CEL.RO

Probleme pe care le-ati avut pe parcursul cumparaturilor efectuate la acest magazin online, la preluarea produsului, la achitarea lui, la eventuala predare a produsului la garantie in termenul de garantie. Eventual explicati daca produsele au fost sau nu probate inainte de livrarea lor. Va rog sa explicati cat mai amanuntit eventualele probleme sau pareri pro pe care le aduceti magazinului online: aici intra timpul de livrare al produsului si eventualele costuri.

In sectiunea de comentarii va puteti exprima in voie. Ele vor intra in moderare si vor fi modificate in cazul in care folositi cuvinte obscene.

223 comentarii

  1. Si eu am luat o placa video de la ei si regret enorm …cand am trimis o in garantie nu I au facut nimic am trimiso inapoi si mi au anulat garantia

  2. Am luat un PC in Decembrie 2018 cu 3150 lei l-au trimis defect- nu pornea, l-am trimis înapoi de trei ori pentru ca defiecare data l-am trimis tot defect și acum încă e la ei in service cică . I-am reclamat la ANPC și acum fac o plângere Pt instanta . Firma de 2 lei , țepari . Acum cică repara pc și îl trimite in condițiile in care eu am cumpărat un produs nou . Tepari!!!!!!

  3. Super magari, cand intra produsul in service, in cazul meu un monitor de 32 de inch, imi trimit poze cum ca l-or primit zgariat si cu rama desfacuta in mai multe parti, eu trimitand-ul la fel cum a venit fara nici o zgarietura sau rama desfacuta, am vazut ca faza asta cu produs zgariat si alte defecte dar in special zgarieturiile la ei sunt baza multi oameni se plang de serviciile de garantie oferite de ei si de aceasta metoda prin care iti trimit un produs avariat inapoi sper ca nu si in cazul meu oricum o sa le fac o plangere la ANPC si astept o solutionare pentru ca nu se poate sa isi bata joc de client in halul acesta, si DA nu o sa mai cumpar vreo data de la ei!!

  4. Cumparat carcasa pc 210 lei data 27.01.19 ridicare personala am incercat sa fac retur pe 30.01.29 deoarece nu isi facea ciclu de aer corect, procu ajungand la temperaturi de 75 80 grade. De la receptie mi s a spus ca returul produselor ridicate personal se face in maxim 24h. Carcasa a ramas la ei facuta bucati.

  5. Diferenta intre emagicieni si ce’l’magari
    #emag #cel #corsaronline #domo

    Dupa cum prietenii si colegii mei stiu deja, in octombrie 2018 mi-am comandat un sistem PC, destul de performant, de la SC Corsar Online SRL(numele real ar firmei sau neoficial, online cel.ro/domo.ro – DEFINITIE – corsar [At: STAMATI, D. / V: (înv) cursariu / Pl: ~i / E: fr corsaire, it corsaro] 1 sm Comandant al unei nave particulare, care, cu autorizația guvernului unui stat maritim, ataca și jefuia vasele inamice. 2 sm (Pex) Hoț de mare care prăda vasele de comerț. 3 sm (Pex) Pirat. 4 a (Îs) Vas ~ Corabie rapidă care alunga sau prăda vasele unui stat inamic.), pe componente, cu asamblare in service-ul magazinului, verificarea compatibilitatii si testare de 24h in conditii de stres, devenind astfel, din punctul meu de vedere, un tot unitar. Dupa fix 17 zile sistemul nu a mai pornit, nici o problema, am garantie, il trimit in service, zis si facut, mentionez ca singura modalitate de contact este platforma site-ului lor, probabil din cauza calitatii erau contactati prea des telefonic de catre clientii “multumiti”, eu fiind din Iasi, ei din Bucuresti.

    Avand in vedere ca rezolutiunea service-ului a fost creditara pentru sursa stricata, de buna credinta am platit o diferenta de 190 lei pentru o sursa ceva mai performanta(a carei factura rezulta invalida pe platforma lor desi eu am primit-o) si dupa 20 zile din momentul predarii catre curier am primit sistemul PC din nou. Am fugit de la munca, am venit, am luat coletul, l-am lasat 5-6 ore la temperatura camerei si evident m-am intors la munca. Seara ma grabesc acasa pentru a-mi porni PC-ul abia venit dar supriza, din nou nefunctional, de aceasta data primea curent dar nu mai aveam imagine. Practic conform certificatului de garantie primit, daca in interval de 15 zile de la data predarii produsul nu este adus la conformitate AI DREPTUL SA CERI INLOCUIREA SAU REZOLUTIUNEA CONTRACTULUI, in cazul meu al facturii pe care o aveam cu ei. Am facut de atunci vreo 4-5 reclamatii, in toate am cerut aceasta rezolutiune, inclusiv in raspunsuri catre cei din service care-mi raspundeau doar pe email dar toti,efectiv, evitau sa dea un raspuns, desi legea pare sa fie de partea mea.

    Singurul lor raspuns a fost “faceti o noua cerere de service, colegii vor aduce produsul la conformitate”, abia in a patra sau a cincea reclamatie mi-au scris ca nu se poate si-atat.

    L-am trimis din nou in service si intre timp am facut si niste plangeri la ANPC.

    Pe undeva pe 18 decembrie mi-au raspuns, din nou cu rezolutie creditara, de aceasta data pentru placa video, cu mentiunea ca daca vreau sa iau o alta pot folosi creditul, daca vreau banii sa le dau un IBAN.

    Le-am scris din nou doleanta mea, rezolutiunea intregului contract atasand si datele bancare, nu doar banii pe placa. Fara a primi vreun raspuns clar de la ei, am primit banii doar pe placa video in data de 08.01.2019 dar in plus, avand in vedere ca pe 19.12.2018, a doua zi dupa ce mi-au dat abia raspunsul, m-am trezit cu sistemul PC fara placa video la usa. L-am refuzat deoarece asteptam un raspuns favorabil din partea ANPC-ului si sincer am vrut sa evit o eventuala incercare de invinovatire din partea lor la adresa mea. In momentul in care a ajuns la ei, din nou, chiar m-am trezit cu un email in care mi se spunea ca pot solicita un curier la alegerea mea care sa preia sistemul din depozitul lor, daca nu-l ridic in 6 luni se considera abandonat, mergand spre casare siiiiiiiiiiiii(bomboana cea mai mare de pe coliva) daca sta la ei mai mult de 10 zile o sa platesc 5 lei pe zi.

    Dupa mizeria de raspuns primita de la ANPC pentru una din reclamatii, pentru a evita plata unei mega taxe stupide si pentru a nu pierde 1-2 ani anevoiosi prin tribunale, desi consider cu tarie c-as fi castigat, am facut comanda de curier.

    Dupa cateva zile primesc sistemul, nefunctional din nou! Pentru a evita sa-l fac bucati cu totul prin masinile curierilor si oamenii faini de la cel.ro(apropo in timp ce scriu aceste randuri ghiciti ce reclama imi apare in partea de jos a postarii), am fost la un service autorizat in Iasi sa-l verifice, initial mi-au spus c-ar fi sursa, au incercat-o pe un alt sistem si nu mergea dar dupa 2 zile, neavand autorizatia mea s-o desfaca deoarece aveam garantie pe componente si chiar nu am vrut sa ma cert si pe aceasta tema cu “prietenarii” mei dar i-am rugat s-o mai testeze odata, la ultima incercare supriza, mergea, asa ca, multumita fortei divine si baietilor din service(care apropo mi-au spus ca l-ar bate pe cel care s-a ocupat de calculatorul meu), n-a fost nevoie sa mai am un alt contact cu “prietenii mei” CELibidinosi.

    Am atasat o poza cu unitatea primita dupa ultima intrare in service-ul cel.ro(se poate vedea hddul si suportul lui ce se gasea in afara unitatii) si mentiunea memorabila a baiatului din service-ul iesean dupa ce a scos coolerul de pe procesor.

    Acum ca v-am plictisit bine, hai sa va prezint si intamplarea fericita cu emagicienii :)

    In urma experientei de vis cu cei mentionati mai sus, am decis sa fac cumparaturi online doar de la magazine care au showroom in Iasi, asa ca, avand nevoie de o placa video, am comandat una la emag, in plus, mi-am comandat si un joc. Astazi primesc coletul, desfac placa video, verific sigiliu, totul in regula dar nu verific si jocul care era intr-un alt pachetel, intact la exterior.

    Intru in birou si ma gandesc ca n-ar fi rau sa vad si jocul, desfac pachetul si hop, supriza, carcasa dvd-urilor fara folia de plastic, deci fara sigiliu. La indemnul unui coleg verific serialul si hop, a doua supriza, deja utilizat :) Sun la call center, TELEFONIC, WOW, dupa atatea luni am uitat cum este sa auzi oameni cand ai asemenea situatii, foarte politicos tipul imi spune ca o sa contacteze responsabilul de comanda si revine cu un telefon dar sa nu-mi fac griji ca se rezolva.

    In maxim 30 minute ma apeleaza inapoi oferindu-mi rezolvarea prin returul produsului si inlocuirea acestuia cu unul nou, sigilat. Am iesit de la munca, m-am dus in showroom, am stat 1 minut la rand, am pus pachetul pe bancul de la “Service si retur”, am explicat cele intamplate in cateva cuvinte, a fost preluat de domnul de acolo si FARA ABSOLUT NICI O ALTA INTREBARE, FARA ALBSOLUT NICI O PRIVIRE DUBIOASA SAU MAI STIU EU CE ALTE STUPIZENII, s-a dus in spate, s-a intors cu un dvd nou, sigilat, “poftim”, sincer, am ramas masca, raspunzandu-i “doar atat?!”….. WOW 2 :) pot spune c-am iesit cu zambetul pe buze si chiar m-am simtit tratat cinstit, desi ei cred ca aveau dreptul sa ma puna sub lupa acuzarii, avand in vedere ca nu am verificat si acel pachet.

    Nu fac reclama de obicei, nu am primit nimic pentru asta dar acesti oameni chiar merita laudati, asa ca:

    FELICITARI EMAG si-mi cer scuze pe aceasta cale pentru ca m-am zgarcit la cateva sute de lei, m-am bucurat la o asamblare “deosebita” si nu am cumparat acel sistem PC de la voi.

    Iar celor care se gandesc ca economisesc ceva sau au gasit un pret mai mic pe la nu stiu ce firma online le spun doar sa verifice bine inainte de a da comanda, sa caute pareri online si sa nu uite ca, vorba frumoasei mele sotii, SUNTEM PREA SARACI PENTRU A CUMPARA LUCRURI IEFTINE.

    PS: o singura rugaminte, daca vreti si credeti ca este util distribuiti mai departe aceasta postare, nu de alta dar nu doresc nimanui experienta mea “reusita” cu cei de la cel.ro.

  6. Nu știu ce au patit, dar au luat-o razna cel.ro
    Personalul este ceva de nedescris, toate femeile de acolo sunt fără chef(numai de femei am dat). Am cumpărat un produs și imediat ce l-am văzut am vrut sa fac retur. Pt ca stau in Bucuresti am vrut sa duc personal produsul ca sa nu platesc curieratul, dar ce crezi? Ești obligat sa dai unui curier, altfel nu se poate. Nu ai garanția ca o sa primesti banii înapoi pe produs. Așa ca preferi sa rămâi cu produsul decât sa dai bani pe curier. Nu recomand cel.ro!!!!!!

  7. eu am luat un aspirator, care s-a defectat, nemaiputand fi reparat ( acumulator defect, fara posibilitate de inlocuire), iar service-ul a recomandat inlocuirea produsului sau restituirea contravalorii produsului.
    Inca astept de la cel.ro sa imi restituie banii, sistemul lor pentru produsele aflate in garantie este foarte dificil, se desfasoara doar on-line, iar cine nu are acces la mail/internet,ramane cu produsul defect.
    In trecut am mai colaborat cu ei si erau destul de profesionisti, vad insa ca s-au schimbat in rau lucururile. Nu recomand sa cumparati de la ei, chiar daca gasiti produsul ceva mai ieftin!

  8. Craciunescu Marian

    Nu exista retur de produse!
    Am comandat online un produs si l-am ridicat personal de la sediul cel.ro. Cum ridici un produs personal? Platesti la casa, apoi esti chemat sa ridici produsul.
    Am constatat imediat ca produsul, desi nu este defect, este sub asteptari/ prezentare.
    Drept urmare, cand am citit pe site ca returul este gratuit in 14 zile, am trecut la completarea formularului de retur. SURPRIZA: am primit raspuns fara graba, cum ca achizitia mea a fost directa, nu la distanta, cica am semnat CONTRACTUL la sediu, si beneficiez de drept de retur numai 24 ore. Nu am semnat niciun contract. Aceasta informatie evident nu este disponibila pe timpul achizitiei! Se uzeaza de adevarate strategii ca sa primesti “teapa” pe toate liniile, daca mai ai si ghinion sa primesti un produs defect sau care se defecteaza repede esti pierdut, te alegi cu senzatii tari si atat. FORMULARUL DE RETUR N-AI CUM SA-L COMPLETEZI IN 24 ORE, SE CERE NE FACTURA SI AU GRIJA SA TI-O TRIMITA PE EMAIL MACAR DUPA 2 ZILE! Fara obraz, fara frica, ANPC ul nu se deranjeaza sa reactioneze si ei stiu si prifita de asta. Numai o asociatie a pagubitilor ar avea succes intr-un proces serios.

    • Am patit-o si eu si eu cu un Laptop. 2 ore a durat pana am constatat ca nu este produsul corect si am vrut sa ii fac retur. Nu se poate la CEL.ro. Daca esti persoana juridica este si mai rau! Nici la ANPC nu poti merge.

      Imi pare rau ca nu am citit review-rile!!!!!!

  9. Si eu am cumparat o placa video de la ei. Mare greseala, pe langa ca nu functioneaza nu mi-au dat nici certificatul de garantie pe mail. Cei mai mari tepari.

    • Si eu an egzact aceeasi problema am luat un msi rtx 2070 lam trimis in garantie si de 2 saptamani nu am mai primit nici un email de la ei in care sa ma informeze ce se intampla

  10. Nu recomand sa luati de la ei. Trimit produse fara certificat de garantie. Am luat o placa video de 2400 roni si desi i-am rugat sa imi trimita pe mail certificatul de garantie (asa cum o faceau pana atunci) se fac mereu ca uita.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.