Resigilate 1.12.2017 – factura pe firma – STRICATE

In data de 01.12.2017 – s-a efectuat o comanda online pe firma, pentru anumite produse resigilate pe site-ul emag.ro – pentru ca resigilatele sunt cu urme fine de zgarieturi, etc. NICIDECUM DEFECTE. S-a optat pentru efectuarea platii CASH la casieria din Liviu Rebreanu … toate bune si frumoase pana cand:

  1. Produsele care trebuiau sa ajunga in showroom in data de 03.12.2017 au ajuns la data de 14.12.2017
  2. Comanda a sosit incompleta la showroom si cu CIF gresit al firmei.
  3. S-a chinuit casiera sa faca un storno 10 minute si era o coada destul de maricica.
  4. Am mers la ridicare iar baiatul de acolo ne-a JETUIT la propriu ca el nu sta sa facem test la nimic ca „IA UITE CATI CLIENTI ASTEAPTA”. Si asa am 30 de zile RETUR.

Ne-am conformat si am trecut mai departe … am ajuns acasa fara 1 articol, am inceput sa desfacem sa testam. SURPRIZA! Toasterul RESIGILAT era RUPT BUCATI/SPART si FOLOSIT LA GREU. WTF? Sunam la emag.ro – ne trimit inapoi cu el la showroom dar nu avem timp.

Drept urmare o sa completez formularul de retur de la ei si o sa il predau asa cum l-am luat sa imi dea banii inapoi.

Despre Șef e-măgari.ro

Acest site funcționează din fonduri proprii și nu este afiliat niciunui comerciant din România sau străinătate. Tot ceea ce dorim este să scoatem la iveală hibele pe care comercianții din România sau din afară le au și pe care nu putem decât să sperăm că le vor rezolva. http://www.e-magari.ro dorește să facă public toate nemulțumirile aduse clienților și vă rugăm să ni le aduceți la cunoștință prin intermediul formularului de contact.

Te-ar putea interesa

Probleme LG G4 – service evomag.ro

Am cumpărat un telefon LG G4 în luna decembrie anul trecut, pe lângă faptul că …

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.