web analytics

emag.ro și HDD-urile defecte

Problemele nu contenesc sa apara pe adresa celor de emag.ro si cea mai recenta problema cu ei o are dl. Ion Dulgheru pe care sincer il compatimesc. Iata problema dansului cu cei de la emag.ro:

Pentru ca ar fi ideal sa se centralizeze intr-un loc accesibil publicului problemele cu Emag, va descriu si problema mea.
In 16 martie am cumparat 2 HDD-uri WD Red, de 4T, pentru care am platit 1600 de lei, si pe care intentionam sa le folosesc intr-o configuratie RAID.
Primul HDD a picat dupa 3 zile, l-am trimis la retur, am primit altul dupa 10 zile. Al doilea, care nu a fost folosit in cele 10 zile, ramas in carcasa unitatii, a inceput sa faca probleme cand l-am pus in RAID cu HDD-ul nou returnat. L-am testat cu WinDlg, a zis ca are bad-uri, asa ca l-am trimis la retur si pe acesta.
Dupa o saptamana, am primit un telefon de eMag in care mi s-a comunicat ca HDD-ul este lovit si va fi trimis la verificari. Le-am spus ca in nici un caz nu l-am lovit eu. Dupa 5 zile primesc un telefon de la un reprezentant Depanero si mi se comunica ca este lovit si nu mai face obiectul garantiei, si ca as fi declarat in convorbirea anterioara ca l-am manevrat corespunzator. Asta da nesimtire.
Am facut o alta reclamatie la eMag (#CLM1287511), raspunsul a fost negativ, acum am facut la ANPC, astept raspunsul.
Sunt constient ca situatiile acestea de genul nu l-am lovit eu sunt greu de rezolvat. Dar am scris si aici in ideea ca poate altcineva mai are o problema asemanatoare, si sa stie ca au mai fost si alte cazuri.
Acum, dupa ce am mai multe date, presupunerea mea esta ca ambele HDD-uri au manevrate necorespunzator undeva in drumul spre eMag sau chiar in depozitul eMag, tinand cont ca ambele s-au stricat, dar cutia in care au venit era intacta. Eu imi reprosez doar ca nu le-am verificat cu atentie cand au venit. Mi-e greu sa cred ca a fost lovit cand l-am trimis la retur, dar sa vedem, nu exclud totusi aceasta posibilitate.
Deci, aveti grija, verificati produsele cand sunt livrate. Eu am avut incredere in Emag, si asta m-a costat.

Acum sa va spun si ceea ce cred eu despre aceasta intamplare: pe baza experientelor avute ulterior cu emag.ro – dl. Ion trebuia sa verifice produsele instant, odata primite precum si livrarea lor la centrul depanero in conditii mult prea bune. De ce? Pentru ca cei de la DPD arunca coletele fara sa tina cont de felul in care au fost ambalate de catre clientii lor – au asa un mare sictir si o durere in pula incat atunci cand cei de la SameDay sa DPD ajung la tine sunt in stare sa arunce coletele pana la etajul 5 in loc sa vina la usa cu ele.

Problema a intervenit undeva intre dl Ion si curier si atunci o parte de vina ii apartine, insa ANPC va rezolva cu siguranta problema.

0/5 (0 Reviews)

4 comments

  1. MORGA DE PRODUSE D E P A N E R O (service emag)(apelati cu incredere)

    Am trimis un samsung j1 functional (mai putin butonul de pornire care nu mai mergea si fiind in garantie am zis sa il remediez,l-am folosit vreo luna asa.. ) raspunsul primit ..s-a activat senzorul de umiditate si reparatia costa 700 ron ,Eu spun ok trimiteti-l inapoi deoarece il voi folosi asa ,dupa cum l-am folosit si pana acuma ,cand il primesc telefonul … surpriza e de partea mea, telefonul e mort nici macar nu mai porneste l-au stricat cu totul … am facut plangere la OPC sa vad ce se intampla.

    MORALA

    Pentru cei care aveti un produs cu un mic defect, folositi-l in continuare asa daca e posibiL…DACA INSA NU MAI AVETI NEVOIE DE EL TRMITETI-L LA DEPANERO ,NOVICII AU NEVOIE DE PRODUSE CA SA FACA AUTOPSII…OPERATIA REUSITA…PACIENTUL MORT (fericitii cu produsele reparate bravo lor,)

  2. Am si eu o problema cu emag, cum pot posta pe site ?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.