Comanda online pe tronix.ro

Recent am efectuat o comanda online pe tronix.ro si chiar sunt foarte surprins de reactia pe care o vor avea cei de acolo. In plus de asta mi-am sfatuit toti prietenii sa isi faca comanda pe tronix.ro pentru ca pretul acestei imprimante este de aproape 300 de ori mai mic decat la alte magazine. Asadar. Cine doreste gaseste link-ul cu imprimanta in cadrul acestui articol. In plus de asta, avem fara nici o problema si dovada video ca aceasta comanda s-a efectuat pe numele meu. Marele sef e-magari.ro nefiind disponibil la aceasta ora. Haideti sa vedem impreuna reactia celor de la tronix.ro – stiu sa faca sau nu afaceri cu clientii lor. Sunt sau nu sunt orientati catre clienti?

Va rog nu uitati de ceea ce au facut cei de la tronix.ro aici. Tineti minte: emag.ro va mai fi ca inainte? Oare tronix.ro – evomag.ro – azerty.ro vor stii sa-si spele pacatele? Vom vedea. Ramane planul stabilit pentru atac.

Despre Șef e-măgari.ro

Acest site funcționează din fonduri proprii și nu este afiliat niciunui comerciant din România sau străinătate. Tot ceea ce dorim este să scoatem la iveală hibele pe care comercianții din România sau din afară le au și pe care nu putem decât să sperăm că le vor rezolva. http://www.e-magari.ro dorește să facă public toate nemulțumirile aduse clienților și vă rugăm să ni le aduceți la cunoștință prin intermediul formularului de contact.

Te-ar putea interesa

Lovitura data de emag.ro in prag de Black Friday

Am primit recent de la un cititor o anume reclamatie. Ca tot omul, George, si-a …

8 comentarii

  1. stimabile sef e-magari.ro din cate observ eu imprimanta respectiva era trecuta la disponibilitate stoc cu “INTREABA”. asa ca cel mai simplu era sa intrebi intai nu sa dai comanda. spun asta deoarece si eu detin un magazin online si ma lovesc foarte des de situatii de genul, nu de pret dar de disponibilitate. zeci de clienti care adauga in cos produse care sunt clar semnalizate pe site ca fiind INDISPONIBILE. asa ca nu te mai agita degeaba

    • Stimabile Marius Bulearca, atunci cand detii un magazin online nu il faci pe genunchi si nu preiei feed-urile de la furnizori fara o verificare prealabila. Asa stiu eu. Daca stiu gresit te rog sa ma corectezi. Daca ai optiunea cu INTREABA la ora 4:00 dimineata nimeni nu raspunde la tronix.ro sau la alt magazin online care se respecta pentru ca este inca in program. Si de ce sa imi consum eu minutele cand ma pot suna ei sau tu, detinator de magazin online care ai grija de clientii tai?

      Acestea fiind spuse consider ca toata greseala este vina celor de la tronix.ro – sau cel putin al recalcitrantilor de acolo. Spun asta pentru ca nu stiu sa trateze clientii cu respect absolut deloc – locul lor nu este in online ci pe maidan!!!

    • Si nu ma agit degeaba. O fac din pura placere. :))

  2. Rog dezbatere aici, despre pretul “derizoriu”. Anume acel pret la care si clientul poate sa-si dea seama ca nu are cum sa fie unul real.. dar si alte discutii generate de livrarea sau nu a unui produs sub pretul de achizitie, greseli voluntare sau involuntare ale magazinelor online. Multumesc pentru aprobare.

    Discutia aici:
    https://www.facebook.com/ecompedia/posts/236833159789711

    • Da, titlul este un pic diferit, dar loveste unde trebuie. Ce s-a intamplat de fapt cu pretul acela derizoriu? Pai am sunat tot eu, a doua zi la orele de program si bineinteles ca prima data nu a raspuns nimeni, pentru ca magazinul se deschide la 10:00 am aflat mai tarziu de la un “administrator” care mi-a raspuns la 09:43 la telefon si mi-a spus ca stie cine sunt si ca magazinul este al lor si fac ce doresc. Asadar programul lor este de la 10:00.

      Le-am comunicat frumos ca site-ul lor dezinformeaza si ca trebuie sa nu mai sara asa de sus, pentru ca pierd clienti. Dar nu a facut altceva decat sa-mi aduca injurii.

      Dar aici nu discutam despre atitudinea si comportamentul anumitor “administratori”, angajati sau sefi. Discutam despre pret.

      Normal ca au facut ceea ce ar fi facut orice alt magazin. Nu ma asteptam sa imi fie livrat produsul la pretul derizoriu cu care dezinformau pe site (pentru ca este o dezinformare) si daca mai multi clienti ar fi ales produsul respectiv ce ar fi facut? In schimb mi-au vorbit urat, au contactat o terta persoana care a inregistrat domeniul e-magari.ro si au inceput sa arunce cu vorbe. Ca ei se protejeaza prin termeni si conditii, ca imprimanta nu mai este pe stoc, ca daca este o greseala, oricum nu o trimiteau la pretul acela.

      Intr-un final nu au facut decat sa arunce paie pe foc. Imprimanta conform telefonului primit de la ei nu mai era pe stoc, in schimb pe site este disponibila LA PRETUL CORECT.

      Si-atunci cum sa mai ai incredere in magazine de genul asta?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.