EVOMAG.RO

Bine ati venit pe pagina celor de la EVOMAG.RO – de altfel se poate spune ca ati ajuns aici pentru ca v-au facut probleme! Tot ceea ce trebuie sa faceti este sa ne spuneti si noua ce probleme v-au facut si sa ne lasati dovezile in comentarii. Nu de alta, dar sa stim de ce sa ne ferim!

Probleme pe care le-ati avut pe parcursul cumparaturilor efectuate la acest magazin online, la preluarea produsului, la achitarea lui, la eventuala predare a produsului la garantie in termenul de garantie. Eventual explicati daca produsele au fost sau nu probate inainte de livrarea lor. Va rog sa explicati cat mai amanuntit eventualele probleme sau pareri pro pe care le aduceti magazinului online: aici intra timpul de livrare al produsului si eventualele costuri.

In sectiunea de comentarii va puteti exprima in voie. Ele vor intra in moderare si vor fi modificate in cazul in care folositi cuvinte obscene.

Nu omiteti urmatoarele aspecte:

  • se apropie o perioada in care toate magazinele online vor face REDUCERI! acestea vor fi FICTIVE ca de obicei, pentru ca astia sunt ROMANII
  • nu achizitionati produse de care nu aveti neaparata nevoie DOAR PENTRU CA ESTE LA REDUCERE!!!
  • nu faceti rate sa va inhamati ani de zile pentru FICTIVELE REDUCERI!!!

MIHAI PATRASCU – CEO EVOMAG.RO VERIFICA ACEASTA PAGINA CONSTANT ASADAR ORICE PROBLEME ATI AVEA NU EZITATI SA LE POSTATI SUB FORMA DE COMENTARII SI CU SIGURANTA LE VOM SOLUTIONA.

87 comentarii

  1. Levinta Serghei

    Buna ziua,
    Domnule Mihai Patascu, la aniversarea de zece ani a firmai
    D.stra a-ti multumit la o parte din clienti, printre care
    am fost si eu, pentru fidelitate si ca am fost alaturi de
    firma toata acea perioada, si ne-ati rugat sa ramanem si
    in continuare, ceiace eu am si facut pana in luna Ianuarie
    a acestui an cand evoMag ma pagubit de un Windows 10 Pro.
    Asa cum eu v-am fost alaturi la bine ar trebui si d.stra
    sa-mi fiti alaturi la necaz ci sa ma ajutati sa rezovam
    problema intre noi.
    Pentru a antelege mai bine daspre ce este vorba va timit
    in continuare un e-mail care a fost trims si la vazari
    evoMag in data de 21.05.2018 dar la care nu am primit
    raspuns pana acum.

    Buna ziua,
    In data de 11.01.2018 am cumparat de la evoMag cu Factura
    Fiscala ” nr. 801315 Serie EVOMAG din 11.01.2018 ” un mini pc
    BAREBONE INTEL NUC BOXNUC7I3BNH(procesor Intel Core i3-7100U
    (3M Cache,2.40 GHz),Kaby Lake,No Ram,Max.2xDDR4-2133 32GB,No
    HDD, Intel HD Graphics 620,WiFi) (Cod:IN BOXNUC7I3BNH 950967).
    Cu aceias factura am cumpara si o memorie Laptop Kingston
    ValueRAM SODIMM, DDR4, 1x8GB, 2133MHz, CL15 (Cod:KVR2151558/8),
    si un SSD Western Digital Blue, 250GB, 2.5 toli, SATA III 600
    (Cod: WDS250G1BOA)
    De la Firma PRODUCTON SRL am cumparat cu Factura Seria PROD nr
    90443474 din 19.12.17, SISTEM DE OPERARE MICROSOFT WINDOWS 10
    PROFESSIONAL 64 BIT ROMANIAN OEM, pentru care am platit suma
    de 627,90 lei si a fost instalat pe acest mini pc.
    Pe data de 22.01.2018 mini pc-ul a fost dus la service evoMag
    pentru nereguli in functionare.
    Am fost anuntat pe data de 26.01.2018 ca s-a rezolvat problema
    prin inlocuirea produsului, atunci am intrebat daca s-a instalat
    pe noul produs SSD-ul, memoria si windows-ul cu cheia de produs.
    Raspunsul a fost da toate sau instalat si totul este in regula.
    Am fost mintit pentru-ca atunci cand am deschis coletul am
    constatat ca lipseste SSD-ul,memoria si windows-ul.
    Dupa multe interventii am primit SSD-ul si memoria, dar
    Windows-ul cu cheia de produs nu l-am primit.
    Pana acum cu ajutorul Microsoft am lucrat cu pc-ul, dar
    Mcrosoft ma tine sub presiune cu o notificare permanenta prin
    care imi cere sa schimb cheia de produs, v-o redau mai jos :
    ” Schimbati cheia de produs sau faceti upgrade acestei editii
    de Windows ”
    Pentru aceasta va cer sa-mi dati cheia de produs sau
    contravaloarea de 627,90 lei.

    In speranta ca problema mea va fi rezolvata va multmesc
    snticipat.
    Levinta Serghei
    05.062018

  2. Cred că voi sunteți evoMag,e site-ul lui Pătrașcu că am pus un comentariu pe 12.05 2018 care încă așteaptă aprobarea unui admin care cred că e Pătrașcu Mihai CEO EvoMag

  3. Am comandat de evomag un monitor benq PD2700Q pentru utilizare profesionala in web design, recomandat in acest sens pe pagina de prezentare a produsului evomag si cu reviewuri excelente pe aceeasi pagina.
    Imediat cum mi s-a livrat monitorul, am constatat ca are 2 pixeli mori si puternic backlight bleeding in partea dreapta mai ales in coltul dreapta jos. Am sesizat imediat online evomag si a doua zi l-am dus personal la magazin pentru retur.
    Insa am fost refuzat si monitorul a fost trimis in schimb la garantie, pentru care astept deja de o saptamana.

    Deci practic eu am platit pentru un produs nou, pe care desi l-am inapoiat imediat pentru ca este neconform calitativ, pe care nu l-am folosit deloca, va trebui sa astept mult si bine la garantie.
    Asta nu este shoping online pentru zilele noastre. Esti la distanta nu poti testa produsul inainte sa-l cumperi, produsele au defecte calitative, returul ar trebuie acceptat imediat in astfel de situatii.
    Astfel de magazine online ca evomag nu ar trebui sa mai existe pe piata.

    De asemenea am incercat sa adaug de mai multe ori un review negativ in privinta calitatii monitorului pe pagina evomag, insa surpriza nici o incercare nu a fost postata, ramanand doar review-urile de 5 stele pe pagina produsului.
    Pai evomag de ce mai aveti zona de comentarii de la utilizatori? A sa cenzuram la greu sa pastram doar ce ajuta marketingul.

  4. Am cumparat un monitor benq 2700Q pentru utilizare profesionala in web design, recomandat in prezentarea produsului pentru aceasta utilizare. Am primit monitorul cu 2 pixeli morti si puternic backlight bleeding in partea dreapta mai ales in coltul de jos. A doua zi am incercat sa fac retur si cei de la evomag n-au vrut, l-au trimis la garantie.

    Deci am platit pentru un produs nou, pe care l-am primit neconform calitativ, pe care nu l-am folosit si va trebui sa astept mult si bine la garantie. Asta nu e shopping online la nivelul secolului 21.
    Astfel de firme nu ar trebui sa mai existe la ora actuala pe piata.
    Esti la distanta nu poti testa produsul deloc, se intampla ca produsele sa aiba defecte, returul e necesar sa fie acceptat imediat in astfel de cazuri.

    Am incercat sa adaug review-uri negative despre defectele monitorului pe siteul evomag, nu au fost postate, deci se cenzureaza la greu si se pastreaza doar parerile favorabile

  5. Salut, am cumparat un smartphone asus zenfone3 max de la ei, insa telefonul nu este destinat pentru piata din Europa, mai exact ii lipseste banda 20 LTE, banda care o folosesc toti operatorii pentru 4G in afara oraselor. Asadar nu-mi merge 4G-ul pe telefon. I-am contactat sa le explic situatia si au zis ca e problema de soft, iar la prima actualizare se va rezolva. Nici acum dupa ce am trecut la android 7.1.1 nu- mi merge 4G pe banda 20. Niste mincinosi si ei si quick mobile.

  6. În data de 22.11.2017 am cumpărat un Tv led Samsung 101 cm
    cu factura nr.778091 serie EVOMAG,a ajuns coletul în data de
    26.11.2017 l-am primit prin Urgent Cargus vizibil nu părea că are
    probleme l-am desfăcut împreună cu cel de la Cargus nu prezenta
    vizibil socuri mecanice.Ulterior când l-am montat și a pornit am
    constatat că ecranul este spart nu observi doar dacă este aprins.Am
    luat legătura cu service-ul Evomag în data de 29.11.2017,curierul la
    ridicat în data de 04.12.2017,când am văzut că nu dau nici un semn
    le-am scris pe facebook,am fost contactat pe messenger de către
    domnul Pătrașcu Mihai să șterg comentariile că o rezolvă.În data de
    19.12.2017 am primit răspuns nefavorabil că trebuie să plătesc
    reparația în jur de 1200 lei.Am făcut reclamație la OPC,ma sunat
    Domnul Pătrașcu Mihai să șterg comentariile că o rezolvă am
    renunțat la sesizare și încă nimic.Eu am respectat termenii și
    condițiile nu scrie nicăieri că trebuie să fac probă funcțională a
    produsului curierul nu stă să îl pornesc și să îl montez.Pe pagina
    oficială evoMag mai mulți clienți au pățit la fel ca mine.Azi 11.05.2018 nu am primit nici ledul spart nimic.Rușine evoMag la fel și Mihai Pătrașcu.Niciodata nu voi mai intra pe site-ul evoMag și am povestit și sfătuit toți cunoscuții să facă la fel.Mă doare sufletul după cei 1800 lei care momentan sunt pierduți.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.