EVOMAG.RO

Bine ati venit pe pagina celor de la EVOMAG.RO – de altfel se poate spune ca ati ajuns aici pentru ca v-au facut probleme! Tot ceea ce trebuie sa faceti este sa ne spuneti si noua ce probleme v-au facut si sa ne lasati dovezile in comentarii. Nu de alta, dar sa stim de ce sa ne ferim!

Probleme pe care le-ati avut pe parcursul cumparaturilor efectuate la acest magazin online, la preluarea produsului, la achitarea lui, la eventuala predare a produsului la garantie in termenul de garantie. Eventual explicati daca produsele au fost sau nu probate inainte de livrarea lor. Va rog sa explicati cat mai amanuntit eventualele probleme sau pareri pro pe care le aduceti magazinului online: aici intra timpul de livrare al produsului si eventualele costuri.

In sectiunea de comentarii va puteti exprima in voie. Ele vor intra in moderare si vor fi modificate in cazul in care folositi cuvinte obscene.

Nu omiteti urmatoarele aspecte:

  • se apropie o perioada in care toate magazinele online vor face REDUCERI! acestea vor fi FICTIVE ca de obicei, pentru ca astia sunt ROMANII
  • nu achizitionati produse de care nu aveti neaparata nevoie DOAR PENTRU CA ESTE LA REDUCERE!!!
  • nu faceti rate sa va inhamati ani de zile pentru FICTIVELE REDUCERI!!!

MIHAI PATRASCU – CEO EVOMAG.RO VERIFICA ACEASTA PAGINA CONSTANT ASADAR ORICE PROBLEME ATI AVEA NU EZITATI SA LE POSTATI SUB FORMA DE COMENTARII SI CU SIGURANTA LE VOM SOLUTIONA.

132 comentarii

  1. buna seara.intru direct in subiect.in aprilie 2017 am cumparat online de la evomag un telefon htc one me.dupa 2 saptamani apar probleme diverse(dificultati in deschiderea de aplicatii gen youtube,imposibilitatea folosirii bloototh,timp mare de incarcare etc).contactez htc romania,care imi raspunde ca acest model este pentru asia,in romania nu este comercializat de firma autorizata,ca nu pot face actualizari software iar restul de probleme nu pot fi rezolvate.am trimis telefonul in service si au rezolvat problema partial.in septembrie 2018 il trimit iar in service,pentru rezolvarea problemelor persistente,precum si inlocuirea ecranului,care capatase o pata maro.au schimbat ecranul,insa cand a venit din service,dezastru,simurile nu erau recunoscute,asamblat necorespunzator(l am clipsat eu in 2 locuri,ecranul nu era aliniat cu carcasa).restul problemelor,logic-persistau.il trimit iar,imi rezolva doar problema simului.incepe sa apara probleme cu comenzile.il trimit iar(a patra oara).raspuns-telefon care a suferit socuri mecanice,carcasa deformata/si-a pierdut garantia!!!!propunere-reparatie contracost!!!!!parerea mea de amator.ori ecranul nu este compatibil cu telefonul(accesorii de negasit pri europa),ori oamenii aia chiar nu se pricep,iar cand au vazut ca nu ma las pagubas,l-au scos di garantie.
    m-am adresat anpc,care au analizat doar problema cu raspunsurile lor si cu constatarile si scoaterea din garantie,netinand cont ca firma mi-a vandut un produs neconform,inducandu-ma in eroare,ca inca de la prima prezentare in service problemele au persistat,ca insasi inlocuirea ansamblului de cartele sim demonstreaza ca oamenii de la service fac treaba de mantuiala.
    va rog sa ma ajutati cu un sfat!cum sa demonsrez eu ca telefonul nu a fost trantit,ca starea fizica a lui a fost aceeasi de fiecare data! ca ei,ca sa termine povestea l-au scos din garantie!
    va multumesc anticipat!

  2. Ionuț Cătălin

    Buna ziua. Am cumpărat astăzi de la Evomag un Samsung Galaxy S9, a cărei cutie fusese desigilata in prealabil și pus alt sigiliu peste! Produsul a venit prin curier iar pe site acest produs NU era la categoria desigilate. Era vândut de buna, sigilat. Acum sunt in procedura de retur, sper sa o rezolv repede. NU RECOMAND aceasta firma care vinde produse desigilate și desigilate pe post de NOU, SIGILAT.

  3. Buna ziua. Am plasat comanda pentru produs cu „stoc magazin” ( Galaxy S8). Scria negru pe alb! După 3 zile sunt anunțat ca, de fapt, nu au nici macar la furnizor telefonul dorit! Întreb la relații clienți ce versiune de telefon comercializeaza: varianta globală sau cea destinata Emiratelor arabe. Se știe că oficial ssung NU comercializează Galaxy s7 S8 dual SIM decât în Emiratele Arabe. NU primesc niciun răspuns…In finala constat următoarele: comanda mea a fost anulată pentru că ei nu au produsul pe stoc deși pe site apărea altceva. 2 Evita să spună clar ce variante de telefoane comercializează: cele oficiale sau aduse de pe piata gri, pe sub maneca cum se spune…Concluzie: NU RECOMAND!

  4. Am cumparat un telefon rezistent la apa si intemperii dual sim.La sosirea telefonului constat ca era doar cu o singura cartela sim,iar aparatul avea o foarte proasta receptie a semnalului gsm acolo unde un alt aparat de aceiasi marca dar mai vechi avea doua linii acesta nu avea deloc

  5. Zapodeanu Mihaela

    foarte neseriosi ,am cumparat un cuptor cu microunde care nu functiona ,l-am returnat ,am primit un email ca a fost primit dar dupa aceea timp de o luna s-a facut liniste ,nimeni nu m-a contactat.Foarte urat din partea lor

  6. Atentie la aceasta companie! Serviciul post vanzare nu exista – Nu raspund la email-uri (atat service@evomag.ro si customercare@evomag.ro ) , nu raspund la telefon 0372.173.600 (aici avem doar un sistem automat insa fara operatori umani sa si raspunda la solicitari)
    Din data 01.12.2018 pana in prezent incerc sa fac o solicitare de garantie la un produs. Pana in prezent (20.12.2018) nu a raspuns nimeni nici macar la solicitare , nu mai vorbesc de faptul ca nici nu exista date de livrare a produselor ce se afla in garantie catre sediul EvoMag.
    In Cont Client de pe site-ul evomag.ro nu apar toate produsele achizitionate in rubrica Garantiile Mele , deci implicit nu poti face solicitare de garantie de acolo.
    Nu recomand aceasta companie pentru ca nu respecta procedura legala privind comertul electronic si solutionarea problemelor produselor aflate in garantie.
    Update 04.01.2019 : Solicitarea nu a fost solutionata nici pana acum. Oamenii nu raspund la telefon nu poti lua legatura cu ei. Daca vreti sa cumparati ceva de la ei mare grija , daca aveti problema cu produsul achizionat prin asta veti trece. Este vorba de un telefon cu touchul defect, mai bine il luam din china ca la fel aveam garantie doar ca era mult mai ieftin.

  7. Am comandat azi o perie de dinti sonica dr. mayer pe care am achitat-o 172 .99 lei . Am primit un email de confirmare a comenzii, apoi un alt email de anulare a comenzii, motivul fiind lipsa stoc. Nu am fost informata cand mi se returneaza banii. Efectiv nu au luat in considerare ca au confirmat o camanda, au primit banii in cont, apoi au anulat-o fara sa pomeneasca nimic de banii incasati.

    Foarte neprofesionist!

  8. Magazin neserios . Am comandat acest produs si am primit 3 emailuri plus 2 sms-uri de confirmare a comenzii si de livrare si de procesare a comenzii ca dupa 1 zi de la comanda sa fiu anuntat din nou 1 email si 1 sms ca comanda a fost anulata datorita lipsei produsului din stoc .
    Pai cum sa fie lipsa stoc cand scria clar cand am efectuat comanda ca era in stoc ?
    Bun , ma gandesc ca asta e , ghinion !

    Si ce sa vezi ? Suna un angajat evomag sa ma anunte telefonic ca sa anulat comanda datorita faptului ca produsul este deteriorat ! Hopa ! Minciuna ! Pai cum produs deteriorat dar defapt am primit sms cu lipsa stoc dupa o zi de la comanda !
    Nu mi se pare normal sa iti apara stoc existent la un produs sa faci o comanda , sa iti perzi timpul degeaba cu inregistare si scris date si abia dupa o zi de la comanda sa fi anuntat ca lipsa stoc la produsul respectiv . Pe urma sa mai fi si sunat si sa fii mintit asa in fata ca defapt produsul nu a fost livrat ca este deteriorat .
    Asa ca atentie celor care vor sa cumpere ca se umbla cu minciuni si neseriozitati din partea acestui magazin !

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.