putini bani pe porcaria asta de telefon………

  4. Cea mai mare teapa cel.ro

  5. CEL.ro este cea mai mare teapa a unui cumparator de buna credinta. Daca ai noroc sa cumperi un produs care nu are probleme este OK daca ai probleme mai bine il distrugi sau il dai cadou sau il arunci la gunoi. Vei fi cel mai umilit om daca vei lua legatura cu ei. Recomandati la toata lumea nu mai cumparati de pe CEL.RO pentru ca ei se bazeaza pe o nesimtita taraganeala. Prima data incepe totul cu cererea de retur daca este acceptata – apoi plata transportului returului apoi dupa ce primesc produsul dureaza 14 zile constatarea si raspunsul – mai platesti transport la returnarea din service si in final iti dai seama ca a trecut o luna si poate inca nu ai produsul functional. Oricum vei fi umlit si pasat de la un departament la altul prin e-mail nu la telefon.
    CEA MAI MARE BATAIE DE JOC.
    ACEASTA FIRMA AR TREBUI INCHISA.

  6. Am comandat online un monitor de azerty.ro (magazin online IDENTIC cu cel.ro, fiindca apartine de ei, au acelasi punct de ridicare, etc), si fiindca l-am platit acolo nu m-au lasat sa-l returnez. Le-am facut si reclamatie la ANPC pe baza asta, pentru ca trebuiau sa respecte cele 14 zile, si mi-au raspuns ca nu, pentru ca nu se considera contract la distanta. Trebuia sa-l comand online, sa-mi iau liber de la servici sa ma gaseasca curierul acasa, ca sa mi-l aduca la usa desi eu stau la 100m de punctul de ridicare. Mda, o cretinitate.

    Nici nu mai cumpar vreodata de la ei. Sa fie sanatosi. M-a lasat total rece atitudinea lor. Alte magazine ofera 30 zile. Nu asa se face comert. Bine ca n-au fost „decat” 1100 RON, dar pentru banii aia au pierdut un client pentru totdeauna.

    In momentul de fata cautam magazine care apartin de cel.ro (si anume, „SC Corsar Online SRL”), ca sa nu cumpar nici de la ei, pentru ca nu vreau sa faca vreun profit acesti tampiti, si am dat peste articolul asta.

    Tineti minte, CEL este cel mai prost magazin.

    • Apropo, daca vrei sa returnezi un produs la ei, trebuie returnat prin Cargus, care te costa si ala vreo 35 RON, nu poti sa te duci la magazin cu el. O imbecilitate mai mare n-am vazut. Pai frate, la emag te duci cu produsul si te intorci cu banii!

    • Daca eram in locul tau faceam comanda fix pe adresa lor si cand ma chema curierul le spuneam ca s-a modificat adresa. Si il puneam sa imi aduca la serviciu. Si cand venea la serviciu ii spuneam ca sunt in delegatie ca il ridic de la sediu si tot asa. :)

  7. Am comandat un telefon de la cel si a fost defect .nu e o firmă serioasă,nu mai comandanți nimic ca luati țeapă.

  8. Cel oribil! Astazi constat ca nu se mai aprinde telefonul cumparat de cateva luni. Pentru ca niciodata nu am avut probleme cu vreun produs cumparat de la ei, bineinteles ca nu am stiut cum sa procedez. Fac cerere de retur, dupa ce citesc conditiile si explicatiile de pe site, unde scrie clar sa trimit produsul prin Cargus sau Fan la sediul lor cu mentiune pentru service, bla bla. Buuun, ma conformez. Sun la Cargus, etc etc. Dupa vreo 2 ore primesc un raspuns la cererea mea de retur. ,, 12:18 01-03-2018Buna ziua,Fiecare produs achizitionat prin intermediul S.C. Corsar Online S.R.L. merge la unitatea service autorizata pentru aducerea la conformitate. In cazul produsului dumneavoastra, service-ul este Service-Return: http://www.service-return.com/curier-solicitare . Va rugam sa luati legatura cu acestia pentru informatii suplimentare.” Bineinteles, nu inteleg pentru ca pe site scrie altceva. Si zic sa sun. Atat mi-a trebuit. La capatul celalalt raspunde o doamna/domnisoara pe nume Cristina Stanciu care ma face cu ou si cu otet cand indraznesc sa ii arat nestiinta. Ii spun respectuos sa nu tipe la mine si imi spune ,, Am crezut ca nu ma auziti, dar vad ca dvs de fapt nu intelegeti”. Ii spun ca la Emag este alta politica si doar acolo am avut probleme cu cateva produse si la ei e mai simplu. Bineinteles ca a urlat la mine ca ce treaba au ei cu Emag, ca ei au alta politica si sa fac ce scrie in mesajul din cererea de service. Ii spun calm ca acel service are 1.5 euro pe minut taxe ca sa ii suni si imi spune sa le las un mesaj atunci tipand in continuare ca ori nu aud ori nu inteleg. Va jur, in viata mea nu m-am simtit mai umilita si sunt un om care are capacitate de intelegere a mesajului, nu am niciun fel de problema in a recepta un mesaj si a ma exprima. Am facut reclamatie, insa nu vad cum se va rezolva. Nu am gand nici macar sa mai accesez vreodata site-ul Cel.ro, dar sa mai si comand. E bataie de joc, e oribil, angajati sunt lipsiti de orice profesionalism. Daca aveti dusmani, va recomand sa ii indrumati pe acest site.

  9. M-am speriat la început când am văzut o mulțime de comentarii și review-uri negative. Eu am achiziționat un laptop de bf și a fost ok. Chiar am crezut ca are o probleme cu driverele, am cerut explicații și au spus ca îl pot returna, din fericire nu căutasem eu unde trebuie driverele.

    • Tu esti unul din cazurile fericite al celor de la cel.ro – eu cunosc personal firme care au venit sa se planga deoarece nu le-au mai acceptat dupa doar 1 zi, surse sau cabluri periferice deoarece politica firmei. Uita-te un pic la ANPC sa vezi cate reclamatii au ei fata de ceilalti.

  10. Cel.ro are fantezii cu injuraturi, sa va povestesc patania mea. Niciodata nu mi-am imaginat ca as putea pati asa ceva. Mi-am cumparat in vara 2017 un laptop la sf clasei a12a. Totul bine si frumos, mergea cum trebuie, il foloseam oricum rar (ce ma mai jucam GTA 5 de 5 ori pe luna, in rest web). Prin septembrie a inceput sa sacadeze singur, am schimbat windowsul si degeaba, l am trimis in service de 3 ori in 3 saptamani, de fiecare data aceeasi problema cand a revenit, am primit negatie deci urma sa imi iau banii inapoi (la inceputul lui ianuarie am primit-o online). Trebuie sa va spun, sunt un tip respectuos cu toata lumea, foarte intelegator ca nu toate lucrurile se rezolva imediat. Astazi se face o luna si jumatate si inca ma cert cu ei sa imi dea banii inapoi. Angajatele incompetente nu stiu ce este o negatie, am inceput sa le injur la telefon si pe mail ca sa se miste, dupa ce le explic nu imi raspund la mailuri, ii sun zi de zi sa le amintesc de problema pe care o am. Intr-un final imi cer sa trimit negatia pe email, fac asta, imi spun sa astept ca in maxim 2zile voi fi contactat de cineva sa mi spuna daca se accepta negatia. Ce credeti, trec 4 zile si nimic, ii sun, iar ii injur, intr-a5a zi primesc mail de la ei :D eu sunt sigur, au fantezii cu injuraturi, altfel nu imi explic de ce doar dupa ce sunt jigniti se misca. Intr-a5a zi primesc ca da da e totul bine vi s a aprobat, va rog sa imi lasati IBAN-ul unde sa va trimit banii. Fac asta, astept 4 zile. Pur si simplu sunt nesimtiti, de ar putea, ar face factura in 2 secunde dar cand vine vorba de restituit bani, trebuie sa ii astepti 14 zile (asta spun ei cand i am sunat in urma cu 30min, ca in maxim 14 zile sunt restituiti banii, scrie si pe site, acum sa vedem). Va rog nu cumparati de la ei altfel riscati sa patiti ca mine si sa aveti lucruri importante facute la prieteni (sunt student, lucrarile pe care le aveam de facut ptr facultate au fost facute pe la prieteni). Evitati va rog cel.ro, lucrati cu alte companii. Nu m-a deranjat timpul pe care l am asteptat ci nesimtirea si ignoranta completa a lor

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.