CEL.RO

Probleme pe care le-ati avut pe parcursul cumparaturilor efectuate la acest magazin online, la preluarea produsului, la achitarea lui, la eventuala predare a produsului la garantie in termenul de garantie. Eventual explicati daca produsele au fost sau nu probate inainte de livrarea lor. Va rog sa explicati cat mai amanuntit eventualele probleme sau pareri pro pe care le aduceti magazinului online: aici intra timpul de livrare al produsului si eventualele costuri.

In sectiunea de comentarii va puteti exprima in voie. Ele vor intra in moderare si vor fi modificate in cazul in care folositi cuvinte obscene.

160 comentarii

  1. Vindeti marfa in stare proasta….am cumparat o boxa AKAY portabila a mers 1 zi si dupa aia paaa….jegosi!

  2. Mihai Mateescu

    Am lasat si eu o tableta la reparat in garantie pentru ca nu mai pornea. Dupa o saptamana primesc mail ca tableta a plecat catre un service si ca mai dureaza inca 15 zile minim. Am sunat la ei si am dat de o vaca cretina care o tinea sus si tare ca eu am adus tableta la ei dupa acea saptamana…. dupa care mi-a inchis telefonul in nas. Cred ca am cumparat de 2-3 ori in viata mea de la acesti cacati numiti cel.ro. Acum, evident nu mai iau nimic de la ei nici gratis, dar intrebarea e: cum pot fi opriti de la a-si bate joc de clienti ? Inteleg ca nu are rost cu ANPC dupa ce am vazut povestile voastre cu mutatul la Pitesti si inapoi. Deci au ceva legaturi cel.ro cu ANPC si se apara reciproc. Poate o campanie de presa care sa duca la scaderea semnificativa a vanzarilor ?

  3. Subscriu, sunt niste tepari de mare clasa. Am comandat o memorie RAM de la ei, am vrut sa o returnez in perioada de gratie – aveam nevoie de memorie low voltage si nu am stiut asta in momentul in care am facut comanda. Returul mi-a fost refuzat pentru ca ” Din verificarea facturii, produsul este achizitionat de la sediul nostru , discutam despre achizitie directa ce nu face obiectul unui contract la distanta pentru a beneficia de dreptul de retur”, un motiv absurd, desi politica de retur nu interzicea in mod specific returul pentru genul acesta de produse. Am facut o reclamatie la care nu mi s-a raspuns niciodata, desigur. De evitat at all costs.

  4. Am cumparat un TV Horizon 80cm in 08.06.2018 si mi-a fost refuzat returul in 24 ore desi era sigilat si m-au trimis catre service unde automat nu il mai gasesti sigilat in aceleasi conditii . Ca atare dupa ce l-am introdus in service au constatat si defectiuni (butonul de pornire) , dupa care constat ca televizorul nu stie sa dea play decat la un singur film de pe stick (nu le vizualizeaza pe toate decat cate unu si iese in meniu) . Televizorul este si acum la ei in service, din pacate este luat pe persoana juridica si nu pot face reclamatie la ANPC .
    Are rost sa va mai prezint showroom-ul si dugheana de service din hangarul spate , btw si angajatii te indruma sa nu mai cumperii in viata ta de la ei .

  5. Total neseriosi, pe 2 iunie am achizitionat un Televizor LED 139cm NEI 55NE5000 Full HD 55NE5000 si pe data 22 iunie din senin a aparut o linie rosie pe mijlocul ecranului , mi-am spus ca se mai intampla sa aiba produse pe stoc cu defectiuni, am contactatul respectivul magazin online adica cel.ro , le-am spus despre defectiune si i-am rugat sa rezolve problema, in schimb ei m-au directionare spre un service tv, dupa care acel service tv , m-a directionat catre alt service tv, la care din urma mi-au spus ca magazinul online cel.ro e responsabil de returul si servisul tv, am sunat din nou la cel.ro si in cele din urma au fost nevoiti sa-mi preia produsul si sa-l plaseze in service , dupa o perioada de 2 saptamani de asteptare primesc urmatorul raspuns Televizor LED 139cm NEI 55NE5000 Full HD
    Mesaje primite
    x

    service2
    lun., 16 iul., 11:31 (Acum 1 zi)
    către eu

    Buna ziua,
    Produsul dvs. (Televizor LED 139cm NEI 55NE5000 Full HD) are urmatoarea decizie service (soc mecanic, garantie anulata).
    Va fi livrat catre dvs. in cel mai scurt timp.
    Va multumesc si o zi buna,


    corsar online srl

    service2
    Iuliu Maniu 7, Sector 6, Bucuresti

    +mail

    cel.ro

    CEL.ro

    cel.ro

    Cata Cata
    Atașamente
    22:35 (Acum 20 de minute)
    către Andrei

    Probabil ca socul mecanic sa produs singur pe perete, fiindca a fuctionat 14 zile fara probleme si a aparut linia rosie din senin fara a fi scos de pe suportul de pe perete, as dori sa-mi aratati dovada socului mecanic, eu am toate fotografiile televiozorului inclusiv din ziua livrari , chiar in masina fun curier a fost fotografiat , deoarece am simtit ca nu sunteti o firma serioasa, avand in vedere ca m-ati plimbat de la un service la altu , cu toate ca era responsabilitatea dvs si o pot dovedi si aceasta domnilor de la protectia consumatorilor.In plus de asta voi face cunoscut la recenzie clientilor de pe cel.ro de ~seriozitate~ firmei .Voi atasa direct pe site-ul dvs e-mailurile in care am corespondat in care apare lipsa dvs de raspundere, plus inregistrarile audio de pe tel meu mobil cand am discutat cu persoana delegata de firma, in care se vede clar ca sunt purtat pe drumuri si incercati sa va spalati pe maini , Va doresc o seara placuta si ne vedem in instanta !
    in zilele urmatoare voi face atasamentele de la e-mail si voi distribui si un link cu conversatiile audio avute cu persoanele de la cel.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.