CEL.RO

Probleme pe care le-ati avut pe parcursul cumparaturilor efectuate la acest magazin online, la preluarea produsului, la achitarea lui, la eventuala predare a produsului la garantie in termenul de garantie. Eventual explicati daca produsele au fost sau nu probate inainte de livrarea lor. Va rog sa explicati cat mai amanuntit eventualele probleme sau pareri pro pe care le aduceti magazinului online: aici intra timpul de livrare al produsului si eventualele costuri.

In sectiunea de comentarii va puteti exprima in voie. Ele vor intra in moderare si vor fi modificate in cazul in care folositi cuvinte obscene.

169 comentarii

  1. Nu mai cumparati de pe Cel !!!!!!!!!!
    Nici macar nu mai au service cu front office !!!!
    Daca ai un produs in garantie, Doamne Fereste , nu ai cu cine discuta
    Cica trebuie trimis prin curier !?!?!?
    Deci eu cumpar la casă cu banii cash, si daca trebuie reparat trebuie trimis prin curier ????
    Oare de ce ?

  2. Am cumparat o pereche de ochelari PS VR. Nu mi-au placut si i-am returnat la 4 ore dupa achizitie. Practic i-am folosit exacat o ora. Am facut prostia, dupa utilizarea lor, sa sterg lentilele cu carpa speciala cu care a venit produsul. Din pacate, aceasta a generat cateva zgarieturi fine pe lentile. De la service mi s-a comunicat ca „devalorizarea este de 100%” si nu imi returneaza niciun leu, desi le-am comunicat ca sunt de acord sa platesc pentru zgarieturile alea, daca se pune problema asa.

    Nu au mai raspuns la niciun mesaj de atunci, mi-au expediat ochelarii inapoi, dar i-am refuzat. Intre timp am facut o plangere la ANPC, care dupa o luna de zile a redirectionat reclamatia mea catre PITESTI, ARGES (?) desi, magazinul e din Bucuresti. Cei de la ANPC Arges au redirectionat reclamatia inapoi la Bucuresti. Cascadorii rasului, nu altceva.

    Dupa mai bine de o luna, am vrut sa ma las pagubas si sa solicit celor de la cel.ro sa imi trimita ochelarii inapoi, ca o sa fac bors cu ei. Mi s-a transmis ca pentru fiecare zi in care ochelarii au stat in service se percepe o taxa de, atentie, 5 LEI PE ZI!. Sa fac infarct.

    Dupa ce ca iti raspund in doi peri, dupa ce ca la telefon iti vorbesc ca ultimului rahat si iti si inchid telefonul in nas, acum trebuie sa le platesc tot eu 5 lei pe zi, adica peste 150 de lei ca sa imi recuperez bunul care este proprietatea mea? Pai fu…-va, in g…. sa va f.. de hoti penali si de lepre ce sunteti. Faceti misto de mine pe banii mei? Idiot e ala care o mai cumpara de la voi.

  3. o firma de cacat, nu cumparati de la ei

  4. Sunt tepari de mana intai. Am cumparat un motocultor pe care l-am primit prin curier acasa. Nu am primit nici o garantie pentru el. Au urmat discutii interminabile si dupa aproape 2 saptamani am primit o garantie pe care unitatea service nu o recunoaste, A avut probleme de functionare, am vrut sa-l returnez conform legii si nu au vrut sa-l primeasca pe motiv ca este comanda speciala. Constat ca pentru ei toate produssele sunt comenzi speciale, dar in schimb cand comanzi spun ca produsul e in stoc. Am apelat la protectia consumatorului si in bascalie au repartizat solutionarea cererii la Pitesti Arges eu fiind din Bucuresti. Raspunsul a fost dat asa cun au dictat cei de la CEL ” comanda speciala”. Deci TEPARI . Nu mai cumparati de la ei.

    • Ce chestie, si eu am o reclamatie la ANPC, care dupa o luna de zile a fost redirectionata tot catre Arges. Imediat, cei la Arges au redirectionat-o, chipurile, inapoi la Bucuresti, apoi s-a lasat linistea. Foarte ciudat.

  5. Am cumparat de la cel ro un Televizor LED 138cm Samsung 55MU6102 4K UHD Smart TV –
    UE55MU6102KXXH.
    La punerea in functiune(binenteles ca nu sta curierul sa-l incerci) am constatat ca jumatate din ecran este negru.
    La un studiu mai atent am vazut pe ecran urma unei lovituri.Ambalajul nu avea vreo urma de lovitura.
    Dupa preluarea TV-ului in service prin curier trimis de ei mi transmite ca garantia nu acopera ecranul spart si reparatia costa cam cat televizorul.Ma acuza indirect ca eu am spart televizorul.
    Deci :TEAPA!
    Atentie:respectivul televizor mai poate fi primit de oricare dintre voi.

  6. Azi am luat si eu teapa cu cei de la CEL.ro.Nu au acceptat retur pe motiv ca a fost cumparat pe persoana juridica.Pe pagina de retur e ceva ambiguu de genul:In cazul persoanelor juridice ne rezervam dreptul de a accepta sau nu returul produselor.Adica e la bunul lor plac.Desi produsul cumparat nu era defect el era de slaba calitate si necorespunzator tehnic,cu omisiuni in descrierea de pe site, au refuzat returul,trimitandu-ma la serviceNu mai recomand nimanui sa cumpere de la ei

  7. Nu recomand !!! Produsul cumpărat era defect și nu au vrut nici sa-l schimbe, nici sa întoarcă banii!!!!

  8. Doamne fereste sa aveti nevoie de garantie de la ei.

    Am niste RAMI defecti, de 20 de zile astept sa-mi trimita altii.

    ORIBIL Service.

  9. CEL MAI DE CACAT MAGAZIN. Sunt un caz norocos, nu am perdut decat 90 de min din cauza jigodiilor astora, spre deosebire de altii. E incredibil cum poate sa mai existe un astfel de magazin.
    Nu am citit recenzii (greseala mea, nu o mai repet) inainte de a plasa o comanda telefonica pt un mp3player. Am sunat de 2 ori in ziua in care mi s’a spus ca pot ridica produsul dupa ora 18:00 (voiam sa nu bat drumul degeaba)… Ghici ce imi spune zdreanta de la receptie dupa ce ii prezint motivul intalnirii noastre …”produsul este in stoc la furnizor, nu il avem in magazin”… mai si zambea sifilitica. Banii consumati pe motorina + nervii creeati pe drum + experienta de a’ti dori sa scuipi pe cineva in fata, nu acopera diferenta de pret comparata cu concurenta.
    EVITATI 100%, daca nu sunteti masochisti.

  10. Limisca Catalin

    Trebuie Desfintati

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.