EVOMAG.RO

Bine ati venit pe pagina celor de la EVOMAG.RO – de altfel se poate spune ca ati ajuns aici pentru ca v-au facut probleme! Tot ceea ce trebuie sa faceti este sa ne spuneti si noua ce probleme v-au facut si sa ne lasati dovezile in comentarii. Nu de alta, dar sa stim de ce sa ne ferim!

Probleme pe care le-ati avut pe parcursul cumparaturilor efectuate la acest magazin online, la preluarea produsului, la achitarea lui, la eventuala predare a produsului la garantie in termenul de garantie. Eventual explicati daca produsele au fost sau nu probate inainte de livrarea lor. Va rog sa explicati cat mai amanuntit eventualele probleme sau pareri pro pe care le aduceti magazinului online: aici intra timpul de livrare al produsului si eventualele costuri.

In sectiunea de comentarii va puteti exprima in voie. Ele vor intra in moderare si vor fi modificate in cazul in care folositi cuvinte obscene.

Nu omiteti urmatoarele aspecte:

  • se apropie o perioada in care toate magazinele online vor face REDUCERI! acestea vor fi FICTIVE ca de obicei, pentru ca astia sunt ROMANII
  • nu achizitionati produse de care nu aveti neaparata nevoie DOAR PENTRU CA ESTE LA REDUCERE!!!
  • nu faceti rate sa va inhamati ani de zile pentru FICTIVELE REDUCERI!!!

MIHAI PATRASCU – CEO EVOMAG.RO VERIFICA ACEASTA PAGINA CONSTANT ASADAR ORICE PROBLEME ATI AVEA NU EZITATI SA LE POSTATI SUB FORMA DE COMENTARII SI CU SIGURANTA LE VOM SOLUTIONA.

164 comentarii

  1. Am comandat un telefon și mi-a venit defect. Am platit curierul și după multe mailuri către evo-mag mi s-au zis sa trimit telefonul către ei plătind iar curierul. Am sunat la numărul lor de service te tine 7 minute jumate in așteptare apoi îți inchid spunând că toți operatorii sunt ocupați. De 5 ori la rând la fel inchid după 7 minute. Este.o mare țeapa. Am sa evit toată viața acest site. Am făcut și eu plângere la ANPC. Sper sa nu mai păcălească prea multa lume.

  2. Am dat comanda pe EVOMAG in data de 29.08.2019. Termen estimat de livrare 30.08.2019. Am sunat la customer care, nici un raspuns. Ma suna dupa cateva ore o doamna sa-mi spuna ca a fost preluata comanda insa nu a mai ajuns pe lista de livrari in ziua respectiva si ca se va livra luni sigur.

    Luni nu primesc nici un mesaj toata ziua. Le trimit mail, incerc sa-i sun. Nici un raspuns.

    Marti imi raspund ca este in curs de livrare dar nu stiu care este adevaratul status. O domnisoara imi raspunde ca incearca sa vorbeasca sa il trimita astazi.

    Primesc mail dupa putin timp: “Comanda numarul 1359865 facturata pe numele … este in custodia curierului evoMAG.
    Coletul este programat sa fie livrat in cursul zilei de 03.09.2019 de catre Bogdan Bancila (Telefon: 0733.966.999).

    Va multumim!”

    Sun la numarul de telefon, vorbesc cu domnul, il intreb daca poate sa livreze pana in ora 14.00-15.00. Imi spune ca ar putea ajunge chiar mai devreme. Ora 16.00, nimic. Il sun de 2 ori, nu mai raspunde.

    Primesc mail la 16.05 “Comanda 1359865 este in custodia Cargus .
    Numarul notei de transport este: EVG43210580.
    Coletul a fost pregatit de Andrei Olteanu.

    Verificati integritatea exterioara a coletului inainte de a face receptia. In cazul in care coletul este deteriorat va rugam sa solicitati verificarea integritatii produsului/accesoriilor, sa intocmiti un proces verbal de constatare cu agentul de curierat sau sa refuzati receptia produsului. In situatia in care ambalajul este deteriorat sau exista suspiciunea ca produsul prezinta neconformitati, nu acceptati receptia produsului fara respectarea indicatiilor evoMAG.ro”

    Asta se intampla in Bucuresti, mi-e groaza de ce e in tara.

    Probabil ca va ajunge maine…daca am noroc. Ma gandeam sa dau retur dar chiar astept respectivul produs de ceva vreme.

    Prima si probabil ultima comanda de pe EVOMAG. Mi-au dat impresia de dezinteres total.

  3. Livrarea comenzii confirmata prin email in 20.08.2019:

    Comanda 1353547 este in custodia Cargus .
    Numarul notei de transport este: EVG432077XX.
    Coletul a fost pregatit de Florin Giurgea

    Azi, 21.08.2019 numarul de AWB specificat NU EXISTA in baza de date CARGUS!

    CAT DE SERIOSI SUNTETI???

  4. In data de 26.05.2019 am trimis in service-ul Evo Mag telefonul mobil care nu mai functiona corespunzator.

    A fost confirmata prin email receptia telefonului tot in data de 26.05.2019.

    In data de 11.06.2019, dupa 15 zile calendaristice, am fost contactat telefonic si mi s-a spus ca telefonul nu a fost reparat pentru ca are cod de blocare si nu s-au putut constata defectele.

    Mi s-a soclicitat sa trimit prin email codul de deblocare al telefonui, lucru pe care l-am facut in aceiasi zi, 11.06.2019.

    In data de 29.06.2019, dupa alte 18 zile calendaristice de cand am trimis codul pentru deblocare am sunat din nou pentru a ma informa in ce statiu se afla solicitarea de reparatie. Mi s-a spus ca voi fi contactat in cursul zilei pentru mai multe detalii. Nu m-a contactat nimeni de atunci si nici nu vor sa imi raspunda la telefon.

    Astazi, 31.07.2019, s-au implinit 35 de zile calendaristice de cand telefonul a fost receptionat in service si 20 de zile calendaristice de cand am trimis codul pentru deblocare.

    Am facut reclamatie la ANPC. Sa vedem ce iese…

    P.S. Nu recomand Evo Mag.

    • Am cumparat de la ei o bratara xiaomi mi band 3.A venit in 7 iulie cu 0%baterie.Nu am reusit s-o incarc deoarece sistemul de incarcare era defect.Am trimis -o inapoi cu cerinta de a-mi resitui banii.Mi -au acceptat cererea de retur in 7 iulie.Au primit -o in 9 si inca banii nu mi -au fost bagati in cont. Sunt neseriosi,dar am sa ma adresez protectiei consumatorului.

    • Am comandat un telefon și mi-a venit defect. Am platit curierul și după multe mailuri către evo-mag mi s-au zis sa trimit telefonul către ei plătind iar curierul. Am sunat la numărul lor de service te tine 7 minute jumate in așteptare apoi îți inchid spunând că toți operatorii sunt ocupați. De 5 ori la rând la fel inchid după 7 minute. Este.o mare țeapa. Am sa evit toată viața acest site. Am făcut și eu plângere la ANPC. Sper sa nu mai păcălească prea multa lume.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.