cel.ro, comanda online si Lenovo

Deoarece emag.ro nu a raspuns in timp necesar stornarii comenzii, am ales un laptop Lenovo Z570 de la cel.ro la un pret mult mai mic si o configuratie mai buna. Vineri m-am decis sa-l cumpar. Fiind prima data cand cumparam de la cel.ro, m-am decis sa fac tot posibilul sa fie bine. Am circulat dintr-o parte a Bucurestiului in cealalta parte, am facut totul sa ajung in timp. Si am ajuns. Dar cand am ajuns si am stat la coada primesc: aveti comanda online? Nu. Atunci trebuie sa asteptati sa terminam cu cei care au comanda online si apoi sa facem comanda, DACA AVEM PRODUSUL PE STOC (eu il vedeam deja in vitrina).

Bun, mare minus pentru ca ii lua doar 2 minute sa caute si sa scoata o factura. Dar blonda nu se dezminte niciodata. Si stai si scrasneste din dinti. In situatia mea, mai era cineva si a trebuit sa asteptam. A paguba. S-a dus si coada in vreo 30 de minute, a urmat randul meu si gata. Am facut comanda, a gasit laptop-ul care valoreaza 2499 de lei si am facut comanda.

Am mers la cealalta coada, livrari produse si am asteptat linistit. Mi-a luat factura un baiat de acolo si … mi-a adus produsul. Sigilat Lenovo, mi-a explicat ca am garantie direct la Lenovo Romania, acces direct cu ei la numarul de telefon. M-a intrebat daca sa faca proba sau nu, mi-a explicat ce inseamna returul in 15 zile si mi-a aprins laptopul aratandu-mi configuratia din BIOS.

Tinand cont ca era coada, am stat 5 minute sa vad eu exact daca laptopul are zgarieturi sau nu, daca laptopul este ok, etc. Sa vad daca vine cu drivere etc. Foarte de treaba la cel.ro cei de la livrari. Nu acelasi lucru l-as spune despre fetele de la comenzi.

Avem mare minus la cel.ro la comenzi: daca nu aveti comanda online mai bine nu mergeti acolo. Nu are rost. Sunt o gramada de clienti si asteptati mult si bine.

2 plusuri la livrari: se face proba, aproape te roaga sa faci asta, si iti dau toate detaliile despre retur, garantie, etc.

Oare cand vor ajunge ca cei de la emag.ro cum se vor comporta?

Despre Șef e-măgari.ro

Acest site funcționează din fonduri proprii și nu este afiliat niciunui comerciant din România sau străinătate. Tot ceea ce dorim este să scoatem la iveală hibele pe care comercianții din România sau din afară le au și pe care nu putem decât să sperăm că le vor rezolva. http://www.e-magari.ro dorește să facă public toate nemulțumirile aduse clienților și vă rugăm să ni le aduceți la cunoștință prin intermediul formularului de contact.

Te-ar putea interesa

Lovitura data de emag.ro in prag de Black Friday

Am primit recent de la un cititor o anume reclamatie. Ca tot omul, George, si-a …

2 comentarii

  1. Pe 27.11 de black friday am zis si eu ca tot romanu sa prind ceva redeuceri asa ca am comandat de pe cel.ro un laptop la 999 lei, pret foarte bun. Am facut plata online, am primit confirmare platii, am fost sunat si mi s-a spus ca produsul e pe stoc si va ajunge la mine sambata sau luni. Luni am luat legatura iarasi cu ei si mi-au reconfirmat prin email ca luni pleaca coletul de la ei din cauza aglomeratiei. Luni pe la ora 18 am primit un mail de la ei in care isi cereau scuze ca nu mai au produsul pe stoc si imi faceau o oferta sa cumpar unul cu 100 de lei mai scump. Am uitat sa spun ca laptopul mai era in weekend la oferta si la emag si flanco, dar eu cap patrat am comanfdat de pe cel.ro. Asa am reusit sa retez reducerile de black friday datorita alor noastre companii romanesti de kko. Un sfat pentru toti, evitati cel.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.