CEL.RO

Probleme pe care le-ati avut pe parcursul cumparaturilor efectuate la acest magazin online, la preluarea produsului, la achitarea lui, la eventuala predare a produsului la garantie in termenul de garantie. Eventual explicati daca produsele au fost sau nu probate inainte de livrarea lor. Va rog sa explicati cat mai amanuntit eventualele probleme sau pareri pro pe care le aduceti magazinului online: aici intra timpul de livrare al produsului si eventualele costuri.

In sectiunea de comentarii va puteti exprima in voie. Ele vor intra in moderare si vor fi modificate in cazul in care folositi cuvinte obscene.

172 comentarii

  1. Catalin are voie sa posteze aceste discutii pentru ca CEL.ro este o entitate juridica. GDPR se aplica consumatorilor, persoane fizice.
    Confirrm si eu ca CEL.ro se manifesta sub orice critica la politica de retur. Oricum am incercat sa predau produsul nu au vrut sa il primeasca inapoi. Asa ca i-am reclamat la ANPC. Am pierdut o ora cu reclamatia online, dar sper ca merita efortul. Astept rezolutia institutiei. Va recomand sa faceti acelasi lucru.

  2. Nu cumpărați de la Cel.ro. Nu respectă prevederile OG 130/2000, modificată în 2008 cu privire la retur. Personal arogant și nepregătit. Pentru amănunte va stau la dispoziție.

  3. sarlatani ,obraznici, hoti , trebuie evitati nu va mai plictisesc cu problema mea

  4. Reclamatie

    In data de 27 06 2018, am cumparat un produs de pe site-ul http://www.cel.ro, apartinand de catre SC.Corsair Online SRL, produs sub denumirea de Placa video Spahire Radeon RX 550 Pulse OC 2GB GDDR5 128bit – 11268-03g.
    Acest produs, dupa cateva zile a inceput sa creeze probleme tehnice, ceea ce am facut o sesizare catre departamentul RETUR despre acest aspect, in data de 07 07 2018, dupa care am primit un raspuns care nu m-a multumit, nici macar nu m-a indrumat catre departamentul service.
    Au speficicat ca daca vreau sa trimit produsul spre RETUR, oricum trebuie sa fie evaluat de catre departamentul service autorizat si ca trebuie sa astept 15 zile calendaristice, dar trebuie sa platesc transportul, ceea ce nu mi-a convenit, si am fost nevoie sa fac cerere de service.
    Deci, ca urmare, plateam transportul, suma nu o primeam inapoi, pana nu ajungea in service, atata timp cat faci un retur in service, trebuie sa ti se restituie suma, dar nu a fost asa in cazul lor.
    Pana am primit un raspuns de la departamentul RETUR, am asteptat ceva timp (zile) pana cand am fost nevoit sa deschid o alta sesizare catre departamentul SERVICE deoarece nu am fost multumit de raspunsul dat de catre departamentul RETUR.
    Am trimis produsul in data de 12 07 2018, prin courierat FAN COURIER, iar a2-a zi a ajuns la sediul lor, dupa care am primit raspuns de la departamenul SERVICE ca produsul meu a fost trimis catre service-ul autorizat si ca trebuie sa astept 15 zile calendaristice, ceea ce am si facut, am asteptat.
    In data de 26 07 2018, le-am adus la cunostinta ca se apropie cele 15 zile de asteptare si ca nu am primit niciun raspuns despre solutionarea mea, iar un operator a fost scurt, citez :
    ,,Produsul dvs a fost inaintat catre unitatea service autorizata pentru verificare si aducere la conformitate” , raspuns VAG, fara a dat prea multe informatii.
    Avand in vedere ca dupa cele 15 zile de asteptare ar trebui sa mi se dea un raspuns din care sa reiasa ca pot opta intre, restituie suma totala sau alt produs, ceea ce nu am primit aceasta instiintare.
    Specific ca in acest timp am efectuat retrimitere formulare catre departamentul service, instiintare ca solutionarea mea nu a fost rezolvata, iar in data de 05 08 2017, primesc un e-mail cu facture de storno si garantie produs inlocuit. Deci din data de 12 07 2017 si pana in data de 05 08 2017 sunt mai multe zile decat cele 15 zile asteptare, calendaristice, deci ca urmare nu si-au respectat termenii si conditiile impuse de SC.Corsair Online SRL, ca urmare au inceput sa raspunda prin e-mail dupa ce am telefonat la servicul client comenzi, iar acest operator au transmis mai departe, dar au inceput sa si raspunda la mesaje, nu mi se pare normal ca dupa cateva presiuni si insistente sa mi se raspunda indifferent ca si cum nimic din astea nu s-a intamplat. Pot dovedi si audio daca este necesar ceea ce am vorbit cu operatoare si ce s-a efectuat dupa. Specific ca in acest interval de timp am fost dus cu vorba ca mi se va rezolva problema. Intrebarea mea este : Cum este posibil ca un departament service sa nu aibe TELEFON ?!! Doar E-MAIL?!!! Ceea ce ma mira este faptul ca ar trebui sa raspunda in maxim 48H, ceea ce din dovezile atasate nu a fost asa, nu mi-au raspuns. Acum cand le-am spus ca doresc banii inapoi, acestia ma obliga sa iau produsul, trimis de catre cei din service, specific ca acest produs s-a deteriorate in mai putin de 7 zile de la cumparare si a fost trimis catre service pentru evaluare, iar cei de acolo au costatat defectul din fabrica c mentiunea inlocuire, ceea ce eu le-am scris ca dup ace se intoarce din service as dori inlocuirea lui cu alt produs sau banii inapoi, iar acest lucru nu s-a efectuat, iar acum sunt indiferenti la cererea mea. Ma obliga sa ajung si in instant pentru a rezolva aceasta problema, cand se poate rezolva amiabil, dar acest lucru nu este posibil, nu se poate comunica.
    Specific ca nu m-au instiintat prin e-mail ca mi se va trimite produsul, pur si simplu m-am trezit cu produsul inlocuit si trimis prin fan courier, dupa care l-am trimis inapoi fiindca ei nu au raspuns la cererea mea, iar dupa cateva zile am primit raspuns, dupa cum este atasat document ca mi se va trimite produsul spre casare, daca nu il ridic de la sediul lor sau nu le dau un raspuns. Cum se poate asa ceva?! Dup ce ca nu raspund, acum cica trimit produsul catre casare? Si ca-mi percept taxe stationare deposit pana la casare, asta este bataie de joc, nu ma asteptam la asa ceva.
    nu au indeplinit conditiile impuse de catre department. . Nu am intalnit pana acum un department indiferent si ingnorant la cererea unui client. Am crezut ca sunt seriosi, dar au devenit un personal fara character. Am ajuns sa fiu bataie de joc. Cand le-am adus la cunostinta telefonic operatorilor de la SC.Corsair Online SRL ,ca le fac sesizare si reclamatii, ca o sa ii dau in judecata ,au inceput sa-mi raspunda la mesaje, ceea ce nu mi se pare normal, ca la presiunile mele sa-mi raspunda. Un personal competent si capabil, intotdeauna va rezolva problema si va ajuta clientul, chiar il va indruma, dar nu sa-si bata joc.
    din cauza ca cei din departamentul service, SC.Corsair Online SRL, au raspuns tarziu la solicitarile mele si m-au facut sa nu mai am rabdare, fiindca au fost indiferenti.

  5. Mare atentie cand cumparati de la cel.ro ca persoane juridice. Nu accepta retur. Am avut de returnat o memorie ram incompatibila cu sistemul luat tot de la ei, in ideea de a cumpara alta. mi-au spus cu nonsalanta ca nu accepta retur la persoane juridice. Niste neseriosi

  6. Vindeti marfa in stare proasta….am cumparat o boxa AKAY portabila a mers 1 zi si dupa aia paaa….jegosi!

  7. Mihai Mateescu

    Am lasat si eu o tableta la reparat in garantie pentru ca nu mai pornea. Dupa o saptamana primesc mail ca tableta a plecat catre un service si ca mai dureaza inca 15 zile minim. Am sunat la ei si am dat de o vaca cretina care o tinea sus si tare ca eu am adus tableta la ei dupa acea saptamana…. dupa care mi-a inchis telefonul in nas. Cred ca am cumparat de 2-3 ori in viata mea de la acesti cacati numiti cel.ro. Acum, evident nu mai iau nimic de la ei nici gratis, dar intrebarea e: cum pot fi opriti de la a-si bate joc de clienti ? Inteleg ca nu are rost cu ANPC dupa ce am vazut povestile voastre cu mutatul la Pitesti si inapoi. Deci au ceva legaturi cel.ro cu ANPC si se apara reciproc. Poate o campanie de presa care sa duca la scaderea semnificativa a vanzarilor ?

  8. Subscriu, sunt niste tepari de mare clasa. Am comandat o memorie RAM de la ei, am vrut sa o returnez in perioada de gratie – aveam nevoie de memorie low voltage si nu am stiut asta in momentul in care am facut comanda. Returul mi-a fost refuzat pentru ca ” Din verificarea facturii, produsul este achizitionat de la sediul nostru , discutam despre achizitie directa ce nu face obiectul unui contract la distanta pentru a beneficia de dreptul de retur”, un motiv absurd, desi politica de retur nu interzicea in mod specific returul pentru genul acesta de produse. Am facut o reclamatie la care nu mi s-a raspuns niciodata, desigur. De evitat at all costs.

  9. Am cumparat un TV Horizon 80cm in 08.06.2018 si mi-a fost refuzat returul in 24 ore desi era sigilat si m-au trimis catre service unde automat nu il mai gasesti sigilat in aceleasi conditii . Ca atare dupa ce l-am introdus in service au constatat si defectiuni (butonul de pornire) , dupa care constat ca televizorul nu stie sa dea play decat la un singur film de pe stick (nu le vizualizeaza pe toate decat cate unu si iese in meniu) . Televizorul este si acum la ei in service, din pacate este luat pe persoana juridica si nu pot face reclamatie la ANPC .
    Are rost sa va mai prezint showroom-ul si dugheana de service din hangarul spate , btw si angajatii te indruma sa nu mai cumperii in viata ta de la ei .

  10. Total neseriosi, pe 2 iunie am achizitionat un Televizor LED 139cm NEI 55NE5000 Full HD 55NE5000 si pe data 22 iunie din senin a aparut o linie rosie pe mijlocul ecranului , mi-am spus ca se mai intampla sa aiba produse pe stoc cu defectiuni, am contactatul respectivul magazin online adica cel.ro , le-am spus despre defectiune si i-am rugat sa rezolve problema, in schimb ei m-au directionare spre un service tv, dupa care acel service tv , m-a directionat catre alt service tv, la care din urma mi-au spus ca magazinul online cel.ro e responsabil de returul si servisul tv, am sunat din nou la cel.ro si in cele din urma au fost nevoiti sa-mi preia produsul si sa-l plaseze in service , dupa o perioada de 2 saptamani de asteptare primesc urmatorul raspuns Televizor LED 139cm NEI 55NE5000 Full HD
    Mesaje primite
    x

    service2
    lun., 16 iul., 11:31 (Acum 1 zi)
    către eu

    Buna ziua,
    Produsul dvs. (Televizor LED 139cm NEI 55NE5000 Full HD) are urmatoarea decizie service (soc mecanic, garantie anulata).
    Va fi livrat catre dvs. in cel mai scurt timp.
    Va multumesc si o zi buna,


    corsar online srl

    service2
    Iuliu Maniu 7, Sector 6, Bucuresti

    +mail

    cel.ro

    CEL.ro

    cel.ro

    Cata Cata
    Atașamente
    22:35 (Acum 20 de minute)
    către Andrei

    Probabil ca socul mecanic sa produs singur pe perete, fiindca a fuctionat 14 zile fara probleme si a aparut linia rosie din senin fara a fi scos de pe suportul de pe perete, as dori sa-mi aratati dovada socului mecanic, eu am toate fotografiile televiozorului inclusiv din ziua livrari , chiar in masina fun curier a fost fotografiat , deoarece am simtit ca nu sunteti o firma serioasa, avand in vedere ca m-ati plimbat de la un service la altu , cu toate ca era responsabilitatea dvs si o pot dovedi si aceasta domnilor de la protectia consumatorilor.In plus de asta voi face cunoscut la recenzie clientilor de pe cel.ro de ~seriozitate~ firmei .Voi atasa direct pe site-ul dvs e-mailurile in care am corespondat in care apare lipsa dvs de raspundere, plus inregistrarile audio de pe tel meu mobil cand am discutat cu persoana delegata de firma, in care se vede clar ca sunt purtat pe drumuri si incercati sa va spalati pe maini , Va doresc o seara placuta si ne vedem in instanta !
    in zilele urmatoare voi face atasamentele de la e-mail si voi distribui si un link cu conversatiile audio avute cu persoanele de la cel.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.