QuickMobile.ro – tepe cu telefoane mobile

Sunt la a doua tzeapa luata de la Quick Mobile, un site care vinde telefoane mobile in special. Am cumparat de la ei pentru ca au preturi bune si sunt din Maramures unde credeam ca oamenii sunt de calitate mai buna. Am intampinat insa doua situatii in care un telefon mobil defectat in perioada de garantie a fost practic REJECTAT de catre cei de la service-ul celor de la Quick Mobile. Mai precis: un telefon HTC Snap la care nu mai functionau comutatoarele de preluare si respingere a apelurilor a fost trimis inapoi cu rezolutie ca si-a pierdut garantia intrucat are urme de lovire. O situatie similara am patit si cu un telefon Samsung care se inchide complet pt. ca are probleme softul (probabil). Au refuzat reparatia pentru ca are zgarieturi pe capac. Sa inteleg ca daca folosesti un telefon iti pierzi garantia ??

Bun si la ce va asteptati oameni buni de la magazinele astea gen quickmobile.ro sau telefonultau.eu – aduc chinezarii, manevreaza chinezarii si dau tepe oamenilor simpli. Nu e complicat si banu merge. Daca il folosesti pierzi garantia. Noi ti l-am vandut sa il tii bibelou. Esti SandoKan?

sandokan

Despre Șef e-măgari.ro

Acest site funcționează din fonduri proprii și nu este afiliat niciunui comerciant din România sau străinătate. Tot ceea ce dorim este să scoatem la iveală hibele pe care comercianții din România sau din afară le au și pe care nu putem decât să sperăm că le vor rezolva. http://www.e-magari.ro dorește să facă public toate nemulțumirile aduse clienților și vă rugăm să ni le aduceți la cunoștință prin intermediul formularului de contact.

Te-ar putea interesa

Probleme LG G4 – service evomag.ro

Am cumpărat un telefon LG G4 în luna decembrie anul trecut, pe lângă faptul că …

14 comentarii

  1. Am comandat/platit un Huawei P9 lite, varianta 3 GB Ram si dupa 2 saptamani mi s-a livrat un Huawei P9 lite 2 GB Ram. I-am contactat telefonic, mi-au zis ca singura solutie este returul (daca nu sunt multumita de produs). Cum sa fiu multumita daca nu corespundea produsului comandat/platit?! Ulterior au modificat si specificatiile produsului pe site, astfel incat sa corespunda cu produsul livrat. Dupa lungi conversatii telefonice si o sesizare la ANPC, in care mai mult eu vorbeam, mi s-au returnat banii. Aveam senzatia ca povestea s-a incheiat. Gresit, mi s-a oprit taxa de retur pentru ca din punctul dumnealor de vedere pana la urma e un retur. Discutand din nou cu ei am aflat ca ar trebui sa fiu recunoscatoare pentru ca mi-au facut cadou un voucher de 50 lei. Acest voucher nu il voi folosi, nu mai vreau sa am de-a face cu ei si nu recomand nimanui sa foloseasca serviciilor lor.

  2. domnule am cumparat un telefon de la aceasta firma surpriza in cutie era telefonul dar era folosit am anuntat imediat prin mesaje si a fost trimis retur dar din nou surpriza au spus ca nu e asa si sa mai platesc 150 lei cu toate ca eu i am anuntat imediat dupa primirea coletului ca telefonul este folositaveti grija cu firma aceasta nu cumparati inseala lumea

    • Dl Adrian, sa stiti ca multi raporteaza probleme cu quickmobile. Plus ca vrajelile alea de pe site, ca 8-10 persoane s-au interesat sau se uita la acest produs sunt chestii de marketing. Rar comanda lumea de la ei si de aia au alea – este un fel de efect de turma. Gen – crezi ca sunt foarte cautate si hop faci si tu o comanda.

  3. Quick TepariMobile, nu sunt autorizati pe nici un produs pe care le comercializeaza. Opereaza ilegal, vand produse distribuite pe canale negre si pentru ca nu sunt autorizati pe aceste produse, iti toarna apa in ele, le lovesc si le zgarie ca sa le scoata in afara garantiei. Santajeaza jurnalistii, bloggeri si review-erii pentru publicitate gratuita, au casa avocatura si ANPC nu au curaj sa se bage.
    Au Garda Financiara la mana si nimeni nu le face nimic.
    Acestea nu sunt afirmatii aruncate de mine, sunt patit si doresc sa avertizez oamenii sa cumpere de oriunde vor produse IT, dar nu de la ei. Sau daca isi asuma riscurile, atunci faca ce or dori.
    Nu le fac antireclama la TepeMobile, doar doresc sa deschid ochii oamenilor si sa ii fac responsabili.
    Cumpara produse de la teparii acestia si isi asuma consecintele.
    Daca ma credeti, va multumesc. Invatati din greselile altora. Daca nu ma credeti, as fi curios daca ati putea sa va aduceti aminte de vorbele acestea si eu sa spun „v-am spus eu.”.
    Trist.

  4. O scurtă atenționare pentru a nu păți și voi ce mi se întâmplă mie! Sper să nu aveți ocazia să vi se defecteze telefonul cumpărat de la QuickMobile.ro, pentru că vă doriți să nu îl fi cumpărat de acolo. Deși în garanție, deși propus din prima zi de când a ajuns la dumnealor, pentru înlocuire, deși cu o problemă recunoscută de producător, au așteptat până în ultima zi a termenului de soluționare a problemei, pentru a îmi propune un alt telefon la schimb. Și acela nici măcar la fel cu cel defect, nici măcar același brand și doar unul singur, nu mai multe modele din care să pot alege, chiar și cu plata unei eventuale diferențe. Așa că, de trei săptămâni aștept să îmi fie rezolvată o problemă simplă de înlocuire a unui aparat în garanție! Jenantă atitudine față de clienți! Așa că, pe cât posibil, ori nu achiziționați de la ei, ori rugați-vă să nu se defecteze!)))

  5. Aveti dreptate 2parale scartaie nu stiu ce sa zic nici de profitshare sincer cat sunt si ei de profesionist, mai intalnesti tepe la comisioane si pe .com dar parca totusi romanii sunt cei mai fomisti, pacat isi bat joc de afiliati si nu inteleg ca ei sunt baza.

  6. Am avut si eu o experienta identica prin intermediul PC Garage:

    1
    Data: 2014-10-30 10:42:30
    De la: Daniel Cristian Tudor
    Mesaj: Buna ziua, recent am intampinat o problema destul de grava cu acest produs. Aparent, bateria nu se mai incarca deloc
    Nr: 2
    Data: 2014-10-30 10:57:08
    De la: Vlad Radtchenco
    Mesaj: Buna ziua,

    Produsul dumneavoastra a venit insotit de un certificat de garantie emis de catre service-ul autorizat QuickService. Va rugam sa luati legatura cu service-ul autorizat pentru a putea rezolva in garantie, problema reclamata: http://www.quickservice.ro/

    Va multumim pentru intelegere,
    O zi buna in continuare.
    Nr: 3
    Data: 2014-11-04 11:35:58
    De la: Daniel Cristian Tudor
    Mesaj: Buna ziua din nou, pe certificatul de garantie nu este specificat nici o informatie legata de Quick service, ci ca departamentul tehnic al PC Garage se ocupa de aceste proceduri. Inainte de a trimite produsul la acest Quick Service, as prefera sa ma asigur ca nu pierd timpul degeaba. Multumesc pentru intelegere, si va rog sa verificati si sa confirmati
    Nr: 4
    Data: 2014-11-04 11:53:46
    De la: Daniel Cristian Tudor
    Mesaj: PS: discutam de o comanda din data de 02.05.2013 (poate va ajuta la verificari)
    Nr: 5
    Data: 2014-11-04 12:14:07
    De la: Daniel Cristian Tudor
    Mesaj: PS – PS: as prefera sincer sa evit solutionarea problemelor prin acest QuickService. O sa va rog sa gasiti o solutie directa de la PC Garage pentru rezolvarea problemei. La momentul in care am facut comanda, si primit certificatul de garantie, nu se lucra cu QuickService, altfel as fi anulat comanda

    Linkuri utile :

    http://www.cotosra.ro/quickservice-pe-dracu/

    http://www.sebastianbargau.ro/2012/10/23/ … t-rahatul/
    Nr: 6
    Data: 2014-11-04 12:27:39
    De la: Vlad Radtchenco
    Mesaj: Buna ziua,

    In cazul acesta puteti trimite produsul reclamat ca fiind defect la sediul firmei noastre (adresa contact: Str. Logofat Tautu nr 68A, sector 3, Bucuresti) prin intermediul firmei de curierat Fan Courier, cu plata la noi, in ambalajul original complet in care l-ati primit. Mai multe detalii: http://www.pcgarage.ro/faq sectiunea service si garantie.

    Produsul trebuie sa fie insotit de o copie a certificatului de garantie. De asemenea, va rugam sa notati pe versoul copiei certificatului de garantie, defectul reclamat de catre dumneavoastra.

    Puteti apela Fan Curier la numarul de telefon 021-9336 si solicita preluarea coletului de la adresa dumneavoastra, costul transportului fiind suportat de PC Garage S.R.L.. Mentionati curierului ca este o expeditie a unui produs la care se solicita acordarea garantiei.

    O zi buna in continuare.
    Nr: 7
    Data: 2014-11-13 11:43:11
    De la: Daniel Cristian Tudor
    Mesaj: Buna Ziua, am primit in sfarsit produsul inapoi. Si as vrea sa semnalez problemele pe rand :
    1. din feedback-ul primit de la service, si ce am citit in articolele de mai sus rezulta faptul ca acest produs a fost trimit TOT la Quick Service (pt ca zic ei ca produsul nu a fost utilizat corespunzator, si se va tine cont la urmatoarea semnalare de garantie)

    2. M ati pus sa platesc transportul la returnarea produsului desi nu ar trebui sa fie problema mea faptul ca nu functioneaza corespunzator

    3. Am probat produsul si tot nu se incarca atunci cand il bag in priza

    4. Am incercat sa va sun si linia voastra este in permanenta ocupata

    ASTEPT O SOLUTIONARE URGENTA DIN PARTEA DVS SAU VOI APELA LA UN AVOCAT, OPC SI ORICE ALTA ENTITATE CARE IMI VA ACORDA SPRIJIN IN ACEASTA SITUATIE PENIBILA PE CARE O CREATI
    Nr: 8
    Data: 2014-11-13 12:21:34
    De la: Daniel Cristian Tudor
    Mesaj: PS: puteti sa imi spuneti de ce nu mi-a fost trimis inapoi CERTIFICATUL DE GARANTIE ?
    Nr: 9
    Data: 2014-11-13 15:09:18
    De la: Daniel Cristian Tudor
    Mesaj: Am observat un apel pierdut pe telefonul fix de la dvs. Puteti sa incercati sa ma sunati si pe mobil (inca mai are 10 % baterie pana nu va mai putea fi functional, avand in vedere ca nu se poate incarca)
    Nr: 10
    Data: 2014-11-13 18:52:04
    De la: Vlad Radtchenco
    Mesaj: Buna ziua,

    In urma preluarii produsului in service s-a constatat faptul ca acesta prezinta urme de socuri mecanice: http://postimg.org/image/aswwpaof5/ iar in urma acestei constatari, produsul a fost trimis mai departe catre service-ul autorizat al importatorului (QuickService) pentru o decizie finala privind acordarea garantiei.

    Service-ul autorizat al importatorului a constatat respectivele urme de socuri mecanice si a decis sa solutioneze defectul reclamat gratuit, in baza garantiei (cu mentiunea ca la urmatoarea solicitare de acordare a garantiei nu se vor mai face exceptii, asa cum este stipulat si nota de iesire din service).

    Conform conditiilor de garantie, conditii pentru care v-ati dat acordul in momentul plasarii comenzii, nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor, virusari, rescrieri gresite de BIOS etc.

    Daca dumneavoastra intampinati in continuare probleme cu respectivul produs, il puteti retrimite catre service-ul autorizat Quick Service: http://www.quickservice.ro/ sau catre departamentul Service PC Garage (in cazul in care optati pentru cea de-a doua varianta, produsul va fi trimis mai departe tot catre service-ul autorizat al importatorului Quick Service), dar trebuie sa tineti cont de faptul ca este posibil ca service-ul autorizat sa respinga garantia produsului din cauza urmelor de socuri mecanice.

    De asemenea, asa cum este stipulat in certificatul de garantie, in cazul in care solicitarea de acordare a garantiei este nejustificata, solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse si eventuale costuri de diagnosticare (stabilite de unitatea de service). In cazul dumneavoastra, solicitarea garantiei a fost nejustificata deoarece produsul nu respecta conditiile de garantie.

    Va multumim pentru intelegere,
    O zi buna in continuare.
    Nr: 11
    Data: 2014-11-13 19:36:46
    De la: Daniel Cristian Tudor
    Mesaj: Buna seara,

    Am primit raspunsul dumneavoastra extrem de detaliat insa in esenta impertinent, obraznic si jignitor/insultator la adresa inteligentei mele; insa pentru a ramane intr-o atmosfera civilizata fata de cititori (pentru ca intentionez sa fac aceasta conversatie publica), nu voi detalia la randul meu sentimentele/parerile/trairile pe care le am in acest moment.

    Nu as vrea sa subliniez decat urmatoarele:

    – ma voi adresa catre toate institutiile, entitatile care imi pot deservi interesul ca si client, inclusiv catre un avocat

    – este inadmisibil sa invocati faptul ca un telefon prezinta acest tip de urme de socuri mecanice; haideti sa fim seriosi, orice utilizator de telefon mobil (fie el si smartphone), CEL PUTIN O DATA in perioada utilizarii, se intampla sa il scape pe jos … Acesta este motiv de anulare al garantiei ? WOW, WOW, WOW ! Nu stiu, poate dumneavoastra, sau stimabilii domni de la garantie, faceti o exceptie. In acest caz, sunteti foarte norocosi ca veti putea beneficia de conditiile de garantie atunci cand veti achizitiona un telefon mobil

    – am inceput colaborarea cu PC Garage din 2007, si de-a lungul timpului am fost foarte multumit de felul in care ati lucrat (chiar va invit sa verificati istoricul comenzilor, garantiilor si suma totala pe care am alocat-o catre DVS). Constat cu tristete acum, ca ati ales va schimbati modul de lucru: VA BATETI JOC DE CLIENTI pentru a va reduce pierderile sau maximiza profitul. Nu stiu care este motivul real, si sincer nici nu ma intereseaza. Ma intereseaza insa ca ma afecteaza pe mine pentru ca sunt CLIENT. Dragilor, voi ar trebui sa imi oferiti mie cele mai bune (macar decente, corecte) conditii pentru ca v-am ales pe voi si nu pe altii. Piata este mare, competitia stransa, am de unde face o selectie

    In concluzie, datorita faptului ca am avut destul de multe comenzi la voi, si la o valoare totala substantiala, PC Garage m-a incadrat ca si CLIENT DIAMOND (cea mai mare ierarhie in cadrul politicilor de fidelizare a companiei pentru clienti). Si voi chiar asa va bateti joc ? Nici nu vreau sa imi imaginez cum tratati toti ceilalti clienti

    In fine, colaborarea mea cu PC Garage se incheie aici

    Nu va multumesc pentru nimic (pentru ca nu meritati)
    Si va doresc un faliment frumos in continuare.

  7. In principiu eu sunt multumit de felul in care m-au tratat astia de la quickmobile pana acuma, inclusiv cu reparatiile in garantie.
    Treaba asta cu garantia e asa de relativa, nu stiu ce sa zic. Am auzit o mie de povesti cu absolut toti cei care vand electronice si electrocasnice online. Nu poti sa zici ca e unul mai breaz ca alalalt, sunt situatii si situatii.

  8. Trebuia sa le zici asa: capacul, chiar daca e zgariat, functioneaza foarte bine… problema e ca nu merge ce-i sub capac.
    Lasand gluma la o parte, cu cat oferta e mai generoasa si pretul mai mic, cu atat mai mare e riscul ca telefonul respectiv sa fie cu „bube” din start. Se poarta revanzarea aparatelor de tipul return offer.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *