EVOMAG.RO

Bine ati venit pe pagina celor de la EVOMAG.RO – de altfel se poate spune ca ati ajuns aici pentru ca v-au facut probleme! Tot ceea ce trebuie sa faceti este sa ne spuneti si noua ce probleme v-au facut si sa ne lasati dovezile in comentarii. Nu de alta, dar sa stim de ce sa ne ferim!

Probleme pe care le-ati avut pe parcursul cumparaturilor efectuate la acest magazin online, la preluarea produsului, la achitarea lui, la eventuala predare a produsului la garantie in termenul de garantie. Eventual explicati daca produsele au fost sau nu probate inainte de livrarea lor. Va rog sa explicati cat mai amanuntit eventualele probleme sau pareri pro pe care le aduceti magazinului online: aici intra timpul de livrare al produsului si eventualele costuri.

In sectiunea de comentarii va puteti exprima in voie. Ele vor intra in moderare si vor fi modificate in cazul in care folositi cuvinte obscene.

Nu omiteti urmatoarele aspecte:

  • se apropie o perioada in care toate magazinele online vor face REDUCERI! acestea vor fi FICTIVE ca de obicei, pentru ca astia sunt ROMANII
  • nu achizitionati produse de care nu aveti neaparata nevoie DOAR PENTRU CA ESTE LA REDUCERE!!!
  • nu faceti rate sa va inhamati ani de zile pentru FICTIVELE REDUCERI!!!

MIHAI PATRASCU – CEO EVOMAG.RO VERIFICA ACEASTA PAGINA CONSTANT ASADAR ORICE PROBLEME ATI AVEA NU EZITATI SA LE POSTATI SUB FORMA DE COMENTARII SI CU SIGURANTA LE VOM SOLUTIONA.

106 comentarii

  1. Regret nespus ca nu am consultat acest site inainte de a alege magazinul de unde sa-mi cumpar un televizor…
    Am comandat la EVOMAG un televizor NEI 24NE5000 (cda 1121988 din 17.07.2018), l-am primit in 19.07.2018, l-am achitat ramburs conform facturii EVOMAG 864247 si inca de la prima punere in functiune am constatat ca prezenta defect de fabricatie (retea densa de dungi albe,fine pe tot ecranul si imagine instabila).
    Fiind un defect de fabricatie am solicitat retur care a fost inregistrat cu nr. RT6008 din 19.07.2018 (deci in intervalul legal de 14 zile prevazut de lege) si am solicitat inlocuirea cu un televizor identic, dar conform, cel primit fiind defect de nou (DOA).
    Am expediat televizorul defect cu Nota de transport CGS759968571 din 24.07.2018 si am precizat expres ca nu accept in niciun caz trimiterea la reparat in Service a televizorului defect,ci doar inlocuirea sa cu unul conform.
    In schimb sunt anuntat pe mail de deschiderea unei solicitari de service (NC 25114 din 26.07.2018), desi am precizat clar ca nu voi accepta un produs reparat intrucat eu am platit un televizor nou.Mi s-a raspuns tot pe mail ca:
    „Produsul Dumneavoastra a fost trimis catre service-ul autorizat pentru a se efectua constatarea si inlocuirea.De indata ce se va finaliza interventia va vom aduce la cunostinta.”
    De atunci a trecut mai mult de o saptamana timp in care nu am mai primit niciun raspuns desi am notificat pe mail ca daca EVOMG nu poate sau nu vrea sa-mi livreze un produs nou, sigilat si in stare perfecta de functionare, solicit returnarea integrala a contravalorii acestuia, returul produsului fiind facut in mai putin de 14 zile, termen in care legea imi permite sa returnez produsul chiar fara invocarea unui motiv.
    Din 26.07.2018 nu am mai primit niciun raspuns si am mai pierdut aproape 2 zile ca sa pot vorbi cu cineva la Call Centre, care este tot timpul ocupat(este practic imposibil de luat legatura directa prin telefon cu un reprezentant al magazinului).
    Cand, dupa ore intregi cu telefonul la ureche, am reusit in sfarsit sa vorbesc cu operatoarea de acolo, am constatat ca este detasata complet de problemele pe care i le-am reclamat si tot ce a putut sa-mi spuna este sa mai astept, fara sa-mi precizeze niciun termen si nicio modalitate de rezolvare a litigiului descris.
    Iata-ma deci la peste 2 saptamani de la decizia nefericita de achizitionare de la Evomag a unui produs, fara televizor, fara bani, cu timp pierdut, nervi macinati.
    Consider ca nu acesta este modul in care trebuie sa fiu tratat eu, cumparatorul de buna credinta, care mi-am indeplinit toate obligatiile legale din contractul la distanta incheiat cu Evomag si care nu pretind decat acelasi lucru din partea magazinului.
    Daca dl Patrascu citeste acest comentariu poate verifica personal autenticitatea situatiei reclamate pe care am adus-o la cunostinta angajatilor sai in corespondenta pe mail purtata in ultimele 2 saptamani.
    Desi am dorit sa rezolvam pe cale amiabila problema, sunt hotarat in cele din urma sa ma adresez ANPC pentru a-mi apara drepturile de consumator corect, tratat in bataie de joc.

    • Stingă Nicoleta

      Bună ziua.
      În povestea dvs ma regasesc 100% doar ca eu am achiziționat de la evomag un telefon pe care nu vor sa il inlocuiasca, bagandu-l ,fara acordul meu in service…
      Și eu ma voi adresa ANPC-ului cat de curand , pe 24.07.2018 am primit coletul (din motive medicale, abia pe 27 l-am deschis) iar pe 30 am confirmarea Fan Curierului ca l-au primit retur (l-am trimis pe banii mei, numai sa ajunga in timp util).
      Nici macar nu am putut completa formularul de retur online, fiind o mare țeapa toata treaba asta, am completat in scris (cu pixul) o cerere de retur pe care am introdus-o in cutia telefonului.
      Rușine !

    • Cristi Mireuță

      Bună ziua stimate domn! Aceeași problemă am și eu ca dumneavoastră, tot cu un televizor Nei! Voi merge la anpc și apoi îi voi acționa în instanță! Sunt cei mai mari escroci! Vând numai produse resigilate și defecte! Trebuie să cunoască toată lumea acest lucru, și să nu mai cumpere nimeni nimic de la ei!

  2. Mari tepari. Evident ca nu am pastrat factura si garantia care a venit cu placa de baza comandata de la ei. Ma gandeam ca sigur le au si ei in format pdf ca restul comerciantilor de IT. Ei bine, ei nu au nimic si cautand pe site am vazut ca garantia este nula in caz ca pierzi hartogariele. Ca eri n-au baza de date sa te caute in sistem nu?

    Tipic romanesc.

    Nu comandati de la acesti birocrati comunisti.

    • Stai linistit..n-au vrut sa-mi repare/inlocuiasca placa de baza (ieftina),cu toate hartiile, cutiile, ambalajele, totul pastrat tipla..Ba te mai pun si pe drumuri aiurea cu xeroxuri, retururi, telefoane la care nu raspund si mailuri..Cine vrea si garantie pentru produse, sa nu cumpere de la nemernicii astia ..

  3. ROMEO PETRISOR

    am cumparat un mini fierbator automat pentru oua. 79,89 + 15,18 = 95,07 lei.

    daca nu ar fi mers ar fi fost bune!
    l-am bagat in priza, s-a aprins becul, am pus oul si m-a curentat incat am simtit ca imi pierd cunostiinta.
    CURENTEAZA!!
    am verificat cu lampa de control – se aprinde

    cei care cumparati de la evomag si nu va merg jucariile sa fiti fericiti, nu va curentati

    am incercat sa-l returnez dar ma plimba prin sit pana ajung de unde am plecat
    ma gandesc sa ma duc la PROTECTIA CONSUMATORULUI

    • Salut Petrisor,
      Sistemul este destul de simplu. Intri in contul tau si inregistrezi retur. Daca au trecut 14 zile de la achizitie, nu se poate face retur dar se deschide o fisa de service (tot in contul tau) astfel incat noi trimitem curier catre tine, primim produsul, constatam si schimbam produsul sau returnam contravaloarea.
      Asteptam fisa deschisa din contul facut pe evoMAG pentru a ne ocupa de problema.
      Multumim.
      Mihai Patrascu
      CEO evoMAG.ro

    • Asa cum sugereaza si Mihai, chiar te rog si eu, deschide in contul tau formularul de retur. El nu a spus nimic, dar banuiesc ca o sa platesti pentru preluarea/livrarea coletului ca si curierul nu merge cu apa si aer :D

  4. A mai primit cineva banii de la ei după retur ?

  5. Levinta Serghei

    Buna ziua,
    Domnule Mihai Patascu, la aniversarea de zece ani a firmai
    D.stra a-ti multumit la o parte din clienti, printre care
    am fost si eu, pentru fidelitate si ca am fost alaturi de
    firma toata acea perioada, si ne-ati rugat sa ramanem si
    in continuare, ceiace eu am si facut pana in luna Ianuarie
    a acestui an cand evoMag ma pagubit de un Windows 10 Pro.
    Asa cum eu v-am fost alaturi la bine ar trebui si d.stra
    sa-mi fiti alaturi la necaz ci sa ma ajutati sa rezovam
    problema intre noi.
    Pentru a antelege mai bine daspre ce este vorba va timit
    in continuare un e-mail care a fost trims si la vazari
    evoMag in data de 21.05.2018 dar la care nu am primit
    raspuns pana acum.

    Buna ziua,
    In data de 11.01.2018 am cumparat de la evoMag cu Factura
    Fiscala ” nr. 801315 Serie EVOMAG din 11.01.2018 ” un mini pc
    BAREBONE INTEL NUC BOXNUC7I3BNH(procesor Intel Core i3-7100U
    (3M Cache,2.40 GHz),Kaby Lake,No Ram,Max.2xDDR4-2133 32GB,No
    HDD, Intel HD Graphics 620,WiFi) (Cod:IN BOXNUC7I3BNH 950967).
    Cu aceias factura am cumpara si o memorie Laptop Kingston
    ValueRAM SODIMM, DDR4, 1x8GB, 2133MHz, CL15 (Cod:KVR2151558/8),
    si un SSD Western Digital Blue, 250GB, 2.5 toli, SATA III 600
    (Cod: WDS250G1BOA)
    De la Firma PRODUCTON SRL am cumparat cu Factura Seria PROD nr
    90443474 din 19.12.17, SISTEM DE OPERARE MICROSOFT WINDOWS 10
    PROFESSIONAL 64 BIT ROMANIAN OEM, pentru care am platit suma
    de 627,90 lei si a fost instalat pe acest mini pc.
    Pe data de 22.01.2018 mini pc-ul a fost dus la service evoMag
    pentru nereguli in functionare.
    Am fost anuntat pe data de 26.01.2018 ca s-a rezolvat problema
    prin inlocuirea produsului, atunci am intrebat daca s-a instalat
    pe noul produs SSD-ul, memoria si windows-ul cu cheia de produs.
    Raspunsul a fost da toate sau instalat si totul este in regula.
    Am fost mintit pentru-ca atunci cand am deschis coletul am
    constatat ca lipseste SSD-ul,memoria si windows-ul.
    Dupa multe interventii am primit SSD-ul si memoria, dar
    Windows-ul cu cheia de produs nu l-am primit.
    Pana acum cu ajutorul Microsoft am lucrat cu pc-ul, dar
    Mcrosoft ma tine sub presiune cu o notificare permanenta prin
    care imi cere sa schimb cheia de produs, v-o redau mai jos :
    ” Schimbati cheia de produs sau faceti upgrade acestei editii
    de Windows ”
    Pentru aceasta va cer sa-mi dati cheia de produs sau
    contravaloarea de 627,90 lei.

    In speranta ca problema mea va fi rezolvata va multmesc
    snticipat.
    Levinta Serghei
    05.062018

  6. Cred că voi sunteți evoMag,e site-ul lui Pătrașcu că am pus un comentariu pe 12.05 2018 care încă așteaptă aprobarea unui admin care cred că e Pătrașcu Mihai CEO EvoMag

  7. Am comandat de evomag un monitor benq PD2700Q pentru utilizare profesionala in web design, recomandat in acest sens pe pagina de prezentare a produsului evomag si cu reviewuri excelente pe aceeasi pagina.
    Imediat cum mi s-a livrat monitorul, am constatat ca are 2 pixeli mori si puternic backlight bleeding in partea dreapta mai ales in coltul dreapta jos. Am sesizat imediat online evomag si a doua zi l-am dus personal la magazin pentru retur.
    Insa am fost refuzat si monitorul a fost trimis in schimb la garantie, pentru care astept deja de o saptamana.

    Deci practic eu am platit pentru un produs nou, pe care desi l-am inapoiat imediat pentru ca este neconform calitativ, pe care nu l-am folosit deloca, va trebui sa astept mult si bine la garantie.
    Asta nu este shoping online pentru zilele noastre. Esti la distanta nu poti testa produsul inainte sa-l cumperi, produsele au defecte calitative, returul ar trebuie acceptat imediat in astfel de situatii.
    Astfel de magazine online ca evomag nu ar trebui sa mai existe pe piata.

    De asemenea am incercat sa adaug de mai multe ori un review negativ in privinta calitatii monitorului pe pagina evomag, insa surpriza nici o incercare nu a fost postata, ramanand doar review-urile de 5 stele pe pagina produsului.
    Pai evomag de ce mai aveti zona de comentarii de la utilizatori? A sa cenzuram la greu sa pastram doar ce ajuta marketingul.

  8. Am cumparat un monitor benq 2700Q pentru utilizare profesionala in web design, recomandat in prezentarea produsului pentru aceasta utilizare. Am primit monitorul cu 2 pixeli morti si puternic backlight bleeding in partea dreapta mai ales in coltul de jos. A doua zi am incercat sa fac retur si cei de la evomag n-au vrut, l-au trimis la garantie.

    Deci am platit pentru un produs nou, pe care l-am primit neconform calitativ, pe care nu l-am folosit si va trebui sa astept mult si bine la garantie. Asta nu e shopping online la nivelul secolului 21.
    Astfel de firme nu ar trebui sa mai existe la ora actuala pe piata.
    Esti la distanta nu poti testa produsul deloc, se intampla ca produsele sa aiba defecte, returul e necesar sa fie acceptat imediat in astfel de cazuri.

    Am incercat sa adaug review-uri negative despre defectele monitorului pe siteul evomag, nu au fost postate, deci se cenzureaza la greu si se pastreaza doar parerile favorabile

  9. Salut, am cumparat un smartphone asus zenfone3 max de la ei, insa telefonul nu este destinat pentru piata din Europa, mai exact ii lipseste banda 20 LTE, banda care o folosesc toti operatorii pentru 4G in afara oraselor. Asadar nu-mi merge 4G-ul pe telefon. I-am contactat sa le explic situatia si au zis ca e problema de soft, iar la prima actualizare se va rezolva. Nici acum dupa ce am trecut la android 7.1.1 nu- mi merge 4G pe banda 20. Niste mincinosi si ei si quick mobile.

  10. În data de 22.11.2017 am cumpărat un Tv led Samsung 101 cm
    cu factura nr.778091 serie EVOMAG,a ajuns coletul în data de
    26.11.2017 l-am primit prin Urgent Cargus vizibil nu părea că are
    probleme l-am desfăcut împreună cu cel de la Cargus nu prezenta
    vizibil socuri mecanice.Ulterior când l-am montat și a pornit am
    constatat că ecranul este spart nu observi doar dacă este aprins.Am
    luat legătura cu service-ul Evomag în data de 29.11.2017,curierul la
    ridicat în data de 04.12.2017,când am văzut că nu dau nici un semn
    le-am scris pe facebook,am fost contactat pe messenger de către
    domnul Pătrașcu Mihai să șterg comentariile că o rezolvă.În data de
    19.12.2017 am primit răspuns nefavorabil că trebuie să plătesc
    reparația în jur de 1200 lei.Am făcut reclamație la OPC,ma sunat
    Domnul Pătrașcu Mihai să șterg comentariile că o rezolvă am
    renunțat la sesizare și încă nimic.Eu am respectat termenii și
    condițiile nu scrie nicăieri că trebuie să fac probă funcțională a
    produsului curierul nu stă să îl pornesc și să îl montez.Pe pagina
    oficială evoMag mai mulți clienți au pățit la fel ca mine.Azi 11.05.2018 nu am primit nici ledul spart nimic.Rușine evoMag la fel și Mihai Pătrașcu.Niciodata nu voi mai intra pe site-ul evoMag și am povestit și sfătuit toți cunoscuții să facă la fel.Mă doare sufletul după cei 1800 lei care momentan sunt pierduți.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.