EVOMAG.RO

Bine ati venit pe pagina celor de la EVOMAG.RO – de altfel se poate spune ca ati ajuns aici pentru ca v-au facut probleme! Tot ceea ce trebuie sa faceti este sa ne spuneti si noua ce probleme v-au facut si sa ne lasati dovezile in comentarii. Nu de alta, dar sa stim de ce sa ne ferim!

Probleme pe care le-ati avut pe parcursul cumparaturilor efectuate la acest magazin online, la preluarea produsului, la achitarea lui, la eventuala predare a produsului la garantie in termenul de garantie. Eventual explicati daca produsele au fost sau nu probate inainte de livrarea lor. Va rog sa explicati cat mai amanuntit eventualele probleme sau pareri pro pe care le aduceti magazinului online: aici intra timpul de livrare al produsului si eventualele costuri.

In sectiunea de comentarii va puteti exprima in voie. Ele vor intra in moderare si vor fi modificate in cazul in care folositi cuvinte obscene.

Nu omiteti urmatoarele aspecte:

  • se apropie o perioada in care toate magazinele online vor face REDUCERI! acestea vor fi FICTIVE ca de obicei, pentru ca astia sunt ROMANII
  • nu achizitionati produse de care nu aveti neaparata nevoie DOAR PENTRU CA ESTE LA REDUCERE!!!
  • nu faceti rate sa va inhamati ani de zile pentru FICTIVELE REDUCERI!!!

MIHAI PATRASCU – CEO EVOMAG.RO VERIFICA ACEASTA PAGINA CONSTANT ASADAR ORICE PROBLEME ATI AVEA NU EZITATI SA LE POSTATI SUB FORMA DE COMENTARII SI CU SIGURANTA LE VOM SOLUTIONA.

132 comentarii

  1. De trei zile vreau sa trimit un telefon in garantie si nu imi raspunde nimeni .telefonic am incercat toți operatorii sunt ocupați pe mail am scris dar fără răspuns. ATENTIE TELEFONUL NU LAM FOLOSIT NUMAI 3 ZILE după aia au început problemele nu mai recunoaște cartela se stinge singur apar niște luni pe ecran si nu se mai vede nimic ii dau repornirea se stinge cu totul nu mai porneste până nu are chef

  2. Buna ziua ,

    Am facut o comanda ( Comanda nr. 1229001) pentru o consola de jocuri care a vazut-o fiul meu pe acest site ( evomag ). Dupa trei zile sunt anuntat ca a fost anulata comanda deoarece produsul nu este pe stoc . Retin ca atunci cand am facut comanda era pes stoc …poate ma insel sau poate peste doua , trei zile o au la pret majorat pe aceiasi ….de ce o mai tineti inca pe site daca ati aflat ca furnizorii d-voastra n-o mai au ? …. sigura si ultima incercare de a achizitiona ceva de pe evomag …. va sfatuiesc sa refuzati neseriosii altfel o sa aveti parte numai de ei

  3. Am cumparat 2 tensionate Esperanza unul de 39 ron,altul de 65ron nici unul nu funcționează.Cand au venit curierul nici nu ma lasat să deschid cutia, a zis că nu este cu desfacere.Pe ei nu-i interesează. Am incercat tensiometrele și nu funcționează. Unde pot veni să le returnez pt ca eu bănuiesc că dacă vine din nou curierul trebuie să plătesc alte taxe pt niște rahaturi de aparate de tensiune

  4. Comanda din 14.11.2018 nici azi nu a ajuns! Incercati Evomag daca vreti sa fiti mintiti cu nerusinare, mi-au oferit un nr awb care nici macar nu apare inregistrat pe site-ul curierului, nimeni nu stie nimic! E bine de stiut cu cine va incurcati pe viitor…

  5. Buna ziua, in primul rand as dori sa imi exprim public dezamagirea fata de site-ul dumneavoastra. Pe data de 15 noiembrie am dat comanda numarul 1216539, nici in momentul de fata 22 noiembrie nu am primit un raspuns de la Doamna Alexandra Balaianu asa zisul agent care mi-a preluat comanda, desi am trimis cateva emailuri in legatura cu livrarea. Domnule Mihai Patrascu dumneavoastra sunteti ultima persoana care poate avea un raspuns conctret.

  6. In data de 16 august 2018 am fost la Evomag din Splaiul Unirii cu Multicooker Oursson Versatility MP5005PSD/DC, Timer, gatire aburi/sub presiune, 1200 W (Negru/Rosu) conform indicatiilor primite mail din parte dnului Octavian Enache , iar cei de la Service m-au redirectionat catre Depanero , doarece acestia din urma sunt autorizati pentru service , predand produsul conform fisei nr 3433228.
    Raspunsul primit telefonic de la dna Preda Girela, Customer support Depanero in data de 21.08.2018 privind solutionarea fisei nr 3433228 : au constatat ca este fisurat capacul, iar Capacul nu reprezinta garantia produsului. Solutia fiind inlocuirea capacului , la pretul de 441 lei. Am solicitat dnei Preda sa imi transmita Multicooker Oursson Versatility MP5005PSD/DC, Timer, gatire aburi/sub presiune, 1200 W (Negru/Rosu) la adresa din Splaiul Unirii , catre Evomag … am suntat in dat de 28.08.2018 si Multicookerul nu a fost expediat conform solicitarii. M-am prezentat sa il ridic si am ajuns cu el la colegii dvs de la Service sa le prezin situatia mea in care eu ma plimb cu un Multicooker in decurs de 3 saptamani fara nici o solutie de rezolvare , ba mi se propune sa mai platesc suma de 441 lei pentru a se schimba capacul… mentionez ca produsul a costat 560 lei si l-am folosit 2 luni pentru a prepara supe copilului.

    Nu pot sa cred ce standarde indeplinesc aceste produse, care sunt scoase pe piata la preturi emorme pentru a fi folosite 2 luni … Eu am cumparat acest produs si nu mi s-a adus la conostinta ca acest produs are garantie partiala , respectiv capacul nu face parte din garantie. Adica eu platesc suma de 560 lei pentru un produs cu garantie si cand ajung in services cu produsul…. surpriza … capacul nu face obiectul garantiei …
    Oare eu pentru ce am platit acesti bani ? sa fierb 2 luni supa copilului si sa ma plimb cu copilul in brate cu Multicooker dupa mine alte 2 luni intre sediile dvs .
    Am transmis mailuri si reclamatii, dar fara rezolvare in care ii rugam sa inteleaga situatia si sa o analizeze deoarece nu mi se pare normal platind banii pe acest produs sa prezinte o asa calitate inferioara si in doua luni sa nu il mai pot folosi.

  7. Eu am comandat azi de Black Friday de la Evomag un TV de 49 inch de la LG ca doar la ei am gasit dimineata (la Emag era deja epuizat stocul) si dupa-masa imediat dupa ora 17 deja era pus pe curier la Cargus.

    Am verificat AWB-ul la Cargus si zice ca e preluat coletul.

    Acum sa vad cam in cate zile primesc TV-ul si daca e intact ca pe site la Evomag scrie ca pot di intarzieri de zile la livrare datorita volumului enorm de comenzi.

    Revin cu detalii cat a durat pana am primit acasa TV-ul.

  8. Comanda din 3 noiembrie … cadou pentru copil. Ma asteptam sa ajunga pana pe 16. In 12,13,15 am sunat la ei sa intreb de stadiul comezii. De fiecare data dupa 15 minute de „muzica” apelul se inchide automat.

    Pentru a nu ajunge intr-o faza ireparabila am comandat produsul in alt parte, chiar cu 60 lei mai ieftin si a venit in 2 zile, adica pe 15. Perfect.

    Niste disperati dupa bani si pusi pe prostit tugulanu, mai ales tineretul, cu BF. Acum am incercat sa anulez comanda de pe site-ul lor. Nu se mai poate intra, pentru ca la adresa este o pagina de redirectionare pe o porcarie de marketing de 2 lei cu promotiile BlackFriday prin care esti obligat intr-un mod intruziv si ieftin de jenant sa-ti introduci adresa de mail pentru a-ti fi trimise ofertele de BF sau Butonul de Push. Infect. Disperare si toxicitate.

    Dar, la asa o tara de botanisti, vanatori de chilipiruri. Ha Ha.

    OAMENI BUNI ! Nu exista chilipiruri. Iar ofertele reale daca acestea exista sunt fffff rare. AM vazut si ieri la Pre Black Friday (ha ha) pe un magazin online masina de spalat cu 13 milioane si taiat 16 milioane. Acum 3 zile fara minunata oferta pretul masinii era 13. So … Treziti-va.

    In rest … Bafta.

  9. Nu există niciun link sau buton în cont pentru anularea unei comenzi plasate/preluate.

  10. Am comandat produse in 31 10 2018 .Dupa 6 zile de status imobil, sun sa intreb ce este cu comanda mea.Mi se explica ca trebuie sa mai astept cateva zile,nu se stie cate…furnizorul..Acolo specifica produs in stoc-livrare in 3 zile.Total neseriosi.Am anulat imediat comanda.Voi evita pe viitor sitt-ul!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.