CEL.RO

Probleme pe care le-ati avut pe parcursul cumparaturilor efectuate la acest magazin online, la preluarea produsului, la achitarea lui, la eventuala predare a produsului la garantie in termenul de garantie. Eventual explicati daca produsele au fost sau nu probate inainte de livrarea lor. Va rog sa explicati cat mai amanuntit eventualele probleme sau pareri pro pe care le aduceti magazinului online: aici intra timpul de livrare al produsului si eventualele costuri.

In sectiunea de comentarii va puteti exprima in voie. Ele vor intra in moderare si vor fi modificate in cazul in care folositi cuvinte obscene.

224 comentarii

  1. Am comandat la Cel.ro câteva carduri de memorie. La primirea coletului – 5 zile lucrătoare de la plasarea comenzii – am avut surpriza ca unul din carduri să fie de Class 3 și nu Class 10 cum am comandat , cum mi-a fost facturat și am plătit. Pentru că era o urgență, am zis că merg eu personal la ei să lămuresc problema ! NU SE POATE !!!
    Răspuns după aproape 3o minute de așteptări la telefon, însumate, și după încercarea de a-i contacta online prin formularul lor la care nu am primit nici un nr. înregistrare:
    “Trebuie să faceți cerere de retur, primiți un cod pe care-l treceți pe pachetul curierului, apoi după ca ajunge la noi ( Cel.ro) vă dăm răspunsul cât mai repede dacă primiți banii în cont sau alt produs.” Asta durează minim 14 zile pentru produs, pentru bani se pare că mai mult. Și plătesc tot eu și curierul, în situația când ei îmi sunt datori mie și cu diferența de preț dintre cele două carduri, comandat și primit. Bine că n-am luat un televizor, ceva mai valoros că era urât.
    Păcat ! Acum voi cumpăra un card de la alții, fix din magazin și nu online și să nu mai aud de Cel.ro !

  2. Salut. Am comandat pe Cel.ro un aspirator. Cu livrarea nu am avut probleme, insa aspiratorul era prea mare, l-am trimis inapoi, am primit confirmare ca indeplineste toate conditiile de retur, am decis sa comand alt produs, doar ca nu poti sa cumperi orice, doar produsele comercializate de cel.ro, nu si de la partrneri lor. Infine. Am comandat doua produse, doar ca sa i-mi recuperez bani cumva. Am primit confirmare ca totul e ok, o sa primesc produsele, a trecut o saptamana, inca nu am fost contactat de curier. Oare ce probleme o sa mai apara, ca sa nu i-im pot recupera bani. ASTA A FOST ULTIMA COMANDA DE LA EI !

  3. Buna! Eu am comandat un televizor. Nu am fost multumit si am facut retur. Acum ei spun ca televizorul a ajuns la ei spart. Daca era spart de ce l-au primit? De ce nu l-au trimis inapoi? Mai mult de atat, imi cer sa le platesc 5 lei pe zi taxa de depozitare si sa trimit eu curier sa ia televizorul inapoi. …asa ceva…ce este de facut?

  4. Salutare,

    AVTI GRIJA CU CEL.RO….
    COMANZI ON-LINE UN PRODUS SI OPTEZI PTENTRU RIDICARE DIN MAGAZIN (AI INCURCATO RAU DE TOT)….
    DACA VREI SA RETURNEZI PRODUSUL I-ATI ADIO…. NU MAI PRIMEAZA COMANDA ON-LINE CI RIDICAREA DIN MAGAZIN DUCE LA PUNCTUL DE A NU PUTEA RETURNA PRODUSUL….
    SA VEDEM ANPC-UL CU CINE TINE CU VANZATORUL SAU CU CUMPARATORUL…. EU INCLIN SPRE PRIMUL…

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.