EVOMAG.RO

Bine ati venit pe pagina celor de la EVOMAG.RO – de altfel se poate spune ca ati ajuns aici pentru ca v-au facut probleme! Tot ceea ce trebuie sa faceti este sa ne spuneti si noua ce probleme v-au facut si sa ne lasati dovezile in comentarii. Nu de alta, dar sa stim de ce sa ne ferim!

Probleme pe care le-ati avut pe parcursul cumparaturilor efectuate la acest magazin online, la preluarea produsului, la achitarea lui, la eventuala predare a produsului la garantie in termenul de garantie. Eventual explicati daca produsele au fost sau nu probate inainte de livrarea lor. Va rog sa explicati cat mai amanuntit eventualele probleme sau pareri pro pe care le aduceti magazinului online: aici intra timpul de livrare al produsului si eventualele costuri.

In sectiunea de comentarii va puteti exprima in voie. Ele vor intra in moderare si vor fi modificate in cazul in care folositi cuvinte obscene.

Nu omiteti urmatoarele aspecte:

  • se apropie o perioada in care toate magazinele online vor face REDUCERI! acestea vor fi FICTIVE ca de obicei, pentru ca astia sunt ROMANII
  • nu achizitionati produse de care nu aveti neaparata nevoie DOAR PENTRU CA ESTE LA REDUCERE!!!
  • nu faceti rate sa va inhamati ani de zile pentru FICTIVELE REDUCERI!!!

MIHAI PATRASCU – CEO EVOMAG.RO VERIFICA ACEASTA PAGINA CONSTANT ASADAR ORICE PROBLEME ATI AVEA NU EZITATI SA LE POSTATI SUB FORMA DE COMENTARII SI CU SIGURANTA LE VOM SOLUTIONA.

88 comentarii

  1. Buna ziua,

    Am in continuare (pana voi primi inapoi banii, sper) o experienta extrem de neplacuta cu acest magazin online. Am comandat la un alt magazin online 5 sisteme identice pentru a putea fi folosite la modelare 3D. Furnizorul unde am dat comanda a avut pe stoc doar 4 placi de baza din modelul dorit de mine, asa ca am ales sa o comand pe a cincea (mare greseala) la evomag. Pana aici toate bune si frumoase, am fost anuntat a doua sau a treia zi ca soseste curierul sa-mi aduca placa de baza si m-am intalnit cu acesta ca sa o ridic. Surpriza insa, placa de baza era la fundul unei gramezi de produse, ambalata doar cu o folie cu bule peste cutia placii de baza. In mod normal nu as fi luat-o astfel, dar fiind o urgenta (sistemele trebuiau puse in functiune urgent) am acceptat sa o iau. Am ajuns acasa, am montat placa de baza, identica ca nodel cu celelalte care functioneaza perfect si nu a pornit absolut deloc. Dupa indelungi incercari, am renuntat si am hotarat sa o dau retur. Aici incepe „frumusetea”. Mi-a fost inregistrata cererea cu numarul RT5424, am pus placa in mai putin de 24 de ore cu destinatia evomag si din 16.01.2018 nu am nici cel mai mic raspuns, cu toate ca in mailul de confirmare imi spun ca vor raspunde in maximum 48 de ore. Cerusem initial inlocuirea, apoi enervat de tacerea lor, am cerut banii inapoi. La fiecare cerinta ti se spune ca vei primi raspund in 48 de ore cel mult. Placa a ajuns in depozitul lor, am confirmarea atat ce la curier cat si de la angajatul lor din call center, unde am sunat pe 22.01.2018 sa intreb de ce nu mi se raspunde si de atunci nimic. Mi s-a cerut un cont unde ar putea sa trimita banii, l-am trimis prin email, din nou sunt informat ca in 48 de ore cel mult voi primi raspuns si… pauza.
    Sunt foarte nemultumit, voi merge pana in „panzele albe” pentru a-mi recupera banii (aproape 800 de lei) si voi avertiza pe toti cunoscutii si prin natura jobului meu pe toi cei care-mi sunt clienti sa stea departe de acest magazin online.

  2. Buna ziua,
    Am cumparat pe la sfarsitul lui mai 2017,de pe platforma online de la evomag ,cu plata ramburs, un Huawei Mate 9 , pe care apoi l-am facut cadou .Dupa vreo 2 luni persoana, vadit stanjenita, imi spune ca nu poate sa-si instaleze Magazin Play.
    Zic nu se pricepe.Incerc eu, reusesc cumva, dar surpriza, programul nu ruleaza.
    Sun la Huawei Romania gandindu-ma ca ceva imi scapa.
    Surpriza! dupa identificarea produsului, cei de la Huawei imi spun ca respectivul produs a fost fabricat pentru piata asiatica si pentru a rula Magazin Play este nevoie de soft pentru Europa.
    Ii sun pe cei de la evomag care-mi propun sa le trimit telefonul ca sa-l resofteze.Problema este ca eu nu am comandat un produs pentru Asia si mai ales nu am comandat un produs bun de resoftat refuzand propunerea lor.
    In concluzie, mi-a fost vandut cu buna stiinta un produs pentru Asia !!!!???? desi eu traiesc in Timisoara.
    Teapa cu premeditare!!! de la EvoMag sau greseala de livrare din depozit?/?

  3. Buna ziua.
    As dori sa va povestesc problema pe care am avut-o cu un Samsung Galaxy Note 5, respectiv cu evomag.
    Am achizitionat telefonul in noiembrie de black friday. Este modelul N920CD 32 gb.
    A functionat normal aproximativ o saptamana (bateria tinea o zi folosit normal), apoi bateria tinea din ce in ce mai putin si avea momente in care de la 40% scadea brusc la 2-3%.
    Din lipsa de timp am ajuns cu telefonul la service in decembrie aprope de Craciun. I s-a facut constatarea si s-a ajuns la concluzia ca trebuie schimbata bateria dar nu am putut sa-l las atunci pentru ca nu aveam toate accesoriile la el. In perioada Craciunului starea telefonului s-a agravat, functiona doar tinut la incarcat, daca era scos tine cateva minute bateria. L-am dus imediat dupa Craciun la service cu toate accesoriile.
    Pe data de 8 ianuarie primesc un mail in care sunt anuntat ca i s-a facut constatarea telefonului si ca trebuie schimbata placa de baza CONTRA COST pentru ca telefonul „prezinta interventie hardware neautorizata ca urmare a utilizarii sau pastrarii necorespunzatoare, asadar, produsul nu se mai afla in garantie”.
    Costul reparatiei – 1495 de lei. (telefonul a costat 1850 de lei)
    Urmeaza sa ridic telefonul si sa vad ce pot sa fac mai departe. Este total absurd ce se intampla. Telefonul este absolut nou, fara nicio urma de uzura.
    Cel mai probabil urmeaza o sesizare la ANPC.
    Daca ma puteti ajuta cu sfaturi v-as fi recunoscator. Multumesc.

  4. Buna ziua,am cumparat de la ei un tel Xiaomi redmi note4x in data de 19 noiembrie 2017,iar dupa o luna de zile acesta a inceput sa funtioneze defectuos iar dupa o repornire a inceput sa intre in bootloop si l-am dus la ei in service in data de 22 dec.Am luat acest tel mai ieftin doar ca pe un al doilea tel sa il folosesc doar pe post de navigatie in masina.Asa ca avea putine ore de funtionare si se prezenta impecabil din punct de vedere fizic.daca ii puneai folia originala pe ecran era ca nou.L-am predat la cei de la seviceul evomag si am cerut sa I-se faca poze pe toate partile ca sa nu am neplaceri si sa mi se intoarca lovit sau zgariat.in certificatul de primire mi-s-a consemnat ca nu prezinta nici un fel de urme.Asta e posibil sa fie si salvarea mea.Ce a urmat sfideaza nesimtirea umana.Primesc pe 3 ian un mail de la dna Boboc Roxana,reprezentant EvoMag,in care imi este specificat ca cei de la Service Return,cei cu care isi asigura ei garantiile pt telefoane,cum ca am pierdut garantia produsului pe motiv ca acesta prezinta o lovitura si este stramb.trebuiesc inlocuite carcasa,display cu touch cu tot si placa de baza.Parca ar fi trecut un tir peste el.Cost reparatie 702 de lei.Am ramas socat.E total inadmisibil ca sa se recurga la asa ceva.Lovesti intentionat produsul omului ca sa scapi de garantie.Zici ca suntem prin vre-o tara din africa.Cu nesimtii de la Service Return,care e unul total obscur,nu ai cum sa vb pt ca au un tel cu supra taxa de 1,5 euro si sediul undeva prin Baia Mare.Am fost la cei de la EvoMag si au incercat sa se spele pe maini spunandu-mi sa ma cert cu serviceul ,nu cu ei.Dar eu voua v-am dat banii !!!Cu voi am o relatie contractuala,nu cu sercviceul vostru de rahat…Bine ca au in sistem pozele cu care le-am predat tel in perfecta stare,impecabil.Plus si consemnarea ca nu prezinta urme din fisa de intrare in service.Astea sunt dovezile mele cu care voi face plangere la Anpc si eventual si in instanta.Mailurile mele trimise catre Dra Boboc si la rubrica de reclamatii Evomag nu au avut nici un raspuns.Insa nu o sa stau cu mainile in san la o asa nedreptate.Voi face public cazul meu pe toate forumurile ,pt ca altii sa nu mai ajunga in situatia mea.Sfatul meu e nu cumparati tel de la ei.Mai ales Xiaomi.Ni se ofera o garantie reala unor astfel de produse!!!.Am muncit pt acei bani si e total inadmisibil sa se recurga la astfel de magarii ca sa va spalati pe maini de raspundere.

    • Buna ziua.
      Sa ne tineti la curent cu ce se mai intampla.
      Eu sunt cel cu problema cu Galaxy Note 5. Dupa ce am facut reclamatie la ANPC, la vreo 3 saptamani distanta am primit un mail de la ei in care mi-au spus sa vin din noi cu telefonul pentru o reconstatare la un alt service autorizat. Acum telefonul e din nou la ei.
      Intre timp am depus o reclamatie si impotriva service-return si astept si de la ei un raspuns.

    • Buna seara! eu am primit o lovitura la fel cu un tv de 2800 lei. Mi s-a oprit in timp ce ma uitam la un film . dupa miros piesa arsa. il trimit la garantie si imi vine cu carcasa sparta si fara piesa arsa remediata , mi se cer bani pentru asta si mi se mai spune ca nu face obiectul garantie. Am sesizat ANPC chiar si Samsung Romania. Acum astept

  5. imi cer scuze dar vreau sa pun o intrebare celor de la evomag
    daca eu sant vinovat de spargerea ecranului ,de ce nu mi-au cerut bani de transport tur retur ?

  6. in data de 18 noiembrie am cumparat de la evomag un tv .
    in data de 23 l-am primit am verificat coletul dar nu l-am deschis pana acasa unde spere nenorocirea mea ecranul era crapat
    am incercat sa iau legatura cu evomag dar nu am reusit vroiam sa fac retur
    dupa 10 decembrie am fost contactat sal trimit
    in data de 19 am fost anuntat prin email de catre cei din service ca televizorul nu mai face obiectul garantieiiar 27 am primit inapoi televizorul spar as dori sa atasez niste poze cum a fost ambalat televizoru intro simpla folie fara bule fara alta protectie a ecranului

    • Aici este vina celor care au trimis sau a celor de la curierat, dar cei de la evomag au prin curierat toate bunurile asigurate, precum si alte magazine. Eu va sfatuiesc sa faceti si o plangere ANPC unde sa explicati clar ceea ce s-a intamplat atasand si pozele necesare.

  7. Am comandat un telegfon Huawei P10 Lite si mi-a fost livrat cu ecranul crapat. Cand l-am desfacut si am contatat ce are, am depus imediat o cerere de retur online (la ora 23:00) iar a doua zi l-am returnat la sediul lor. In prima faza am crezut ca dunga mica cam de 1 cm jumate de pe ecran, este o zgarietura insa dupa ce a fost „inspectat” de cineva de la departamentul service, s-a constatat ca este crapat, telefonul suferind un soc (concluzia lor!) si cica am pierdut si garantia. Nu-mi venea sa cred cand am citit constatarea service!!!!
    Am depus reclamatie si inca nu mi s-a raspuns. Doar de la service mi s-a raspuns ca, ori platesc reparatia in valoare de 410 lei, ori mi se returneaza produsul asa cum este. Va rog sa ma indrumati ce ar trebui sa mai fac pentru a mi se face dreptate? Vreau un produs nou, INTREG, nu crapat, refurbished sau mai stiu eu cum. Eu l-am cumparat ca fiind 100% nou. Daca s-a deteriorat la livrare, nu este problema mea!!!! A fost livrat de catre curierul lor iar dupa ce am ajuns acasa si am vazut factura, in josul paginii scrie mic ca „declar ca am primit produsul in perfecta stare”. E prima data cand vad asa ceva pe o factura, scris mic si aproape indescifrabil, ca o declaratie din partea cumparatorului ca totul este in regula la receptia produsului. Curierul Evomag nu iti spune sa desfaci produsul in fata lui, sa semnezi ca este intr-adevar ok la primire, conform celor inserate pe factura, ci doar iti spune sa semnezi de primire.

    Am ales sa-l comand la Evomag pentru ca avea cel mai mic pret de pe piata, nestiind ca de fapt acest pret este o capcana si in spatele lui se ascunde un produs cu probleme, iar vanzatorul si-a luat toate masurile astfel incat sa fie absolvit de orice responsabilitate iar paguba sa fie a cumparatorlui, indiferent ce s-ar intampla.
    Am apelat si la Huawei Romania iar acestia mi-au raspuns ca Evomag nu este partener oficial Huawei in Romania.
    Urmtorul pas este sa ma adresez ANPC pentru ca, probabil, de la ei nu o sa primesc nici un raspuns favorabil.

  8. Total neprofesionisti, au o politica de marketing bazata pe inselatorie. Am cumparat o combina frigorifica online duminica seara, normal am verificat sa fie pe stoc( Nu poti cumpara produsul daca nune pe stoc, nu eu am facut platforma) am platit cu cardul totul in regula. Luni la ora 11 dimineata ma anunta un domn prin mail ca defapt produsul nu e pe stoc nici la ei nici la furnizor si defapt am platit un produs care oricum nu a existat in stocul EVO MAG. Dar foarte drăguț mi-a dat 2 opțiuni care normal erau cu 3-4 sute de lei mai scumpe…

    In concluzie fugiti cat puteti de tot ce înseamnă EVOMAG, si tot ce inseamna reducere la ei…e doar o teapa…

    Daca dl CEO citeste acest comentariu vreau sa va spun ca o firma care se respecta daca greșește isi tepara gresala, eu la munca daca gresesc plătesc( asa e normal), dar hei…la noi in tara sunt favorizate acest gen de tepe…

    • Asteptam raspunsul de la dl CEO – dar si eu sunt de parere ca ar trebui ca aceasta greseala sa fie platita de catre cine se ocupa de stocuri/evidenta … si nu clientul final. Si daca s-ar respecta ar oferi alt produs la acelasi pret cu discount – pt greseala comisa. Parerea mea.

      • Acelasi lucru l-am patit si eu cu o tableta. Am facut comanda, mi-au spus ca este in stoc, ca mi-o livreaza, si ulterior au revenit pe mail sa-mi spuna ca de fapt produsul nu exista in depozit la furnizor, ca a fost o eroare, desi pe site aparea ca fiind in stoc. Bineinteles ca mi-au spus ca imi pot oferi aceeasi tableta dar de la alt furnizor, care era cu 700 RON mai scumpa. Initial am optat pt comanda ramburs, dar nici daca plateam cu cardul, nu cred ca imi livrau tableta. A fost prima si ultima data cand mai intru sa comand de la ei.

  9. Am comandat patru televizoare, un televizor din patru nu functioneaza. Am trimis o cerere pentru returnarea produsului si inlocuirea lui cu un alt produs, dar cei de la Evomag nu doresc sa il schimbe, ei sustinand ca avem verificare colet si trebuia refuzat in momentul in care am vazut defectul( defectul fiind dispalyul spart),noi am verificat coletul, dar acest defect nu se vede decat in momentul in care televizorul este pus in functiune, alimentat la curent.Televizorul nu a prezentat urme de soc sau lovituri nici pe ambalaj si nici pe carcasa televizorului, practic displayul spart nu este vizibil decat in momentul in care folosesti televizorul degeaba am verificat coletul si produsele pentru ca acest defect nu era vizibil.
    Deci produsul a venit defect, defect pe care l-am constatat in momentul punerii in functiune a televizorului, degeaba l-am inspectat la primire de fata cu curierul pentru ca acesta arata perfect normal.
    Vechea poveste a socului mecanic…
    M-am adresat celor de la ANPC si astept un raspuns.
    Nu cumparati de la EVOMAG, nimic absolut nimic.

    • Multumim de update, dar totusi suntem curiosi cum ati rezolvat problema, pentru ca mai sunt si alti clienti cam cu aceleasi probleme, mai ales la TV-uri comandate online si nu neaparat la evomag.ro – cert este ca toate firmele au bunurile asigurate la transportul prin curier.

  10. Am dat o comanda pe care am si platit-o cu cardul de un set de anvelope si un aspirator portabil pe 13 Nov , iar acum este 27 Nov si niciun semn ca ar urma sa primesc comanda in viitorul apropiat. Este foarte greu sa dau de ei, sunand de multe ori si reusind sa vorbesc cu ei deabia dupa 10-15 apeluri. Au sistemul asta prin care nu esti pus pe o lista de asteptare ci pur si simplu tii se inchide apelul spunandu-ti sa incerci mai tarziu.
    Evident, habar nu au cat va mai dura, chiar acesta fiind raspunsul celor de sediu, insa in momentul cand am plasat comanda nu am stiut ca produse sunt vandute prin o terta companie, care se pare ca inca nu le-a livrat. Insa, cand pe site scrie ca sunt ‘In stoc’ te astepti sa chiar fie in stoc. Deoarece voiam sa le am mai rapid am ales sa merg eu sa le preiau si am mers sa iau aspiratorul (care ajunsese), iar apoi comanda a devenit ‘Livrata’ in istoric, pe site. Sper doar ca acum sa nu am probleme cu anvelopele cand vor ajunge , daca vor mai ajunge…. si sa mi se spuna ca mi-a fost livrata toata comanda. E rusinos ce servicii cu clientii au, iar perioada de asteptare este mai mare decat la oricare magazin (de orice fel) de unde am cumparat.

    • Dl Cristi, problema comerciantilor online este ca dupa ce investesc in online si au prins fraierii ii duc cu zaharelul 2-3 saptamani pana la livrare. Nu sunt singurii care fac asta – sunt tone de magazine online care fac asa ceva in online.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.