PCGARAGE.RO

Probleme pe care le-ati avut pe parcursul cumparaturilor efectuate la acest magazin online, la preluarea produsului, la achitarea lui, la eventuala predare a produsului la garantie in termenul de garantie. Eventual explicati daca produsele au fost sau nu probate inainte de livrarea lor. Va rog sa explicati cat mai amanuntit eventualele probleme sau pareri pro pe care le aduceti magazinului online: aici intra timpul de livrare al produsului si eventualele costuri.

In sectiunea de comentarii va puteti exprima in voie. Ele vor intra in moderare si vor fi modificate in cazul in care folositi cuvinte obscene.

30 comentarii

  1. Si am muscat-o cu PC Garaj am comandat o memorie si nu au acceptat returul. Ș)) Daca citeam parerile altor clienti nu mai cumparam de la ei. Eu nici pe site-ul lor nu mai intru.

  2. Chiar daca PC-GARAGE a fost cumparat de eMAG, se pare ca faimosul eMAG isi ascunde „marsaviile” sub numele PC-GARAGE.
    Mai precis, am comandat o placa de baza de la PC-Garage si alte componente pentru un upgrade PC, adica o placa de baza de la Gigabyte GA-Z170 Gaming K3 care, pe site-ul producatorului spune clar ca „suporta procesoare din generatiile 6 si 7 socket 1151”. Am comandat si procesor i3-7100 din gen 7. Surpriza la montare, dupa asamblare, placa de baza nu a pornit, deoarece nu avea acest upgrade facut. Concluzii: PC-Garage vinde produse neconforme, iar pentru aducerea la conformitate, similar cu specificatiile producatorului, solicita acest serviciu contracost! Magari! e putin spus in conditiile in care am cumparat de aproape 3000 lei si ma uit la ele ca la bibelouri! E dreptul meu sa le fac retur la toata comanda si cred ca asa voi proceda!
    Deci, multa atentie ce cumparati de la PC-Garage/eMAG…!

  3. Ultimele jeguri. Am cumparat pe la sfarsitul lui 2015 un telefon Microsoft Lumia. Dupa scurt timp imi dau seama ca internetul mobil nu functioneaza. Il trimit in service, vine ca resoftat (tot nu mergea internetul). Apoi incep sa am probleme cu semnalul, telefonul meu mobil are rau de miscare si in momentul in care mergem vorbind la telefon semnalul aproape disparea. Apoi incepe sa imi apara o linie neagra pe mijlocul ecranului (aparea si disparea la intamplare), le trimit poze si filmari, o cautare pe google ‘black line screen lumia’ arata ca au si altii problema asta. Vre-o 6 luni telefonul meu a stat doar in service (fara prelungirea garantiei cu timpul cat sta in service), azi venea, maine il trimiteam inapoi. Ii reclam la protectia consumatorului, cererea imi e respinsa pe motiv ca vanzatorul a prezentat acte conform carora telefonul a fost testat si functioneaza. Iau legatura cu Microsoft Romania de unde aflu ca am primit un telefon importat la negru, ca e incompatibil partial cu retelele mobile din romania si din acest motiv nu imi functioneaza internetul mobil (dar ei au testat si internetul functioneaza si le-au demonstra asta si celor de la ANPC). In plus, telefonul nefiind importat pe canale oficiale nu a ajuns niciodata in service autorizat Microsoft, ci a fost resoftat de baieti care schimba frecventa hardware a unui telefon prin reinstalare de windows. In final am treaba prin bucuresti si cu scarba ma duc la ei sa imi testeze telefonul de fata cu mine. Au refuzat sa puna mana pe telefon sa imi arate ca merge si mi-au spus sa plec din magazin de buna voie ca altfel cheama pe cineva de la paza sa ma dea afara. In final dupa f multe certuri cu ei au simulat o intarziere a trimiterii din service si am cerut restituirea banilor pt ca au trecut 15 zile de la trimiterea in service.

  4. In 18.11.2016 am cumparat on-line de la PC Garage un telefon marca Smartphone HTC One E9+, Octa Core, 32GB, 3GB RAM, Dual SIM, 4G, Meteor Gray [EM132281].
    In 12.12.2016 l-am expediat impreuna cu toate accesorile acestuia la sediul PC Garage- departamentul service, reclamand faptul ca nu se mai incarca. Am fost apelata de o angajata a soc. PC Garage, care imi reclama faptul ca seria de pe certificatul de garantie nu corespunde cu IMEI-ul telefonului si ma acuza ca le-am trimis un alt telefon spre reparare. I-am explicat ca telefonul primit este acela pe care l-am trimis spre reparatie si ca certificatul de garantie era in colet inafara ambalajului original.
    Ulterior am primit un e-mail de la angajatii PC Garage prin care ma instiintau de faptul ca defectiunea nu poate fi acoperita de garantie deoarece telefonul nu se mai incarca din cauza folosirii neadecvate precum si faptul ca carcasa telefonului este deformata, lucru total neadevarat. Am folosit acest telefon 3 saptamani, avand husa de protectie, nefiind scapat sau bruscalizat in nici un fel, nuprezentand zgarieturi sau urme de alte socuri.
    Astfel fiindu-mi solicitata remedierea telefonului numai in regim postgarantie si implica un cost de reparatie estimativ de 1249 lei + T.V.A. care presupune inlocuire display+touchscreen, placa de baza, carcasa.
    Nu inteleg de ce ar trebui inlocuite carcasa, display-ul si touchscreen-ul atata timp cat ele erau perfect functionale? Ca s-a stricat placa de baza nu este datorita folosintei!!
    Regretabil cum isi trateaza PC Garage clientii ce reclama defectarea unui aparat aflat in garantie! O mare, mare TEAPA daca ai ghinionul sa trimiti produsul in service!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *