EVOMAG.RO

Bine ati venit pe pagina celor de la EVOMAG.RO – de altfel se poate spune ca ati ajuns aici pentru ca v-au facut probleme! Tot ceea ce trebuie sa faceti este sa ne spuneti si noua ce probleme v-au facut si sa ne lasati dovezile in comentarii. Nu de alta, dar sa stim de ce sa ne ferim!

Probleme pe care le-ati avut pe parcursul cumparaturilor efectuate la acest magazin online, la preluarea produsului, la achitarea lui, la eventuala predare a produsului la garantie in termenul de garantie. Eventual explicati daca produsele au fost sau nu probate inainte de livrarea lor. Va rog sa explicati cat mai amanuntit eventualele probleme sau pareri pro pe care le aduceti magazinului online: aici intra timpul de livrare al produsului si eventualele costuri.

In sectiunea de comentarii va puteti exprima in voie. Ele vor intra in moderare si vor fi modificate in cazul in care folositi cuvinte obscene.

Nu omiteti urmatoarele aspecte:

  • se apropie o perioada in care toate magazinele online vor face REDUCERI! acestea vor fi FICTIVE ca de obicei, pentru ca astia sunt ROMANII
  • nu achizitionati produse de care nu aveti neaparata nevoie DOAR PENTRU CA ESTE LA REDUCERE!!!
  • nu faceti rate sa va inhamati ani de zile pentru FICTIVELE REDUCERI!!!

MIHAI PATRASCU – CEO EVOMAG.RO VERIFICA ACEASTA PAGINA CONSTANT ASADAR ORICE PROBLEME ATI AVEA NU EZITATI SA LE POSTATI SUB FORMA DE COMENTARII SI CU SIGURANTA LE VOM SOLUTIONA.

164 comentarii

  1. Evomag sun praf si pulbere la capitolul livrari, am comandat de la ei si mi-a venit produsul dupa aproape 2 saptamani, in conditiile in care nu vorbim despre o perioada a anului cand este Black Friday sau altceva !!!

  2. Tembelii astia n-au buton de anulare comanda si unica metoda de a anula o comanda mentionata pe site e la ” intrebari frecvente “. Ba voi sunteti prosti ? Eu vreau sa va scutesc de costuri inutile si voi nu vreti asta. Dau comanda, m-a suna desi metionez clar la comanda ca nu vreau sa fiu sunat ( hello, s-a inventat e-mail-ul ), imi trimit mail ca n-au produsul in stoc desi era ” stoc magazin “, las comanda sa curga ca aia e si ma pun din curiozitate sa citesc termenii si conditiile. Ei in termeni si conditii nu isi asuma absolut nimic. Avand un produs care trebuia adus din depozit primesc un mesaj ca se va livra in zilele urmatoare. Zilele urmatoare inseamna si peste 50 de ani. Decid sa anulez comanda. Unde dracu sa anulezi comanda ? ca n-ai unde! :)). Cu ajutorul Google descopar ca fie trebuie sa ii sun fie sa le trimit un e-mail. Decid sa le trimit mail. Dupa o saptamana imi zic ca e comanda livrata :))))))))))) Dupa doua zile ma suna ala de la Cargus, caruia nu ii raspund si care se grabeste repede dupa nici 4 minute sa imi trimita SMS ca sa ridic comanda din Turnu Magurele. Ba nene :)) Nu aveti sistem decent de anulare comanda pentru cei de buna credinta, nu va asumati livrarea defectuasa desi internetul e plin de recenzii de genul legat de voi, puneti clientul sa astepte Dumnezeu stie cat dupa comanda si dupa trebuie sa stea de paza in casa in zi lucratoare ca prostii aia de la Cargus nici sa reactionezi nu te lasa. Fara rezerve: daca nu anulam comanda si eram pe WC avand diarie ma trezeam cu coletul in Turnu Magurele. Sa va duceti voi ma dupa colete acolo. Mi-ati reconfirmat inca odata ca e cea mai mare greseala sa platesti cu cardul in Romania. M-am temut ca daca as avea nevoie de garantie nu o sa raspunda nimeni conform recenziilor, m-am temut ca daca las pe altcineva in locul meu sa ridice comanda s-ar putea sa iau teapa ( cu totii avem prieteni care au jucat fotbal cu coletele prin depozite la curieri dragilor ) coconnform recenziilor si se pare ca asa e… Nici la mail-urile de anulari comanda nu va uitati. :))

  3. Am comandat acum 2 zile un telefon LG G7 care pe site aparea ca fiind disponibil. Am platit cu cardul, banii mi-au fost luati iar acum, dupa 2 zile de stat aproximativ 30 de minute pe hold la “customer care”, mi-au spus ca nu se afla pe stoc telefonul si ca imi anuleaza comanda.

    Am sa evit acest magazin online de acum si v-as sfatui si pe voi sa faceti la fel.

  4. Ciubotariu Cristian

    Am cumpărat de la ei un telefon Nokia 6.1 și am avut probleme cu el după un an așa că m-am dus la magazinul lor de prezentare de unde îl cumpărasem să îl las la reparat. L-am lăsat și mi-au dat la mână o foaie de întrare în service în care se specifica că în termen de 15 zile se va soluționa problema și băiatul a spus ca voi fi anunțat telefonic când să vin să îl ridic. Au trecut cele 15 zile și nici un telefon de la ei. Încerc să sun să văd care e situația telefonului meu și intra robotul de fiecare dată și ma pune să aștept telefonic până va răspunde cineva. După nenumarate încercări reușesc să dau de cineva și le spun situația. Mi se răspunde că se vor interesa și voi fi contactat în acea zi. Aștept răspunsul. Nimic în acea zi. Ma hotărăsc să mă duc la magazin și plec în ziua următoare la ei. Mi se spune că sunt în inventar și că trebuie să fie și telefonul meu pe undeva. Aștept 25minute și primesc răspuns că dacă nu se soluționează pună în ora 18:00 mi se va restituii banii. La ora 17:30 mă sună un domn și spune ca este pe drum spre ei și ca curierul e de vină. Și că va ajunge în zilele următoare la ei. Au trecut 5 zile de când trebuia să fiu în posesia telefonului meu și tot nu am reușit să îl iau. Sper să reușesc dacă nu voi merge pe căile legale pentru soluționarea problemei. Sunt neserioși și nu le pasă de clienți. Sper să numai pățească nimeni ce am pățit eu. Orientați-vă la alte firme pentru a vă cumpăra ce aveți nevoie. Nu vă recomand EVOMAG.

  5. Chivu Mariana

    Am comandat personal un radio cu ceas si alarma, care aparea ca disponibil pe site, la comanda. Initial mi s-a spus ca dureaza livrarea intre 3 si 5 zile. Dupa o saptamana am trimis un e-mail persoanei care figura ca a preluat comanda. Raspuns: asteptam cca 7 zile….Am mai asteptat o saptamana si am mai trimis un e-mail, de data asta fara niciun raspuns. Atitudine foarte profesionista fata de client, nimic de comentat! Astazi am primit e-mail ca s-a anulat comanda. Concluzie: a fost nevoie de cca 20 de zile sa se descopere ca era promovat un produs indisponibil! Si nu m-am dus la alt magazin sa cumpar un radio in acest timp.
    A fost prima si ultima data cand am contactat acest magazin. Experienta mi-am impartasit-o cu colegii si rudele mele, sa nu repete greseala mea.

  6. Am cumparat un laptop nou cu garantie 2 ani si mi-au trimis unul second hand .rusine Evomag

  7. Ilie de la primărie

    Magazinul cu cele mai mari costuri de livrare. Pentru livrarea unei mașini de tocat au cerut nici mai mult nici mai puțin de 41,64 lei + 19 lei taxa pentru localități îndepărtate (oraș la 5 minute distanță de autostradă și de drum european).

    61 de lei livrarea, în condițiile în care un produs din China ajunge gratuit până în România. Și se mai întreabă de ce îi pândește falimentul.

  8. Am cumparat un telefon kruger&matz iron 2, in descrtiere spune ca suporta 3g, in realitate nu face asta. Am dorti sa il returneaz dar nu pot pentru ca am ridicat produsul din magazin. Nu am decat sa apelez la protectia consumatorului si poate cine site un proces pentru inselatorie

  9. Am facut o comanda in data de 3 mai, platita online, care nu a fost livrata nici pana acum (14 mai). Nimeni nu raspunde la telefon si nici la e-mailuri!

    • buna. ai reusit sa rezolvi ceva cu comanda. si eu am aceeasi problema cu ei, telefonul e degeaba iar la email nu raspunde nimeni

  10. Am comandat o motocoasa si am primit numai tija fara motor desi pe site are motor incorporat.
    Am sunat la customer care dar nu raspunde nimeni.
    Am sa sun la protectia consumatorului sa vad ce parere au.

    • Ati citit cu atentie anuntul, includea si motorul, sau doar tija. Multi clienti fac greseala asta, cauta, gasesc mai ieftin si nu citesc descrierea produsului. Mai nou, am observat ca cei de la vexio.ro practica asta cu pozele inselatoare si trimit alte produse. Treaba este sa comandati pe persoana fizica sa puteti returna, in cazul in care produsul este bun, sunati si cereti-le factura pe juridica pentru ca a fost o neintelegere, o sa faca modificarea.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.