Epilatorul Electric de la cel.ro

Clienta a completat cererea de retur cu subiectul E TZEAPA! pe site-ul cel.ro si implicit a deschis si un tichet in care o anume Geanina Dudau, o angajata cel.ro ii raspunde clientei – mai jos conversatia:

14.03.2018

orele 09:08 (Geanina Dudau):

Buna ziua,

Produsul achizitionat de dumneavoastra este un produs de ingrijire personala si din motive de igiena si sanatate nu se incadreaza in termenii si conditiile de retur. Daca produsul este defect, puteti completa formularul pentru service de pe site: cel.ro/service

Cu respect

Geanina Dudau

orele 11:09 (clienta):

Produsul nu a fost folosit!
S-a citit doar instructiunea de folosire.In cutie totul e sigilat asa cum a venit
Astept un refund complet

orele 11:11 (clienta):

L-am primit ieri. Cand am ajuns acasa am citit instructiunea iar dimineatza la prima ora am complectat formularul de retur

orele 12:13 (Geanina Dudau):

BUna ziua,

Daca produsul nu este sigilat din pacate nu putem da curs solicitarii de returnare.

Cu respect,

Geanina Dudau

orele 12:37 (clienta):

Am completat cerere la protectia consumatorului.
De ce sa pierdeti un client pe VIATZA? scrie la d-stra ca returul se face in 14 zile maxim.

orele 12:46 (clienta):

Si mai e ceva. Cutia nu a avut nici un fel de sigiliu. Se poate vedea ca nu are nimic rupt pe ea. Exact cum am primit-o asa o returnez!

orele 15:56 (Geanina Dudau):

Buna ziua,

Produsele sunt sigilate .

Exceptii:

Exceptiile privind dreptul de retur (nu se accepta returul lor) sunt enumerate exemplificativ, fara a ne limita la urmatoarele (conform art. 16 OUG 34/2014):

Licente software (din aceasta categorie fac parte si produsele ce detin sisteme preinstalate)
Produsele pentru ingrijire personala, cosmetice, parfumuri, produsele pentru igiena intima si produsele pentru igiena dentara pot fi returnate doar daca sunt sigilate.
Extensii de garantii etc.

Cu respect

Geanina Dudau

orele 16:09 (clienta):

Am fost la service (pe Iuliu Maniu) Colegii s-au convins ca asa a venit coletul DESIGILAT. Au schimbat textul cu: Da noi il trimitem asa dar nu il mai primim

Asadar dragi clienti ai magazinelor online, inca odata, la primirea coletului faceti un video, faceti cumva poze la colet inainte de desigilare – oferiti dovezi si apoi probati-le la ANPC pentru ca sunt datori sa rezolve cererile si pentru persoane fizice precum si pentru persoane juridice in termen de 30 de zile de la depunerea acestora. Nu va lasati incantati de costurile mici si cititi cu atentie termenii si conditiile site-urilor. Aveti sa constatati cu stupoare ca acesti termeni si conditii contin nenumarate siretlicuri.

Despre Șef e-măgari.ro

Acest site funcționează din fonduri proprii și nu este afiliat niciunui comerciant din România sau străinătate. Tot ceea ce dorim este să scoatem la iveală hibele pe care comercianții din România sau din afară le au și pe care nu putem decât să sperăm că le vor rezolva. http://www.e-magari.ro dorește să facă public toate nemulțumirile aduse clienților și vă rugăm să ni le aduceți la cunoștință prin intermediul formularului de contact.

Te-ar putea interesa

Probleme LG G4 – service evomag.ro

Am cumpărat un telefon LG G4 în luna decembrie anul trecut, pe lângă faptul că …

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.