Alt client nemultumit emag

Sunt un CLIENT care cumpara de la eMAG de 10 ani, atat ca persoana fizica cat si juridica. Au devenit extrem de neseriosi. Nu mai cumpar de la ei.
Am trimis in service eMAG o action camera, dar au refuzat garantia pt ca e zgariata.
Am camere obisnuite mult mai zgariate care functioneaza, dar la o action camera care este rezistenta la socuri, e absolut normal. Nici nu au desfacut camera, doar au inspectat-o vizual.
Am dus camera la alt service de electronice si au aflat cauza reala a defectului. Am luat legatura si cu producatorul camerei din state, care mi-a confirmat cauza.
Am revenit la eMAG, iar raspunsul eMAG: nu mai face obiectul garantiei pt ca a intervenit personal neautorizat. MAGARI MARI eMAG.

Acum am apelat la ANPC. Dupa aia o sa incerc sa iau legatura cu conducerea lor. Daca nu se rezolva dau in judecata eMAG.
Si cel mai important oricum nu mai cumpar nimic de la ei. eMAG isi bate joc de CLIENTI.
Poate au castigat niste bani, dar au pierdut cel putin un CLIENT.

In cei peste 10 ani de cand cumpar de la eMAG vad cum dintr-un magazin serios, profesionist, s-a transformat intr-un retailer guerila, mai ales dupa ce compania a fost vanduta, retailer care a uitat ca este mare datorita CLIENTILOR.
eMAG a uitat ce inseamna CLIENT! Imi pare rau, dar sunt complet dezamagit de atitudinea companiei eMAG.
Nu voi mai cumpara de la eMAG!

Despre Șef e-măgari.ro

Acest site funcționează din fonduri proprii și nu este afiliat niciunui comerciant din România sau străinătate. Tot ceea ce dorim este să scoatem la iveală hibele pe care comercianții din România sau din afară le au și pe care nu putem decât să sperăm că le vor rezolva. http://www.e-magari.ro dorește să facă public toate nemulțumirile aduse clienților și vă rugăm să ni le aduceți la cunoștință prin intermediul formularului de contact.

Te-ar putea interesa

Lovitura data de emag.ro in prag de Black Friday

Am primit recent de la un cititor o anume reclamatie. Ca tot omul, George, si-a …

21 comentarii

  1. Sunt si eu un client total nemultumit de Emg si de serviciile de reparatie in garantie si firma Depanero, la care a trebuit sa apelez pentru ca aspiratorul meu model Samsung fara sac VC15F50HNRB s-a defectat. Problema fiind la motor 99%, se stingea singur dupa cateva secunde, am descris comportamentul aparatului in detaliu la Depanero, apoi l-am ambalat si trimis prin curier. A fost returnat cu mentiunea “schimbat motor”, dar imediat am realizat ca nu e adevarat, din moment ce avea un zgomot diferit, tot mirosea ciudat si pe treapta de putere maxima nu facea fata si trebuia oprit (becul rosu se aprindea). Fiind receptionat si reparat in aceeasi zi, imi vine greu sa cred ca cei de la Depanero aveau pe stoc exact acel tip de motor piesa noua. Mai mult ca sigur ca au “carpit” ceva pe la el si l-au tirmis inapoi. Am sesizat a doua oara la service, iarasi ambalat, incarcat in masina, trimis prin curier, sincronizat etc. A fost returnat iarasi, l-am testat si bineinteles ca nu mergea la treapta maxima, se aprindea becul rosu si au si redus puterea de aspirare la prima treapta. Culmea tupeului, pe fisa de service scria curatat furtun si testat. De testat nici vorba, era acelasi defect ce aparea imediat ce era pus in functiune, iar furtunul si filtrele le verificasem eu inainte de a-l trimite. Banuiesc ca au crezut ca au de-a face cu cineva naiv care nu se pricepe la aparatura, factura si sesizarea de reparatie fiind pe numele prietenei mele.
    Deci aspiratorul nostru a vizitat deja de 2 ori service-ul cu aceasi problema si nu s-a rezolvat. Ba mai mult, cei de la service ma iau drept fraier (probabil se gandesc ca ei pot pacali usor o femeie), prima data declarand ca au schimbat motorul (ceea ce imediat am detectat ca fiind fals, dupa zgomot, putere de aspirare si miros de la motor), a doua oara eu consider chiar bataie de joc, declarand ca au desfundat furtunul (care bineinteles era verificat de mine dinainte si era ok) si au facut in plus si o smecherie, reducand puterea aspiratorului de la prima treapta. Dar pe treapta maxima de putere defectul tot persista si se aprinde becul rosu, si suntem in imposibilitate de a folosi aspiratorul in parametrii normali.
    Eu nu mai am chef sa fac ping-pong prin curier cu cei de la Depanero si am solicitat inlocuirea produsului cu unul nou, acelasi model, care se vinde inca la emag. Ei bineinteles m-au refuzat, in consecinta fac plangere la protectia consumatorului si o sa atasez toate dovezile.

  2. Revin. Cum am postat si aici despre isparava emag, le-am dat si lor mail. Azi am primit mailuri inapoi. Din cele doua mail-uri, evident ca ei nu au nicio vina pt serviciile execrabile pe care le ofera. In schimb eu sunt de vina pt ca cica “am fost de acord cu politica lor, cand mi-am creat contu”. Tin sa precizez ca acel cont mi-a fost creat la prima comanda de catre un agajat emag din showroom.
    Apropo: Ati stiut ca la emag (cel putin in bucuresti), afirmatia “IN STOC” , nu inseamna neaparat ca e in stoc. Cu alte cuvinte, eram la ei in showroom si gasesc un produs in stoc. Si vreau sa-l comand acolo sa-l ridic. Si angajatul imi spune ca e in stoc doar daca mai scrie pe e ran jos in colt dreapta inca ceva. Ca in stoc poate sa insemne ca e disponibil in magazin, dar poate sa fie si la magazinul din Timisoara. :))))) Numai la emag asa ceva. Niciodata nu mai aleg de la emag. Servicii de evu mediu oferite de niste oameni care practica customer-scare-ul.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.