EVOMAG.RO

Bine ati venit pe pagina celor de la EVOMAG.RO – de altfel se poate spune ca ati ajuns aici pentru ca v-au facut probleme! Tot ceea ce trebuie sa faceti este sa ne spuneti si noua ce probleme v-au facut si sa ne lasati dovezile in comentarii. Nu de alta, dar sa stim de ce sa ne ferim!

Probleme pe care le-ati avut pe parcursul cumparaturilor efectuate la acest magazin online, la preluarea produsului, la achitarea lui, la eventuala predare a produsului la garantie in termenul de garantie. Eventual explicati daca produsele au fost sau nu probate inainte de livrarea lor. Va rog sa explicati cat mai amanuntit eventualele probleme sau pareri pro pe care le aduceti magazinului online: aici intra timpul de livrare al produsului si eventualele costuri.

In sectiunea de comentarii va puteti exprima in voie. Ele vor intra in moderare si vor fi modificate in cazul in care folositi cuvinte obscene.

Nu omiteti urmatoarele aspecte:

  • se apropie o perioada in care toate magazinele online vor face REDUCERI! acestea vor fi FICTIVE ca de obicei, pentru ca astia sunt ROMANII
  • nu achizitionati produse de care nu aveti neaparata nevoie DOAR PENTRU CA ESTE LA REDUCERE!!!
  • nu faceti rate sa va inhamati ani de zile pentru FICTIVELE REDUCERI!!!

MIHAI PATRASCU – CEO EVOMAG.RO VERIFICA ACEASTA PAGINA CONSTANT ASADAR ORICE PROBLEME ATI AVEA NU EZITATI SA LE POSTATI SUB FORMA DE COMENTARII SI CU SIGURANTA LE VOM SOLUTIONA.

160 comentarii

  1. Pe 06.04.2019 am cumparat un Samsung Galaxy S10 folosit, vandut de Evomag ca si “nou”!
    Am toate motivele sa cred ca telefonul achizitionat a fost folosit pentru ca:
    – pe cutie, pe post de sigiliu, am gasit trei etichete suprapuse una peste cealalta (primele doua taiate anterior).
    – cablul castilor a fost evident reimpachetat
    – telefonul avea amprente pe partea frontala
    – foliile de protectie nu erau lipite perfect, atat pe spate cat si pe fata
    – nu am gasit folii de protectie pe lateral. Din cate imi amintesc, S9+ avea protectie si pe lateral.

    Am asteptat doua zile pentru un produs “In stoc, exclusiv online” si acum imi este clar de ce este “exclusiv online”.

    Am obiceiul sa cumpar produse de top: achizitiile anterioare dovedesc ca am fost un client bun pentru Evomag.
    In conditiile in care increderea mi-a fost inselata, orice achizitie viitoare de la Evomag este imposibila.

    Ii sfatuiesc pe toti cei care au un profil de comparator asemanator cu al meu, sa-si gaseasca un furnizor de produse IT care se ridica la nivelul exigentelor. Numai in acest fel se poate face selectia intre competitorii seriosi, ceea ce duce la cresterea calitatii serviciilor furnizate.

    Never again, Evomag!

  2. Am achiziționat de la ei un televizor Sony ……spart . Nu am putut dialoga cu nimeni de la ei . AM FOST sunat de un directoras care a spus ca mă va contacta pentru a -mi spune soluția în acest caz .Nimic în 2 ani . N-as mai cumpără nimic de la ei . Nervii mei fac mai mult

  3. Am comandat o camera Xiaomi 360 pe data de 18.03,a fost livrata intr-o zi lucratoare.
    Am avut neplacuta surpriza sa constat ca din cutia acesteia lipsea sursa de alimentare.
    Am transmis mail catre acestia,prin care ii rugam sa gaseasca o rezolvare,mail la care nu am primit niciun raspuns.
    Miercuri 20 martie am reusit sa iau legatura cu cineva la call center,care dupa ce a vorbit la service mi-a spus ca mi se va trimite un incarcator.
    Am rugat persoana sa imi trimita si o confirmare pe mail,lucru care nu s-a intamplat.
    Vineri pe 22 martie,dupa ce am mai transmis cateva mail-uri am primit un mail in care mi se spune:”Buna ziua,

    furnizorul ma anunta ca produsul vine in pachet doar cu cablul microUsb.

    Camera se poate alimenta de la laptop\calculator sau prin incarcatorul unui telefon.

    Va multumim.”

    Un lucru foarte logic,nu?Sa pornesc un calculator/laptop pt a alimenta o camera de supraveghere,in aceste conditii,puteam la fel de bine sa nu mai platesc camera,si efectuam un video call de pe messenger.
    Am retrimis mail catre vanzari-evomag.ro si customercare-evomag.ro pe data de 22 martie si nici pana azi 29 martie nu s-au sinchisit sa raspunda la acesta.
    In aceasta situatie ma vad nevoita sa fac o reclamatie la protectia consumatorului,consider ca am avut destula rabdare.

  4. Am cumparat de la ei un iphone 6S, am dat pe el 2,699,00 lei. L.am dus la service acum o saptamana ca avea probleme cu bateria, camera, amprenta. Rezolvarea lor a fost schimbarea camerei si a bateriei…la iphone?? Pe bune??? Iphone nu are baterie detasabila…l-a desfacut au pus niste chinezarii probabil si acum mi.l dau…am refuzat sa ridic telefonul si am facut sesizare la ANPC. Astept raspunsul lor.

  5. Evomag. Cei mai neserioși și nesimțiți. Am comandat la ei un produs, cu ridicare direct din sediu. La plasarea comenzii arăta ridicarea in ziua respectiva după ora 18.00. După ce am mers doua zile la rând pe traficul cel mai intens nu au fost in stare sa-mi predea produsul confirmat, bineînțeles ca nu l-am mai vrut după bătaia lor de joc. Nu mai spun ca am sunat la ei de 7 ori le zi, de fiecare data am stat in stand by câte 8 minute ca mai apoi robotul sa închidă de la sine, neputând sa iau legătura absolut deloc cu cineva telefonic.
    Evitați sa cumpărați sau sa comandați produse de la acești neserioși!!!

  6. Întrebări sunt mai mult decat măgari am de gand sa deschid proces pentru daune morale nimeni nu mai trebuie să fie bătaia lor de joc, nu știu de își bat joc de clienţi.

  7. Feriti-va de evomag!!! Nu raspund la telefon, nu raspund la email, cer bani la reparatii in garantie!!! Am achizitionat in ianuarie 2018 un aspirator marca philips. In luna noiembrie dintr-odata nu mai porneste. Sun la service evomag, 2 saptamani nineni nu raspunde la telefon. Trimit email, raspuns automat sa solicit curier si sa trimit produsul. Trimit produsul, fara nici o comunicare dupa aprox 2 saptamani bucurie mare, a sosit aspiratorul. Motor schimbat. Testez. Zgomot puternic, miros ars, aproape deloc nu aspira, deci nu il mai pot numi aspirator. Incerc din nou sa sun, trece o luna, nimeni nu raspunde. Trimit email cu intrebari la toate adresele de email de pe pagina, doar raspunsuri automate. Astfel trimit din nou produsul. Raspuns dupa cateva zile, un emai in care sunt intrebat daca accept plata sumei de 193 Ron, contravaloarea carcasei care cica trebuie schimbat. Raspund prin email ca as dori sa aflu de ce eu ar trebui sa suport aceste cheltuieli. Raspuns dupa cinci zile: aspiratorul nu a fost reparat, motiv refuz cost. :( Am depus plangere ANPC. Sper astfel dupa 2 luni sa pot rezolva problema. Sper ca ANPC sa reuseasca sa comunice cu cineva de la evomag!

  8. Bună ziua,

    Am achiziționat un leptop Asus acum un an și jumătate. A funcționat bine dar acum aproximativ 3 luni a cedat hard-drive-ul. Cum era încă în garanție l-am trimis pentru a afla ce e în neregulă exact și dacă garanția acoperă problema. A durat o lună pentru a-l primi înapoi cu un hard-drive înlocuit dar acum bateria este stricată deoarece nu se mai încarcă (bateria neavând probleme când a fost trimis leptopul). Deoarece nimeni nu răspundea la numerele de telefon sau e-mail-urile găsite pe site-ul lor am fost la sediul lor și am luat numărul de telefon al unui singur angajat care el m-a informat despre starea produsului. Concluzia pe care o consider este cum problema stă în lipsa personalului, ce aparent au probleme de comunicare (nu primeam mai deloc răspunsuri la e-mail) datorită produselor multe ce se întorc pentru a fi reparate. De asemenea, service-ul ce rezolvă aceste probleme este SD Rom care la fel pare să aibe probleme manageriale deoarece cât timp era leptopul la ei în service aceștia îmi trimiteau pe e-mail cum defapt nu este.
    Deși posibil să fi avut o mare parte din vină în această perioadă excesul produselor cumpărate din timpul sărbătorilor care apoi se reîntorceau, clar trebuie să fie rezolvate problemele enunțate, fapt pentru care eu nu recomand această companie până nu vor fi rezolvate. Dacă nu aveam numărul angajatului respectiv care reprezenta unica sursă de informare cu starea leptopului meu, eu nu aveam nicio informație de nicăieri.

  9. Buna ziua,

    Nu recomand acest produs. A fost livrat intr-o stare de uzura avansata, fara cd de instalare si cu cartusul incarcat la 15%.
    In afara de display-ul zgariat si de carcasa ingalbenita, nici nu functioneaza….se agata hartia inauntru…asa ca dupa cateva coli trase, trebuie sa scot hartia dinauntru.
    Dupa telefoane date si mail-uri, primesc raspuns sa duc imprimanta la service pentru verificare si durata e de pana la 25 zile. Le-am raspuns ca eu ce fac fara imprimanta aproape o luna de zile si bineinteles, nu am primit nici un raspuns.
    Deci, nu recomand acest produs si nici pe ei, pentru ca nu sunt seriosi si responsabili pentru ceea ce vand.

  10. Azi 05.02.2019 am achizitionat un telefon nokia 230 , l am ridicat de la sediu ajung cu el acasa telefonul zgariat ma intorc rapid la ei si hop nu se poate returna. Jaf de magazin vand produse resigilate cu defecte, ca si noi… O sa va fac si eu ceva pe viitor stati linistiti. O sa platiti la curieri sa va saturati. O faceti cu buna stinta.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.