Aragaz și tigăi de pe vremea războiului

Am facut comanda special de un aragaz si niste tigai sa imi vina miercuri, joi fiind ziua prietenei, facand invitatii am pregatit un meniu bine pus la punct. Miercuri am avut aragazul (care cred ca a fost dat de-a dura pana acasa si tigaile; cred ca cei de la emag si-au dat cu ele in cap inainte sa le trimita!). Am avut optiunea sa imi ridice aragazul vechi, deci odata cu returul facut am ramas fara aragaz, total… Dupa toata aceasta nesimtire sun aproape in fiecare zi de o saptamana si 2 zile pentru aragazul platit (1340 lei) sa intreb cand il reprimesc si eu… ”azi sau maine” este raspunsul lor … Sa nu mai zic ca nu dau 2 bani pe tine… cand l-au ridicat mi-au zis ca daca nu il ambalez la loc eu raspund pentru toate stricaciunile la el! De parca ar fi stat aragazul ala mai mult de 20 minute la mine in casa… nu cumparati de la nesimtitii astia nimic!!!

Un client nemultumit de serviciile de livrare si de ridicare a produselor. Parerea mea este ca vina apartine in totalitate celor care au livrat aragazul din imaginea de mai jos dar si emag.ro pentru ca nu au ambalat cum trebuie aceste produse. Aviz celor care mai doresc sa comande, LCD-uri, LED-uri, masini de spalat sau alte tipuri de electrocasnice grele.

received_1213580498661588

Despre Șef e-măgari.ro

Acest site funcționează din fonduri proprii și nu este afiliat niciunui comerciant din România sau străinătate. Tot ceea ce dorim este să scoatem la iveală hibele pe care comercianții din România sau din afară le au și pe care nu putem decât să sperăm că le vor rezolva. http://www.e-magari.ro dorește să facă public toate nemulțumirile aduse clienților și vă rugăm să ni le aduceți la cunoștință prin intermediul formularului de contact.

Te-ar putea interesa

Probleme LG G4 – service evomag.ro

Am cumpărat un telefon LG G4 în luna decembrie anul trecut, pe lângă faptul că …

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *