PCGARAGE.RO

Probleme pe care le-ati avut pe parcursul cumparaturilor efectuate la acest magazin online, la preluarea produsului, la achitarea lui, la eventuala predare a produsului la garantie in termenul de garantie. Eventual explicati daca produsele au fost sau nu probate inainte de livrarea lor. Va rog sa explicati cat mai amanuntit eventualele probleme sau pareri pro pe care le aduceti magazinului online: aici intra timpul de livrare al produsului si eventualele costuri.

In sectiunea de comentarii va puteti exprima in voie. Ele vor intra in moderare si vor fi modificate in cazul in care folositi cuvinte obscene.

49 comentarii

  1. Sunt neseriosi. Am comandat un produs, mi-au confirmat telefonic ca mi-l expediaza in 3 zile. Dupa 4 zile, i-am contactat sa aflu care e soarta livrarii produsului comandat. Si-au cerut scuze, au spus ca nu inteleg nici ei de ce nu a fost inca trimis produsul catre mine si m-au asigurat ca situatia se va rezolva si ca voi fi contactat in cel mai scurt timp, sa mi se comunice rezultatul. Am asteptat vreo ora, apoi le-am telefonat tot eu, dar… nu mai imi raspund le telefon. Nu stiu ce sa cred. Oricum, seriosi nu sunt. Eu le-am zis deja adio, in gand doar, pentru ca nu o sa anulez comanda oficial intrucat merita sa fie tratati cu acelasi dispret cu care ne trateaza ei pe noi, clientii.
    Succes la cumparaturi!

  2. Eu unul nu am avut experiențe negative cu ei. Sunt chiar profesionali mai ales pe zona de gaming. Ce nu prea îmi convine sunt prețurile cam mari, părerea mea.

  3. Am achizitionat un laptop in data de 13 Septembrie 2017, pe persoana juridica, iar in Decembrie laptop-ul a ainceput sa aiba probleme, in sensul ca acesta a inceput sa se incalzeasca excesiv, din senin.
    Am trimis laptop-ul in service, acesta fiind in garantie si service-ul a respins garantie, pe motiv ca laptop-ul prezinta urme de imersie lichid.
    Service-ul, care by the way, se numeste System Plus http://www.system-plus.ro, ne-au trimis constatarea fara sa ne trimita si pozele doveditoare. In cele din urma am intrat in posesia pozelor, insa acestea nu dovedeau ca laptop-ul are imersie lichid, ci era o pata maro, care era de fapt lipici industrial.. Am desfacut si noi laptop-ul de curiozitate.
    Nesimtitul de la service a avut o atitudine sfidatoare si ne-a transmis sa rezolvam noi problema, daca tot ne pricepem si nu suntem de acord cu constatarea lui.

    PC Garage ma trimit la cei din service, in continuare si refuza sa rezolve problema..

    Deci noi ne-am luat o mare teapa in valoare de 3800 de Ron.

  4. Dupa o zi de lucru, destul de stresanta, plec in graba de la birou asera in jur de ora 19:00 cu gandul sa ajung sa fac upgrade la laptop, laptop achizitionat tot de la voi… Ajung in jur de 19:35 si constat ca doar un operator se mai ocupa de clienti, restul sunt pe platforma de intrare la tigare, si coada este de 4-5 persoane, imi las rand si merg la bancul de probe unde stau de vorba cu un baiat care imi spune ca ma ajuta daca merg la colega si achizitionez produsele. In jur de 19:50 imi vine randul si incepe distractia!!! Ii spun ca vreau sa achizitionez un ssd si o memorie pt laptop si ca am vorbit cu colegul de la bancul de probe sa ma ajute sa le probez, o rog sa gasim o solutie sa le probam si sa le achit dupa proba. Imi spune ca nu este posibil si ca nu mai e nimeni sa ma ajute la ora aia si merge sa-l certe pe colegul care si-a aratat disponibilitarea, ca la ora aia nu se mai pot face retururi pe persoana juridica, ok cumpar pe persoana fizica, da dar nici pe persoana fiza nu se mai poate de fapt…
    Vreau sa-mi cer scuze ca mi-am permis sa o deranjez pe domnisoara Sava Beatrice, caci despre dansa este vorba, imi cer scuze ca am vrut sa cheltui o suma asa mica pentru o companie asa valoroasa pe piata romaneasca!!!

  5. TEPARI! Am comandat un tv Samsung si ghici ce, l-au trimis stricat si vor sa imi trimita altul si nici banii. Am facut plangere la ANPC si am deschis proces impotriva lor. Urmeaza sa vad ce se intampla.

  6. Am achizitionat de la PC GARAGE un televizor in data de 24.11.2017. In data de 25.11.2017 mi-a fost livrat, cu deschiderea coletului la livrare. Am verificat cutia, am scos televizorul, totul parea in regula. Problema a intervenit cand am instalat televizorul. L-am bagat in priza si display-ul era spart pe interior. Nu functiona. Atunci am vazut ca si cutia era putin lovita intr-un colt. Tin sa precizez ca la verificarea produsului ecranul era intact. Nu s-a vazut vreo urma sau sa fie spart.

    Imediat am facut sesizare pe site celor de la PC GARAGE.

    Deschidere colet la livrare pentru mine inseamna sa verific ce e in colet – ca e intreg, ca nu are lovituri, ca nu este spart, etc. Nu am analizat cutia milimetru cu milimetru. Plus ca lovitura era putin vizibila.

    Luni, 27.11.2017 m-am prezentat la sediul PC GARAGE si mi s-a spus ca nu e vina lor si ca produsul nu poate fi schimbat. Chiar managerul a spus ca nu aveam cum sa-mi dau seara ca e display-ul spart, pentru ca se vede doar daca il bag in priza, iar eu la verificarea coletului nu aveam voie sa-l bag in priza.

    Atitudinea managerului ( Razvan Pop) a fost lipsita de profesionalism. Efectiv mi-a intors spatele si a plecat…..

    Am mai incercat sa am un dialog cu ei, ieri, in sensul gasirii unei solutii, iar raspunsul l-am postat mai jos, ceva de genu’ „sa mai platesc televizorul inca o data”.

    Moral, ma simt pacalit, inselat. Nu pot sta linistit atata timp cat am platit un produs si imi este livrat cu vicii ascunse. Fiecare leu dat pe acest televizor a fost muncit!!!

    „Data: 2017-12-06 12:49:54
    De la: Gabriel Timu
    Mesaj: Buna ziua,
    Va multumim pentru mesaj, pentru aceasta situatie, dvs. ati fost informat atat verbal cat si in scris ca „Din pacate PC Garage nu poate da curs cererii dumneavoastra de retur in aceste conditii insa va poate oferi urmatoarea posibilitate pentru a finaliza cererea de retur: 1. Aducerea produsului la conformitate iar costurile sunt egale cu cele de achizitie (1998.99 lei) ”
    O zi buna”

  7. Si am muscat-o cu PC Garaj am comandat o memorie si nu au acceptat returul. Ș)) Daca citeam parerile altor clienti nu mai cumparam de la ei. Eu nici pe site-ul lor nu mai intru.

  8. Chiar daca PC-GARAGE a fost cumparat de eMAG, se pare ca faimosul eMAG isi ascunde „marsaviile” sub numele PC-GARAGE.
    Mai precis, am comandat o placa de baza de la PC-Garage si alte componente pentru un upgrade PC, adica o placa de baza de la Gigabyte GA-Z170 Gaming K3 care, pe site-ul producatorului spune clar ca „suporta procesoare din generatiile 6 si 7 socket 1151”. Am comandat si procesor i3-7100 din gen 7. Surpriza la montare, dupa asamblare, placa de baza nu a pornit, deoarece nu avea acest upgrade facut. Concluzii: PC-Garage vinde produse neconforme, iar pentru aducerea la conformitate, similar cu specificatiile producatorului, solicita acest serviciu contracost! Magari! e putin spus in conditiile in care am cumparat de aproape 3000 lei si ma uit la ele ca la bibelouri! E dreptul meu sa le fac retur la toata comanda si cred ca asa voi proceda!
    Deci, multa atentie ce cumparati de la PC-Garage/eMAG…!

  9. Ultimele jeguri. Am cumparat pe la sfarsitul lui 2015 un telefon Microsoft Lumia. Dupa scurt timp imi dau seama ca internetul mobil nu functioneaza. Il trimit in service, vine ca resoftat (tot nu mergea internetul). Apoi incep sa am probleme cu semnalul, telefonul meu mobil are rau de miscare si in momentul in care mergem vorbind la telefon semnalul aproape disparea. Apoi incepe sa imi apara o linie neagra pe mijlocul ecranului (aparea si disparea la intamplare), le trimit poze si filmari, o cautare pe google ‘black line screen lumia’ arata ca au si altii problema asta. Vre-o 6 luni telefonul meu a stat doar in service (fara prelungirea garantiei cu timpul cat sta in service), azi venea, maine il trimiteam inapoi. Ii reclam la protectia consumatorului, cererea imi e respinsa pe motiv ca vanzatorul a prezentat acte conform carora telefonul a fost testat si functioneaza. Iau legatura cu Microsoft Romania de unde aflu ca am primit un telefon importat la negru, ca e incompatibil partial cu retelele mobile din romania si din acest motiv nu imi functioneaza internetul mobil (dar ei au testat si internetul functioneaza si le-au demonstra asta si celor de la ANPC). In plus, telefonul nefiind importat pe canale oficiale nu a ajuns niciodata in service autorizat Microsoft, ci a fost resoftat de baieti care schimba frecventa hardware a unui telefon prin reinstalare de windows. In final am treaba prin bucuresti si cu scarba ma duc la ei sa imi testeze telefonul de fata cu mine. Au refuzat sa puna mana pe telefon sa imi arate ca merge si mi-au spus sa plec din magazin de buna voie ca altfel cheama pe cineva de la paza sa ma dea afara. In final dupa f multe certuri cu ei au simulat o intarziere a trimiterii din service si am cerut restituirea banilor pt ca au trecut 15 zile de la trimiterea in service.

  10. In 18.11.2016 am cumparat on-line de la PC Garage un telefon marca Smartphone HTC One E9+, Octa Core, 32GB, 3GB RAM, Dual SIM, 4G, Meteor Gray [EM132281].
    In 12.12.2016 l-am expediat impreuna cu toate accesorile acestuia la sediul PC Garage- departamentul service, reclamand faptul ca nu se mai incarca. Am fost apelata de o angajata a soc. PC Garage, care imi reclama faptul ca seria de pe certificatul de garantie nu corespunde cu IMEI-ul telefonului si ma acuza ca le-am trimis un alt telefon spre reparare. I-am explicat ca telefonul primit este acela pe care l-am trimis spre reparatie si ca certificatul de garantie era in colet inafara ambalajului original.
    Ulterior am primit un e-mail de la angajatii PC Garage prin care ma instiintau de faptul ca defectiunea nu poate fi acoperita de garantie deoarece telefonul nu se mai incarca din cauza folosirii neadecvate precum si faptul ca carcasa telefonului este deformata, lucru total neadevarat. Am folosit acest telefon 3 saptamani, avand husa de protectie, nefiind scapat sau bruscalizat in nici un fel, nuprezentand zgarieturi sau urme de alte socuri.
    Astfel fiindu-mi solicitata remedierea telefonului numai in regim postgarantie si implica un cost de reparatie estimativ de 1249 lei + T.V.A. care presupune inlocuire display+touchscreen, placa de baza, carcasa.
    Nu inteleg de ce ar trebui inlocuite carcasa, display-ul si touchscreen-ul atata timp cat ele erau perfect functionale? Ca s-a stricat placa de baza nu este datorita folosintei!!
    Regretabil cum isi trateaza PC Garage clientii ce reclama defectarea unui aparat aflat in garantie! O mare, mare TEAPA daca ai ghinionul sa trimiti produsul in service!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.