Alt client nemultumit emag

Sunt un CLIENT care cumpara de la eMAG de 10 ani, atat ca persoana fizica cat si juridica. Au devenit extrem de neseriosi. Nu mai cumpar de la ei.
Am trimis in service eMAG o action camera, dar au refuzat garantia pt ca e zgariata.
Am camere obisnuite mult mai zgariate care functioneaza, dar la o action camera care este rezistenta la socuri, e absolut normal. Nici nu au desfacut camera, doar au inspectat-o vizual.
Am dus camera la alt service de electronice si au aflat cauza reala a defectului. Am luat legatura si cu producatorul camerei din state, care mi-a confirmat cauza.
Am revenit la eMAG, iar raspunsul eMAG: nu mai face obiectul garantiei pt ca a intervenit personal neautorizat. MAGARI MARI eMAG.

Acum am apelat la ANPC. Dupa aia o sa incerc sa iau legatura cu conducerea lor. Daca nu se rezolva dau in judecata eMAG.
Si cel mai important oricum nu mai cumpar nimic de la ei. eMAG isi bate joc de CLIENTI.
Poate au castigat niste bani, dar au pierdut cel putin un CLIENT.

In cei peste 10 ani de cand cumpar de la eMAG vad cum dintr-un magazin serios, profesionist, s-a transformat intr-un retailer guerila, mai ales dupa ce compania a fost vanduta, retailer care a uitat ca este mare datorita CLIENTILOR.
eMAG a uitat ce inseamna CLIENT! Imi pare rau, dar sunt complet dezamagit de atitudinea companiei eMAG.
Nu voi mai cumpara de la eMAG!

Despre Șef e-măgari.ro

Acest site funcționează din fonduri proprii și nu este afiliat niciunui comerciant din România sau străinătate. Tot ceea ce dorim este să scoatem la iveală hibele pe care comercianții din România sau din afară le au și pe care nu putem decât să sperăm că le vor rezolva. http://www.e-magari.ro dorește să facă public toate nemulțumirile aduse clienților și vă rugăm să ni le aduceți la cunoștință prin intermediul formularului de contact.

Te-ar putea interesa

Lovitura data de emag.ro in prag de Black Friday

Am primit recent de la un cititor o anume reclamatie. Ca tot omul, George, si-a …

21 comentarii

  1. Sunt si eu un client total nemultumit de Emg si de serviciile de reparatie in garantie si firma Depanero, la care a trebuit sa apelez pentru ca aspiratorul meu model Samsung fara sac VC15F50HNRB s-a defectat. Problema fiind la motor 99%, se stingea singur dupa cateva secunde, am descris comportamentul aparatului in detaliu la Depanero, apoi l-am ambalat si trimis prin curier. A fost returnat cu mentiunea „schimbat motor”, dar imediat am realizat ca nu e adevarat, din moment ce avea un zgomot diferit, tot mirosea ciudat si pe treapta de putere maxima nu facea fata si trebuia oprit (becul rosu se aprindea). Fiind receptionat si reparat in aceeasi zi, imi vine greu sa cred ca cei de la Depanero aveau pe stoc exact acel tip de motor piesa noua. Mai mult ca sigur ca au „carpit” ceva pe la el si l-au tirmis inapoi. Am sesizat a doua oara la service, iarasi ambalat, incarcat in masina, trimis prin curier, sincronizat etc. A fost returnat iarasi, l-am testat si bineinteles ca nu mergea la treapta maxima, se aprindea becul rosu si au si redus puterea de aspirare la prima treapta. Culmea tupeului, pe fisa de service scria curatat furtun si testat. De testat nici vorba, era acelasi defect ce aparea imediat ce era pus in functiune, iar furtunul si filtrele le verificasem eu inainte de a-l trimite. Banuiesc ca au crezut ca au de-a face cu cineva naiv care nu se pricepe la aparatura, factura si sesizarea de reparatie fiind pe numele prietenei mele.
    Deci aspiratorul nostru a vizitat deja de 2 ori service-ul cu aceasi problema si nu s-a rezolvat. Ba mai mult, cei de la service ma iau drept fraier (probabil se gandesc ca ei pot pacali usor o femeie), prima data declarand ca au schimbat motorul (ceea ce imediat am detectat ca fiind fals, dupa zgomot, putere de aspirare si miros de la motor), a doua oara eu consider chiar bataie de joc, declarand ca au desfundat furtunul (care bineinteles era verificat de mine dinainte si era ok) si au facut in plus si o smecherie, reducand puterea aspiratorului de la prima treapta. Dar pe treapta maxima de putere defectul tot persista si se aprinde becul rosu, si suntem in imposibilitate de a folosi aspiratorul in parametrii normali.
    Eu nu mai am chef sa fac ping-pong prin curier cu cei de la Depanero si am solicitat inlocuirea produsului cu unul nou, acelasi model, care se vinde inca la emag. Ei bineinteles m-au refuzat, in consecinta fac plangere la protectia consumatorului si o sa atasez toate dovezile.

  2. Revin. Cum am postat si aici despre isparava emag, le-am dat si lor mail. Azi am primit mailuri inapoi. Din cele doua mail-uri, evident ca ei nu au nicio vina pt serviciile execrabile pe care le ofera. In schimb eu sunt de vina pt ca cica „am fost de acord cu politica lor, cand mi-am creat contu”. Tin sa precizez ca acel cont mi-a fost creat la prima comanda de catre un agajat emag din showroom.
    Apropo: Ati stiut ca la emag (cel putin in bucuresti), afirmatia „IN STOC” , nu inseamna neaparat ca e in stoc. Cu alte cuvinte, eram la ei in showroom si gasesc un produs in stoc. Si vreau sa-l comand acolo sa-l ridic. Si angajatul imi spune ca e in stoc doar daca mai scrie pe e ran jos in colt dreapta inca ceva. Ca in stoc poate sa insemne ca e disponibil in magazin, dar poate sa fie si la magazinul din Timisoara. :))))) Numai la emag asa ceva. Niciodata nu mai aleg de la emag. Servicii de evu mediu oferite de niste oameni care practica customer-scare-ul.

  3. In dec 2015 am cumparat un kit tastatura + mouse wireless de la emag. Sambata 19.03 s-a stricat. Cum nu aveam alta tastatura, am sunat la ei sa vad ce fac, ca sa nu merg la fraieru pana in crangasi, gandindu-ma ca sunt in Romania si experiente proaste am mai avut cu emag. Cum nu s-a sinchisit nimeni sa raspunda sambata la tel, am decis sa merg pana acolo pt ca nici sa nu pot sa folosesc pc-ul tot weekendul, nu era normal.
    La emag, imi spun ca nu au cum sa ma ajute ca trebuie sa vin luni la depanero ca sa-si dea aia cu parerea si sa vada daca imi pot repara tastatura. Probabil ca ii schimba butoanele sau le inoieste scrisul. Dar au gasit repede solutia: sa mai cumpar o tastatura de la ei. Intr-o tara civilizata, nu se mai uitau la 50 ron si ii dadeau clientului o tastatura provizorie si gata.
    Ii intreb, daca e normal sa stau fara pc tot weekendul, din cauza serviciului lor de customer scare care nu e in stare sa rezolve o simpla problema cu o biata tastatura. Raspunsul a fost sa dea din umeri. I-am intrebat daca mi-as lua tel de la ei si mi s-ar strica si l-as lasa la ei la service, daca primesc un alt tel provizoriu de la ei. Si mi-au spus ca nu. Si ii intreb: deci eu iau tel nou de la voi si daca se strica, eu, pe banii mei, tot fara tel raman atata timp cat produsul se afla la reparat. Raspunsul a fost: Da, raman fara telefon pana se repara. :))))) Astia de la emag, au ramas cu serviciul de clienti din evul mediu. Mai trebuie facut update din cand in cand. E clar ca nu o sa mai cumpara de la ei. Am tot zis ca o fac, dar acum gata. Mi s-a acrit de tot de ei.

  4. SPINU CONSTANTIN

    Buna ziua domnule Spinu,

    Va multumim pentru ca ne oferiti oportunitatea de a clarifica, prin sesizarea pe care ne-ati adresat-o, anumite aspecte legate de situatia cu care va confruntati.

    Produsul Casti cu microfon Logitech G230, Negru [981-000540] a fost achizitionat in baza facturii 401209736 din data de 25.08.2014.

    In data de 15 iul. 2015 in baza fisei service 1334968 in care reclamat defectul „Casca left nu mai sta fixata” a fost inlocuit inlocuit sistem de prindere casca stanga si castile au fost returnate cu status „REPARAT” in data de21 iul. 2015.

    In data de 27 aug. 2015 in baza fisei de service 1398871 in care ati reclamat defectul „Casca dreapta nu mai sta fixata , are sistemul de prindere crapat” a fost inlocuit mecanismul de fixare casca si in data de 28 aug. 2015 produsul a fost returnat cu status „REPARAT”

    In data de 23 oct. 2015 in baza fisei de service 1494418 in care ati reclamat defectul „sistemul de prindere este crapat (se farama materialul) ,a cedat la clema stanga” in urma verificarilor efectuate s-a constatat ca sistem fixare casti deteriorat mecanic(spart) ceea ce nu face obiectul garantiei.

    In data de 02 nov. 2015 ati fost notificat cu status „REFUZ GARANTIE”

    Domnule Spinu,va informam ca potrivit certificatului de garantie, vanzatorul este obligat sa aduca produsul in stare de conformitate prin reparare, prin inlocuirea componentelor defecte, ducand pana la inlocuirea produsului daca acesta nu mai poate fi reparat,dar avand in vedere diagnosticul dat de catre tehnician deteriorare mecanica, nu putem raspunde pozitiv solicitarii dumneavoastra de a storna produsul.

    Echipa eMAG va multumeste pentru timpul acordat si va sta permanent la dispozitie pentru orice solicitare legata de serviciile noastre.
    sunt niste hoti de 2 ori au remediaat aceeasi problema si in final cand s-a deteriorat aceleasi cleme datorita produsului de proasta calitate au refuzat si reparatia sau stornarea banilor..niste hoti eftini care comercializeaza inclusiv produsele care au fost defecte…numele corect este HOTIMAG NU EMAG!!!!

  5. Pai uita te in termeni,numai personalul & service-ul autorozat de ei in contract are voie sa intervina,ei nu garanteaza ce fac altii,au tehnicienii lor….plus ca daca a-r umbla toti in ele le-ar fute si le-ar da la garantie s ar falimenta e commerce-ul….

    Daca nu ti-au acceptat o ca e zgariata inainte sa o duci la service imi retrag jignitile si ii fut pe ei in gura,dar daca ai trimis o prima data in service dupa ce au umblat altii la ea (fie sibservice autorizat de producator)…esti ..

    prost :)

  6. Da, s-au prostit! Nici eu nu voi mai cumpăra de la ei.

    Am luat un pachet format din 2 produse, o cafetieră digitală și o râșniță. Cafetiera s-a stricat, am facut cerere RMA, am primit indicații să returnez AMBELE produse. Le-am.
    După o lună am primit doar o cafetieră mai ieftină, alt model. Tanti de la service cică e similară… Nu am ridicat produsul, am cerut banii. A mai trecut o lună, incă nu am primit banii…

  7. Am facut o comanda pe 23.11 pentru 3 produse, am primit mail ca luni pe 25 sa fiu acasa ca va venii coletul ,ma-am invoit la servici dar a trecut luni si nu avenit nimic, am sunat la emag si au zis ca sa revocat si va venii marti ma-am invoit si am plecat acasa. Nu a venit nici marti, am sunat din nou si ainceput dansul de plasare intre emag si fan curier asa am ajuns astazi vineri 29 sa stau acasa dar nu sint siguri daca ajung si eu am pierdut 5 zile din concediu, emag si fan curier niste ordinari evitatii.

  8. Salut
    de curan am cumparat o tableta de la emag..prima zi mi-a mers dupa care a 2-a zi nu se mai incarca i-am sunat si mi-au spus ca o sa trimita curierul sa o ia la reparat am asteptat o saptamana nimic…dupa care iam sunat din nou si mi-au spus ca n-au avut curier disponibilsi ca o sa vina curand..dupa 3 zile a venit si mi-a zis curierul ca ziua urmatoare o sa revina tableta sau o s-o inlocuiasca cu alta de acelasi fel am asteptat ziua urmatoare nimic..a trecut o saptamana tot nimic dupa care i-am sunat si m-au luat iar ca n-au curier disponibil..dupa ce i-am luat cu protectia consumatorului ziua urmatoare au venit nu mai mentionez ca produsul e made in china…tine bateria o ora si jumatate o gasesc stinsa si mai nou mai sta aprinsa doar cand e bagata la incarcat in rest daca o scot se stinge ca nu mai are baterie dupa ce o tin 12 ore la incarcat..o sa-i sun maine sa vad ce pot rezolva dar in cel mai sigur caz o sa apelez la protectia consumatorului deoarece n-am ajuns bataia de joc a unei firme atat de incompetente

  9. Salutare,
    Si mie mi-a fost refuzata garantia.Am un telefon Samsung care s-au stins niste pixeli(destul de multi) dintr-o data in decurs de cateva zile unul cate unul.
    L-am trimis la garantie si service-ul lor mi-a zis ca imi anuleaza garantia ca are ceva zgarieturi si ca e spart display-ul – nici vorba de asa ceva,pixelii au ”murit” fara sa-l lovesc.
    Acum am sa fac o reclamatie….sa vad ce se intampla

  10. Am comandat pe 19.12.2012 doua produse de la emag, platite cu card bancar si nici pana in ziua de azi nu au ajuns produsele la mine desi trebuia sa fie livrate pe data de 21.12…m-am saturat sa-i tot sun si in fiecare zi sa-mi spuna ca maine se rezolva, ca firma de curierat e de vina…ca habar nu au ce se intampla cu produsele…ca isi cer scuze. Ultimul lor raspuns a fost ca pe 3/4 ianuarie imi voi primi comanda cu siguranta…Urmatorul drum va fi la ANPC daca nu respecta nici termenul asta desi trebuia sa incetez de mult sa fiu intelegator cu ei.

  11. Si eu am probleme cu service-ul e-mag.

    am achizionat in luna iulie un telefon samsung galaxy s2 si la o luna dupa achizitionare am fost nevoit sa il trimit in service.

    chipurile a fost reparat.

    acum, luna trecuta, aceleasi, defecte plus unul nou – la folosirea camerei incorporate, se aude un bazait distinct.

    ieri, s-a intors telefonul din service, dau sa il deschid, pornesc camarea..si ce sa vezi :) acelasi bazait. am facut sesizare, si am fost sunat azi dimineata de o domnisoara care m-a informat nevinovata ca defectul probabil nu a fost sesizat de cei din service si trebuie trimis inapoi.

    va dati seama..nu a fost observat..cand simpla pornire a camerei evidentiaza.

    acum ma duc spre ANPC sa vad ce ma sfatuiesc dumnealor

  12. minciuna sau adevar 10 XII 2012?vreau un telefon pe care l-ati retras curios cu o seara inainte reduceri?Stiu ca oricum in 7 zile il livrati deci ce v-ar deranja daca l-ati comanda producator.Chiar ar fii greu sau este o politica a dvs. si atuncii… pacat pe dovedite sunt un fidel cumparator al dvs.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.