web analytics

PCGARAGE.RO

Probleme pe care le-ati avut pe parcursul cumparaturilor efectuate la acest magazin online, la preluarea produsului, la achitarea lui, la eventuala predare a produsului la garantie in termenul de garantie. Eventual explicati daca produsele au fost sau nu probate inainte de livrarea lor. Va rog sa explicati cat mai amanuntit eventualele probleme sau pareri pro pe care le aduceti magazinului online: aici intra timpul de livrare al produsului si eventualele costuri.

In sectiunea de comentarii va puteti exprima in voie. Ele vor intra in moderare si vor fi modificate in cazul in care folositi cuvinte obscene.

63 comentarii

  1. Aceeasi problema cu returul am avut si eu. Nici dupa o saptamana nu imi intrasera banii si le-am dat mail la care am primit un raspuns foarte ambiguu..din ce am inteles ei ii pastrau in contul meu pt o comanda viitoare desi eu nu cerusem asa ceva si nici macar intrebata nu am fost..si era totusi vorba despre o suma >1000 lei
    Pe langa asta nu au nici macar nu numar de relatii client.

  2. Eu am comandat ani de zile de la ei si mereu au fost magari asa ca o sa renunt la ei. Este imposibil sa iei legatura cu ei la telefon, sistemul de suport clienti se face prin mesaje la care raspund dupa 24 de ore, modul in care raspund la mesaje este plin de tupeu si obraznicie, si modul in care solutioneaza mesajele este minimul absolut necesar in asa fel incat rezolvarea unei situatii te duce undeva la 3-4 zile pt ca in general trebuie sa revii cu mesaje si sa-i tragi de limba incercand sa aflii ce se intampla si sa misti lucrurile inainte.

  3. CEI MAI MARI TEPARI.AM VRUT SA RETURNEZ O PLACA GARFICA SI AU MOTIVAT CA NU MI S-A INREGISTRAT CEREREA DE RETUR!!!
    NISTE MAGARI!!

  4. Nu cumparati de la ei.
    LIPSEAU COMPONENTE DIN COLET, SI NU AM CUM SA-I CONTACTEZ. La contactul on line mi s-a raspuns ca nu au timp de mine !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  5. Teapa marca PC GARAGE SRL.

    In data de 17.01.2017, am cumparat de la ei un smartphone Sony Xperia Z3 Plus. De ceva timp incepuse sa prezinte o pata de culoare alba pe display. Il trimit in garantie in data de 22.10.2018, ei imi raspund pe 02.11.2018:

    „-produsul prezinta carcasa deformata (indoit), iar insumarea acestor factori duce la functionarea defectuoasa a aparatului. Din pacate, problema produsului nu se afla in situatia unui defect acoperit de garantie, asadar acesta nu poate fi reparat gratuit.

    Aparatul poate fi remediat numai in regim postgarantie si implica un cost estimativ al reparatiei de 900 lei (T.V.A. si transport inclus), care implica inlocuire ansamblu display + touchscreen + carcasa + placa de baza, in limita disponibilitatii componentelor.”

    Eu le-am trimis telefonul in stare impecabila, am fotografii ca dovezi…

  6. Da, Pcgarbage . Daca aveti ghinionul sa se intample ceva in garantie puteti sa va luati adio! Puteti incerca sa luati legatura dar dupa 40 telefoane la care nu raspunde nimeni veti fi fericiti la gandul ca poate o sa va sune ei asa cum spune mesajul ….Ambalati produsul (doar de dragul de a pierde timpul cu folos) si punetil la curier .O sa fiti sunati si o sa vi se dea verdictul,in cazul meu la o pereche de casti gaming „cablu intepat-rupt” Ideea e ca le aveam la urechi si sa auzit o pocnitura urmata de un miros de ars deci cablul nu se poate intrerupe si partea electronica sa ia „foc” ah si cu acul de siringa nu am avut timpul necesar sa ii fac injectii .Castile nu aveau nici macar un an fiind folosite foarte rar si tinute pe suportul cu care au venit deci exclusa explicatia de copii de 7 ani.Am incercat sa le explic dar este pierdere de timp si asa mi-a fost anulata garantia si mi-a fost returnat produsul cu un miros de circuite arse .Trageti voi concluzia. Parerea mea este ori incompetenta din partea service ori …..

  7. Nesimtiti, atitudine sub orice critica a „specialistilor” de la ei. Un COOLER(!) defect e prea mult pentru specialistii lor, chestie care se verifica in cateva secunde. Service-ul autorizat al producatorului e MUSAI ca sa verificam un conector PWM daca alimenteaza. Chestie pe care-o face si-un copil de 8 ani.:

    Din pacate, nu ne putem pronunta asupra defectului reclamat, fara a inspecta tehnic produsul. Aceasta inspectie tehnica va fi efectuata de catre service-ul autorizat al producatorului.

    Va rugam sa trimiteti produsul reclamat ca fiind defect la sediul firmei noastre (adresa contact: Str. Logofat Tautu nr 68A, sector 3, Bucuresti) prin intermediul firmei de curierat Fan Courier, cu plata la noi, in ambalajul original complet in care l-ati primit. Mai multe detalii: http://www.pcgarage.ro/faq sectiunea service si garantie.

    Produsul trebuie sa fie insotit de o copie a certificatului de garantie. De asemenea, va rugam sa notati pe versoul copiei certificatului de garantie, defectul reclamat de catre dumneavoastra.

    O zi buna in continuare.

    Gabriel Timu
    Suport clienti
    =================

    D-le Gabriel Timu,

    Eu am solicitat DOUA lucruri, dvs mi-ati raspuns la unul singur. Evident ca nici nu sepunea problema sa fiu sunat, asa cum am cerut in mail. Doar ce dracu’, sunt la prima comanda si am cerut luna de pe cer. Incep sa cred ca dvs aveti o problema cu mine personal…
    Revin, am cerut, conform reglementarilor legale in vigoare:

    – inapoierea banilor cf legislatiei romane pt CPU Arctic Cooling Freezer A30 comandat din greseala gresit (orice produs comandat in Romania poate fi returnat fara explicatii in termen de zece zile) si anume prin modificarea din „transfer in SOLD CLIENT” in „TRANSFER IN CONT BANCAR” in contul Raiffeisen Bank [..]
    – inapoierea banilor cf legislatiei romane pt CPU Arctic Cooling Freezer 7 Pro rev. 2 reclamat ca defect. Testarea unui produs se poate face in cateva secunde de catre dvs ca service autorizat, pe orice platforma AMD/Intel conectand conectorul PWM la ventilatorul corespunzator coolerului. Conectorul corespunzator e asemanator cu imaginea de mai jos (imagine PCStats), apoi se poate trimite la furnizor produsul pentru confirmarea diagnosticului dvs. NU e necesar trimiterea la furnizor fara diagnosticul initial.

  8. Abuz din partea Pc Garage si nerespectarea conditiilor de garantie, in cazul unui produs in termenul de garantie, trimis la testare in service, care a fost stornat, fara sa fiu instiintat in prealabil, doar pentru simplul motiv ca nu este in stoc si nu poate fi inlocuit.

    Stornat la pretul de achizitie de 725,49 lei din 2016, iar in prezent 2018, costa 1.566,28 lei. Eu doresc inlocuirea sau repararea sa, in schimb PC Garage nu doreste sa-mi ofera o explicatie clara, chiar daca politica site-ul o prevede.

    In momentul de fata, Pc Garage nu imi prezinta un document, cum ca, produsul este sau nu defect, nu doreste sa inapoieze produsul, in schimb, au stornat cum am spus mai sus suma de 725,49 lei in contul de client. Astept si un punct de vedere din partea ANPC.

  9. Multumesc PC Garage pentru cea mai mare teapa din viata mea. Am cumparat un laptop resigilat, „in stare impecabila, cu mici urme de folosire”, care s-a dovedit lovit (defectiune placa de baza si tastatura) – cutia era intacta, a plecat lovit de la depozit. PC Garage nu si-a asumat nicio responsabilitate, m-a scos pe mine vinovat. Iar Depanero mi-a dat un deviz de reparatie de 80% din costul laptopului.

    Vinovat sunt si eu ca am crezut in PC Garage (nu eram la prima comanda, restul fusesera ok) si nu am verificat coletul. Dar daca eu nu mai pot face nimic acum, voi aveti grija cand va luati ceva de acolo, riscati o mare teapa.

  10. Pc Garage NU OFERA GARANTIE. Am cumparat o placa de baza pentru computer de la ei si dupa 4 luni de zile s-a stricat (s-a ars o piesa (tranzistor filtru de curent)). Au spus ca nu o repara in garantie pentru ca eu am stricat placa. Deci, daca se stica obiectul cumparat de la ei, AI LUAT TEAPA.

  11. Pe scurt: NU cumparati de la PCGarage!
    Orice problema veti avea de la transportul marfii sau garantie – ei se vor „spala pe maini” si veti ramane cu paguba!

    Patania mea:
    La circa 40 de minute de la primirea comenzii, cand am desfacut 1 din cutii,desi cutia de carton nu arata semne pe dinafara, in interior, Carcasa Segotep avea 1 picior rupt si carcasa deformata in acel loc.
    Dupa ce am luat legatura cu angajatul PCGarage si i-am transmis pozele solicitate cu ambalajul si carcasa, acesta, vazand urmele lasate pe cutia de carton a ambalajului de capsatorul cu care a fost „inchisa” aceasta cutie in cursul fabricatiei, le-a folosit ca sa se „spele pe maini”, spunand ca sunt semne de lovire si trebuia sa refuz pachetul.
    Cinstit vorbind – nu aveam nici o sansa, fara sa deschid pachetul, sa banuiesc ca inauntru este lovita carcasa.
    Sunt dezamagit ca la o comanda de aproape 3400 Ron PC Garage ajunge sa se „spalele pe maini” pentru o problema pentru care clientul nu are nici o vina si la componenta cu valoarea cea mai mica, la 170 Ron.
    Nu ma asteptam la o astfel de abordare. Evident ca nu voi mai comanda vreodata de la PCGarage si voi recomanda si partenerilor de afaceri sa ocoleasca o societate atat de neserioasa.

    numai de bine …

    • ciudata treaba, eu acum 2 luni mi-am comandat o carcasa de la ei. Avea un defect de fabricatie si era lovita in lateral. Le-am scris si mi-au schimbat-o intr-o saptamana fara probleme.

  12. De evitat ! Au trimis un alt produs în cutia corespunzătoare produsului conandat , iar acum nu mai răspund la telefon ! Mai rău decăt CEL.ro , alți țepari !! Comanda nr. 8093208

  13. Am achizitionat in data de 15.03.2018 un aspirator de la pc garage, cu comanda online si ridicare din magazin. Am ridicat produsul si mi s-a spus sa desfac coletul acasa si sa ii fac un eventual retur in 2 zile. Intrucat aspiratorul nu a fost, dupa o proba acasa, conform asteptarilor mele, am solicitat returul si…surpriza:nu se poate face retur decat in cazul unui defect de fabricatie (2 zile) sau in cazul in care produsul e livrat prin curier.M-am adresat, plin de speranta ANPC-ului, care, dupa trecerea celor 30 de zile, mi-a dat un raspuns sec:”achizitia nu se incadreaza in conditiile de retur conform OG 34/2014″
    Concluzii:
    1.Nu mai achizitionati produse cu ridicare de la sediu-preferabil ocoliti cat puteti pc garage(ulterior, am vazut ca emag au retur 30 de zile!!! fara vreo justificare)
    2.anpc-ul raspunde greu si, cel putin in cazul meu, in defavoarea reclamantului.parerea mea este ca s-a raspuns superficial, sub presiunea expirarii timpului….

    • la fel am patit si eu cu pcgarage cu un televizor. a venit cu ecranul zgariat . i-am anuntat in mai putin de 24 ore. rezolvarea sa-l trimit in garantie in service autorizat agreat de ei. bineinteles nici vorba de retur sa-mi schimbe produsul sau sa-mi dea banii inapoi. clar ca au dat vine pe mine. de parca eu as fi nebun sa zgarii tv-ul si sa caut scandal cu ei . in fine .. find luat pe firma nu se baga protectia consumatorului si ma intalnesc cu pcgarage in tribunal.
      concluzia : daca ai vreo problema dupa ce le-ai dat banii nu te baga in seama. nu te ajuta cu nimic .

  14. Este un magazin serios iar daca doresti sa iti faci un pc pe piese, sunt ideali! Primesti consultanta specializata iar preturile sunt accesibile!

  15. Sunt neseriosi. Am comandat un produs, mi-au confirmat telefonic ca mi-l expediaza in 3 zile. Dupa 4 zile, i-am contactat sa aflu care e soarta livrarii produsului comandat. Si-au cerut scuze, au spus ca nu inteleg nici ei de ce nu a fost inca trimis produsul catre mine si m-au asigurat ca situatia se va rezolva si ca voi fi contactat in cel mai scurt timp, sa mi se comunice rezultatul. Am asteptat vreo ora, apoi le-am telefonat tot eu, dar… nu mai imi raspund le telefon. Nu stiu ce sa cred. Oricum, seriosi nu sunt. Eu le-am zis deja adio, in gand doar, pentru ca nu o sa anulez comanda oficial intrucat merita sa fie tratati cu acelasi dispret cu care ne trateaza ei pe noi, clientii.
    Succes la cumparaturi!

  16. Eu unul nu am avut experiențe negative cu ei. Sunt chiar profesionali mai ales pe zona de gaming. Ce nu prea îmi convine sunt prețurile cam mari, părerea mea.

  17. Am achizitionat un laptop in data de 13 Septembrie 2017, pe persoana juridica, iar in Decembrie laptop-ul a ainceput sa aiba probleme, in sensul ca acesta a inceput sa se incalzeasca excesiv, din senin.
    Am trimis laptop-ul in service, acesta fiind in garantie si service-ul a respins garantie, pe motiv ca laptop-ul prezinta urme de imersie lichid.
    Service-ul, care by the way, se numeste System Plus http://www.system-plus.ro, ne-au trimis constatarea fara sa ne trimita si pozele doveditoare. In cele din urma am intrat in posesia pozelor, insa acestea nu dovedeau ca laptop-ul are imersie lichid, ci era o pata maro, care era de fapt lipici industrial.. Am desfacut si noi laptop-ul de curiozitate.
    Nesimtitul de la service a avut o atitudine sfidatoare si ne-a transmis sa rezolvam noi problema, daca tot ne pricepem si nu suntem de acord cu constatarea lui.

    PC Garage ma trimit la cei din service, in continuare si refuza sa rezolve problema..

    Deci noi ne-am luat o mare teapa in valoare de 3800 de Ron.

  18. Dupa o zi de lucru, destul de stresanta, plec in graba de la birou asera in jur de ora 19:00 cu gandul sa ajung sa fac upgrade la laptop, laptop achizitionat tot de la voi… Ajung in jur de 19:35 si constat ca doar un operator se mai ocupa de clienti, restul sunt pe platforma de intrare la tigare, si coada este de 4-5 persoane, imi las rand si merg la bancul de probe unde stau de vorba cu un baiat care imi spune ca ma ajuta daca merg la colega si achizitionez produsele. In jur de 19:50 imi vine randul si incepe distractia!!! Ii spun ca vreau sa achizitionez un ssd si o memorie pt laptop si ca am vorbit cu colegul de la bancul de probe sa ma ajute sa le probez, o rog sa gasim o solutie sa le probam si sa le achit dupa proba. Imi spune ca nu este posibil si ca nu mai e nimeni sa ma ajute la ora aia si merge sa-l certe pe colegul care si-a aratat disponibilitarea, ca la ora aia nu se mai pot face retururi pe persoana juridica, ok cumpar pe persoana fizica, da dar nici pe persoana fiza nu se mai poate de fapt…
    Vreau sa-mi cer scuze ca mi-am permis sa o deranjez pe domnisoara Sava Beatrice, caci despre dansa este vorba, imi cer scuze ca am vrut sa cheltui o suma asa mica pentru o companie asa valoroasa pe piata romaneasca!!!

  19. TEPARI! Am comandat un tv Samsung si ghici ce, l-au trimis stricat si vor sa imi trimita altul si nici banii. Am facut plangere la ANPC si am deschis proces impotriva lor. Urmeaza sa vad ce se intampla.

  20. Am achizitionat de la PC GARAGE un televizor in data de 24.11.2017. In data de 25.11.2017 mi-a fost livrat, cu deschiderea coletului la livrare. Am verificat cutia, am scos televizorul, totul parea in regula. Problema a intervenit cand am instalat televizorul. L-am bagat in priza si display-ul era spart pe interior. Nu functiona. Atunci am vazut ca si cutia era putin lovita intr-un colt. Tin sa precizez ca la verificarea produsului ecranul era intact. Nu s-a vazut vreo urma sau sa fie spart.

    Imediat am facut sesizare pe site celor de la PC GARAGE.

    Deschidere colet la livrare pentru mine inseamna sa verific ce e in colet – ca e intreg, ca nu are lovituri, ca nu este spart, etc. Nu am analizat cutia milimetru cu milimetru. Plus ca lovitura era putin vizibila.

    Luni, 27.11.2017 m-am prezentat la sediul PC GARAGE si mi s-a spus ca nu e vina lor si ca produsul nu poate fi schimbat. Chiar managerul a spus ca nu aveam cum sa-mi dau seara ca e display-ul spart, pentru ca se vede doar daca il bag in priza, iar eu la verificarea coletului nu aveam voie sa-l bag in priza.

    Atitudinea managerului ( Razvan Pop) a fost lipsita de profesionalism. Efectiv mi-a intors spatele si a plecat…..

    Am mai incercat sa am un dialog cu ei, ieri, in sensul gasirii unei solutii, iar raspunsul l-am postat mai jos, ceva de genu’ „sa mai platesc televizorul inca o data”.

    Moral, ma simt pacalit, inselat. Nu pot sta linistit atata timp cat am platit un produs si imi este livrat cu vicii ascunse. Fiecare leu dat pe acest televizor a fost muncit!!!

    „Data: 2017-12-06 12:49:54
    De la: Gabriel Timu
    Mesaj: Buna ziua,
    Va multumim pentru mesaj, pentru aceasta situatie, dvs. ati fost informat atat verbal cat si in scris ca „Din pacate PC Garage nu poate da curs cererii dumneavoastra de retur in aceste conditii insa va poate oferi urmatoarea posibilitate pentru a finaliza cererea de retur: 1. Aducerea produsului la conformitate iar costurile sunt egale cu cele de achizitie (1998.99 lei) ”
    O zi buna”

  21. Si am muscat-o cu PC Garaj am comandat o memorie si nu au acceptat returul. Ș)) Daca citeam parerile altor clienti nu mai cumparam de la ei. Eu nici pe site-ul lor nu mai intru.

  22. Chiar daca PC-GARAGE a fost cumparat de eMAG, se pare ca faimosul eMAG isi ascunde „marsaviile” sub numele PC-GARAGE.
    Mai precis, am comandat o placa de baza de la PC-Garage si alte componente pentru un upgrade PC, adica o placa de baza de la Gigabyte GA-Z170 Gaming K3 care, pe site-ul producatorului spune clar ca „suporta procesoare din generatiile 6 si 7 socket 1151”. Am comandat si procesor i3-7100 din gen 7. Surpriza la montare, dupa asamblare, placa de baza nu a pornit, deoarece nu avea acest upgrade facut. Concluzii: PC-Garage vinde produse neconforme, iar pentru aducerea la conformitate, similar cu specificatiile producatorului, solicita acest serviciu contracost! Magari! e putin spus in conditiile in care am cumparat de aproape 3000 lei si ma uit la ele ca la bibelouri! E dreptul meu sa le fac retur la toata comanda si cred ca asa voi proceda!
    Deci, multa atentie ce cumparati de la PC-Garage/eMAG…!

  23. Ultimele jeguri. Am cumparat pe la sfarsitul lui 2015 un telefon Microsoft Lumia. Dupa scurt timp imi dau seama ca internetul mobil nu functioneaza. Il trimit in service, vine ca resoftat (tot nu mergea internetul). Apoi incep sa am probleme cu semnalul, telefonul meu mobil are rau de miscare si in momentul in care mergem vorbind la telefon semnalul aproape disparea. Apoi incepe sa imi apara o linie neagra pe mijlocul ecranului (aparea si disparea la intamplare), le trimit poze si filmari, o cautare pe google ‘black line screen lumia’ arata ca au si altii problema asta. Vre-o 6 luni telefonul meu a stat doar in service (fara prelungirea garantiei cu timpul cat sta in service), azi venea, maine il trimiteam inapoi. Ii reclam la protectia consumatorului, cererea imi e respinsa pe motiv ca vanzatorul a prezentat acte conform carora telefonul a fost testat si functioneaza. Iau legatura cu Microsoft Romania de unde aflu ca am primit un telefon importat la negru, ca e incompatibil partial cu retelele mobile din romania si din acest motiv nu imi functioneaza internetul mobil (dar ei au testat si internetul functioneaza si le-au demonstra asta si celor de la ANPC). In plus, telefonul nefiind importat pe canale oficiale nu a ajuns niciodata in service autorizat Microsoft, ci a fost resoftat de baieti care schimba frecventa hardware a unui telefon prin reinstalare de windows. In final am treaba prin bucuresti si cu scarba ma duc la ei sa imi testeze telefonul de fata cu mine. Au refuzat sa puna mana pe telefon sa imi arate ca merge si mi-au spus sa plec din magazin de buna voie ca altfel cheama pe cineva de la paza sa ma dea afara. In final dupa f multe certuri cu ei au simulat o intarziere a trimiterii din service si am cerut restituirea banilor pt ca au trecut 15 zile de la trimiterea in service.

  24. In 18.11.2016 am cumparat on-line de la PC Garage un telefon marca Smartphone HTC One E9+, Octa Core, 32GB, 3GB RAM, Dual SIM, 4G, Meteor Gray [EM132281].
    In 12.12.2016 l-am expediat impreuna cu toate accesorile acestuia la sediul PC Garage- departamentul service, reclamand faptul ca nu se mai incarca. Am fost apelata de o angajata a soc. PC Garage, care imi reclama faptul ca seria de pe certificatul de garantie nu corespunde cu IMEI-ul telefonului si ma acuza ca le-am trimis un alt telefon spre reparare. I-am explicat ca telefonul primit este acela pe care l-am trimis spre reparatie si ca certificatul de garantie era in colet inafara ambalajului original.
    Ulterior am primit un e-mail de la angajatii PC Garage prin care ma instiintau de faptul ca defectiunea nu poate fi acoperita de garantie deoarece telefonul nu se mai incarca din cauza folosirii neadecvate precum si faptul ca carcasa telefonului este deformata, lucru total neadevarat. Am folosit acest telefon 3 saptamani, avand husa de protectie, nefiind scapat sau bruscalizat in nici un fel, nuprezentand zgarieturi sau urme de alte socuri.
    Astfel fiindu-mi solicitata remedierea telefonului numai in regim postgarantie si implica un cost de reparatie estimativ de 1249 lei + T.V.A. care presupune inlocuire display+touchscreen, placa de baza, carcasa.
    Nu inteleg de ce ar trebui inlocuite carcasa, display-ul si touchscreen-ul atata timp cat ele erau perfect functionale? Ca s-a stricat placa de baza nu este datorita folosintei!!
    Regretabil cum isi trateaza PC Garage clientii ce reclama defectarea unui aparat aflat in garantie! O mare, mare TEAPA daca ai ghinionul sa trimiti produsul in service!

  25. la pc garbage inainte de black friday gtx 1060 3gb palit dual edition 999 de lei din 1250

    la black friday 999 redusa din 1250 :))) aceasi versiune, nu 3gb sau ceva ,aceiasi

  26. Am cumparat un laptop de pe PC Garage , era o oferta cu un voucher de 24% inapoi(TEAPA) . Iar daca va duceti cu orice reclamatie la ei , o sa va spuna ca in nu stiu ce colt cu text alb pe fond , evident , tot alb, au scris ca voucherul se aplica la produse pe care nimeni nu le cumpara (gen: NAS , sisteme PC Garage , si alte prostii) , iar dupa aceea trebuie si sa cumperi de peste 500 de lei , cu toate ca voucherul tau are 50 lei… IN CONCLUZIE , PCGARAGE ESTE UN CUIB DE TEPARI ! (Am cumparat de pe multe site-uri , gen Emag , si nu am avut nicio problema)…

  27. Pcgarage are doua probleme in trecuta mea experienta cu ei (am incetat sa mai cumpar de la ei).

    1.- cer insistent cnp-ul pentru facturi, in discordanta cu deciziile autoritatii nationale pentru protectia
    datelor personale.

    2.- au o procedura de service care descurajeaza consumatorul si in care iau ei in mod unilateral
    toate deciziile, uneori in frapant contrast cu realitatea, ingreunand cat pot desfasurarea procesului
    de service. Orice contestare te costa si te inoportuneaza.

    Experienta mea cu ei a fost proasta.

    Recomand celor care mai cumpara de la ei urmatoarele.

    1.- refuzati sa le dati date personale (gen CNP), vor renunta sa insiste. Cautati pe google
    „factura cnp” sau „factura site:dataprotection.ro” (site-ul autoritatii nationale pentru protectia datelor personale) pentru a va documenta privitor la drepturile
    pe care le aveti si la conduita corecta in aceasta chestiune.

    2.- inainte de a returna un produs pentru service, aratati defectul pe care l-ati constat unor cunoscuti,
    de preferinta unora care sunt specialisti in domeniu, si faceti un proces verbal simplu pe care il
    semnati si il datati toti, prin care constatati existenta defectului; eventual, faceti un film cu defectul
    in care sa apara si martorii la existenta lui (cu acordul lor, fireste); nu aveti incredere in buna
    credinta si onestitatea service-ului pcgarage.

    Este probabil o precautiune recomandabila si in cazul altor furnizori.

  28. Acuma n-as vrea eu sa fac reclama dar am cumparat de la PC Garage o tableta, componente pentru un sistem desktop, un telefon… probleme n-am avut. Ieri, tableta a inceput sa aiba o problema la butonul power. Azi dimineata m-a sunat o tanti de la ServSkills care mi-a zis ce sa fac si ca trimite un curier. La 15:00 tableta era deja preluata…

    Sunt doar intamplari nefericite, intr-adevar traim in Romania, da’ na, peste tot e la fel, asta e doar mentalitatea romanului.

  29. Hai Dinamo
    1 Review

    26 hours ago
    „nesimtiti si neseriosi” sau, mai bine, „NESIMTIT DE NESERIOSI” !

    De 1 Decembrie am comandat un cooling pad Zalman, care aparea la promotie (65 lei in loc de 75) si cu „stoc magazin limitat”. Comanda a aparut ca „pregatita pentru livrare” si „nepreluata” in istoricul comenzilor inca din 01.12 ora 20:47 si am primit un e-mail de la sales@pcgarage.ro.

    In prima zi lucratoare, adica 02.12, am vazut ca aparea tot ca „nepreluata” si am lasat un mesaj pe site-ul pcgarage.ro. De bun simt era sa fie expediata in 02.12, dar in 03.12 am primit raspuns (inclusiv pe e-mail, de la florentina.vlad@pcgarage.ro) ca „este pregatita. Livrarea se va efectua miercuri-cel tarziu joi,intre orele 09.00-17.00 la adresa setata. Cu o zi inainte de livrare veti primi un SMS cu numarul de AWB al coletului, iar in ziua livrarii va va contacta curierul.”

    Cand scriu aceste randuri este joi 05.12, este trecut de ora 17 si n-am primit nici macar sms-ul cu awb, ce sa mai vorbim de produsul in sine. In primul e-mail au scris ca pretul promotional este valabil 5 zile, iar acum produsul apare cu pretul de 75 lei, nu cu 65 lei cat era cand am comandat eu. Maine se implinesc cele 5 zile, probabil pagarage asteapta sa treaca termenul si sa ma taxeze cu pretul intreg.

    Cum ramane cu reclamele alea de la tv care spuneau ca „sunt consumator european si am drepturi” ? Daca eram intr-o tara civilizata, ii puteam da in judecata in caz ca mi se ardea laptopul, ca nu il puteam folosi la un concurs de gaming sau alte evenimente nefericite generate de neseriozitatea lor.

    Am anulat comanda si le-am cerut sa imi stearga contul. Apoi mi-am modificat datele din cont, am pus „Client Nemultumit” in loc de nume si i-am anuntat ca le interzic sa imi foloseasca adresa de e-mail sau datele personale in scopuri comerciale. Pentru siguranta am facut asta atat prin mesaj pe site-ul lor, cat si prin e-mail.

    Sfatul meu este sa NU cumparati de la ei, va veti alege doar cu nervi. Ar trebui sa se numeasca pcgarBage, nu pcgarage. RUSINE !

    edit: Vad ca ticalosii au fost foarte prompti in anularea comenzii. Macar la anulat comenzi sunt buni, ca la vanzari cinstite nici pomeneala. Mi-e mila de nefericitii care au cumparat de la ei de Black Friday. Ca sa nu ramana juniorul vecinului fara cadou de Mos Nicolae din cauza pcgarBage, m-am suit la volan si am cumparat un cooling pad Microsoft de la …mag, concurenti direct ai ticalosilor. Nu-i Zalman, dar macar e de firma.

    Repet sfatul: NU CUMPARATI DE LA pcgarBage ! NU VA BAZATI PE EI, mai ales de sarbatori !

    RUSINE pcgarBage, sper sa mai aud de voi doar in Buletinul Procedurilor de Insolventa! HAI SICTIR !

  30. Eu am primit un voucher cadou in valoare de 200 lei la cateva ore au trimis un mesaj ca isi cer scuze ca au gresit si au marit suma la 274 lei . Aztazi am facut o comanda si inainte sa trimit comanda am verificat suma in cont din voucher era ok 274 lei dupa 3-4 zile de la primire.

    Am trimis comanda, la cateva ore verific in cont si au modificat suma de 274 in 34,86 le scriu si primesc un raspuns ca au gresit iar suma si nu trebuia sa fie nici 274 cadou ci 34.86 lei dar au asteptat sa fac comanda si daca le convenea cat cumpar 100% nu modificau voucher-ul.

    Sigur ca am inceput sa comandam de la alti, noi suntem firma IT daca ei sunt prosti au pierdut la faza asta mult mai mult ca noi nu cumparam de 3 lei . Sa cumpere cine vrea de la ei eu nu cumpar de la tepari care nu isi asuma o greseala, ai gresit platesti daca vrei sa plateasca clientu si tu iti ceri doar scuze nu esti mai mult de o firma de 3 lei.

  31. Astazi este a 8-a zi in care tot astept coletul .

    Ieri i-am intrebat daca mai au de gand sa mi-l aduca si am primt urmatorul raspuns.
    Buna ziua,

    Coletul va fi preluat astazi de catre firma de curierat.
    Va multumim pentru intelegere!

    Cica ar trebui sa imi ajunga azi , dar nu am sperante prea mari. Nu am primit AWB deci probabil ca nici macar nu au fost preluate de Fan Courier.

    „Cu o zi inainte de livrare veti primi un SMS cu numarul de AWB al coletului, iar in ziua

    livrarii va va contacta curierul.”

    Nu mai spun ca ieri am si primit un e-mail de la ei ce spune cam asa:
    „Buna ziua,

    Rezervarile produselor din comanda dumneavoastra #1861408 vor fi sterse maine la ora 20:00, conform termenilor.
    Prelungirea rezervarilor se face numai la cerere.

    Acesta este un mesaj automat. In cazul in care ati stabilit altfel cu consultantul PC Garage va rugam sa nu luati in considerare acest mesaj.

    Va multumim,
    Echipa PC Garage „

  32. Probleme vor fi pe online atatatimp cat sunt prea putine platforme e-commerce de calitate. Mult succes la recuperarea banilor, :)
    Admin ETOS Private Assistance
    http://www.etos.ro

  33. Baieti, raportul probleme / comenzi este total in defavoarea pcgarage. daca la emag din cateva sute de comenzi (plasate personal) am avut probleme doar cu 3-4 si alea rezolvate amiabil, la pc garage, din 5 comenzi, 3 au fost cu probleme, iar la vreo 2 astept solutionarea de la OPC.

    Nu stiu despre voi, dar nu voi mai cumpara in veci de la ei, iar daca cineva imi va cere o recomandare, cu siguranta aceasta ar fi: „fugi de pcgarage”

  34. Astept aici prima plangere pt. pcgarage. chiar sunt curios. Nu de altceva, dar dupa parerea mea emag si pcgarage sunt cam cei mai tari de pe la noi…Ma rog, dupa ce am citit pe-aici se pare ca la emag a cam scazut atentia pt. client…

    • La PcGarage inca nu avem plangeri … poate lumea nu stie de e-magari.ro sau poate sunt totusi orientati catre clienti.

      • Pe mine m-au „păcălit” de Black Friday. Am dat comanda la o imprimanta HP parca. Avea reducere bunicica. Mi-au anulat comanda pe motiv ca nu o mai aveau. In fine cum nu aveam nevoie de ea, am lăsat-o balta. :D

        Alta data mi-au trimit căști de alta culoare, eu am vrut negre ei mi-au trimis albe.

        Chiar dacă au preturi mai mari, eu iau numai de la ei fiindcă sunt rapizi. Si au forumul ala, poți sa te plângi acolo sa vadă toți.

        • De asta nu stiam. Un astfel de forum ar trebui implementat la toate magazinele online, dar cine sa se mai ocupe si de el? Toti sunt ocupati sa fure banii clientilor.

          • Forumul e foarte bun, dacă o sa arunci o privire o sa vezi ca in ciuda faptului ca sunt ceva reclamații, majoritatea sunt rezolvate rapid și relativ transparent.

            Oricum in ciuda problemelor mai mici sau mai mari eu numai de la ei cumpăr.

            Nu fac și nici nu vreau sa fac reclama, însă pentru mine sunt pe primul loc la electronice. Pentru electrocasnice am Emag. Oricum pe la aia nu prea dau. :D

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.