web analytics

ALTELE

Probleme pe care le-ati avut pe parcursul cumparaturilor efectuate la acest magazin online, la preluarea produsului, la achitarea lui, la eventuala predare a produsului la garantie in termenul de garantie. Eventual explicati daca produsele au fost sau nu probate inainte de livrarea lor. Va rog sa explicati cat mai amanuntit eventualele probleme sau pareri pro pe care le aduceti magazinului online: aici intra timpul de livrare al produsului si eventualele costuri.


In sectiunea de comentarii va puteti exprima in voie. Ele vor intra in moderare si vor fi modificate in cazul in care folositi cuvinte obscene.

Nu suntem singurii care dam tepe prin magazinele online. Avem si austrieci care fac asta. Sau poate sunt lupi vopsiti? Cititi mai multe aici.

57 comentarii

  1. 0728562437. Este din clanul 0756512475

    sc eurometal hale srl

    Dau tepe pe olx, cu hale, panouri sandwich, teava etc
    Percep avans… iti da copie dupa CI sa castige increderea si pa

    Mare grija

    Unele din profilele de olx

    https://www.olx.ro/oferte/user/gGyqC/

  2. tuningro.ro este un site administrat de RTT Distribution SRL Pascani – niste de tepari. Am cumparat huse de masina de la ei si nu s-au potrivit, le-am dat retur si nu au mai raspuns, au refuzat sa schite returul.
    In momentul in care le-am dat mail anuntand ca ii reclam la ANPC si la fisc, au inceput cu telefoane si mailuri de amenintare si a doua zi am primit curier cu husele returnate. AM refuzat husele si i-am reclamat la ANPC, vom vedea daca se solutioneaza cazul. In orice caz, au marfa foarte proasta si comportamentul lor e sub orice limita.

  3. Punem pe lista DS Ploiesti,Ocolul silvic Campina.Jaful din codrul regiei are un nume CRINU OSEACA si oamenii imbracati in verde care defriseaza padurea dupa bunu plac in special la Valea Doftanei,sub incidenta gaterelor si retrocedarilor la ANRP

  4. Eu am luat teapa online cu bilete la concert false.In spatele tastaturii se afla tipsterul( vanzatorul de iluzii ) RICHITEANU GABRIEL VLAD din Pitesti str Mr Sever Niculescu 14.In spatele unei tastaturi jegoase face miliarde cu sute de conturi false,prin paysafe,skrill,cont bancar cere bani pe pariuri de la necunoscuti.Cred ca ANAF,POLITIA PITESTI e mana in mana cu infractoru.Daca ar face perchezitii la domiciliul acestuia sa isi justifice ,,averea ” ar face pe el in direct,si evident confiscarea averii.Dar institutiile dorm pe ele din pacate

  5. Depanero. Feriti-va ca de alte alea! Am un aparat defect. Iesit din garantie. L-am dus la Depanero. Le-am descris in amanunt defectul. Saptamanal imi dadeau telefon sa le repet ce defect are si incercau sa-mi vanda cu 150 de lei doua filtre pentru aparat. Descriam defectul inca o data, fara sa cumpar filtrele. Dupa aproape o luna m-au anuntat ca nu l-au gasit. La ridicarea aparatului a trebuit sa platesc „Constatarea”. 70 de lei. A trebuit sa platesc, sa-mi pot recupera aparatul.

  6. Probleme avute cu http://www.coroanefunerare.com
    Am comandat o coroană de 100 flori așa cum doream și am primit alta, tot de 100 flori mai ieftină și în plus aflată și la o reducere suplimentară.
    Livrarea s-a făcut în ultimul moment, așa că nu erau șanse de corectare, deci o formă de a-ți băga pe gât ce doreau ei.
    Cel puțin au făcut un discont, dar asta nu reduce nemulțumirea.
    Toate astea s-au întâmplat după ce am și discutat pe telefon cu ei și m s-a promis că vor livra ceea ce am comandat și nu au probleme.

  7. Marea directoare de la media factory vinde pe http://www.costumici.ro
    Anca Bulhac
    Asa zile ai ajuns 😁haine nu prea calitative .
    În concluzie nu recomand http://www.costumici.ro

  8. Nu cumpărați de pe https://www.costumici.ro
    Reclama de rahat, haine nespălate.
    Copilul meu a făcut alergie de la aceste costume rapanoase.

  9. Nu cumpărați de pe https://www.costumici.ro
    Un site care vinde haine copii fără licență si care practic miroase a nespălat. Haine second hand.
    Feriți va !
    Fetita mea a făcut alergie de la hainele acestea care put

  10. LED-ZONE Aceasta este firma. Am cumparat un bec led, 55 lei, garantie 12 luni. Dupa 4 luni s-a dus draq. le dau mesaj cu problema mea si astept raspunsul. Nici dupa 6 luni nu s-au miscat. Sun la ei , le explic situatia si da. exact cum ma asteptam de la o firma de cca. Transportul cade in sarcina cumparatorului. El este de vina ca nu se poate bucura de produsul achizitionat. Si batut si ftut si cu banii luati. FERITI-VA DE ASEMENEA NULITATI.
    Daca dau la curier 20 lei dus si 20 lei intors inapoi, mai pun 15 lei si iau alt bec, ca sa ma tina si asta 4 luni. Deci prin prizma acestui magazin ordinar eu trebuie sa aloc 14 lei lunar pentru un bec. LED ZONE, sper sa dispari cit mai repede din piata. Faci de rusine comertul.

  11. ATTENTIE MARE LA FIRMA S.C EUROMETAL HALE SRL

    DOMNUL MIHALACHE DIN LIESTI CU FIRMA FACUTA IN BUCURESTI.
    MI-AM LUAT TEAPA DE 36000 DE LEI PLATIND NISTE PROFILE METALICE PE CARE NU MAI AVEAM SA LE VAD.
    PE OLX SE GASESTE SUB NUMELE DE CRISTIAN MATEI ( FECIORUSO)

    AU MAI MULTE NUMERE DE TELEFON

    0756512475 COPILU LUI
    0724346748 0787355836

    FERITIVA DE IEI
    SPER SA FIE DE AJUTOR
    PE FACEBOOK II GASITI SUB NUMELE SC EUROMETAL HALE

  12. Citadin Roman in Romania SFIDATA

    Buna, Am cumparat pantofi de la Modlet. Aveau oferta 1+1, adica cumperi doua produse si platesti unul. Ca sa alegi produsele ei fac poze in care vezi ambele laterale, cea interna si cea externa, dar nu fac si din fata sa poti evalua cu ce tip dimensiuni ale talpii piciorului a preferat producatorul sa lucreze. Nefiind din fata fotografiate odata ajuns coletul la mine constat ca sunt atat de putin incapatoare incat sunt produse neconforme. Acum, ca fabricantul s-a adresat generatiei tinere ce a suferit modificari in sensul subdimensionarii osoase fata de noi ce am fost hraniti cu hrana naturala in perioada intrauterina si in copilarie, nu e vina nimanui, insa ele trebuiau fotografiate spre prezentare si din pozitia frontala pt a putea sa distingem aceasta. In plus cred ca sunt si gresit produse pt ca daca degetele mele atat de subtiri – mereu am avut oase foarte subtiri, nu ma incadram nici in tiparul de clasificare numit 1, ci eram sub acela pt ca am crescut brusc si inalta bine, la 170 cm, nu au loc inauntrul incaltamintei ce este piele ecologica, dar deosebit de groasa, e clar ca ele sunt produse neconforme. Apoi al doilea produs este cisma de vara Pulla, o splendoare, ce are defect ascuns ce nu poate fi remediat, imi placea atat de tare ca am studiat daca e posibil, pai nu era. A fost gresit lipit intaritorul de la calcai, ce este intre captuseala si exterior, a format o creasta pe toata latimea calcaiului cu o proeminenta serioasa de 8 mm, practic ai putea sa te supui unui supliciu. De incaltat le-am incaltat cu punga de nylon pt ca asa fac la probe, aluneca usor piciorul.
    Acum cu doua produse, intaiul neconform, al doilea cu defect interior nereparabil, la retur tot eu trebuie sa platesc transportul. Ma irita. Nu vad dc eu trebuie sa am paguba. Personalul a tras o minciuna pe chat, in sensul ca joi voi fi contactata prin mail. Nu au facut asta, nici vineri. Am scris mail, am explicat situatia, nu raspund. Oare ei vand produse defecte? Am intrebat pe chat daca pot sa verifice produsele unde apar defecte ascunse, nu au raspuns, nici daca pot sa le pipaie. Nu permit returnarea la magazinele lor, dar nici nu se ofera sa suporte costul transportului si al returului.
    E curata debandada acolo. Ma intreb daca proprietarul afacerii stie ce-i fac angajatii.

  13. Problema in acesta tara nu sunt magazinele ca nu isi respecta promisiunile si legea si le incalca asa cum au ei chef. OPC sau ANPC sunt reala problema pt. ca nu isi fac datoria si nu protejeaza romanul de rand,de asta toate magazinele si unitatile de service din tara asta fac ce vor si cum vor.Sa nu uitam cati sefi la OPC au fost anchetati(si doar atat) pt. luare de mita si protejarea intereselor magazinelor in defavoarea clientilor,si cu asta am zis tot,nu va mai plangeti ca pierdeti timpul degeaba.

  14. Salutare tuturor,

    Am cumparat de pe http://www.ideall.ro in jurul pastelui cateva produse electrocasnice. Printre ele cea mai scumpa si evident si cea cu probleme o masina de spalat vase. Pe scurt: parea ok pana am incercat sa fac prima spalare de proba cand a inceput sa urle o eroare. I-am sesizat, au raspuns la ceva zile (era weekendul cu Pastele). Dupa ceva fastaceli au zis ca trebuie sa trimita un tehnician sa faca o constatare, un soi de sa vada ca nu sunt eu senil si ca masina chiar nu merge. A venit omul cam la o saptamana, a desfacut-o si curgeau bucati de plastic din ea. Ceva pompa era rupta din clemele de prindere, si mai erau bucati de plastic pocnite prin ea, un surub nu a mai putut sa il puna la loc ca se desprinsese filetul. Imi lasa constatarea, eu ii sun inapoi pe cei la ideall ca ok, a venit omu, am constatarea, cand se inlocuieste produsul? Ei ca nu, ca se repara. Eu zic frate, e produs care nu a mers nici macar o data si tehnicianul a zis ca dumnezeu stie ce o mai fi rupta prin ea ca fara pompa aia nu poate verifica altceva. Eu zic nu vreau reparatie, vreau sa o returnez, daca o inlocuiesc bine, daca nu ramburs la suma. Ei imi raspund cu tact ca daca vreau sa o returnez trebuie sa platesc reparatiile, ca si cum ar fi vina mea. De prost gust dupa parerea mea. Tin sa mentionez ca o problema similara, dar direct cu cei de la Gorenje s-a rezolvat fara nici un fel de lupte si dezbateri.
    Concluzie, feriti-va de http://www.ideall.ro si daca luati ceva insistati sa faceti proba la livrare.

  15. Bună ziua tuturor celor care au luat țeapă de la ihunt și numai…Am făcut prostia sa cumpăr 2 telefoane Îmi Rome,am spus că nu mai stau după Ali Expres și le cumpăr cu garanție Romania.Unul funcționează impecabil, celălalt după 1 luna s-a dezlipit sticla de pe ecran.Am trimis în garanție la vânzător.Am fost sunat și am fost anunțat că telefonul prezintă fenomen de îndoire pentru că a fost ținut în buzunar…Și nu se repară în garanție, doar contra cost, respectiv 200 lei.Telefonul a fost scos din garanție. Este clar ca sunt tepari,aș fi curios care telefoane au repetat în garanție.

  16. Teapa din nou de la Quickmobile, au facut „promotie” la apple watch 1 la 199.99 ron si se scuza ca Produsul lansat in septembrie 2016 nu mai este produs de apple. O minciuna pacat ca nu pot pune si poze.

  17. NU CUMPARATI DE LA ALTEX IASI, VA VETI RUGA DE EI SA VA ADUCA UN BANAL TELEFON LA OFERTA IN 20 DE ZILE, NU IN 2 ZILE CUM E ZIS, E PLIN FACEBOOKUL DE COMENTARII LEGATE DE ACEST LUCRU.

  18. JYSK TEPARI:
    Pe data de 20.06.2016 am avut surpriza de a vedea o canapea online cu pretul afisat de 550 de ron, reducere de 150 de ron, transportul pana in magazin (nu pana la locatia dorita) este doar 160 de ron. Ce reducere e asta? Adica eu dau 10 lei in plus la 700 de ron (pretul de la care s-a ieftinit teoretic) – VERDICT: NU CUMPARATI DE LA EI.

  19. Atentie la firma IHunt Technologie Impex din Ploiesti. Comercializeaza si telefoane de foarte slaba calitate pe online, fara prea multe specificatii. Nu cumparati Discovery V8 editia 2016. Au probleme serioase cu microfonul. Interlocutorul abia aude ce vorbiti. Ecranul vine detasat. Dupa returul produsului, banii nu ii primiti imediat. Retin suma alte 14 zile din momentul revnirii coletului in stocul lor, ca sa le faca lor dobanda.

  20. Am cumparat un aparat de spalat cu presiune (kaercher) de 1100 RON
    A fost livrat spart in cutie. NU am avut posibilitatea sa verific impreuna cu curierul coletul …. si refuza schimbarea produsului pe motiv ca nu am procesul verbal de constatare.
    Le-am trimis poze la 2 ore dupa livrare. produsul este inca in cutie .. exclus sa-l fi folosit …

  21. aam comandat pe 14 dec 2015 pe MarketSmart.ro un mop cu aburi si surpriza dupa o saptamana nu a fost livrat.Am revenit cu un telefon la ei si cica posta romana e prea ocupata ca transportatorul..livratorul bla bla..Dpa craciun primesc un e-mail: comanda a fost cancelata…de cine cum cand? am sunat din nou..mi s-a spus ca revin ei cu un telefon dupa 20 de min…magazine online de 2 lei..niste ratati!!! nu recomand

  22. Maree atentie la JYSK.ro …o mareee teapa !!! Comanzi una primesti cu totul altceva…eu am comandat 4 saltele BASIC F10 cu dimensiunea de 70*190 cm , dupa interventii telefonice nenumarate ptr. a se face livrarea in timp util (sistemul de comanda si livrare la JYSK – RYSK e execrabil), intrucat erau destinate unei pensiuni din Delta Dunarii , am primit pana la urma coletul cu cele 4 saltele , le-am transportat cale de vreo 600 de Km. cu masina , cu barca, etc pana la destinatie unde surpriza ,saltelele de 70*190 cu eticheta cu tot erau de fapt de 70*180 , cu 10 cm mai mici decat cele pe care le-am comandat si imi erau necesare,…….surpriza total neplacuta a fost ca nu a incurcat nimeni coletul, vreun angajat sau altceva de genul acesta, nu a fost o eroare umana ci o modalitate marsava a magazinului JYSK de a insela consumatorii , de a duce in eroare prin a pune o eticheta pe un produs care nu corespunde …..DEZAMAGITOR !!
    Daca doriti sa comandati la JYSK va asumati un mare RYSK !!!!

  23. Am comandat pe 21.11.2014 o maasina de spalat rufe cu uscator (2000 lei) si un fier de calcat(250 lei) si am primit doar fierul de calcat pe 1 Decembrie. masina de spalat nu am mai primit-o si Fancourier zice ca atat au avut de livrat iar Flanco zice ca este la curier. am facut numeroase sesizari dar fara rezultat, nimeni nu m-a contactat. Astazi am facut plancere la ANPC si ii voi da si in judecata. Apropos , am uitat sa spun ca am platit comanda in avans(asta e problema) cu cardul.

  24. Buna seara,
    Vreau sa fac si eu reclama unor tepari, de pe site-ul mai sus mentionat.
    Am facut comanda in data de 28.11.2014 pentru un aparat de sudura, Aparat de sudura Proweld MMA-160 PI la pretul promotional de 496 RON. Am fost sunat in 03.12.2014 ca a doua zi urma sa fie livrat. Am sunat ulterior in data de 05.12.2014 si am fost anuntat ca produsul nu mai este pe stoc si nu mai poate fi livrat, iar daca il doresc sunt liber sa-l cumpar din alta parte.
    Nu recomand http://generator-kipor.com.
    Cu stima,
    Un cetatean pacalit…

  25. Prin decembrie, pe 11, motivat de promotia la cartela VDF si de faptul ca abonamentul meu nu se apropia nici pe departe de acea promotie, zic: hai sa incerc si eu sa reziliez contractul (expirat deja din luna aprilie 2013) si sa mentin numarul, dar pe cartela.
    Merg intr-o reprezentanta VDF, unde, dupa ce expun problema, un plictisit de pe acolo ma indruma sa sun la relatii cu clientii. OK. Zis si facut. La relatii cu clientii o tanara voce imi spune pe un ton linistit, dar taios in acelasi timp, ca nu se poate rezilia contractul decat dupa trecerea uni termen de 30 de zile, „pentru ca asa e stipulat in contract!” Trecand peste nemultumirea initiala, am acceptat si cele 30 de zile.
    Duminica, intamplator, aflandu-ma prin preajma unei reprezentante VDF, am zis sa intru sa intreb si eu despre stadiul cererii mele, mai ales ca cele 30 de zile trecusera. Acolo, o fatuca imi explica pe un ton superior faptul ca „ati fost contactat, dar nu ati fost gasit, si v-a fost trimisa o scrisoare de reziliere”! :smileysurprised: Scrisoare de reziliere? Din partea VDF??? Pai de ce, daca eu am initiat rezilierea? La aceste intrebari, m-a pasat: sunati, va rog, la relatii cu clientii, sa va faca o oferta. Ce oferta? De ce oferta??? Cu ce prilej??? „Asa e procedura”, mi-a tot repetat.
    Astazi sun la relatii cu clientii: un alt „cap de zana” de la celalalt capat al firului mi-a tot scos ochii ca am fost contactat si ca nu am fost gasit, ca trebuie sa mi se faca o oferta de colegii ei… Pai ce oferta? De ce oferta? Daca eu doresc rezilierea contractului, am notificat in termen, conform contractului, de ce trebuie sa mai astept???? Nu stia!!!! Mi-a repetat, fara sa iasa din tipar, „colegi”, „oferta”, „procedura”, over &over again!
    Am rugat-o pe respectiva sa-mi faca legatura la acei „colegi”, acel departament, fara a carui oferta nu se poate rezilia contractul. Pai, nu se poate! De ce??? „Procedura” spune sa ma contacteze „colegii”, pentru a-mi face o „oferta”!!!!!
    Am facut, pur si simplu, spume! Daca eu am initiat procedura de reziliere unilaterala a contractului, am respectat termenul de notificare prealabila, nu inteleg cine sunt acei „colegi” si ce „oferta” imi pot face???? Cumva o oferta in genul celor pe care le facea Vito Corleone??? (App, am intrebat-o chestia asta si pe cap de zana, dar am blocat-o… dar s-a deblocat repede: „procedura”, „colegii”, „oferta”…=)) Dezarmanta, trebuie sa recunosc!)
    Am rugat-o, pe don’soara, in mai multe randuri, sa-mi faca legatura la acei „colegi”, sa vorbesc cu ei, sa ascult „oferta”conform „procedurii”. Nu se poate! De ce? „Procedura”!!!! Am rugat-o sa-mi dea un numar, sa sun eu. Nu se poate! De ce? Ati ghicit? „PROCEDURA”, bre!
    In fine, trecand peste aceste peripetii, nu inteleg un singur lucru: de ce nu sunt contactat atunci cand sunt zona de acoperire de acei „colegi”? De ce nu mi se face acea „oferta” pe e-mail, pentru ca am cont in MyVodafone de ceva vreme?
    Am impresia ca totul e doar o tentativa ieftina de „sechestrare in retea” , desi eu nu vrea sa parasesc reteaua, ci doar sa schimb un amarat de abonament cu o cartela!
    Sunt foarte hotarat ca, in cazul in care nici maine pana in pranz nu sunt contact de nimeni (dupa aceea, in virtutea serviciului, o sa parasesc aria de acoperire – probabil iar o sa mi se reproseze ca „nu ati fost gasit”), sa inchid telefonul, sa scot cartela, sa o arunc la primul tomberon, si asa sa dispar evadez defintiv din retea! Renunt la un numar pe care il am din 1999 si pe abonament din 2005, pentru ca pur si simplu nu-mi place sa fiu bataia de joc a nimanui, indiferent de „proceduri” si „oferte”!!!!
    Poate cineva ma lamureste si pe mine despre „proceduri”, „oferte” si, mai ales, „colegi”!
    Cine-s, frate, „colegii” aia de nu pot fi contactati, ci numai contacteaza??? Care nu pot fi deranjati, numai deranjeaza??? Si de a caror „oferta” depinde un drept al meu, anume acela de a denunta unilateral un contract deja expirat?

  26. am luat teapa de la allwiev am platit si in colet lipsea telefonul comandat si pentru care am dat banii la curier acum nu mai am cu cine vorbi la telefon la aceasta firma nu mai faceti aceeasi greseala ca mine nu cumparati de la ei online va ia banii fara sa livreze produsele

  27. O parere despre ClickShop gasiti aici http://indreias.blogspot.ro/2013/12/din-seria-celcea-mai-prostproasta-shop.html – nu e chiar o tzeapa dar pana nu vad si anularea platii facuta cu cardul m-am decis sa scriu peste tot despre modul „nemteste” de a comanda de la ei.

  28. Sebastian,mersi pt parere..chiar eram interesat daca sunt seriosi,de acum e clar pt mine.

  29. Buna ziua!
    Sunt la a doua tzeapa luata de la Quick Mobile, un site care vinde telefoane mobile in special. Am cumparat de la ei pentru ca au preturi bune si sunt din Maramures unde credeam ca oamenii sunt de calitate mai buna. Am intampinat insa doua situatii in care un telefon mobil defectat in perioada de garantie a fost practic REJECTAT de catre cei de la service-ul celor de la Quick Mobile. Mai precis: un telefon HTC Snap la care nu mai functionau comutatoarele de preluare si respingere a apelurilor a fost trimis inapoi cu rezolutie ca si-a pierdut garantia intrucat are urme de lovire. O situatie similara am patit si cu un telefon Samsung care se inchide complet pt. ca are probleme softul (probabil). Au refuzat reparatia pentru ca are zgarieturi pe capac. Sa inteleg ca daca folosesti un telefon iti pierzi garantia ??

  30. Pana acum am vazut foarte multa lume care se plange de multe site-uri , ceea ce e un lucru bun pentru ca stim de ce sa ne ferim, dar niste site-uri bune de vanzari, cu care nu sunt probleme asa mari ? Cine poate sa recomande?

  31. Dar nimic de IT Galaxy? Tocmai mi-am luat o teapa de Black Friday 2013. Am comandat un HDD de laptop, comanda a fost preluata, starea ei a fost reflectata pe site, m-a sunat cineva de la ei si mi-a spus ca pot veni sa ridic produsul vineri pana la 16:30 sau luni dimineata. Luni dimineata cei de la punctul de vanzare mi-au spus ca nu exista niciun produs pentru mine, comanda nefiind procesata.

  32. http://www.originale.ro in speta foliile de protectie ptr ecrane,cele 3M,calitate buna dar sunt taite prost,stramb,descentrate,20 lei aruncati.
    Evitati

  33. Țepuit de seamă

    Am cumpărat o placă video de la Mediadot. S-a stricat, am mers cu ea la garanție.
    Acolo, surpriză mare. Un Gigel îmi explică pe larg că eu am cumpărat placa de la Alko, dar acum magazinul este deținut de Kelion, deci, în consecință, îi pare rău pentru mine dar mă invită să închid ușa pe dinafară.
    Mă duc la OPC, depun plângerea, aștept 27 de zile regulamentare și primesc răspunsul: Kelion n-are nici o treabă cu garanția mea, în schimb pot da în judecată o firmă intrată demult în faliment…

    Concluzia – feriți-vă de magazinele administrate de Kelion: Azerty, Marketonline, Mediadot și Ghelir.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.