EVOMAG.RO

Bine ati venit pe pagina celor de la EVOMAG.RO – de altfel se poate spune ca ati ajuns aici pentru ca v-au facut probleme! Tot ceea ce trebuie sa faceti este sa ne spuneti si noua ce probleme v-au facut si sa ne lasati dovezile in comentarii. Nu de alta, dar sa stim de ce sa ne ferim!

Probleme pe care le-ati avut pe parcursul cumparaturilor efectuate la acest magazin online, la preluarea produsului, la achitarea lui, la eventuala predare a produsului la garantie in termenul de garantie. Eventual explicati daca produsele au fost sau nu probate inainte de livrarea lor. Va rog sa explicati cat mai amanuntit eventualele probleme sau pareri pro pe care le aduceti magazinului online: aici intra timpul de livrare al produsului si eventualele costuri.

In sectiunea de comentarii va puteti exprima in voie. Ele vor intra in moderare si vor fi modificate in cazul in care folositi cuvinte obscene.

Nu omiteti urmatoarele aspecte:

  • se apropie o perioada in care toate magazinele online vor face REDUCERI! acestea vor fi FICTIVE ca de obicei, pentru ca astia sunt ROMANII
  • nu achizitionati produse de care nu aveti neaparata nevoie DOAR PENTRU CA ESTE LA REDUCERE!!!
  • nu faceti rate sa va inhamati ani de zile pentru FICTIVELE REDUCERI!!!

MIHAI PATRASCU – CEO EVOMAG.RO VERIFICA ACEASTA PAGINA CONSTANT ASADAR ORICE PROBLEME ATI AVEA NU EZITATI SA LE POSTATI SUB FORMA DE COMENTARII SI CU SIGURANTA LE VOM SOLUTIONA.

112 comentarii

  1. Am cumparat azi 13.04.2018. Un frigider Samsung .Val2279 lei L-am ridicat si transportat pe cont propriu facand greseala sa nu-l scot din ambalaj acolo.Acasa am constatat ca era lovit/spart in trei locuri.

  2. Am comandat un laptop Lenovo nr.comanda 1083855 din 26.03.2018 era ultimul produs pe stoc dar totuși produs nou .
    L-am primit pe 29.03 ,dar surpriză produsul avea urme de utilizare ,amprente ,o ușoară zgârietură pe carcasa din fața ,urme de clei sau ceva lipicios pe spate ,nu ceva dramatic dar clar era produs din retur.
    A fost prima mea comanda la Evomag și bineînțeles ultima,produsul va fi returnat dar eu aveam nevoie de el la începutul săptămânii viitoare.
    ASTA INSEAMNA DISCONFORT, NERVI, ETC.
    Am comandat de la multe magazine on line,E PRIMA OARA CAND SE INTAMPLA O MAGARIE DIN ASTA IEFTINA.

  3. Hmmm … Voiam sa cumpar un televizor de la ei ca e mai ieftin ca in alte parti (e si ultimul ) … dar dupa ce am citit pe aici mai bine dau ceva in plus si nu am probleme (sau sper)

  4. Bună ziua.Am făcut comanda la evomag de o bicicleta fitness pliabila spartan 1334 la prețul de 70.00 lei așa era pe site cu livrare curier și plată ramburs in data de 10.03.2018 iar pe 12.03.2018 mă întreabă dacă vreau comanda le răspund afirmativ iar după 2ore îmi anulează comanda că nu se mai află pe stoc și producătorul nu o mai livrează.
    Nr.comanda 1076726.Deci???

  5. Buna ziua !

    Am achizitionat de la Dvs un obiectiv foto Sony SEL-2470GM 24-70mm f/2.8 GM prin comanda on-line in data de 27-02-2018. In data de 28-02-2018 mi sa comunicat ca obiectivul va fi livrat…. zis si facut ! In data de 01.03.2018 m-am deplasat la firma de curierat si l-am ridicat ! Din pacate in aceeasi zi am constatat ca nu sunt multumit de el (mai bine zis nu facea ce ma asteptam eu sa faca) si am decis sa-l returnez. Am intrat pe site si am incercat sa descarc formularul de retur si am constatat ca nu pot (nu poate fi descarcat). In acel moment am decis sa contactez persoana care sa ocupat de comanda mea si am trimis e-mail. Din pacate am constatat ca nu-mi raspunde nimeni astfel incat am trimis e-mail catre adresa de pe site-ul magazinului unde am explicat problema cu returul. De aceasta data am primit e-mail automat cu faptul ca cererea mea a fost inregistrata si in cel mai scurt timp (de Luni pina Vineri in intervalul orar aferent) voi fi contactat. Mentionez faptul ca 01.03.2018 a fost Joi iar eu am trimis e-mail a doua zi Vineri 02.03.2018. Nu am primit Vineri nici un raspuns (in afara celui automat), abia Luni 05.03.2018 am primit un raspuns prin care mi se aducea la cunostinta ca pot face returul (descarcand formularul de pe site – care dupa cum am zis nu merge sa-l descarci) doar daca produsul este sigilat si este returnat conform termenelor si conditiilor pentru persoanele juridice in maxim 3 zile calendaristice. Stimate domn, cum pot verifica un produs daca nu deschid cutia si implicit desigilez cutia ? mai mult…. de ce nu mi sa raspuns in ziua de Vineri 02.03.2018 cand eram inca in cele 3 zile calendaristice daca stiti ca politica de retur pentru persoanele juridice impune acest lucru ? Si ultima ! daca asta este politica de retur !!! Produs sigilat si returnat in maxim 3 zile calendaristice oare putem sa returnam veodata ceva ? atit timp cat nu putem desigila cutia in care primim produsul si nu ne raspundeti in timp util sa facem acest lucru ??

  6. Buna ziua,

    Am comandat de la Evomag memorii RAM CL15 fiind la oferta. Am primit memorii CL17. Ii contactez si imi spun ca isi cer scuze, doar ca asa le trimit distribuitorii si ca ei nu au ce face. Ca optiune pot sa fac retur daca nu imi place si sa citesc conditiile de retur de la ei de pe site. In conditiile de retur se specifica clar cum ca, cumparatorul trebuie sa plateasca transportul. Le-am dat mail si le-am spus ca ei trebuie sa suporte aceste cheltuieli nefiind greseala mea. Nu e ca si cum m-au contactat inainte si m-au intrebat daca doresc un alt produs, cel comandat de pe site nefiind disponibil. Inca astept raspuns………………Cel mai probabil nu voi primi si vor expira cele 14 zile in care pot returna produsul.

    • In acest caz, ei trebuie sa va schimbe produsul sau sa va ofere storno. Puteti face plangere la ANPC impotriva lor fara probleme si sa si trimiteti produsul. Chestiunea este ca trebuie sa ii sunati sau sa le trimiteti email in care sa le comunicati ca trebuie sa va plateasca si transportul deoarece memoriile comandate, conform garantiei sunt CL15, nu CL17

  7. Buna ziua>
    Am fost la un asa zis interviu la depozitul evomag de unde am fost trimisa pt. al doilea interviu la o locatie ce nu exista
    Vaca aia de la hr sau de unde pizda masii este ea,cu zambetul pe rat ofera informatii proaste viitorilor posibili angajati.
    Maine va prezenati la interviu la a doua locatie zise vaca.
    unde e>?
    pai cum iesi pe poarta faci stanga si te opresti la prima cladire cu bariera unde intrebi de Iulia.

    Nu exista a doua locatie nici doamna iulia totul o minciuna gogomata.
    Faza e ca eu am stat in ploaie toata ziua si acum am gripa .
    O sa primiti pt. asta si o vizita de la itm bucuresti cat si reclamatie la politie pe numele doamnei de la hr

    O rusine pt. o companie asa mare

  8. Am achizitionat un telefon de la Evomag prin intermediul firmei la care lucrez. Dupa aproximativ 1 an si jumatate, aparatul s-a stricat. Evident, l-am trimis in garantie, cu toate documentele necesare. Problemele raportate au fost faptul ca se inchidea de tot atunci cand il blocam si ca de fiecare data cand incercam sa fac update de sistem, primeam o eroare. Dupa 3 saptamani, primesc raspuns de la service (Service Return) cu care Evomag colaboreaza cum ca „aparatul este iesit din garantie datorita socurilor mecanice si manipularii necorespunzatoare”. Doresc aici sa precizez nu numai ca telefonul nu prezenta nici o lovitura, nici macar carcasa nu era zgariata, absolut nici o urma de folosinta (l-am tinut numai in husa, folie de sticla, etc.). Pentru reparatii, mi s-a cerut un cost cu 100 Ron mai putin decat pretul la care l-am achizitionat sau 300 Ron pentru ca un alt service sa reevalueze decizia.
    In afara de asta, cand am primit telefonul inapoi din service, am constatat ca i se facuse update la soft (una din problemele pe care le semnalasem). Deci se pare ca pentru o problema usor de rezolvat, garantia a fost valabila, dar pentru cealalta (care presupun ca insemna o inlocuire de baterie sau ceva mai complex), nu s-a mai aplicat.
    Evident, siderata de aceasta decizie, iau legatura cu Evomag, prezint situatia…dupa multe schimburi de emailuri cu un reprezentant de Customer Service care tot ce a fost in stare sa-mi spuna era „decizia ramane valabila”, am postat pe pagina lor de Facebook problema. In aceeasi zi, un reprezentant imi trimite mesaj (tot pe Facebook) cu scuze de rigoare si imi trimit un email prin care imi spun sa trimit din nou telefonul (de aceasta data direct la Evomag). Bineinteles, m-am gandit ca s-au trezit la realitate si vor sa remedieze situatia. Trimit telefonul din nou si astazi primesc email de la acelasi service (Service Return) cu exact aceeasi decizie. Bineinteles, ma asteptam ca de aceasta data sa il trimita macar in alt service sau ca cei de la Evomag sa fi vorbit cu ei sa remedieze situatia, dar se pare ca doar s-a tras de timp. Acestea fiind spuse, mi se pare inacceptabil ca pentru un telefon aflat in garantie si care arata ca nou, sa imi fie refuzata reparatia pe niste motive mizere.

    • Buna ziua. Sfatul meu este sa incercati cu 2 reclamatii la ANPC, una pentru evoMAG si cealalta pentru Service Return.
      Eu am cumparat de la evoMAG un telefon defect (vezi comentariul din 8 ian) si dupa ce l-am dus la service mi-au anulat garantia si mi-au spus ca ma costa 1450 de lei reparatia. Am depus reclamatie la ANPC si acestia le-au cerut celor de la evoMAG sa imi duca telefon la un alt service autorizat pentru constatare insa raspunsul a fost acelasi si de aceasta data (nu au vrut sa-mi zica numele celui de-al doile service).
      Problema e ca cei de la Service Return sunt mari tepari, nu repara absolut nimic si anuleaza toate garantiile (sunt sute de clienti pacaliti de ei). Eu am depus o reclamatie si impotriva Service Return si astept un raspuns.
      Se fac deja 3 luni de cand incerc sa rezolv cumva problema asta si nu am de gand sa renunt.

    • Citind comentariul parca ma recunosc , exact la fel am patit si eu , tot telefon in garantie trimis inapoi , Service Return ma trateaza cu indiferenta trimite niste poze cum ca telefonul este lovit si automat pierde garantia ( nu se vede nimic pe poze ) ceea ce nu este adevarat nici macar o zgarietura nu are este ca si nou (este cu folie si husa ) cer 500ron pe reparatie sau 300 ron ptr alt service . Nu sunt de acord , trimit telefonul inapoi si surpriza nu mai primesc incarcatorul decat cablul de date . Cand l-am trimis mi-au solicitat atat telefonul cat si incarcatorul castile cutia originala etc .
      Cand sesizez acest lucru mi se raspunde ca pachetul a fost complet . daca era nu mai pierdeam vremea cu ei .
      Nu pricep doua lucruri : – de ce lumea mai cumpara de la nesimtitii astia
      – OPC – ul chiar nu se sesizeaza ca sunt cam multe plangeri .

  9. Si eu am o problema cu situl Evomag.

    Am cumparat online un laptop Asus ROG GL753VE ONLINE, iar după o săptămână l-am returnat in persoana ducandu-ma la sediul lor. Acolo , persoana care se ocupa de inspecție retururi, a manevrat laptopul fără mănuși si fara o cârpă protectoare pe masa , si a „descoperit” o zgarierura milimetrica pe rama copacului de plastic a laptopului. Nu am spus nimic atunci , cu toate că acasă am inspectat si eu laptopul si curățat de amprente înainte de a il returna si nu avea nici o zgarierura , am zis ca poate…mi-a scapat mie.
    Dansul a spus că trebuie schimbată rama cu totul si ca il trimit in service pentru constatare mai adecvată.
    Astăzi 14 zile mai târziu, după ce am sunat sa intreb de starea returului , primesc mail instiintandu-ma ca pentru „reparatii” costul este de 75 de euro plus tva deci in jur de 90 de euro.
    Totodată pe situl.evomag se află deja laptopul resigilat la pretul de 40 de milioane vechi , el de nou fiind 46 la ei pe site.
    Pe deasupra , au expus deja laptopul la.ei in showroom. Acelaș laptop.pe care l-am returnat eu acum 2 saptamani cu aceeași serie de identificare .

    Sunt întrebat dacă vreau sa suport costul „reparațiilor”, acei 90 de euro , dandu-mi ca si timp de reparație alte 2 saptamani , însă cum e posibil ca ei deja sa expună laptopul in showroom si sa il.puna deja la vanzare drept resigilat , obligându-ma sa plătesc 90 de euro pentru a imi returna banii pe acest produs , returnat in termeni legali , chiar si cu acea zgarierura superficială fabricată de cel care a manuit laptopul la inspecție.

    Unde ma pot adresa pentru aceasta grosolănie si mai important , când imi pot recupera banii ?

    • Salut. La ANPC te poti adresa insa slable sanse sa primesti un raspuns favorabil.
      Eu am o problema cu un telefon Samsung Note 5 (vezi comentariul din 8 ian) cumparat deja defect si dupa ce l-am dus la service mi-au anulat garantia si mi-au spus ca ma costa 1450 de lei reparatie.
      Am depus reclamatie la ANPC si acestia le-au cerut celor de la evoMAG sa imi duca telefon la un alt service autorizat pentru constatare insa raspunsul a fost acelasi si de aceasta data.
      Sunt curios, despre ce service este vorba in cazul dumneavoastra? La mine garantia era la Service Return (mari tepari, astia nu repara absolut nimic si anuleaza toate garantiile). Intre timp a depus si o reclamatie impotriva service-ului si inca astept raspunsul.

  10. Salut , am decis sa cumpar de la evomag o placa de baza , o placa de baza care pe alte site-uri nu gaseam .. adica un ddr3 cu socket 1151 , am gasit la evomag , am comandat .. mi-a ajuns acasa .. am desfacut-o cutia era plina de praf , indoita .. am scos placa de baza .. am fost la un prieten care se ocupa cu pc-uri sa-mi monteze procesorul dar problema era ca aveam un i3 8100 generatia a 8-a .. si din pacate placa era generatia a 7-a .. am comandat un procesor de generatia a 7-a :) pana sa montez procesorul prietenul meu a obsebat pinii dar credea ca sunt mai stralucitori asa am montat procesorul .. pe monitor nu aparea nimic am desfacut procesorul si am plecat spre service la evomag .. mi-a zis ca o sa ma anunte cand este gata termen de 15 zile , am asteptat mi-a trimis mesaj pe mail ” Pinii indoiti pe socketul de la procesor, garantie anulata.. ” stiind ca nu am strambat eu aceei pinii am plecat cu ea la service .. am sunat si mi-au spus sa vin sa ridic produsul ( stricat ) . Asta e bataie de joc !

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.