CEL.RO

Probleme pe care le-ati avut pe parcursul cumparaturilor efectuate la acest magazin online, la preluarea produsului, la achitarea lui, la eventuala predare a produsului la garantie in termenul de garantie. Eventual explicati daca produsele au fost sau nu probate inainte de livrarea lor. Va rog sa explicati cat mai amanuntit eventualele probleme sau pareri pro pe care le aduceti magazinului online: aici intra timpul de livrare al produsului si eventualele costuri.

In sectiunea de comentarii va puteti exprima in voie. Ele vor intra in moderare si vor fi modificate in cazul in care folositi cuvinte obscene.

197 comentarii

  1. eu am luat un aspirator, care s-a defectat, nemaiputand fi reparat ( acumulator defect, fara posibilitate de inlocuire), iar service-ul a recomandat inlocuirea produsului sau restituirea contravalorii produsului.
    Inca astept de la cel.ro sa imi restituie banii, sistemul lor pentru produsele aflate in garantie este foarte dificil, se desfasoara doar on-line, iar cine nu are acces la mail/internet,ramane cu produsul defect.
    In trecut am mai colaborat cu ei si erau destul de profesionisti, vad insa ca s-au schimbat in rau lucururile. Nu recomand sa cumparati de la ei, chiar daca gasiti produsul ceva mai ieftin!

  2. Craciunescu Marian

    Nu exista retur de produse!
    Am comandat online un produs si l-am ridicat personal de la sediul cel.ro. Cum ridici un produs personal? Platesti la casa, apoi esti chemat sa ridici produsul.
    Am constatat imediat ca produsul, desi nu este defect, este sub asteptari/ prezentare.
    Drept urmare, cand am citit pe site ca returul este gratuit in 14 zile, am trecut la completarea formularului de retur. SURPRIZA: am primit raspuns fara graba, cum ca achizitia mea a fost directa, nu la distanta, cica am semnat CONTRACTUL la sediu, si beneficiez de drept de retur numai 24 ore. Nu am semnat niciun contract. Aceasta informatie evident nu este disponibila pe timpul achizitiei! Se uzeaza de adevarate strategii ca sa primesti „teapa” pe toate liniile, daca mai ai si ghinion sa primesti un produs defect sau care se defecteaza repede esti pierdut, te alegi cu senzatii tari si atat. FORMULARUL DE RETUR N-AI CUM SA-L COMPLETEZI IN 24 ORE, SE CERE NE FACTURA SI AU GRIJA SA TI-O TRIMITA PE EMAIL MACAR DUPA 2 ZILE! Fara obraz, fara frica, ANPC ul nu se deranjeaza sa reactioneze si ei stiu si prifita de asta. Numai o asociatie a pagubitilor ar avea succes intr-un proces serios.

  3. Si eu am cumparat o placa video de la ei. Mare greseala, pe langa ca nu functioneaza nu mi-au dat nici certificatul de garantie pe mail. Cei mai mari tepari.

    • Si eu an egzact aceeasi problema am luat un msi rtx 2070 lam trimis in garantie si de 2 saptamani nu am mai primit nici un email de la ei in care sa ma informeze ce se intampla

  4. Nu recomand sa luati de la ei. Trimit produse fara certificat de garantie. Am luat o placa video de 2400 roni si desi i-am rugat sa imi trimita pe mail certificatul de garantie (asa cum o faceau pana atunci) se fac mereu ca uita.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.