web analytics

PCGARAGE.RO

Probleme pe care le-ati avut pe parcursul cumparaturilor efectuate la acest magazin online, la preluarea produsului, la achitarea lui, la eventuala predare a produsului la garantie in termenul de garantie. Eventual explicati daca produsele au fost sau nu probate inainte de livrarea lor. Va rog sa explicati cat mai amanuntit eventualele probleme sau pareri pro pe care le aduceti magazinului online: aici intra timpul de livrare al produsului si eventualele costuri.

In sectiunea de comentarii va puteti exprima in voie. Ele vor intra in moderare si vor fi modificate in cazul in care folositi cuvinte obscene.

S.C. PC Garage S.R.L., Nr. R.C.: J40/1207/2008, C.U.I.: RO17612390, Adresa: Str. Logofat Tautu 68A, Sector 3, Bucuresti,
Capital social 210 RON

1.7/5 (6 Reviews)

96 comments

  1. Am comandat un produs, am primit altceva mult mai ieftin, nu pot fi contactati telefonic, doar mesaj la care nu raspunde nimeni, ramai cu paguba. TEPARI !!! EVITATI !!!

  2. cer bani pentru constatarea defectelor unui sistem care este in garantie, toate piesele fiind cumparate de la ei.
    solicita 120 lei taxa de constatare

  3. Nu cumparati de la pc garage nici daca produsele sunt la 10% din pretul magazinelor serioase. Am banuiala ca sunt folositi de emag pentru a vinde produse cu defecte.
    Am cumparat de la ei o combina frigorifica samsung cu defecte bine ascunse, care s-au vazut abia cand am dat jos toate foliiile de protectie si banda adeziva din interior. Pe scurt, carcssa interioara sparta in dreptulcelor sase colturi ale celor 3 sertare. Atentie nu se vedea nimic, pentru ca erau ascunse intentionat din fabrica. Pc garage-ul ma trimis la fabricant, iar fabricantul la pc garage. Protectia consumatorului m-a sfatuit sa apelez la instante judecatoresti. Dupa 2 luni de mail-uri am renuntat. Traim in Romania unde HOTUL ESTE PROTEJAT DE HOTI!!! Apropo am incercat pe JUSTITIE PENTRU OAMENI (o mare vrajala, nu te ajuta cu nimic, doar iti dau adresele instantelor de judecata. Speram sa faca ceva concret daca cheltuie niste bani sa apara peste tot)

  4. Am luat un laptop Asus Tuf, am vazut ca era desfacuta cutia, dar laptopul era in stare buna. Am primit cadou si un mousepad si mouse, plus 1 an Bitdefender de la PC Garage.

    Prima surpriza monitorul nu era de 144Hz ci numai de 60. Mi-au raspuns ca ei nu au scris asa ceva in specificatii. Si ca Asus e devina. Ok am inghitit, apoi trec trei luni si literele de pe tastatura incep sa se stearga (Negru cu litere albe – partea alba din ce in ce mai mare). Am fost la service Asus, cica nu as avea garantie pe produs. Apoi ca as avea dar nu 1 an si 9 luni ci numai 11 luni ca nu stiu ce au gresit cei de la PC Garage. Apoi bineinteles ca tastatura nu intra oricum in garantie, adica intra dar nu faptul ca se sterg literele. Tastatura noua = 600 ron.

  5. Atentie !
    In urma cu un an am cumparat de la Pcgarage un telefon Xiaomi POCO X3 Pro.
    Intr-o dimineata dupa ce l-am scos de la incarcat ,telefonul nu s-a mai aprins.
    Am luat legatura cu Pcgarge si acestia mi-au spus sa-l trimit la ei.
    Inainte de expediere am facut 15 poze telefonului din diferite unghiuri.
    Telefonul a fost expediat in cutia original , apoi cutia originala am pus-o in alta cutie + folie cu bule
    La scurt timp am fost contactat de Pcgarage , acestia mi-au spus ca nu imi pot repara telefonul pentru ca eu (propietarul ) i-am cauzat doua crapaturi pe lateral .
    Le-am trimis poze cu telefonul si le-am facut reclamatie la ANPC.
    In reclamatia de la ANPC am atasat dovezile (poze ).
    Acum cateva zile am primit email de la ANPC , comisar Robert Cojocaru ,jud Giurgiu .
    ANPC nu m-a putut acuza ca eu am provocat cele doua crapaturi pentru ca am prezentat dovezi (poze)
    Au spus ca vina este a mea pentru ca nu am ambalat corespunzator telefonul
    Pcgarage intentionat a produs defecte estetice telefonului pentru a nu-l repara si apoi s-au bazat pe pilele lor de la ANPC

  6. Pe scurt am dat o comanda pe data de 27 Aprilie 2022, in valoare de 25 140 lei pentru un Laptop apple, un mouse și 2 adaptoare. Înainte de a plasa comanda, am discutat pe Chat-ul lor, iar un operator pe nume „Gelu” m-a asigurat ca îmi vă ajunge comanda in 2 zile la Iași. După ce am facut plata cu cardul online, îmi spune ca adaptorul care era pe stoc la furnizor nu ar putea ajunge in 2 zile si ca ar trebui sa mai astept pentru el inca 7 zile adica va ajunge pe data de 2-3 mai.

    I-am solicitat ca nu pot astepta atât, și ca vreau sa îmi trimita comanda (laptop + mouse) vineri, iar adaptoarele sa le trimita separat in alta comanda. Nici nu s-a omorat sa transmita mai departe și mi-a solicitat sa trimit mesaj in sectiunea de comanda catre departamentul de vanzari. Asa am și factu, ca după câteva ore sa primesc un mesaj de la Domnisoara Carmen Tanase de pe departamentul vanzari, ca „Comanda nu se poate separa, estimam aprovizionarea vineri, 29 Aprilie 2022, ulterior livrarea se va face in 1-2 zile lucratoare.”

    Asta insemnand ca eu sa primesc comanda după 7 zile. Frumos!

    Asa ca nu am ce sa fac și aștept 7 zile. Vazand ca nici in ziua 7 nu am primit niciun numar de AWB, am incercat sa ii contactez 2 zile la rand, pe formularul de comanda intrebandu-i de nr de AWB și niciun raspuns.

    Am incercat in repetate randuri sa ii contactez și pe chat, și mi-au raspuns la bună ziua, iar după explicarea problemei nu am mai primit niciun raspuns din partea agentilor: „Gelu” și „Andu”

    Intr-un final primesc raspuns și îmi spun ca:

    „Produsul Adaptor Orico XC-104, USB-C la miniDisplayPort, argintiu [ XC-104-SV s-a aprovizionat, insa doar 1 buc. Verificam cu furnizorul cand se poate aproviziona si a doua bucata si revenim cu informatii catre dvs.”

    Nici nu au avut bună intentie sa mă sune/mesaj sa-mi comunice acest lucru. Le-am trimis mesaj inapoi și le-am solicitat sa îmi trimita produsele ce le au pe stoc și când au și ultimul adaptor sa mi-l trimita.

    Și ce sa vezi.. primesc asta:

    „Alocarile si comenzile pentru produsul Adaptor Orico XC-104, USB-C la miniDisplayPort, argintiu [ XC-104-SV ] au fost sterse de la toti furnizorii.”

    Cel mai prost Customer Service!! nu recomand la nimeni!

  7. Buna ziua! Pe 12 decembrie am comandat un aparat de cafea de pe site-ul PC GARAGE, gasindu-l acolo mai ieftin cu vreo 100 lei fata de EMAG. Cred ca a fost prima data cand am comandat de pe un site fara sa ma interesez de el, mare greseala… Aparatul a venit peste cateva zile, perfect intreg ambalat corespunzator, dupa 10 cafele am constatat ca rezervorul de apa avea o problema la supapa si scapa apa, l-am trimis la ei in service(foarte greoaie procedura, mai ales ca ei nu raspund la telefon ci doar pe mail). L-au receptionat si pe urma ma trezesc cu un mail de la un nesimtit in care imi spunea ca eticheta care se afla sub aparat era avariata si ca pierd garantia ca s-a umblat la el. Am innebunit, i-am raspuns politicos la mail ca eticheta a stat intr-o baltoaca de apa si ca era normal sa fie avariata ca doar e din hartie, iar in rest sa verifice ca nu s-a umblat la suruburi sau la altceva(pe bune? pierzi o garantie ca e uzata o eticheta???). In fine dupa multa haraiala si multe mail-uri imi trimit aparatul cica reparat inapoi, insa ce crezi, cand am desfacut cutia rezervorul de apa era efectiv spart(tampitii pusesera recipientul unde pui cafea macinata care este din fier in interiorul rezervorului de apa care este din plastic, normal ca rezervorul s-a spart). Scandal si panarama ce a urmat dupa…. Am refuzat primirea coletului si l-au expediat inapoi la cei de la PC GARAGE. Dupa multe poze si procese verbale, ei au dat vina pe cei de la firma de curierat Fan curier si intr-un final au fost despagubiti de catre acestia(*sa va spun sincer parerea mea, ei au facut intentionat asta ca sa dea vina pe cei de la FAN CURIER sau poate chiar pe mine, fiindca imi pusesera livrare cu <> si daca nu il deschideam in prezenta curierului era vina mea si eu ramaneam cu paguba. Peste cateva zile am primit un mail in care imi spuneau ca s-a facut retur si ca pot fie sa comand altceva de banii aceia sau sa ii primesc intr-un cont, bineinteles ca nu am mai vrut sa am de-a face cu ei si am cerut sa primesc contravaloarea aparatului inapoi si efectiv am comandat aparatul de cafea pe un alt site, insa va spun sincer ca o luna de zile m-am harait cu ei si mi-am facut o mie de nervi, invatati din situatia mea si nu dati comenzi pe acel site, eu am fost un caz fericit care mi-am recuperat banii, insa cautand recenzii despre ei pe google am vazut ca sunt zeci sau poate sute de oameni care au fost inselati de PC GARAGE. Comand online de multi ani si niciodata nu am avut o intamplare care sa-mi lase un gust atat de amar….Rusine si personalului care lucreaza acolo pentru felul cum se adreseaza unei doamne….

  8. De ce nu apare acest comentariu online?
    Comanda 12742134, in 12 ore de la primirea monitorului am facut solicitare de retur pentru mai multe motive, suprafata fizica a displayului avea niste denivelari orizontale ca niste valuri, unghiurile de vizualizare nu erau in regula si culorile variau foarte mult atunci cand nu se privea fix din pozitie ortogonala pe display iar in specificatii era trecut 178/178 grade, textul pe monitor se vedea incetosat mai ales spre colturile displayului si nu am reusit sa corectez cu nici un fel de reglaje.
    Returul a fost refuzat pentru ca achizitia a fost pe persoana juridica si defectele mentionate nu reprezinta viciu de fabricatie. Atentie, a trebuit sa apelez direct la LG pentru service pentru un produs nou la 2 zile de la cumparare.
    In politica de retur mare atentie nu se specifica conditiile de retur pentru persoanele juridice, desi majoritatea paginii vorbeste de drept de retur normal de 15 zile etc, cand soliciti returul te trimit la o rubrica inghesuita in josul paginii unde se specifica ca ai dreptul sa faci retur in 48 de ore daca produsul prezinta vicii de fabricatie sau este nefunctional.
    Lamuriti-va singuri aici
    https://www.pcgarage.ro/info/returnare-si-garantii/politica-de-returnare/
    Parerea mea sincera este ca este facuta intentionat asa, si consider ca astfel de politici necomerciale nu au ce cauta la un magazin din secolul 21.

    In plus pretul la 3 zile dupa Black Friday este afisat mai mic si cu disccount din pretul care era afisat de Black Friday, in conditiile in care de Black Friday era afisat cu disccount. Concret pret afisat in data de 18 noiembrie pret 1309 disscount din 1409 lei, in conditiile in care de Black Friday pretul afisat era de 1409 disccount din 1459 lei.

    Cu siguranta a fost ultima mea achizitie de la ei si nu pot decat sa zic sa-i evitati cat de mult puteti.

  9. Comanda 12742134, in 12 ore de la primirea monitorului am facut solicitare de retur pentru mai multe motive, suprafata fizica a displayului avea niste denivelari orizontale ca niste valuri, unghiurile de vizualizare nu erau in regula si culorile variau foarte mult atunci cand nu se privea fix din pozitie ortogonala pe display iar in specificatii era trecut 178/178 grade, textul pe monitor se vedea incetosat mai ales spre colturile displayului si nu am reusit sa corectez cu nici un fel de reglaje.
    Returul a fost refuzat pentru ca achizitia a fost pe persoana juridica si defectele mentionate nu reprezinta viciu de fabricatie. Atentie, a trebuit sa apelez direct la LG pentru service pentru un produs nou la 2 zile de la cumparare.
    In politica de retur mare atentie nu se specifica conditiile de retur pentru persoanele juridice, desi majoritatea paginii vorbeste de drept de retur normal de 15 zile etc, cand soliciti returul te trimit la o rubrica inghesuita in josul paginii unde se specifica ca ai dreptul sa faci retur in 48 de ore daca produsul prezinta vicii de fabricatie sau este nefunctional.
    Lamuriti-va singuri aici
    https://www.pcgarage.ro/info/returnare-si-garantii/politica-de-returnare/
    Parerea mea sincera este ca este facuta intentionat asa, si consider ca astfel de politici necomerciale nu au ce cauta la un magazin din secolul 21.

    In plus pretul la 3 zile dupa Black Friday este afisat mai mic si cu disccount din pretul care era afisat de Black Friday, in conditiile in care de Black Friday era afisat cu disccount. Concret pret afisat in data de 18 noiembrie pret 1309 disscount din 1409 lei, in conditiile in care de Black Friday pretul afisat era de 1409 disccount din 1459 lei.

    Cu siguranta a fost ultima mea achizitie de la ei si nu pot decat sa zic sa-i evitati cat de mult puteti.

    • Am revenit cu completare, service-ul LG mi-a dat dreptate monitorul a primit starea DOA dead on arrival si cu aceasta dovada PC-Garage a acceptat acum returul si mi-a returnat contravaloarea produsului.

      • Buna Ciprian! As avea putina nevoie de ajutorul tău dacă este posibil. Am primit un laptop ASUS Vivobook pro 16 de la ei, display ul fiiind mort pe o banda de la jumătatea ecranului. L am primit astăzi, am încercat sa îi contactez prin toate canalele posibile și nu am reușit. Oare ce ar trebui sa fac? Nu am nicio idee cu privire la ce as putea sa fac pentru a-mi fi returnata suma sau înlocuit laptopul. Sa l pun spre retur mâine ca sa mă încadrez in perioada de 48 de ore?

  10. Comanda #12704291

    Am comandat un monitor de la pcgarage din pacate nu era specificat pe site ca monitorul poate sa atinga rata de refresh din specificatiile lui folosing un anumit port cu o anumita placa video, dupa ce am montat monitorul si am observat acest lucru le-am dat un mesaj celor de la pcgarage( a-2a zi) ca sa returnez produsul si sa comand altceva. Din pacate nu au aprobat cererea de retur chiar si dupa ce au confirmat ca nu este specificat pe site-ul lor asta,aparent se pare ca trebuia sa citesc eu in stele chestia asta. Ce pot sa zic sunt complet dezamagit de pcgarage comand de la ei de peste 10 ani, asta o sa fie ultima data.

    • Florin Prisecaru

      Nu va sfatuiesc sa cumparati de la acest vanzator.
      In caz ca ti se strica si trimiti la garantie iti constata (unilateral) alte lucruri si iti impune punctul lor de vedere (mi s-a intamplat o data si a doua ora am vrut sa returnez un sistem de valoare mai mare si vroiau sa imi faca acelasi lucru).
      Acum am deschis o ancheta privind modul de constatare in defavoarea clientului la protectia consumatorului.
      Daca vi se intampla acest lucru sesizati imediat protectia consumatorului.
      Se pare ca au si altii probleme cu modul lor legal de abordare a problemelor.

  11. Eu am comandat ani de zile de la ei.. Si pentru mine dar si pentru prieteni si „clienti”.
    De la momentul cand au fost cumparati de EMAG .. s-au stricat complet.
    PCGARAGE = EMAG.

    • doar s-a nimerit sa nu ai probleme inainte de a-i cumpăra emag… emag e super ok cand vine vorba de garantii si retururi… pc garage a fost din totdeauna de căcao

  12. Am cumparat de la PC Garage un electrocasnic, in valoare de cateva sute de Euro, pe persoana juridica. Produsul avea hibe de functionare. Anunt „Serviciul Clienti” de la PC Garage si solicit returnarea produslui + stornare. Il impachetez, chem curieratul si gata…in gandul meu. Toate bune si frumoase pana la capitolul stornare -se pare ca nu se poate face storno pentru persoanele juridice. Am conversat toata ziua cu un indivit care nu prea a fost capabil sa-mi dea prea multe informatii, decat „Aceasta este politica firmei”!!!! Vite indoctrinate care isi bat joc de nervii clientilor!!! Intr-un final – sa nu raman fara produs si bani – am acceptat sa-mi dea produsul inapoi ; am platit transportul, deoarece intr-o societate capitalista unde vanzatorul face leagea pe bani clientului, asa este normal. Am facut sesizare la ANPC, dar este o liniste totala – aia dorm in front pe bani nostri…. Concluzie – teapa mai mare decat pe „PC Garage”, nici nu mai poti prinde. Sunt curios cum, nimeni nu se sesizeaza dupa atatea probleme online…. Sa cumpere cine o vrea de la tepari astea, eu nu….

  13. PC Garage egal dezastru mai ales la capitlolul comunicare, Nu poti sa vorbesti cu ei la telefon daca ai probleme. Comunicare doar prin mesaje si doar daca vor ei sa-ti raspunda.
    Comandat laptop care sa degradat la 2 sapatamani dupa ce lam trimis. Calitate slaba.

  14. Alexandru Lazar

    Eu nu am avut momentan experiente neplcaute cu acestia, in 2019 o sursa nu a mai functionat si am decis sa o trimit in service. Totul a decurs foarte bine,eu am trimis-o in data de 13.06.2019, transportul a fost platit de ei, au inlocuit-o si am primit o sursa noua in data de 18.06.2019, la fel cu transportul platit tot de acestia. In 2020 am comandat o carcasa de la desigilate dar nu avea un airflow bun si am returnat-o, la fel si in acest an am comandat o placa de retea wireless ce nu era compatibila cu laptopul meu si am returnat-o si pe aceea, retururile au fost rapide dar mi s-au inapoiat doar costurile produselor, nu si cele de la transport. Eram pe cale sa dau comanda de un laptop zilele astea, dar vazand destul de multi clienti nemultumiti nu voi risca sa cumpar nimic scump de la ei, incat nu vreau sa risc.

  15. Am cumparat pe persoana juridica un laptop de 1000 de euro de la PcGarage. In prima zi cand am primit produsul, am aflat din mai multe parti inclusiv din recenziile de pe web ca produsul respectiv vine cu ceva probleme de fabricatie, cum ar fi „coil noise” in boxe, problema care cica ar fi din placa de baza. Acest lucru ma speriat si ma pus pe ganduri facandu-ma sa actionez in consecinta. Am citit termenii si conditiile de pe site-ul PcGarage in care scria: ” În 48h poţi returna produsele nefuncţionale sau cu vicii de fabricaţie.”, acelasi lucru fiind valabil si pentru persoane juridice. Am incercat sa intru in legatura cu cineva de la ei pentru a face retur produsului, lucru aproape imposibil pentru ca nu raspundea nimeni pe chat si numar de telefon nu exista. Intr-un final am reusit sa vorbesc cu cineva de pe chat spunandu-i problema si nemultumirea mea fata de produsul comandat, si solicitand sa mi se restituie banii sau sa platesc o diferenta pentru alt produs. Aceasta persoana mi-a raspuns foarte persiflant ca eu nu citesc termenii si condiitile si ca nu pot face retur produsului pentru ca nu se incadreaza in termenul de 48 de ore si ca astea nu sunt motive pentru a face retur produsului. I-am explicat de 10 ori ca ma incadrez, pentru ca era ziua in care am primit produsul, acesta spunandu-mi continuu ca nu pot sa fac retur invocand tot felul de motive, i-am spus sa-mi faca legatura cu managerul firmei, acesta spunandu-mi ca acest lucru este imposibil. Intr-un final am luat produsul l-am impachetat exact cum a venit, si i-am facut retur a doua zi instiintand firma ca am facut retur, si amenintandu-i ca voi anunta ANPC-ul daca nu isi vor respecta termenii si condiitile de pe site. Dupa vreo 2 saptamani in care nimeni nu ma sunat sa ma intrebe nimic, am primit un telefon de la un angajat de-al lor intrebandu-ma ce problema am cu laptop-ul, eu i-am explicat din nou, „domnule v-am explicat de 10 ori ca doresc sa mi se inapoieze banii, nu sa mi se reapare un laptop care este nou nout”, el in continuare incerca sa ma imbarlige si sustinea ca nu pot sa primesc banii inapoi. Dupa ce am terminat de vorbit cu el si totul a ramas in aer si nu am ajuns la niciun consens, mai trec inca cateva saptamani fara sa zica nimeni nimic, si intr-un final iau o decizie si imi sun avocatul sa-i spun problema pe care o am, si sa-i spun sa se apuce de hartii. Cei de la ANPC au spus ca nu se baga in chestii de persoane juridice si sa le rezolv eu in instanta. Dupa ce a trimis avocatul meu o instiintare catre PcGarage in care solicita restituirea banilor sau deschiderea unui proces, am primit telefon de la o doamna care era ceva director de vanzari, intrebandu-ma ce s-a intamplat. Eu din nou i-am explicat ca doresc banii inapoi, ea explicandu-mi ca nu se poate si ca laptop-ul a fost trimis la garantii pentru a fi reparat. Ii explic din nou, doamna ce sa repari daca asa vine din fabrica ? Ea mi-a raspuns din nou ca nu se poate face nimic si ori il accept asa, ori ne judecam. Am discutat si cu avocatul, acesta mi-a explicat ca va dura ceva si ca o sa raman cu banii blocati si fara laptop pentru o perioada de timp destul de lunga daca chiar vreau dreptate. Intr-un final fiind cu nervii la pamant si fara laptop si fara bani, am luat decizia de a accepta laptop-ul asa cum este. Multumesc PcGarage, oricum a fost pentru ultima data cand mai comand de la ei ceva. Oameni buni, nu mai scrieti ca nu stiu ce firme concurente vor sa le faca rau sau antireclama si alte prostii daca nu ati avut probleme cu ei, pentru ca nu stiti prin ce socuri au trecut acei oameni care au avut probleme cu cei de la PcGarage, si mi se pare normal daca nu iti convine un produs sa ai tot dreptul sa-l returnezi indiferent de motiv, insa nu sunt de acord cu oamenii care profita de bunatatea unor firme si isi bat joc de produse solicitand retur dupa ce le-au folosit si deteriorat. Despacheteaza si testeaza cu atentie si grija produsul cand il primesti, iar cand faci retur impacheteaza cu atentie si grija produsul deoarece va ajunge si la altcineva care doreste sa se bucure de el cand il va desface.

    • Imi pare rau sa aud asta. Cat despre „coil noise-ul” din fabrica il poti rezolva apoi, cu ceva casti bluetooth sau probabil niste casti. Bineinteles, in situatia data … perfect ar fi fost restituirea unui voucher si atunci va prindeau de client …
      Am mai avut un caz cu o firma din UK care se comporta mai rau decat cei de la PCGarage, mai ales ca ei au iesit din UE anul acesta …

      • Am uitat sa mentionez ceva, cand am primit laptop-ul de la ei avea placa de baza schimbata :(, laptop nou nout sa te apuci sa-l desfaci aiurea numai ca sa rambursezi banii omului. M-am obsnuit cu „coil noise-ul”, nu este exagerat, nu face tot timpul, are momente, dar mersi frumos pentru sfat, le-am propus si o diferenta la un alt laptop de 3 ori mai scump decat asta numai sa-mi dea altul si tot nu au vrut. Pentru mine este mai important caracterul omului decat voucher-ul, daca vroiau sa ma prinda ca si client, imi respectau cerintele, vorbeau frumos, si se ocupau imediat de problema. Conteaza enorm cum vorbesti cu clientul, un bun agent de vanzari te poate face din vorbe sa cumperi cat mai mult si sa ramai si cu o parere buna. Serviciile de calitate conteaza cel mai mult, vocher-ul se consuma, serviciile raman.

    • Multumim ca ai facut publica magaria acestor indivizi, mie mi-au inserat in sistem un SN diferit de cel care mi-au trimis (era vb de o tastatura de 600 lei) si cand s-a stricat, ce coincidenta, dupa o luna, mi-au zis ca sa trimit tastatura cu SN corect ca aceea nu e cumparata de la ei. Asa ceva ar trebui sa ii inchida direct dar in RO se permite. Imi pare rauc ca ai trecut prin ce-ai trecut dar bine ca scrii online!

  16. Florin Ionescu

    Un garaj cu angajati mecanici (nu it isti).
    Intamplare adevarata!

    Client platinum fiind cu rulaj foarte mare, comand 2 rack usb 2.5, ajung la mizeria asta de depozit numit garaj si de la vanzare mi se spune ca produsul nu se afla in stoc si sa aleg altceva, neavand timp sa stau sa caut am rugat sa imi puna automat urmatorul produs cu specificatiile cerute de mine care apare pe stoc. Le-am ridicat si cand am ajuns acasa bineinteles ca erau IDE in loc de sata, am dat fuguta inapoi sa le returnez si supriza.Am fost directionat la garantii catre un anume Petrisor (un paznic pe post de raspundere cu un fizic si un vocabular de mahala).
    Eu: Buna ziua
    Animalul: Ce problema aveti?
    EU: explicatii…..
    Animalul: Asa si..produsele nu se returneaza intru-cat unul a fost desfacut si daca nu stiti ce comandati alta data nu mai comandati…
    EU: Pai nu am comandat eu ,a comandat colega dvs
    Animalul: Aveti vreo dovada..

    Concluzia: Aruncat cu rackul dupa animal si in veci nu mai calc in mizeria asta de garaj.

    Rusine sa le fie , pe banii clientului , bataie de joc…….Ps. Nu vreau sa zignesc animalele, sunt niste fiinte extraordinare. Cuvantul animal a fost folosit ca alint pentru Petrisor.

  17. Nu recomand acest site. Am trimis pentru service in garanție un telefon Xiaomi redmi note 8 pro și cu toate ca am pus produsul în cutia originala și l-am ambalat pe exterior cu o folie de protecție, a ajuns la sediul lor deformat. Când am cerut explicatii mi-au trimis o poza cu telefonul deformat dar dovada ca ambalajul a ajuns ok, nu am primit. Am rămas fără gantie la produs și astfel tb sa repar carcasa și problema care o avea telefonul înainte la camera video pe banii mei. Plus ca la recuperarea telefonului am plătit 55 lei pt transport. Recunosc ca nu am citi înainte de a comanda review-uri despre ei și mare greșeală am făcut.

    • Buna,
      Nici eu nu recomand. Am un Xiaomi Redmi Note 8 PRO luat de la ei. In timp ce vorbeam s-a oprit si ainceput sa ias fum din el. L-am restartat imediat si surpriza comunicatia GSM a de venit nefunctionala. Restul functional. Adica se poate conecta prin wireless la router. Langa antena GSM au aparut 2 puncte negre pe fata interioara a carcasei.
      L-am trimis la service. PC Garage zice ca produsul previnta urma de utilizare necorespunzatoare si ca este posibil sa se scoata din garantie. Le raspuns ca produsul a avut un scurtcircuit intern si s-a defectat modulul GSM. Nu ei , cica l-m utilizat necorespunzator. L-au trimis mai departe la ESD Service , reprezentantul Xiaomi. SI ei la fel au constatat ca produsul a fost utilizat neglijent. Intreb dar de ce credeti ca s-a ars? A fost utilizat intr-o zona cu radiatii electromagnetice intense si de asta s-a ars. O minciuna scoasa din brta… Telefonul l-am folosit in casa in conditii normale. Am ajuns si la Xiaomi, care vor dovezi si mai clare… cica sa desfac telefonul sa le fac poze la componentele arse si mai vedem dupa… Urmeaza, ANPC, avocat …. Ce magarie: s-a ars telefonul cand am vorbil la el si asta se numeste utilizare neglijenta!!! Treaba este ca trebuie sa evitati sa cumparati de la ei produse… Daca mai faceam greseala sa iau si garantie extinsa… o alta teapa de care nu beneficienzi in veci pe tot felul de motive …
      E. Musat

  18. Am cumparat si eu de la PC Garage un hard disk de 4G in valoare de 470 lei. Dupa ce am pierdut datele toate de pe el de 3 ori intr-o saptamana am decis sa-l returnez. Am avut socul vietii mele cand mi-au raspuns ca nu mai e in garantie deoarece a fost lovit!!!! WTF!!! Mi-au trimis si o poza cu un colt lovit. Jur ca nu m-am uitat cu atentie ca nu stiam cu cine am de-a face. Am mers ca boul pe incredere. Ori a fost dinainte lovit, ori l-au dat ei de pamant ca sa nu-l schimbe. Am facut plangere la OPC si astept raspunsul. Am de gand sa merg si in instanta si nu pentru 470 de lei ci pentru nedreptate si hotie.
    P.S.Citind si alte postari am observat ca asta cu”defectul fizic” e sport national la ei

  19. Probleme foarte mari cu plata pe care vroiam sa o fac. Long story short, eu le dadeam mesaje si le spuneam care e problema, reprezentantul de vanzari imi spunea sa astept 48 de ore ca dispare plata din cont in timp ce produsele dispareau din stoc.

    Eu le spuneam fix asta, ei imi ziceau sa reefac comanda. Cu produsele care dispareau din stoc / altele care deja nu mai erau.

    A fost halucinant. Raspunsuri scurte, seci, complet pe langa problema.

    A trebuit eu sa vorbesc cu PAYU si ING si sa le spun ca nu au implementat complet sau gresit https://ing.ro/persoane-fizice/internet-banking/3DSecure.

    Dupa m-au redirectionat sa vorbesc din nou cu PAYU si sa astept.

    I-am rugat sa imi trimita datele sa platesc prin transfer bancar, pentru ca nu mai puteam sa schimb metoda de plata (cel mai bun sistem) si aparent, nici ei.

    Au fost 3 zile pline de nervi. Nervi facuti pentru ca eram pur si simplu socat cat de complet dezinteresati sunt si ZERO ajutor din partea lor.

  20. De departe este cea mai josnica firma care se ocupa cu comercializarea componentelor pentru PC cu care am avut experinte in viata mea!

    Am cumparat de la ei componente pentru ansamblarea unui PC personal in data de 12 Octombrie 2020. Totul a decurs bine pana cand mi-au ajuns produsele acasa. (au livrat dupa 5 zile).
    De asemeni am achizitionat de la ei si un serviciu de update bios pentru placa de baza.

    Dupa ce am ansamblat componentele primite respectand in tocmai instructiunile din manualele de utilizare ale producatorilor am constatat brusc ca era o problema cu memoriile instalate pe placa de baza. Mai exact memoriile puteau fi instalate doar in sloturile B1, B2 ale placii de baza acest lucru facat imposibila instalarea memoriilor in sistem dual channel. Dupa indelungi cautari pe Google si testarea memoriilor pe o alta placa de baza am ajuns la concluzia ca problema era placa de baza, un GIGABYTE Z390 M.

    Bineinteles ca am trimis placa de baza inapoi ca fiind defecta. Dupa aproximativ o zi m-au contacta cei de la PC Garage cu urmatorul text:
    „Referitor la cererea dumneavoastra de retur pentru produsul Placa de baza GIGABYTE Z390 M va informam ca la receptia si verificarea acestuia s-a constatat ca prezinta defecte de ordin fizic, pin indoit in socketul procesorului, aspect ce nu se incadreaza in termenii si conditiile de retur.
    Link catre galeria foto: https://postimg.cc/gallery/MjMf8S2
    Din pacate PcGarage nu poate da curs cererii dumneavoastra de retur in aceste conditii insa va poate oferi urmatoarele doua posibilitati pentru a finaliza cererea de retur:
    1. Incercarea aducerii produsului la starea initiala iar costurile suplimentare vor fi suportate de dumneavoastra, costurile putand fi egale cu cele ale unui produs nou.
    2. Putem trimite produsul pe linie de service catre serviceul autorizat pentru decizia finala, in functie de decizia acestora vom reveni cu un raspuns. Trebuie insa sa luati in considerare si ca decizia serviceului autorizat poate fi una negativa, in cazul acesta garantia produsului fiind anulata (C.I.D).”

    Deci concluzia mea finala este ca sunt doua variante pentru acest deznodamant fatal.
    1. Acest produs a fost poate revandut catre mine cu buna stiinta a defactului
    2. Defectarea produsului s-a produs in momentul efectuarii serviciilor achizitionate.
    Exclud vina mea deoarece eu am urmat in tocmai instructiunile din manualele de utilizare ale producatorilor.

    • Salut. stai liniștit de asemenea am pățit și eu, cu un gigabyte Aorus Pro Z390 . Când am citit comentariul tău am avut un constant sentiment de „Déjà vu” menționez ca le-am trimis dovada ca socketsi nu erau îndoiți și ei lau trimis înapoi defekt sunt convins ca au îndoit socketsi depe placa de baza ei înșiși… Pentru a nu corespunde cu termenii de garanție, și țin sa mai adaug faptul ca în dea lungul a 3 ani de zile am achiziționat de la ei produse de peste 200 de mi-l lei vechi, un singur produs defect și nici acela nu sa putut rezolva, ulterior am renunțat la ei și am achiziționat de la alt retailer același placa de baza… Merge perfect asa ca – 200 de euro, însă nici nú mai achiziționez nici un fel de produs de la ei

  21. Aceeasi problema cu returul am avut si eu. Nici dupa o saptamana nu imi intrasera banii si le-am dat mail la care am primit un raspuns foarte ambiguu..din ce am inteles ei ii pastrau in contul meu pt o comanda viitoare desi eu nu cerusem asa ceva si nici macar intrebata nu am fost..si era totusi vorba despre o suma >1000 lei
    Pe langa asta nu au nici macar nu numar de relatii client.

    • Nu mai cumparati de la Pc Garage …Am luat un sistem Pc , am verificat integritatea produsului , cutie si apoi l-am desfacut, intre timp am spus curierului sa nu plece pana nu il verific . Dupa 10 minute am costatat ca un piciorus de la pc era indoit , am desfacut si carcasa ca sa constat ca era lovit chiar infundata carcasa , am sunat curierul care se afla prin inprejurimi si a spus sa sun la PC Garage ca a inchis comanda . Am trimis poze la firma si au zis ca este lovita cutia desi nu avea nici o lovitura si ca este vina mea . nu aveam cum sa-mi dau seama de lovitura decat daca se desface capacul de la pc asa ca pica ca nu l-am verificat, dupa care primesc mail ca nu il accepta ca este lovit .Atunci am zis ca-l dau retur si mi-au zis ca voi platii carcasa care este lovita culmea de ei 99%. Acum am trimis produsul retur si voi vedea ce se intampla si mai are si o problema ca nu booteaza decat cand vrea el , nu mar mira sa fie de la cazatura…mari nesimtiti mai ales ca am dat si 3200 lei

  22. Eu am comandat ani de zile de la ei si mereu au fost magari asa ca o sa renunt la ei. Este imposibil sa iei legatura cu ei la telefon, sistemul de suport clienti se face prin mesaje la care raspund dupa 24 de ore, modul in care raspund la mesaje este plin de tupeu si obraznicie, si modul in care solutioneaza mesajele este minimul absolut necesar in asa fel incat rezolvarea unei situatii te duce undeva la 3-4 zile pt ca in general trebuie sa revii cu mesaje si sa-i tragi de limba incercand sa aflii ce se intampla si sa misti lucrurile inainte.

  23. CEI MAI MARI TEPARI.AM VRUT SA RETURNEZ O PLACA GARFICA SI AU MOTIVAT CA NU MI S-A INREGISTRAT CEREREA DE RETUR!!!
    NISTE MAGARI!!

  24. Nu cumparati de la ei.
    LIPSEAU COMPONENTE DIN COLET, SI NU AM CUM SA-I CONTACTEZ. La contactul on line mi s-a raspuns ca nu au timp de mine !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  25. Teapa marca PC GARAGE SRL.

    In data de 17.01.2017, am cumparat de la ei un smartphone Sony Xperia Z3 Plus. De ceva timp incepuse sa prezinte o pata de culoare alba pe display. Il trimit in garantie in data de 22.10.2018, ei imi raspund pe 02.11.2018:

    „-produsul prezinta carcasa deformata (indoit), iar insumarea acestor factori duce la functionarea defectuoasa a aparatului. Din pacate, problema produsului nu se afla in situatia unui defect acoperit de garantie, asadar acesta nu poate fi reparat gratuit.

    Aparatul poate fi remediat numai in regim postgarantie si implica un cost estimativ al reparatiei de 900 lei (T.V.A. si transport inclus), care implica inlocuire ansamblu display + touchscreen + carcasa + placa de baza, in limita disponibilitatii componentelor.”

    Eu le-am trimis telefonul in stare impecabila, am fotografii ca dovezi…

  26. Da, Pcgarbage . Daca aveti ghinionul sa se intample ceva in garantie puteti sa va luati adio! Puteti incerca sa luati legatura dar dupa 40 telefoane la care nu raspunde nimeni veti fi fericiti la gandul ca poate o sa va sune ei asa cum spune mesajul ….Ambalati produsul (doar de dragul de a pierde timpul cu folos) si punetil la curier .O sa fiti sunati si o sa vi se dea verdictul,in cazul meu la o pereche de casti gaming „cablu intepat-rupt” Ideea e ca le aveam la urechi si sa auzit o pocnitura urmata de un miros de ars deci cablul nu se poate intrerupe si partea electronica sa ia „foc” ah si cu acul de siringa nu am avut timpul necesar sa ii fac injectii .Castile nu aveau nici macar un an fiind folosite foarte rar si tinute pe suportul cu care au venit deci exclusa explicatia de copii de 7 ani.Am incercat sa le explic dar este pierdere de timp si asa mi-a fost anulata garantia si mi-a fost returnat produsul cu un miros de circuite arse .Trageti voi concluzia. Parerea mea este ori incompetenta din partea service ori …..

  27. Nesimtiti, atitudine sub orice critica a „specialistilor” de la ei. Un COOLER(!) defect e prea mult pentru specialistii lor, chestie care se verifica in cateva secunde. Service-ul autorizat al producatorului e MUSAI ca sa verificam un conector PWM daca alimenteaza. Chestie pe care-o face si-un copil de 8 ani.:

    Din pacate, nu ne putem pronunta asupra defectului reclamat, fara a inspecta tehnic produsul. Aceasta inspectie tehnica va fi efectuata de catre service-ul autorizat al producatorului.

    Va rugam sa trimiteti produsul reclamat ca fiind defect la sediul firmei noastre (adresa contact: Str. Logofat Tautu nr 68A, sector 3, Bucuresti) prin intermediul firmei de curierat Fan Courier, cu plata la noi, in ambalajul original complet in care l-ati primit. Mai multe detalii: http://www.pcgarage.ro/faq sectiunea service si garantie.

    Produsul trebuie sa fie insotit de o copie a certificatului de garantie. De asemenea, va rugam sa notati pe versoul copiei certificatului de garantie, defectul reclamat de catre dumneavoastra.

    O zi buna in continuare.

    Gabriel Timu
    Suport clienti
    =================

    D-le Gabriel Timu,

    Eu am solicitat DOUA lucruri, dvs mi-ati raspuns la unul singur. Evident ca nici nu sepunea problema sa fiu sunat, asa cum am cerut in mail. Doar ce dracu’, sunt la prima comanda si am cerut luna de pe cer. Incep sa cred ca dvs aveti o problema cu mine personal…
    Revin, am cerut, conform reglementarilor legale in vigoare:

    – inapoierea banilor cf legislatiei romane pt CPU Arctic Cooling Freezer A30 comandat din greseala gresit (orice produs comandat in Romania poate fi returnat fara explicatii in termen de zece zile) si anume prin modificarea din „transfer in SOLD CLIENT” in „TRANSFER IN CONT BANCAR” in contul Raiffeisen Bank [..]
    – inapoierea banilor cf legislatiei romane pt CPU Arctic Cooling Freezer 7 Pro rev. 2 reclamat ca defect. Testarea unui produs se poate face in cateva secunde de catre dvs ca service autorizat, pe orice platforma AMD/Intel conectand conectorul PWM la ventilatorul corespunzator coolerului. Conectorul corespunzator e asemanator cu imaginea de mai jos (imagine PCStats), apoi se poate trimite la furnizor produsul pentru confirmarea diagnosticului dvs. NU e necesar trimiterea la furnizor fara diagnosticul initial.

  28. Abuz din partea Pc Garage si nerespectarea conditiilor de garantie, in cazul unui produs in termenul de garantie, trimis la testare in service, care a fost stornat, fara sa fiu instiintat in prealabil, doar pentru simplul motiv ca nu este in stoc si nu poate fi inlocuit.

    Stornat la pretul de achizitie de 725,49 lei din 2016, iar in prezent 2018, costa 1.566,28 lei. Eu doresc inlocuirea sau repararea sa, in schimb PC Garage nu doreste sa-mi ofera o explicatie clara, chiar daca politica site-ul o prevede.

    In momentul de fata, Pc Garage nu imi prezinta un document, cum ca, produsul este sau nu defect, nu doreste sa inapoieze produsul, in schimb, au stornat cum am spus mai sus suma de 725,49 lei in contul de client. Astept si un punct de vedere din partea ANPC.

  29. Multumesc PC Garage pentru cea mai mare teapa din viata mea. Am cumparat un laptop resigilat, „in stare impecabila, cu mici urme de folosire”, care s-a dovedit lovit (defectiune placa de baza si tastatura) – cutia era intacta, a plecat lovit de la depozit. PC Garage nu si-a asumat nicio responsabilitate, m-a scos pe mine vinovat. Iar Depanero mi-a dat un deviz de reparatie de 80% din costul laptopului.

    Vinovat sunt si eu ca am crezut in PC Garage (nu eram la prima comanda, restul fusesera ok) si nu am verificat coletul. Dar daca eu nu mai pot face nimic acum, voi aveti grija cand va luati ceva de acolo, riscati o mare teapa.

  30. Pc Garage NU OFERA GARANTIE. Am cumparat o placa de baza pentru computer de la ei si dupa 4 luni de zile s-a stricat (s-a ars o piesa (tranzistor filtru de curent)). Au spus ca nu o repara in garantie pentru ca eu am stricat placa. Deci, daca se stica obiectul cumparat de la ei, AI LUAT TEAPA.

  31. Pe scurt: NU cumparati de la PCGarage!
    Orice problema veti avea de la transportul marfii sau garantie – ei se vor „spala pe maini” si veti ramane cu paguba!

    Patania mea:
    La circa 40 de minute de la primirea comenzii, cand am desfacut 1 din cutii,desi cutia de carton nu arata semne pe dinafara, in interior, Carcasa Segotep avea 1 picior rupt si carcasa deformata in acel loc.
    Dupa ce am luat legatura cu angajatul PCGarage si i-am transmis pozele solicitate cu ambalajul si carcasa, acesta, vazand urmele lasate pe cutia de carton a ambalajului de capsatorul cu care a fost „inchisa” aceasta cutie in cursul fabricatiei, le-a folosit ca sa se „spele pe maini”, spunand ca sunt semne de lovire si trebuia sa refuz pachetul.
    Cinstit vorbind – nu aveam nici o sansa, fara sa deschid pachetul, sa banuiesc ca inauntru este lovita carcasa.
    Sunt dezamagit ca la o comanda de aproape 3400 Ron PC Garage ajunge sa se „spalele pe maini” pentru o problema pentru care clientul nu are nici o vina si la componenta cu valoarea cea mai mica, la 170 Ron.
    Nu ma asteptam la o astfel de abordare. Evident ca nu voi mai comanda vreodata de la PCGarage si voi recomanda si partenerilor de afaceri sa ocoleasca o societate atat de neserioasa.

    numai de bine …

    • ciudata treaba, eu acum 2 luni mi-am comandat o carcasa de la ei. Avea un defect de fabricatie si era lovita in lateral. Le-am scris si mi-au schimbat-o intr-o saptamana fara probleme.

  32. De evitat ! Au trimis un alt produs în cutia corespunzătoare produsului conandat , iar acum nu mai răspund la telefon ! Mai rău decăt CEL.ro , alți țepari !! Comanda nr. 8093208

  33. Am achizitionat in data de 15.03.2018 un aspirator de la pc garage, cu comanda online si ridicare din magazin. Am ridicat produsul si mi s-a spus sa desfac coletul acasa si sa ii fac un eventual retur in 2 zile. Intrucat aspiratorul nu a fost, dupa o proba acasa, conform asteptarilor mele, am solicitat returul si…surpriza:nu se poate face retur decat in cazul unui defect de fabricatie (2 zile) sau in cazul in care produsul e livrat prin curier.M-am adresat, plin de speranta ANPC-ului, care, dupa trecerea celor 30 de zile, mi-a dat un raspuns sec:”achizitia nu se incadreaza in conditiile de retur conform OG 34/2014″
    Concluzii:
    1.Nu mai achizitionati produse cu ridicare de la sediu-preferabil ocoliti cat puteti pc garage(ulterior, am vazut ca emag au retur 30 de zile!!! fara vreo justificare)
    2.anpc-ul raspunde greu si, cel putin in cazul meu, in defavoarea reclamantului.parerea mea este ca s-a raspuns superficial, sub presiunea expirarii timpului….

    • la fel am patit si eu cu pcgarage cu un televizor. a venit cu ecranul zgariat . i-am anuntat in mai putin de 24 ore. rezolvarea sa-l trimit in garantie in service autorizat agreat de ei. bineinteles nici vorba de retur sa-mi schimbe produsul sau sa-mi dea banii inapoi. clar ca au dat vine pe mine. de parca eu as fi nebun sa zgarii tv-ul si sa caut scandal cu ei . in fine .. find luat pe firma nu se baga protectia consumatorului si ma intalnesc cu pcgarage in tribunal.
      concluzia : daca ai vreo problema dupa ce le-ai dat banii nu te baga in seama. nu te ajuta cu nimic .

  34. Este un magazin serios iar daca doresti sa iti faci un pc pe piese, sunt ideali! Primesti consultanta specializata iar preturile sunt accesibile!

  35. Sunt neseriosi. Am comandat un produs, mi-au confirmat telefonic ca mi-l expediaza in 3 zile. Dupa 4 zile, i-am contactat sa aflu care e soarta livrarii produsului comandat. Si-au cerut scuze, au spus ca nu inteleg nici ei de ce nu a fost inca trimis produsul catre mine si m-au asigurat ca situatia se va rezolva si ca voi fi contactat in cel mai scurt timp, sa mi se comunice rezultatul. Am asteptat vreo ora, apoi le-am telefonat tot eu, dar… nu mai imi raspund le telefon. Nu stiu ce sa cred. Oricum, seriosi nu sunt. Eu le-am zis deja adio, in gand doar, pentru ca nu o sa anulez comanda oficial intrucat merita sa fie tratati cu acelasi dispret cu care ne trateaza ei pe noi, clientii.
    Succes la cumparaturi!

  36. Eu unul nu am avut experiențe negative cu ei. Sunt chiar profesionali mai ales pe zona de gaming. Ce nu prea îmi convine sunt prețurile cam mari, părerea mea.

  37. Am achizitionat un laptop in data de 13 Septembrie 2017, pe persoana juridica, iar in Decembrie laptop-ul a ainceput sa aiba probleme, in sensul ca acesta a inceput sa se incalzeasca excesiv, din senin.
    Am trimis laptop-ul in service, acesta fiind in garantie si service-ul a respins garantie, pe motiv ca laptop-ul prezinta urme de imersie lichid.
    Service-ul, care by the way, se numeste System Plus http://www.system-plus.ro, ne-au trimis constatarea fara sa ne trimita si pozele doveditoare. In cele din urma am intrat in posesia pozelor, insa acestea nu dovedeau ca laptop-ul are imersie lichid, ci era o pata maro, care era de fapt lipici industrial.. Am desfacut si noi laptop-ul de curiozitate.
    Nesimtitul de la service a avut o atitudine sfidatoare si ne-a transmis sa rezolvam noi problema, daca tot ne pricepem si nu suntem de acord cu constatarea lui.

    PC Garage ma trimit la cei din service, in continuare si refuza sa rezolve problema..

    Deci noi ne-am luat o mare teapa in valoare de 3800 de Ron.

  38. Dupa o zi de lucru, destul de stresanta, plec in graba de la birou asera in jur de ora 19:00 cu gandul sa ajung sa fac upgrade la laptop, laptop achizitionat tot de la voi… Ajung in jur de 19:35 si constat ca doar un operator se mai ocupa de clienti, restul sunt pe platforma de intrare la tigare, si coada este de 4-5 persoane, imi las rand si merg la bancul de probe unde stau de vorba cu un baiat care imi spune ca ma ajuta daca merg la colega si achizitionez produsele. In jur de 19:50 imi vine randul si incepe distractia!!! Ii spun ca vreau sa achizitionez un ssd si o memorie pt laptop si ca am vorbit cu colegul de la bancul de probe sa ma ajute sa le probez, o rog sa gasim o solutie sa le probam si sa le achit dupa proba. Imi spune ca nu este posibil si ca nu mai e nimeni sa ma ajute la ora aia si merge sa-l certe pe colegul care si-a aratat disponibilitarea, ca la ora aia nu se mai pot face retururi pe persoana juridica, ok cumpar pe persoana fizica, da dar nici pe persoana fiza nu se mai poate de fapt…
    Vreau sa-mi cer scuze ca mi-am permis sa o deranjez pe domnisoara Sava Beatrice, caci despre dansa este vorba, imi cer scuze ca am vrut sa cheltui o suma asa mica pentru o companie asa valoroasa pe piata romaneasca!!!

  39. TEPARI! Am comandat un tv Samsung si ghici ce, l-au trimis stricat si vor sa imi trimita altul si nici banii. Am facut plangere la ANPC si am deschis proces impotriva lor. Urmeaza sa vad ce se intampla.

  40. Am achizitionat de la PC GARAGE un televizor in data de 24.11.2017. In data de 25.11.2017 mi-a fost livrat, cu deschiderea coletului la livrare. Am verificat cutia, am scos televizorul, totul parea in regula. Problema a intervenit cand am instalat televizorul. L-am bagat in priza si display-ul era spart pe interior. Nu functiona. Atunci am vazut ca si cutia era putin lovita intr-un colt. Tin sa precizez ca la verificarea produsului ecranul era intact. Nu s-a vazut vreo urma sau sa fie spart.

    Imediat am facut sesizare pe site celor de la PC GARAGE.

    Deschidere colet la livrare pentru mine inseamna sa verific ce e in colet – ca e intreg, ca nu are lovituri, ca nu este spart, etc. Nu am analizat cutia milimetru cu milimetru. Plus ca lovitura era putin vizibila.

    Luni, 27.11.2017 m-am prezentat la sediul PC GARAGE si mi s-a spus ca nu e vina lor si ca produsul nu poate fi schimbat. Chiar managerul a spus ca nu aveam cum sa-mi dau seara ca e display-ul spart, pentru ca se vede doar daca il bag in priza, iar eu la verificarea coletului nu aveam voie sa-l bag in priza.

    Atitudinea managerului ( Razvan Pop) a fost lipsita de profesionalism. Efectiv mi-a intors spatele si a plecat…..

    Am mai incercat sa am un dialog cu ei, ieri, in sensul gasirii unei solutii, iar raspunsul l-am postat mai jos, ceva de genu’ „sa mai platesc televizorul inca o data”.

    Moral, ma simt pacalit, inselat. Nu pot sta linistit atata timp cat am platit un produs si imi este livrat cu vicii ascunse. Fiecare leu dat pe acest televizor a fost muncit!!!

    „Data: 2017-12-06 12:49:54
    De la: Gabriel Timu
    Mesaj: Buna ziua,
    Va multumim pentru mesaj, pentru aceasta situatie, dvs. ati fost informat atat verbal cat si in scris ca „Din pacate PC Garage nu poate da curs cererii dumneavoastra de retur in aceste conditii insa va poate oferi urmatoarea posibilitate pentru a finaliza cererea de retur: 1. Aducerea produsului la conformitate iar costurile sunt egale cu cele de achizitie (1998.99 lei) ”
    O zi buna”

  41. Si am muscat-o cu PC Garaj am comandat o memorie si nu au acceptat returul. Ș)) Daca citeam parerile altor clienti nu mai cumparam de la ei. Eu nici pe site-ul lor nu mai intru.

  42. Chiar daca PC-GARAGE a fost cumparat de eMAG, se pare ca faimosul eMAG isi ascunde „marsaviile” sub numele PC-GARAGE.
    Mai precis, am comandat o placa de baza de la PC-Garage si alte componente pentru un upgrade PC, adica o placa de baza de la Gigabyte GA-Z170 Gaming K3 care, pe site-ul producatorului spune clar ca „suporta procesoare din generatiile 6 si 7 socket 1151”. Am comandat si procesor i3-7100 din gen 7. Surpriza la montare, dupa asamblare, placa de baza nu a pornit, deoarece nu avea acest upgrade facut. Concluzii: PC-Garage vinde produse neconforme, iar pentru aducerea la conformitate, similar cu specificatiile producatorului, solicita acest serviciu contracost! Magari! e putin spus in conditiile in care am cumparat de aproape 3000 lei si ma uit la ele ca la bibelouri! E dreptul meu sa le fac retur la toata comanda si cred ca asa voi proceda!
    Deci, multa atentie ce cumparati de la PC-Garage/eMAG…!

  43. Ultimele jeguri. Am cumparat pe la sfarsitul lui 2015 un telefon Microsoft Lumia. Dupa scurt timp imi dau seama ca internetul mobil nu functioneaza. Il trimit in service, vine ca resoftat (tot nu mergea internetul). Apoi incep sa am probleme cu semnalul, telefonul meu mobil are rau de miscare si in momentul in care mergem vorbind la telefon semnalul aproape disparea. Apoi incepe sa imi apara o linie neagra pe mijlocul ecranului (aparea si disparea la intamplare), le trimit poze si filmari, o cautare pe google ‘black line screen lumia’ arata ca au si altii problema asta. Vre-o 6 luni telefonul meu a stat doar in service (fara prelungirea garantiei cu timpul cat sta in service), azi venea, maine il trimiteam inapoi. Ii reclam la protectia consumatorului, cererea imi e respinsa pe motiv ca vanzatorul a prezentat acte conform carora telefonul a fost testat si functioneaza. Iau legatura cu Microsoft Romania de unde aflu ca am primit un telefon importat la negru, ca e incompatibil partial cu retelele mobile din romania si din acest motiv nu imi functioneaza internetul mobil (dar ei au testat si internetul functioneaza si le-au demonstra asta si celor de la ANPC). In plus, telefonul nefiind importat pe canale oficiale nu a ajuns niciodata in service autorizat Microsoft, ci a fost resoftat de baieti care schimba frecventa hardware a unui telefon prin reinstalare de windows. In final am treaba prin bucuresti si cu scarba ma duc la ei sa imi testeze telefonul de fata cu mine. Au refuzat sa puna mana pe telefon sa imi arate ca merge si mi-au spus sa plec din magazin de buna voie ca altfel cheama pe cineva de la paza sa ma dea afara. In final dupa f multe certuri cu ei au simulat o intarziere a trimiterii din service si am cerut restituirea banilor pt ca au trecut 15 zile de la trimiterea in service.

  44. In 18.11.2016 am cumparat on-line de la PC Garage un telefon marca Smartphone HTC One E9+, Octa Core, 32GB, 3GB RAM, Dual SIM, 4G, Meteor Gray [EM132281].
    In 12.12.2016 l-am expediat impreuna cu toate accesorile acestuia la sediul PC Garage- departamentul service, reclamand faptul ca nu se mai incarca. Am fost apelata de o angajata a soc. PC Garage, care imi reclama faptul ca seria de pe certificatul de garantie nu corespunde cu IMEI-ul telefonului si ma acuza ca le-am trimis un alt telefon spre reparare. I-am explicat ca telefonul primit este acela pe care l-am trimis spre reparatie si ca certificatul de garantie era in colet inafara ambalajului original.
    Ulterior am primit un e-mail de la angajatii PC Garage prin care ma instiintau de faptul ca defectiunea nu poate fi acoperita de garantie deoarece telefonul nu se mai incarca din cauza folosirii neadecvate precum si faptul ca carcasa telefonului este deformata, lucru total neadevarat. Am folosit acest telefon 3 saptamani, avand husa de protectie, nefiind scapat sau bruscalizat in nici un fel, nuprezentand zgarieturi sau urme de alte socuri.
    Astfel fiindu-mi solicitata remedierea telefonului numai in regim postgarantie si implica un cost de reparatie estimativ de 1249 lei + T.V.A. care presupune inlocuire display+touchscreen, placa de baza, carcasa.
    Nu inteleg de ce ar trebui inlocuite carcasa, display-ul si touchscreen-ul atata timp cat ele erau perfect functionale? Ca s-a stricat placa de baza nu este datorita folosintei!!
    Regretabil cum isi trateaza PC Garage clientii ce reclama defectarea unui aparat aflat in garantie! O mare, mare TEAPA daca ai ghinionul sa trimiti produsul in service!

  45. la pc garbage inainte de black friday gtx 1060 3gb palit dual edition 999 de lei din 1250

    la black friday 999 redusa din 1250 :))) aceasi versiune, nu 3gb sau ceva ,aceiasi

  46. Am cumparat un laptop de pe PC Garage , era o oferta cu un voucher de 24% inapoi(TEAPA) . Iar daca va duceti cu orice reclamatie la ei , o sa va spuna ca in nu stiu ce colt cu text alb pe fond , evident , tot alb, au scris ca voucherul se aplica la produse pe care nimeni nu le cumpara (gen: NAS , sisteme PC Garage , si alte prostii) , iar dupa aceea trebuie si sa cumperi de peste 500 de lei , cu toate ca voucherul tau are 50 lei… IN CONCLUZIE , PCGARAGE ESTE UN CUIB DE TEPARI ! (Am cumparat de pe multe site-uri , gen Emag , si nu am avut nicio problema)…

  47. Pcgarage are doua probleme in trecuta mea experienta cu ei (am incetat sa mai cumpar de la ei).

    1.- cer insistent cnp-ul pentru facturi, in discordanta cu deciziile autoritatii nationale pentru protectia
    datelor personale.

    2.- au o procedura de service care descurajeaza consumatorul si in care iau ei in mod unilateral
    toate deciziile, uneori in frapant contrast cu realitatea, ingreunand cat pot desfasurarea procesului
    de service. Orice contestare te costa si te inoportuneaza.

    Experienta mea cu ei a fost proasta.

    Recomand celor care mai cumpara de la ei urmatoarele.

    1.- refuzati sa le dati date personale (gen CNP), vor renunta sa insiste. Cautati pe google
    „factura cnp” sau „factura site:dataprotection.ro” (site-ul autoritatii nationale pentru protectia datelor personale) pentru a va documenta privitor la drepturile
    pe care le aveti si la conduita corecta in aceasta chestiune.

    2.- inainte de a returna un produs pentru service, aratati defectul pe care l-ati constat unor cunoscuti,
    de preferinta unora care sunt specialisti in domeniu, si faceti un proces verbal simplu pe care il
    semnati si il datati toti, prin care constatati existenta defectului; eventual, faceti un film cu defectul
    in care sa apara si martorii la existenta lui (cu acordul lor, fireste); nu aveti incredere in buna
    credinta si onestitatea service-ului pcgarage.

    Este probabil o precautiune recomandabila si in cazul altor furnizori.

  48. Acuma n-as vrea eu sa fac reclama dar am cumparat de la PC Garage o tableta, componente pentru un sistem desktop, un telefon… probleme n-am avut. Ieri, tableta a inceput sa aiba o problema la butonul power. Azi dimineata m-a sunat o tanti de la ServSkills care mi-a zis ce sa fac si ca trimite un curier. La 15:00 tableta era deja preluata…

    Sunt doar intamplari nefericite, intr-adevar traim in Romania, da’ na, peste tot e la fel, asta e doar mentalitatea romanului.

  49. Hai Dinamo
    1 Review

    26 hours ago
    „nesimtiti si neseriosi” sau, mai bine, „NESIMTIT DE NESERIOSI” !

    De 1 Decembrie am comandat un cooling pad Zalman, care aparea la promotie (65 lei in loc de 75) si cu „stoc magazin limitat”. Comanda a aparut ca „pregatita pentru livrare” si „nepreluata” in istoricul comenzilor inca din 01.12 ora 20:47 si am primit un e-mail de la sales@pcgarage.ro.

    In prima zi lucratoare, adica 02.12, am vazut ca aparea tot ca „nepreluata” si am lasat un mesaj pe site-ul pcgarage.ro. De bun simt era sa fie expediata in 02.12, dar in 03.12 am primit raspuns (inclusiv pe e-mail, de la florentina.vlad@pcgarage.ro) ca „este pregatita. Livrarea se va efectua miercuri-cel tarziu joi,intre orele 09.00-17.00 la adresa setata. Cu o zi inainte de livrare veti primi un SMS cu numarul de AWB al coletului, iar in ziua livrarii va va contacta curierul.”

    Cand scriu aceste randuri este joi 05.12, este trecut de ora 17 si n-am primit nici macar sms-ul cu awb, ce sa mai vorbim de produsul in sine. In primul e-mail au scris ca pretul promotional este valabil 5 zile, iar acum produsul apare cu pretul de 75 lei, nu cu 65 lei cat era cand am comandat eu. Maine se implinesc cele 5 zile, probabil pagarage asteapta sa treaca termenul si sa ma taxeze cu pretul intreg.

    Cum ramane cu reclamele alea de la tv care spuneau ca „sunt consumator european si am drepturi” ? Daca eram intr-o tara civilizata, ii puteam da in judecata in caz ca mi se ardea laptopul, ca nu il puteam folosi la un concurs de gaming sau alte evenimente nefericite generate de neseriozitatea lor.

    Am anulat comanda si le-am cerut sa imi stearga contul. Apoi mi-am modificat datele din cont, am pus „Client Nemultumit” in loc de nume si i-am anuntat ca le interzic sa imi foloseasca adresa de e-mail sau datele personale in scopuri comerciale. Pentru siguranta am facut asta atat prin mesaj pe site-ul lor, cat si prin e-mail.

    Sfatul meu este sa NU cumparati de la ei, va veti alege doar cu nervi. Ar trebui sa se numeasca pcgarBage, nu pcgarage. RUSINE !

    edit: Vad ca ticalosii au fost foarte prompti in anularea comenzii. Macar la anulat comenzi sunt buni, ca la vanzari cinstite nici pomeneala. Mi-e mila de nefericitii care au cumparat de la ei de Black Friday. Ca sa nu ramana juniorul vecinului fara cadou de Mos Nicolae din cauza pcgarBage, m-am suit la volan si am cumparat un cooling pad Microsoft de la …mag, concurenti direct ai ticalosilor. Nu-i Zalman, dar macar e de firma.

    Repet sfatul: NU CUMPARATI DE LA pcgarBage ! NU VA BAZATI PE EI, mai ales de sarbatori !

    RUSINE pcgarBage, sper sa mai aud de voi doar in Buletinul Procedurilor de Insolventa! HAI SICTIR !

  50. Eu am primit un voucher cadou in valoare de 200 lei la cateva ore au trimis un mesaj ca isi cer scuze ca au gresit si au marit suma la 274 lei . Aztazi am facut o comanda si inainte sa trimit comanda am verificat suma in cont din voucher era ok 274 lei dupa 3-4 zile de la primire.

    Am trimis comanda, la cateva ore verific in cont si au modificat suma de 274 in 34,86 le scriu si primesc un raspuns ca au gresit iar suma si nu trebuia sa fie nici 274 cadou ci 34.86 lei dar au asteptat sa fac comanda si daca le convenea cat cumpar 100% nu modificau voucher-ul.

    Sigur ca am inceput sa comandam de la alti, noi suntem firma IT daca ei sunt prosti au pierdut la faza asta mult mai mult ca noi nu cumparam de 3 lei . Sa cumpere cine vrea de la ei eu nu cumpar de la tepari care nu isi asuma o greseala, ai gresit platesti daca vrei sa plateasca clientu si tu iti ceri doar scuze nu esti mai mult de o firma de 3 lei.

    • Nu pot sa spun altceva decat ca sunt niste m**sti … :( astia de la pcgarage. O sa pun imediat un articol si despre ei cu intamplarea ta.

    • Problema mea a fost rezolvata 100% am primit voucher-ul cadou + un web-cam in forma de ursulet :) Sunt sanse mari sa comandam de la ei chiar daca stim ca nu ne vor mai da in veci un voucher :))) (nici nu avem nevoie, e vorba de un principiu aici) Nici E-mag nu prea ofera ceva dar e aiurea sa primesti si apoi sa iti anuleze cadoul sa pici de fraier.

  51. Astazi este a 8-a zi in care tot astept coletul .

    Ieri i-am intrebat daca mai au de gand sa mi-l aduca si am primt urmatorul raspuns.
    Buna ziua,

    Coletul va fi preluat astazi de catre firma de curierat.
    Va multumim pentru intelegere!

    Cica ar trebui sa imi ajunga azi , dar nu am sperante prea mari. Nu am primit AWB deci probabil ca nici macar nu au fost preluate de Fan Courier.

    „Cu o zi inainte de livrare veti primi un SMS cu numarul de AWB al coletului, iar in ziua

    livrarii va va contacta curierul.”

    Nu mai spun ca ieri am si primit un e-mail de la ei ce spune cam asa:
    „Buna ziua,

    Rezervarile produselor din comanda dumneavoastra #1861408 vor fi sterse maine la ora 20:00, conform termenilor.
    Prelungirea rezervarilor se face numai la cerere.

    Acesta este un mesaj automat. In cazul in care ati stabilit altfel cu consultantul PC Garage va rugam sa nu luati in considerare acest mesaj.

    Va multumim,
    Echipa PC Garage „

  52. Probleme vor fi pe online atatatimp cat sunt prea putine platforme e-commerce de calitate. Mult succes la recuperarea banilor, :)
    Admin ETOS Private Assistance
    http://www.etos.ro

  53. Baieti, raportul probleme / comenzi este total in defavoarea pcgarage. daca la emag din cateva sute de comenzi (plasate personal) am avut probleme doar cu 3-4 si alea rezolvate amiabil, la pc garage, din 5 comenzi, 3 au fost cu probleme, iar la vreo 2 astept solutionarea de la OPC.

    Nu stiu despre voi, dar nu voi mai cumpara in veci de la ei, iar daca cineva imi va cere o recomandare, cu siguranta aceasta ar fi: „fugi de pcgarage”

  54. Astept aici prima plangere pt. pcgarage. chiar sunt curios. Nu de altceva, dar dupa parerea mea emag si pcgarage sunt cam cei mai tari de pe la noi…Ma rog, dupa ce am citit pe-aici se pare ca la emag a cam scazut atentia pt. client…

    • La PcGarage inca nu avem plangeri … poate lumea nu stie de e-magari.ro sau poate sunt totusi orientati catre clienti.

      • Pe mine m-au „păcălit” de Black Friday. Am dat comanda la o imprimanta HP parca. Avea reducere bunicica. Mi-au anulat comanda pe motiv ca nu o mai aveau. In fine cum nu aveam nevoie de ea, am lăsat-o balta. :D

        Alta data mi-au trimit căști de alta culoare, eu am vrut negre ei mi-au trimis albe.

        Chiar dacă au preturi mai mari, eu iau numai de la ei fiindcă sunt rapizi. Si au forumul ala, poți sa te plângi acolo sa vadă toți.

        • De asta nu stiam. Un astfel de forum ar trebui implementat la toate magazinele online, dar cine sa se mai ocupe si de el? Toti sunt ocupati sa fure banii clientilor.

          • Forumul e foarte bun, dacă o sa arunci o privire o sa vezi ca in ciuda faptului ca sunt ceva reclamații, majoritatea sunt rezolvate rapid și relativ transparent.

            Oricum in ciuda problemelor mai mici sau mai mari eu numai de la ei cumpăr.

            Nu fac și nici nu vreau sa fac reclama, însă pentru mine sunt pe primul loc la electronice. Pentru electrocasnice am Emag. Oricum pe la aia nu prea dau. :D

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.