web analytics

koyos.ro – emag.ro – azerty.ro black friday

Iata ce “profesionist” isi trateaza clientii cei de la KOYOS.RO (Oare e intamplatoare denumirea acestui site???)

Dupa ce in mult trambitata “Black Friday” am facut greseala sa comand de pe site-ul KOYOS si dupa ce am primit si mailul de confirmare a acesteia, in care eram asigurat ca “Echipa Koyos a recepţionat comanda ta şi îţi mulţumeşte pentru alegerea făcută!”, a doua zi am avut neplacuta surpriza sa primesc randurile de mai jos:

Stimate Client,

Acest mail se refera la comanda numarul 100016787.
Produsul comandat de dumneavoastra a fost foarte solicitat in promotia Black Friday din 12 Noiembrie 2012. Asa cum ati vazut si in Regulament, comenzile se prelucreaza in ordinea intrarii in sistemul nostru, iar inaintea dumneavoastra s-au inregistrat foarte multe cereri pentru acelasi produs.
Cu parere de rau trebuie sa va anulam aceasta comanda, cu precizarea ca intarzierea raspunsului nostru s-a datorat eforturilor de a suplimenta, impreuna cu furnizorii, stocurile epuizate. Am reusit in cateva cazuri, in total s-au confirmat 85% din comenzi.

Toate persoanele a caror comanda de Black Friday nu a putut fi onorata din cauza epuizarii stocurilor, vor primi un voucher de discount valabil toata luna decembrie 2012. Codul de voucher va fi trimis pe acest email pana la sfarsitul saptamanii viitoare.
Va invitam sa ne ramaneti alaturi si sa urmariti ofertele, pentru ca in fiecare saptamana veti gasi anumite produse cu preturi mai bune decat in promotiile de Black Friday. Cu siguranta va exista ceva convenabil gusturilor dumneavoastra.

Cu stima,
Echipa Koyos.ro
PS. Pentru toti cei care au platit cu cardul, deblocarea banilor de catre noi s-a facut deja la ora trimiterii acestui email.

No comment… Atentie!!! Evitati acest site de tepari sau veti pati ca mine!

0/5 (0 Reviews)

11 comments

  1. Este si vina voastra ! Aveti prea mare incredere in jegosii astia . Niciodata nu am platit comenzile cu cardul doar cu plata pe loc la sosirea produsului !! Indiferent de produsul comandat haine , incaltaminte , produse electrocasnice mereu am platit cand venea curierul la usa !

    • Ce se vrea in romania este sa se faca curatenie si sa inspire incredere la plata cu cardul. Deci eu platesc cu cardul fara probleme, dar nu si la jegosi ca astia. :( Aici nu e vina cumparatorului ci doar a magazinului. Eu de BF am facut comanda la evomag.ro si ce crezi, nici acum nu a ajuns comanda :(

  2. sunt cei mai mari RAHATI!!!

    Listeaza produse la preturi foarte tentante, le comanzi, le platesti cu cardul (tu de buna credinta si bucuros ca ai gasit o „afacere” profitabila) si dupa te suna si iti spun ca acel produs nu mai exista pe stoc la importator dar ca-ti ofera un altul, tot atat de bun doar ca ceva (cu mult!!!) mai scump… si stai nene sa-ti recuperezi banii platiti pe un produs pe care ei nici nu l-au vazut la fata.

    JEGOSI 100%.

  3. Stiu ca a trecut mult de la aceasta postare, dar eu acum am descoperut site-ul.
    Va felicit pentru idee si cred ca aveti dreptate in peste 85% din cazuri.
    Intentionez sa comand si eu ceva pe site-ul koyos, dar asta nu are relevanta. Am scris aici pentru ca am observat numarul comenzii lui Alex si pe cel din articol.
    Chiar sunt diferite, e drept nu foarte mult, dar se pare ca Alex a comandat la aprox 30 de alti useri fata de postul initial, deci ar exista si o oarecare explicatie.

  4. Nu mai asteptati nici un raspuns. Acum, anuleaza comenzile unilateral. Eu unul nu mi-am dat acordul pentru anulare. Singura noastra solutie este sesizare la ANPC. Si sa speram ca asa vom scapa de toate aceste pseudo-firme.

  5. Exact acelasi lucru l-am patit si eu. Am comandat un produs (50% reducere) si dupa doua zile am primit raspunsul pe care il mentionai.
    Le-am scris un email si inca astept raspunsul lor.

  6. Foarte interesant.
    E ceva ciudat cu e-mail-ul primit de mine de la ei.

    Stimate Client,

    Acest mail se refera la comanda numarul 100016817.
    Produsul comandat de dumneavoastra a fost foarte solicitat in promotia Black Friday din 12 Noiembrie 2012. Asa cum ati vazut si in Regulament, comenzile se prelucreaza in ordinea intrarii in sistemul nostru, iar inaintea dumneavoastra s-au inregistrat foarte multe cereri pentru acelasi produs.
    Cu parere de rau trebuie sa va anulam aceasta comanda, cu precizarea ca intarzierea raspunsului nostru s-a datorat eforturilor de a suplimenta, impreuna cu furnizorii, stocurile epuizate. Am reusit in cateva cazuri, in total s-au confirmat 85% din comenzi.
    Toate persoanele a caror comanda de Black Friday nu a putut fi onorata din cauza epuizarii stocurilor, vor primi un voucher de discount valabil toata luna decembrie 2012. Codul de voucher va fi trimis pe acest email pana la sfarsitul saptamanii viitoare.
    Va invitam sa ne ramaneti alaturi si sa urmariti ofertele, pentru ca in fiecare saptamana veti gasi anumite produse cu preturi mai bune decat in promotiile de Black Friday. Cu siguranta va exista ceva convenabil gusturilor dumneavoastra.

    Cu stima,
    Echipa Koyos.ro
    PS. Pentru toti cei care au platit cu cardul, deblocarea banilor de catre noi s-a facut deja la ora trimiterii acestui email.

    Cum sa dai acelasi numar pentru doua comenzi diferite? Asta este pacaleala pe fata. Este bataie de joc. Este ultima oara cand mai intru pe acest pseudo-magazin. Sper ca ANPC-ul sa tina cont de numeroasele sesizari facute.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.