EVOMAG.RO

Bine ati venit pe pagina celor de la EVOMAG.RO – de altfel se poate spune ca ati ajuns aici pentru ca v-au facut probleme! Tot ceea ce trebuie sa faceti este sa ne spuneti si noua ce probleme v-au facut si sa ne lasati dovezile in comentarii. Nu de alta, dar sa stim de ce sa ne ferim!

Probleme pe care le-ati avut pe parcursul cumparaturilor efectuate la acest magazin online, la preluarea produsului, la achitarea lui, la eventuala predare a produsului la garantie in termenul de garantie. Eventual explicati daca produsele au fost sau nu probate inainte de livrarea lor. Va rog sa explicati cat mai amanuntit eventualele probleme sau pareri pro pe care le aduceti magazinului online: aici intra timpul de livrare al produsului si eventualele costuri.

In sectiunea de comentarii va puteti exprima in voie. Ele vor intra in moderare si vor fi modificate in cazul in care folositi cuvinte obscene.

Nu omiteti urmatoarele aspecte:

  • se apropie o perioada in care toate magazinele online vor face REDUCERI! acestea vor fi FICTIVE ca de obicei, pentru ca astia sunt ROMANII
  • nu achizitionati produse de care nu aveti neaparata nevoie DOAR PENTRU CA ESTE LA REDUCERE!!!
  • nu faceti rate sa va inhamati ani de zile pentru FICTIVELE REDUCERI!!!

MIHAI PATRASCU – CEO EVOMAG.RO VERIFICA ACEASTA PAGINA CONSTANT ASADAR ORICE PROBLEME ATI AVEA NU EZITATI SA LE POSTATI SUB FORMA DE COMENTARII SI CU SIGURANTA LE VOM SOLUTIONA.

101 comentarii

  1. Se pare ca evomag are o placere pentru televizorele sparte. La finele lunii iunie am achizitioanat un televizor nei caruia i-am facut retur dupa cateva zile. Nu am stiut absolut nimic despre televizor timp de o luna. Intre timp sunam la ei de 3-4 ori pe saptaman,iar cel de la capatul celalalt al firului ma mintea verde in fata ca nu stie ce se intampla cu televiorul. Dupa o luna primesc un mesaj de la fancurier ca am de ridicat un colet de la ei . Ce sa zic, curierul nu ma lasa sa verific pridusul la primire si il iau. Ajung in casa ma trezesc cu el spart dintr-un colt in altul. Sun la cei de la evomag , acestia imi zic ca eu l-am trimis spart si ei doar au facut o constatare si l-au trimis inapoi. E de-a dreptul o mare hotie, daca tu evomag primesti televizorul spart , de ce nu ma instiintezi imediat ce il primesti , sau de ce nu iei legatura cu firma de curierat si dai vina pe client. Apoi am facut sesizare la ANPC.pe care mi-au respins o , pe motivul ca am fost instiinta de catre Evomag despre defectiune si mi s-a explicat costul reparatie. Da minciuna , da cei de la evomag imi trimit acum in 20 august acele mailauri care trebuiau trimise in luna iulie, foarte frumos din partea lor.Ce ar fi de facut?

  2. Salutari!

    In data de 17.12.2017 am cumparat un Amazon Kindle Gen8 de pe site-ul evomag.ro. Nu am avut absolut nicio problema cu el pana in urma cu aprox. 2 sapt. La un restart al device-ului mi-au aparut pe ecran o serie de pixeli morti foarte vizibili in special cand ecranul era inchis. Am trimis produsul in service si dupa ce a ajuns pe mainile profesionistilor de la service-return (parteneri ai evomag) s-au constatat urmatoarele:

    „Produsul dumneavoastra AMAZON Kindle alb inregistrat cu fisa service: WNR-168569

    nu a putut fi solutionat prin reparatie de catre service-ul partener autorizat deoacestia au constatat ca produsul prezinta presiune exagerata asupra ecranului ca urmare a utilizarii sau pastrarii necorespunzatoare, recomandate de producator.

    Service-ul partener autorizat ne-a informat ca insumarea acestor factori duce la degradarea si la functionarea defectuoasa a aparatului, asadar, produsul nu se mai afla in garantie.”

    Asa in conditiile in care din decembrie anul trecut pana in prezent am folosit device-ul in medie undeva la 3h pe saptamana.De asemenea, legat de presiunea exagerata asupra ecranului, nu retin sa fi apasat atat de tare pe el, mai ales ca in majoritatea cazurilor e de ajuns sa pui degetul la o juma de cm deasupra lui si senzorii sa isi faca treaba. In majoritatea timpului, produsul a stat pe un birou, ferit de umezeala si de razele soarelui sau alte surse de caldura care ar fi putut fi daunatoare. Nici nu mai vorbesc de scaparea lui pe podea, pentru ca am fost foarte atent sa nu se intample ceva. Singurul lucru cu care credeam ca o sa am probleme era butonu de deblocare al ecranului.

    Atat eu, cat mai ales persoanele cunoscute ma considera o persoana foarte atenta si grijulie cand vine vorba de utilizarea gadget-urilor, fiind usor obsesiv legat de modul de utilizare al unui gadget si intretinerea acestuia. Poate tocmai asta este problema, ca in loc sa il forjez, l-am lasat prea putin utilizat. Sa nu mai spun ca nu am primit niciun manual de utilizare impreuna cu ambalajul si cablul de transfer de date, in care sa mi se precizeze exact presiunea maxima cu care se poate apasa pe ecran, si numarul exact de utilizari pe zi/saptamana ca sa evit suprasolicitarea lui. Poate pur si simplu am primit un produs cu un defect ascuns care a iesit la iveala abia acum.
    Indiferent de cauza defectului, ma consider neindreptatit si nu sunt multumit deloc de felul in care a fost gestionat procesul de reparatie, mai ales acum (prea tarziu) cand am observat si necazurile celorlalti „patiti”.
    As mai cere inca o analiza amanuntita a defectului insa sunt mai mult ca sigur ca primesc acelasi raspuns, deoarece baietii de la service-return mi-au oferit o alta optiune: daca nu sunt multumit de serviciile lor sa apelez la alti parteneri de-ai lor care sa faca o a doua constatare a defectului contra sumei de 299 lei. Daca diagnosticul lor (al celor de la service return) se dovedeste corect eu pierd banii si raman cu produsul defect. Daca cumva ca printr-o minune (EXCLUS!!!!!!!!) se dovedeste ca cei de la service return s-au inselat si defectul tine de produs in sine si nu de modul de utilizare al acestuia, primesc banii inapoi (cei 299 lei) si de asemenea un produs nou nout.
    M-am decis deci sa nu joc la ruleta ruseasca a doua oara (am dat prima oara 400 lei pe produs si am pierdut) si sa cer produsul inapoi in starea in care este si care conform diagnosticului o sa se inrautateasca tot mai mult pana cand display-ul o sa cedeze.

    Nu mi-ar fi fost asa de ciuda daca ar fi trecut cei doi ani de garantie si sa se strice pe urma.

    Asta este! O sa sesizez si ANPC-ul in legatura cu aceasta problema(desi nu am sperante prea mari ca o sa mai rezolv ceva).
    La urmatoare achizitie de kindle pur si simplu o sa apelez la niste cunostinte din UK. Macar stiu ca acolo in caz de ceva se trateaza problema cu o mai mare doza de seriozitate si responsabilitate.

    Sper ca aceste detalii(impreuna cu ale celorlalte victime) sa va dea un punct de reper celor interesati sa achizitioneze produse de pe site-ul:

    http://WWW.EVOMAG.RO

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.