SIGMANET.RO

Probleme pe care le-ati avut pe parcursul cumparaturilor efectuate la acest magazin online, la preluarea produsului, la achitarea lui, la eventuala predare a produsului la garantie in termenul de garantie. Eventual explicati daca produsele au fost sau nu probate inainte de livrarea lor. Va rog sa explicati cat mai amanuntit eventualele probleme sau pareri pro pe care le aduceti magazinului online: aici intra timpul de livrare al produsului si eventualele costuri.

In sectiunea de comentarii va puteti exprima in voie. Ele vor intra in moderare si vor fi modificate in cazul in care folositi cuvinte obscene.

36 comentarii

  1. am cumparat si eu o placa de baza asus de la SIGMANET.ro,acum 5 luni.doar acuma miam dat seama ca am fost victima unui inselaciune bine pus la punct, de firma renumita SIGMANET.placa trimisa de ei avea niste pini indoiti la soclu procesor,am sunat au spus ca ma facut eu.ok.un prieten mi la indreptat si mergea.pina acum citeva zile,cind placa nu mai pornea,am trimis inapoi in garantie.am primit a doua zi un telefon ca eticheta de pe placa de baza nu exista si nu se poate identifica placa,cu asta au refuzat garantia.acuma mi-am dat seama ca acea eticheta(cu seria placi) a fost data jos de ei inainte sa trimita placa sau cind a fost trimisa inapoi in garantie.ca-m asta e povestea mea cu TIGANII de la SIGMANET.

  2. Sunt niste escroci ! NU cumparati de la ei. Trimit componente defecte si daca le trimiti in service nu le verifica si nu iti remediaza problema si dau vina pe client ca ar strica produsul care a venit defect de la ei. ATENTIE Mare ! Nu cumparati de la ei

  3. Eu am cumparat o placa de baza MA74GM-S2 / Gigabyte, cu garantie de producator de 36 luni + extensie garantie pe viata. Placa mi-a venit prin FanCourier DIRECT DEFECTA!!! Defectiunea consta in senzorul de temperatura al slotului procesorului si o mica eroare de bios. Dupa 1 luna de folosinta placa pica cu eroare CMOS!!! Am trimis-o in garantie cu costurile suportate de ei prin FanCourier. Mi-i s-a spus ca dureaza maxim 15 zile calendaristice, dar …… pentru mine 15 nu este egal cu 28, deci 28 de zile a stat la ei si?……… ce sa vezi……..pe langa ca placa avea aceleasi probleme a mai venit si cu o noua problema ca din bios nu imi vedea un RAM + temperatura de la CIP-SET era peste 100 grade Celsius, ce sa mai zic de certificatul de iesire din service care era INVIZIBIL!!!. Bineinteles ca dupa instalarea windows-ului a picat de tot. Am luat legatura cu cei de la SigmaNet relatii clienti, le-am spus cele intamplate au zis sa le trimit din nou placa ca trebuie sa se rezolve. Bun….zis si facut, trimit placa , astept 21 de zile, dar in timpul asta ma suna cineva de la Service-ul SigmaNet si ma intreaba ce probleme are placa :)))))) competenta frate nu gluma..!….le zic problemele si in cele din urma o primesc. Repede o instalez in unitate , pornesc……….nexam!!! ma gandeam ca poate nu am bagat vreun cablu bine, verific, totul era in regula, repornesc si imi apare o mare eroare de bios dupa care imi zice sa fac update + IDE error, s-a restart-at singur si pauza……..nu imi mai afisa nimic, procesorul nu se incalzea deloc(deci tensiune nu primea in schimb cooler-ul mergea), RAM-ii nu se incalzeau (deci sloturile nu dadeau tensiune, dar in schimb puteam sa prajesc niste ochiuri pe CIPSET ;)!!! Am zis SUPER!, pot sa o folosesc pe post de aragaz!!! (nu va inchipuiti ca asta am facut, este o ironie). O trimit inapoi in garantie la un interval de vreo 3-4 luni, astept 18 zile dar niciun telefon nimec de la cei de la SigmaNet. Sun eu si intreb cam cat mai dureaza ca este trimisa de ceva timp iar raspunsul lor este „pai cred ca zilele astea , oricum pana la sfarsitul saptamanii” asta era intr-o marti. Hmm….bineinteles ca trece saptamana vine ziua de luni, sun din nou, intreb cam cat mai dureaza iar ei imi dau un nr de tel 0732406614 al colegului de la service care se ocupa de garantii. am zis Ok. sun la nr de tel dar nu raspundea nimeni, insist , insist si nimic…..revin a doua zi si imi raspunde cineva care imi zice ca nu am trimis nici o placa , i-am zis sa mai verifice o data ca nu are cum si ca revin cu un tel urmatoarea zi. Sun in ziua urmatoare si imi zice ca nu a bagat placa in service ca nu am lasat date de contact :))))))))), m-a bufnit rasul, va dati seama, si ii spun de chitanta FanCourier ca erau toate datele trecute acolo + nr meu de tel, cauta el….gaseste bineinteles si dupa imi zice ca nu am trimis copie dupa factura si garantie (de parca era prima oara cand o trimiteam in garantie si eu nu stiam ca trebuie sa fac copii dupa astea)…..hmm…..m-iam iesit din pepeni si i-am zis ca sunt in cutia placii si sa nu mai incerce sa o arda in diverse cu mine ca nu asa se vb cu clientii, nu am 2 ani si nu m-am nascut in jungla. Pana la urma imi da o adresa de e-mail la care sa trimit copiile + date de contact si ca sa imi trimita el niste documente pe care sa le semnez si sa i-i le trimit inapoi ca sa poata trimite placa in service si ca garantiile pe viata nu mai sunt valabile ca Brand-ul a fost cumparat de ITS. Trimit tot ce mi-i se cere dar mail inapoi cu asa-zisele acte….nexam. Sun din nou la SigmaNet le spun cele intamplate iar ei imi zic ca sa incerc sa vb cu colegul de la service ca ei nu au ce sa faca. A doua zi primesc un tel de la cei de la FanCourier din Galati ca au un colet pt mine se la SigmaNet. (va dati seama ca nici nu s-au uitat la ea) dar colac peste pupaza :)))) eu nu am trimis-o din galati ci din Onesti, drept urmare placa trebuia sa ajunga in Onesti!!! SigmaNet …….sunteti pe duca rau de tot! Sun din nou la SigmaNet le zic ca eu nu sunt si nu am trimis-o din Galati iar ei ma intreaba daca nu am fost contactat inainte sa livreze placa si le-am zis normal ca nu! (asta era inainte de sarbatori si ca colegul vine abia pe 7 ianuarie). S-a facut retur bineinteles si revin pe 7 ian, „cand a revenit colegu’ „;) respunde in cele din urma si il intreb cand imi vine placa , iar el imi zice cu toata nesimtirea posibila si existenta de pe lumea asta ca nu a primit nici un mail si ca placa a fost trimisa si eu am refuzat-o!!! va dati seama daca era in fata mea……., il mai intreb inca o data adresa de e-mail (poate am scris-o eu gresit…..mai sti…) imi da din nou adresa, trimit, il sun ca sa-mi confirme e-mail-ul, l-a primit si se uita pe copii si ma suna mai tarziu. Ma suna si ma intreaba de ce nu am stampila pe verso a facturii si ca de ce este trecuta din pix (acolo unde este trecuta garantia de 36 luni)…….logic ca i-am zis ca nu am emis eu factura si din formatul facturii nu era cum sa se scrie altfel garantia decat cu pixul si stampila se gaseste pe fata unde scrie „Stampila furnizorului”!!! Nesimtire, nesimtire maxima!!! Imi zice ca nu poate sa o trimita in service ca nu are stampila asa ca soarta……ii pare rau…..dar nu se poate asa ca ori fac comanda catre un serviciu de curierat sa-mi ridice placa si sa mi-a livreze la destinatie (pe banii mei) ori pierd produsu si banii si ca oricum banii inapoi nu o sa-i vad!!! (ca dupa experienta cu telefonul primit de catre „Service-ul Autorizat” cu intrebarea „Ce probleme are placa”, am scris problemele placii in interiorul cutiei + ce as dori si cum ar fi normal sa se intample cu acea placa adica ori banii inapoi, ori REPARATA (dar asta nu cred ca avea cum ca avea o problema la nivel de comunicatie pe magistrale) ori UNA CARE FUNCTIONEAZA, ori alta cu aceleasi caracteristici in aceeasi valoare). Mi-a zis ca am toate drepturile si ca pot sa fac ce vreau dar el nu o sa faca nimic ca sa se rezolve problema asta. Oricum nu ramane asa va dati seama.
    Asa ca oameni buni NU VA SFATUIESC SA FACETI ACEEASI GRESEALA CA MINE DE A CUMPARA DE LA EI!!!!!!!!!!!

  4. am o problema cu cei de la service nam primit bani nici altceva.am acte unde pot apela

  5. Eu sunt tot cel cu tunerul Tv…am scris mai sus patania…

    L-au reparat partial, adica prinde posturile tv in format analogic. Problema nr.2 legata de semnalul slab primit prin intrarea s-video a ramas nerezolvata desi mi-au spus c-au rezolvat-o.
    Produsul nu vor sa-l schimbe si nici sa-mi dea banii inapoi deoarece SIGMANET si-a schimbat proprietarul.
    In consecinta, mesajul de pe site-ul lor prin care se lauda cu 17 ani de experienta, garantie pe viata…etc. e abureala.

    Daca veti cumpara de la ei probabil ca in viitor cand si daca veti avea nevoie sa apelati la garantie, probabil o sa va refuze pe motive juridice schioape de gen: am schimbat actionarii, directorul, femeia de serviciu, catelul sau geamul de la usa magazinului…in concluzie suntem un nou SIGMANET…adica…pe scurt…ciuciu garantie. mars la OPC daca ai timp si chiar crezi ca rezolvi ceva…ha ha…ce misto suntem…ce le dam noi in cap clientilor cu legea interpretata cum vrem…

    Cand m-am dus sa iau produsul de la reparat am avut aceeasi experienta…cam putini clienti prezenti acolo fata de acum cateva luni…adica merge treaba in directia corecta…spre groapa de gunoi a istoriei. Chiar vedeam un client care ciulea urechile ingrijorat la ceea ce discutam cu reprezentantul service-ului.

    Ar mai fi multe mici detalii de spus care sugereaza nesiguranta demersului lor de a scapa de onorarea garantiilor:
    – atitudine usor intepata a reprezentantului deranjat de intrebarile legate de produs;
    – refuzul de a testa produsul „reparat” la fata locului;
    – cand am dus produsul in garantie mi-au conditionat primirea in service de semnarea unui asa zis „proces-verbal” prin care sa recunosc lipsa de obligativitate a lor de a raspunde de garantie. Cand l-am citit am observat ca nu era un proces verbal ci doar o nota informativa (n-au habar de diferenta dintre cele doua). Am semnat si am scris cu pixul formula „am luat la cunostinta”.
    Cand am ridicat produsul, m-au pus sa semnez din nou aceeasi hartie, actualizata insa…adica s-au luat dupa mine si au scris si ei formula „am luat la cunostinta”…concluzia mea din aceste mici detalii fiind ca merg dupa ureche si se cam stiu si ei cu mata-n sac…

    Ce sa le mai zic de lucruri mai greu de inteles…ei considera ca VANZATORUL este obligat sa asigure garantia, adica firma care a detinut SIGMANET inainte de insolventa.
    Nu sunt jurist dar consider ca atunci cand cumperi un brand il cumperi cu toate caracteristicile ce tin de relatia cu clientii: bune si rele, adica si renumele si garantiile. Din acest punct de vedere VANZATORUL este brandul, adica SIGMANET, nu proprietarul efemer al brandului.
    Daca o sa am timp o sa fac si o plangere la OPC…mai mult de curiozitate sa vad ce au ei de zis.
    Daca OPC nu intervine, inseamna ca reteta perfecta de a scapa de onorarea garantiilor e simpla si clara doar in Romania evident:
    – vinzi brandul catre o firma noua cu exceptia garantiilor si altor datorii legate de stat si furnizori;
    – lasi firma veche fara nimic de valoare, in insolventa si trimiti clientii si furnizorii sa se judece cu o firma care a fost golita de continut;
    – aplici formula periodic si voila…ciuciu garantie.
    Corect nu e…o fi legal insa ?

  6. SIGMANET.RO = Un site total neserios !!! N-am sa scriu prea multe detalii pentru ca nu mai am rabdare, oricum mi-au stricat toata ziua cu atitudinea lor de bisnitari de doi lei …

    Am „prins” (vorba vine) promotia de Black Friday la procesoarele Intel i7 3770k, acestea au fost puse la vanzare la 1300 RON. Imediat am facut comanda. Dupa comanda mea, procesorul a mai fost afisat ca fiind pe stoc, destul de mult timp. Dupa o vreme, acesta aparea ca fiind pe „Stoc limitat”. Abia dupa inca o perioada, acesta aparea ca fiind pe „Stoc zero”.

    Ma suna cei de la SIGMANET si-mi spun ca, nu-mi pot da procesorul cu 1300 RON pentru ca „a expirat” promotia !!! Pai, cum sa expire promotia, daca eu am prins inca de la bun inceput ? Am fost printre primii care am comandat la pretul de 1300 RON, iar dupa mine au mai fost comenzi !!!
    Am intrebat daca procesorul mai este pe stoc. Mi-au spus ca da, procesorul este pe stoc, dar nu la pretul de 1300 RON ci la 1500 RON … Ce marlani !!!

    NU CUMPARATI DE LA SIGMANET.RO !!! Sunt niste neseriosi.

      • La fel am comdandat si eu un laptop cu 50% reducere de BF de pe KOYOS.ro care este aceasi firma care detine si SIGMANET.ro Azi am primit e-mail ca nu pot onora comanda. Niste tepari, fac promotii false si nu au coaie sa le sustina!

        Daca stiam comandam de pe alt site. Luni ii reclam la OPC pt publicitate/promotii false!

        Pe scurt, evitati SIGMANET.ro si KOYOS.ro (aceasi firma)!

  7. Am cumparat un tuner tv analogic de la ei (KWORLD 233SA).
    Practic semnalul pe intrarea S-video (utila la preluarea semnalului de la alte dispozitive gen DVD-player, tuner digital) este foarte slab, instabil…asa ca am apelat la garantie…l-au schimbat…

    Noul produs avea fix aceeasi problema iar dupa numai o saptamana s-a ars efectiv (miros de plastic ars) pierzandu-si si capacitatea de a prinde posturile emise in format analogic.

    Fuguta la garantie…surpriza…mare…neplacuta…adica au gasit ei o formula de a nu mai onora garantiile…

    Ceea ce urmeaza e prima impresie formata cand am vorbit cu reprezentantul de acolo…mai jos voi spune si a doua impresie…

    Rog conducerea SIGMANET sa aiba grija ce face astfel incat clientii sa nu ramana la prima impresie asa cum o s-o descriu mai jos:

    Cica SIGMANET e tot SIGMANET…asa ca imagine…
    Juridic insa, o alta firma a cumparat afacerea dar nu si obligatiile…dragut nu ?

    Si uite asa au inceput sa trimita la plimbare clientii SIGMANET sa se judece cu o societate aflata in insolventa care nu mai detine probabil nimic de valoare, doar datoriile, garantiile neonorate…tot ce era de valoare fiind transferat la alta firma, adica site-ul, numele, o parte din angajati, sediul…
    ce sa zic…s-au reinventat baietii…

    Noul SIGMANET beneficiaza de brandul si renumele SIGMANET (atata cat e…cu riscul de a deveni tot mai mic si neinsemnat), dar nu se simt deloc obligati sa onoreze si garantiile oferite produselor achizitionate „de la firma veche”.
    Nu stiu cat de legala e gainaria asta…dar tot gainarie este…iar cand clientii vor afla o sa-i doara fix undeva de gaselnita juridica prin care sunt lasati fara garantie…

    A doua impresie…au acceptat sa preia produsul pentru a-l trimite in service, dar doar dupa ce am semnat o informare cu cateva prevederi legale si mentiunea ca ei, vezi Doamne, din marinimie au decis sa joace rolul de intermediar intre client si service, neavand nici o alta obligatie…

    SIGMANET, oricine ati fi, aveti mare grija ce faceti fiindca riscati sa asociati si stigmatul de tepari care va transforma brandul intr-o gramada de 8 litere si atat…

    Cand preiei un brand, de fapt vrei sa preiei clientii, iar daca prima actiune este sa te eschivezi de obligatii…se duce naibii renumele. Nu uitati ca clientii dvs. le au cu calculatoarele si pot sa va umple de respect pe internet…iar ceea ce credeti ca veti castiga prin eschive juridice e nesemnificativ comparativ cu ce ati putea pierde odata cu clientii…

    Poate e doar o intamplare…dar de cate ori ma duceam la magazinul lor, trebuia sa stau destul de mult la coada datorita numarului mare de clienti…astazi n-am stat deloc…daca mi se permite o exprimare plastica: batea vantul…si s-ar putea sa ma poarte si pe mine departe, impreuna cu alti clienti…pe aripile vantului…catre alte magazine unde nu miroase a tepe si a produse arse de bune ce sunt…

  8. Experienta mea cu Sigmanet a fost urmatoarea:

    Am cumparat un mouse Steelseries Kinzu v2 Pro la 165 de lei din oferta lor. Mi-am dat seama ca are un mic defect la butonul de click stanga; cand il apasam in partea de sus, pe marginea dinspre scroll, se apasa mai greu. M-am enervat foarte tare, pentru ca fiind un mouse lux ma asteptam sa functioneze impecabil. Asa ca m-am dus la ei la magazin cu mouse-ul. Nu mai puteam sa returnez produsul, ca trecusera cele 48 de ore, asa ca am hotarat sa aplic garantia. Le-am explicat problema. La inceput au fost reticenti, nefiind un defect foarte mare, dar au inteles ca e un mouse scump, asa ca au acceptat sa mi-l trimita in service. Am completat fisa de service si a ramas sa astept raspunsul de la cei de la service-ul respectiv. Foarte neincrezator, am plecat acasa. A doua zi dimineata am fost sunat de la service. Mi s-a zis ca mouse-ul nu are absolut niciun defect. Mai ca sa sar la gatul respectivului cand am auzit asta…dar nu a fost nevoie, pentru ca mi-a propus sa imi aleg un alt model din oferta sau sa imi primesc banii inapoi daca nu sunt multumit de produs. In cele din urma am ales un alt model, pentru ca nu mi s-a parut corect fata de amabilitatea lor sa le cer banii.

    In concluzie, sunt multumit de ei. Aveam de gand sa ii fac de rahat aici pe pagina daca nu mi-ar fi acceptat mouse-ul inapoi, dar nu am ce sa le reprosez. Dupa parerea mea, niste baieti de nota 10.

  9. NU CUMPARATI DE LA SIGMANET !

    Am facut o comanda pe 17 iulie 2012 pentru un monitor Benq G2420HDBE la ei.Pe 19 a si ajuns cu FanCurier.Am desfacut ambalajul ,cablul VGA era deja atasat de monitor.Cica produse sigilate !.La conectare am constatat ca monitorul e DEFECT.L-am pus pe celalalt calculator,la fel ,defect.I-am sunat,au zis sa sun la FanCurier sa trimit inapoi si mi-l schimba.L-am trimis inapoi,FanCurier l-a retinut ! 4 zile ! cu diverse probleme inventate de ei.Intre timp modelul respectiv a disparut de pe oferta Sigmanet.I-am sunat,au zis sa mai sun int-o saptamana ,ca o sa mai primeasca.Dupa o saptamana au zis sa aleg alt model sau returnare fonduri. Le-am zis sa mai asteptam o saptamana ,ca poate..,dar nimic.Saptamana trecuta i-am sunat in legatura cu un alt model similar,au zis ca nu au nimic disponibil,desi pe oferta online au 2 produse care s-ar fi incadrat.In final,pe 14 august i-am sunat pentru reziliere comanda ,le-am trimis datele contului meu BRD.Inca nici un raspuns,astazi nici nu mai ridica receptorul .

    NU CUMPARATI DE LA SIGMANET !

    • Imi pare rau sa aud ca se intampla si chestiuni de genul asta :(

    • Datorita unui Tweet am ajuns sa citim si noi acest mesaj.

      Buna ziua,

      Reprezint magazinul Sigmanet.ro. Tocmai am verificat istoricul comenzii dumneavoastra. Multe din produse vin direct de la furnizor direct si noi le trimitem in tara deci nu se poate ca problema sa vina din partea magazinului. Investigam.

      Cat despre returul banilor. Sa stiti ca returnarea banilor pentru produse se face la sfarsitul lunii pentru toti clientii care au cerut inapoierea banilor.
      Problema cu apelurile telefonice nu este ca v-am respins apelurile. Avem multe apeluri telefonice si deseori suna ocupat. Nu stiu de cate ori ati incercat sa sunati la noi.
      Dar de exemplu puteti sa ne contactati prin email. prin emailul meu iulian@sigmanet.ro, prin Facebook/Twitter, si de Luni-Vineri 9:00 – 16:00 pe pagina de produs gasiti Live Support un buton care va deschide o pagina de chat. Cand nu este un operator online puteti oricum lasa mesajul offline.

      Multumim de intelegere

  10. Am cumparat de la Sigma un router, 8 iesiri fixe, 10 wireless. A venit a doua zi, eu il asteptam in 2-3 cat ziceau ei. Nu mi-a convenit, era prea slabut pentru ce aveam eu nevoie, am sunat le-am explicat. M-am dus cu produsul, returnat, adaugat bani la noul produs… Testing facut in fata mea. Jos palaria. Cel putin pana acu.

    q.e.d

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.