azerty.ro si ofertele de black friday

Nu stiu daca aveti cunostinta si despre existenta acestui magazin online. Cert este ca eu am comandat, in afara ofertei de black friday, un mouse optic de 1200dpi si l-am gasit la aproximativ 50% redus fata de pretul celor de la emag.ro. Doar ca de black friday, serverele lor au dat chix si m-am chinuit pana am trecut de cainele ala negru cu pancarta de gat vreo 1000 de refreshuri. Totusi cand am trecut nu mai erau in stoc. Cum … nu se stie, cert este ca nici ei nu prea au avut cine stie ce reduceri dar ochisem o masina de spalat. Si da-i si chinuie-te cu vreo 30 de refreshuri, adauga in cos, finalizeaza, iar eroare, da-i si cand finalizez … 1014 lei. Bun, zic, pentru ca oricum emag.ro au oferte la no name-uri.

Si am reusit! Numai ca surpriza. Peste vreo ora suna individul de la azerty.ro si imi spune: ati comandat o masina de spalat la 1400 de lei, confirmati comanda? Cum? Ce? Stai putin nu ma lua asa de tare. In primul rand cand am pus-o in cos era 999 lei, apoi s-a mai adaugat o taxa de 15 lei total 1014 lei. Ori e laie, ori balaie? Pai nu s-a aplicat discountul de black friday, doriti sa-l aplic?

Bun. Asta a fost maxima. Adica cum plm doriti sa-l aplic? Pai daca eu am cumparat, am cumparat ca sa ma aflu in treaba? NU! Am cumparat ca avea discount. Trebuia sa-mi spui: va aplicam discountul si aveti o masina de spalat la pretul de 1014 lei si o cumparam. Dar el nu: Doriti sa-l aplic? NU! Spalati-va creierele in ea ca e mai ok asa. Pana invatati sa va purtati cu clientii mai aveti o gramada.

Urmatorul magazin online luat in vizor datorita angajatilor incompetenti: azerty.ro

Despre Șef e-măgari.ro

Acest site funcționează din fonduri proprii și nu este afiliat niciunui comerciant din România sau străinătate. Tot ceea ce dorim este să scoatem la iveală hibele pe care comercianții din România sau din afară le au și pe care nu putem decât să sperăm că le vor rezolva. http://www.e-magari.ro dorește să facă public toate nemulțumirile aduse clienților și vă rugăm să ni le aduceți la cunoștință prin intermediul formularului de contact.

Te-ar putea interesa

Lovitura data de emag.ro in prag de Black Friday

Am primit recent de la un cititor o anume reclamatie. Ca tot omul, George, si-a …

3 comentarii

  1. Buna ziua stimate domn,

    In ziua de 23 noiembrie comenzile au fost procesate in ordinea intrarii acestora, stocul fiind limitat pentru produsele din campania Black Friday. Datorita traficului marit din acea perioada a existat o intarziere de cateva secunde intre atingerea numarului de comenzi permise pe un anumit reper si trecerea produsului in stoc epuizat. De aceea in email-ul primit de dvs privind confirmarea comenzii, pretul produsului nu mai era cel din promotie.

    Un agent de vanzari va contactat telefonic la data plasarii comenzii pentru a va explica acest lucru insa limbajul dvs s-a dovedit a fi unul agresiv si calomnios.

    Deoarece dorim sa multumim toti clientii Azerty.ro si facem eforturi mari in acest sens, v-am oferit o alternativa – o masina de spalat superioara ca si specificatii celei comandate de dvs , bineinteles la pretul din promotia Black Friday. Insa ne-ati refuzat pe acelasi ton agresiv si calomnios.

    Azerty.ro este un magazine care isi respecta clientii si iti tine promisiunile facute.

    • Stimata domnisoara/doamna/angajat azerty.ro asa aveti de gand sa castigati clientii? Haideti sa va spun eu cum a decurs dialogul intre acest domn si azerty.ro care nu are nici o legatura cu mine, cel care scriu aici. Domnul Cristian a vorbit forte ok, fara motiv de cearta, fara calomnii pentru ca oricum i se inchidea telefonul in nas. Robotul dvs spune ca aceste convorbiri sunt inregistrate. Daca este asa v-as ruga sa reascultati convorbirea. Numarul de telefon este: 0742693741, ascultati-o si dupa aceea discutati iarasi. V-am aprobat comentariul deoarece oricine are dreptul la replica.

      Daca dvs intelegeti prin felul in care el a vorbit ca fiind agresiv si calomnios inseamna ca sunteti un angajat cu grave probleme comportamentale sau o persoana care tine mult prea mult la imaginea pe care azerty.ro si-a facut-o singur.

      Da, clientul a fost recontactat telefonic, asa cum urmeaza sa fie scris intr-un articol ulterior si mai multe detalii vedeti acolo. Dar agresiv si calomnios nicidecum nu s-a discutat la telefon. Calomnios ati putea spune despre mine ceea ce scriu aici.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.