PCGARAGE.RO

Probleme pe care le-ati avut pe parcursul cumparaturilor efectuate la acest magazin online, la preluarea produsului, la achitarea lui, la eventuala predare a produsului la garantie in termenul de garantie. Eventual explicati daca produsele au fost sau nu probate inainte de livrarea lor. Va rog sa explicati cat mai amanuntit eventualele probleme sau pareri pro pe care le aduceti magazinului online: aici intra timpul de livrare al produsului si eventualele costuri.

In sectiunea de comentarii va puteti exprima in voie. Ele vor intra in moderare si vor fi modificate in cazul in care folositi cuvinte obscene.

56 comentarii

  1. Teapa marca PC GARAGE SRL.

    In data de 17.01.2017, am cumparat de la ei un smartphone Sony Xperia Z3 Plus. De ceva timp incepuse sa prezinte o pata de culoare alba pe display. Il trimit in garantie in data de 22.10.2018, ei imi raspund pe 02.11.2018:

    „-produsul prezinta carcasa deformata (indoit), iar insumarea acestor factori duce la functionarea defectuoasa a aparatului. Din pacate, problema produsului nu se afla in situatia unui defect acoperit de garantie, asadar acesta nu poate fi reparat gratuit.

    Aparatul poate fi remediat numai in regim postgarantie si implica un cost estimativ al reparatiei de 900 lei (T.V.A. si transport inclus), care implica inlocuire ansamblu display + touchscreen + carcasa + placa de baza, in limita disponibilitatii componentelor.”

    Eu le-am trimis telefonul in stare impecabila, am fotografii ca dovezi…

  2. Da, Pcgarbage . Daca aveti ghinionul sa se intample ceva in garantie puteti sa va luati adio! Puteti incerca sa luati legatura dar dupa 40 telefoane la care nu raspunde nimeni veti fi fericiti la gandul ca poate o sa va sune ei asa cum spune mesajul ….Ambalati produsul (doar de dragul de a pierde timpul cu folos) si punetil la curier .O sa fiti sunati si o sa vi se dea verdictul,in cazul meu la o pereche de casti gaming „cablu intepat-rupt” Ideea e ca le aveam la urechi si sa auzit o pocnitura urmata de un miros de ars deci cablul nu se poate intrerupe si partea electronica sa ia „foc” ah si cu acul de siringa nu am avut timpul necesar sa ii fac injectii .Castile nu aveau nici macar un an fiind folosite foarte rar si tinute pe suportul cu care au venit deci exclusa explicatia de copii de 7 ani.Am incercat sa le explic dar este pierdere de timp si asa mi-a fost anulata garantia si mi-a fost returnat produsul cu un miros de circuite arse .Trageti voi concluzia. Parerea mea este ori incompetenta din partea service ori …..

  3. Nesimtiti, atitudine sub orice critica a „specialistilor” de la ei. Un COOLER(!) defect e prea mult pentru specialistii lor, chestie care se verifica in cateva secunde. Service-ul autorizat al producatorului e MUSAI ca sa verificam un conector PWM daca alimenteaza. Chestie pe care-o face si-un copil de 8 ani.:

    Din pacate, nu ne putem pronunta asupra defectului reclamat, fara a inspecta tehnic produsul. Aceasta inspectie tehnica va fi efectuata de catre service-ul autorizat al producatorului.

    Va rugam sa trimiteti produsul reclamat ca fiind defect la sediul firmei noastre (adresa contact: Str. Logofat Tautu nr 68A, sector 3, Bucuresti) prin intermediul firmei de curierat Fan Courier, cu plata la noi, in ambalajul original complet in care l-ati primit. Mai multe detalii: http://www.pcgarage.ro/faq sectiunea service si garantie.

    Produsul trebuie sa fie insotit de o copie a certificatului de garantie. De asemenea, va rugam sa notati pe versoul copiei certificatului de garantie, defectul reclamat de catre dumneavoastra.

    O zi buna in continuare.

    Gabriel Timu
    Suport clienti
    =================

    D-le Gabriel Timu,

    Eu am solicitat DOUA lucruri, dvs mi-ati raspuns la unul singur. Evident ca nici nu sepunea problema sa fiu sunat, asa cum am cerut in mail. Doar ce dracu’, sunt la prima comanda si am cerut luna de pe cer. Incep sa cred ca dvs aveti o problema cu mine personal…
    Revin, am cerut, conform reglementarilor legale in vigoare:

    – inapoierea banilor cf legislatiei romane pt CPU Arctic Cooling Freezer A30 comandat din greseala gresit (orice produs comandat in Romania poate fi returnat fara explicatii in termen de zece zile) si anume prin modificarea din „transfer in SOLD CLIENT” in „TRANSFER IN CONT BANCAR” in contul Raiffeisen Bank [..]
    – inapoierea banilor cf legislatiei romane pt CPU Arctic Cooling Freezer 7 Pro rev. 2 reclamat ca defect. Testarea unui produs se poate face in cateva secunde de catre dvs ca service autorizat, pe orice platforma AMD/Intel conectand conectorul PWM la ventilatorul corespunzator coolerului. Conectorul corespunzator e asemanator cu imaginea de mai jos (imagine PCStats), apoi se poate trimite la furnizor produsul pentru confirmarea diagnosticului dvs. NU e necesar trimiterea la furnizor fara diagnosticul initial.

  4. Abuz din partea Pc Garage si nerespectarea conditiilor de garantie, in cazul unui produs in termenul de garantie, trimis la testare in service, care a fost stornat, fara sa fiu instiintat in prealabil, doar pentru simplul motiv ca nu este in stoc si nu poate fi inlocuit.

    Stornat la pretul de achizitie de 725,49 lei din 2016, iar in prezent 2018, costa 1.566,28 lei. Eu doresc inlocuirea sau repararea sa, in schimb PC Garage nu doreste sa-mi ofera o explicatie clara, chiar daca politica site-ul o prevede.

    In momentul de fata, Pc Garage nu imi prezinta un document, cum ca, produsul este sau nu defect, nu doreste sa inapoieze produsul, in schimb, au stornat cum am spus mai sus suma de 725,49 lei in contul de client. Astept si un punct de vedere din partea ANPC.

  5. Multumesc PC Garage pentru cea mai mare teapa din viata mea. Am cumparat un laptop resigilat, „in stare impecabila, cu mici urme de folosire”, care s-a dovedit lovit (defectiune placa de baza si tastatura) – cutia era intacta, a plecat lovit de la depozit. PC Garage nu si-a asumat nicio responsabilitate, m-a scos pe mine vinovat. Iar Depanero mi-a dat un deviz de reparatie de 80% din costul laptopului.

    Vinovat sunt si eu ca am crezut in PC Garage (nu eram la prima comanda, restul fusesera ok) si nu am verificat coletul. Dar daca eu nu mai pot face nimic acum, voi aveti grija cand va luati ceva de acolo, riscati o mare teapa.

  6. Pc Garage NU OFERA GARANTIE. Am cumparat o placa de baza pentru computer de la ei si dupa 4 luni de zile s-a stricat (s-a ars o piesa (tranzistor filtru de curent)). Au spus ca nu o repara in garantie pentru ca eu am stricat placa. Deci, daca se stica obiectul cumparat de la ei, AI LUAT TEAPA.

  7. Pe scurt: NU cumparati de la PCGarage!
    Orice problema veti avea de la transportul marfii sau garantie – ei se vor „spala pe maini” si veti ramane cu paguba!

    Patania mea:
    La circa 40 de minute de la primirea comenzii, cand am desfacut 1 din cutii,desi cutia de carton nu arata semne pe dinafara, in interior, Carcasa Segotep avea 1 picior rupt si carcasa deformata in acel loc.
    Dupa ce am luat legatura cu angajatul PCGarage si i-am transmis pozele solicitate cu ambalajul si carcasa, acesta, vazand urmele lasate pe cutia de carton a ambalajului de capsatorul cu care a fost „inchisa” aceasta cutie in cursul fabricatiei, le-a folosit ca sa se „spele pe maini”, spunand ca sunt semne de lovire si trebuia sa refuz pachetul.
    Cinstit vorbind – nu aveam nici o sansa, fara sa deschid pachetul, sa banuiesc ca inauntru este lovita carcasa.
    Sunt dezamagit ca la o comanda de aproape 3400 Ron PC Garage ajunge sa se „spalele pe maini” pentru o problema pentru care clientul nu are nici o vina si la componenta cu valoarea cea mai mica, la 170 Ron.
    Nu ma asteptam la o astfel de abordare. Evident ca nu voi mai comanda vreodata de la PCGarage si voi recomanda si partenerilor de afaceri sa ocoleasca o societate atat de neserioasa.

    numai de bine …

    • ciudata treaba, eu acum 2 luni mi-am comandat o carcasa de la ei. Avea un defect de fabricatie si era lovita in lateral. Le-am scris si mi-au schimbat-o intr-o saptamana fara probleme.

  8. De evitat ! Au trimis un alt produs în cutia corespunzătoare produsului conandat , iar acum nu mai răspund la telefon ! Mai rău decăt CEL.ro , alți țepari !! Comanda nr. 8093208

  9. Am achizitionat in data de 15.03.2018 un aspirator de la pc garage, cu comanda online si ridicare din magazin. Am ridicat produsul si mi s-a spus sa desfac coletul acasa si sa ii fac un eventual retur in 2 zile. Intrucat aspiratorul nu a fost, dupa o proba acasa, conform asteptarilor mele, am solicitat returul si…surpriza:nu se poate face retur decat in cazul unui defect de fabricatie (2 zile) sau in cazul in care produsul e livrat prin curier.M-am adresat, plin de speranta ANPC-ului, care, dupa trecerea celor 30 de zile, mi-a dat un raspuns sec:”achizitia nu se incadreaza in conditiile de retur conform OG 34/2014″
    Concluzii:
    1.Nu mai achizitionati produse cu ridicare de la sediu-preferabil ocoliti cat puteti pc garage(ulterior, am vazut ca emag au retur 30 de zile!!! fara vreo justificare)
    2.anpc-ul raspunde greu si, cel putin in cazul meu, in defavoarea reclamantului.parerea mea este ca s-a raspuns superficial, sub presiunea expirarii timpului….

    • la fel am patit si eu cu pcgarage cu un televizor. a venit cu ecranul zgariat . i-am anuntat in mai putin de 24 ore. rezolvarea sa-l trimit in garantie in service autorizat agreat de ei. bineinteles nici vorba de retur sa-mi schimbe produsul sau sa-mi dea banii inapoi. clar ca au dat vine pe mine. de parca eu as fi nebun sa zgarii tv-ul si sa caut scandal cu ei . in fine .. find luat pe firma nu se baga protectia consumatorului si ma intalnesc cu pcgarage in tribunal.
      concluzia : daca ai vreo problema dupa ce le-ai dat banii nu te baga in seama. nu te ajuta cu nimic .

  10. Este un magazin serios iar daca doresti sa iti faci un pc pe piese, sunt ideali! Primesti consultanta specializata iar preturile sunt accesibile!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.