emag.ro da teapa tuturor – laptop dell n5110

Am cumparat acum doi ani in octombrie un laptop dell inspiron n5110 cu 2330 ron de la emag toate bune si frumoase cand in mai putin de un an laptopul se supraincalzea si se stingea singur asa ca in consecinta l-am dus la service in Timisoara recomandat de emag. Domnii au fost f promti si ok mi-au spus ca modelul asta de laptop are aceste probleme si o sa mai am cu el,ceea ce sa si adeverit ca sa intamplat la 5 luni acelasi lucru. Si mai mult de cat atat numai pornea deloc, dupa care am vazut ca efectiv sa topit mufa de almentare a laptopului.

L-am dus a doua oara la service de data asta a mers in Bucuresti si ghinion au schimbat sistemul de racire iar mufa dc este cica deteriorata fizic nu din cauza supraincalzirii…..nu aveam cu sa o sparg ca se vede cum acea guma este deformata de la caldura si clar sa intamplat ceva din cauza supraincalzirii….in fine am facut o reclamatie la protectia consumatorului si bineinteles o sesizare la emag care e procedurala daca nu iti convine ceva trebuie sa faci ca sa poti merge la OPC. In fine ma suna astazi d-soara/d-na Octaviana Mihalcea care mi se adreseaza ca nu este deloc asa cum spunem noi si ca acea mufa dc este sparta deteriorata fizic, adica noi nu stim sa folosim un laptop suntem atat de prosti incat habar nu avem sa folosim un laptop.. Lucruile nu o sa ramana asa pt ca nu sunt bataia de joc a nimanui. Recomand tuturor sa nu cumpere de la EMAG nimic fiindca in momentul in care ajung la service sunt terminati…..
Va tin la curent…

Despre Șef e-măgari.ro

Acest site funcționează din fonduri proprii și nu este afiliat niciunui comerciant din România sau străinătate. Tot ceea ce dorim este să scoatem la iveală hibele pe care comercianții din România sau din afară le au și pe care nu putem decât să sperăm că le vor rezolva. http://www.e-magari.ro dorește să facă public toate nemulțumirile aduse clienților și vă rugăm să ni le aduceți la cunoștință prin intermediul formularului de contact.

Te-ar putea interesa

Lovitura data de emag.ro in prag de Black Friday

Am primit recent de la un cititor o anume reclamatie. Ca tot omul, George, si-a …

4 comentarii

  1. mustata mircea marius

    ACELASI LUCRU MI S-A INTAMPLAT MIE ACUM CATEVA ZILE..AM TRIMIS IN SERVICE TABLETA ASUS ZENPAD S PT REPARATII SI HOTII DE LA SERVICE MI-AU ANULAT GARANTIA IN MOD NEFONDAT CUM CA PRODUSUL A LUAT CONTACT CU APA,,,HOTIE ORDINARA!MA SIMT FURAT DE ACESTI BANDITI SI O SA FAC RECLAMATIE LA PROTECTIA CONSUMATORULUI..SPER DIN TOT SUFLETUL SA MAI EXISTE DECENTA IN TARA ASTA SI SA MI SE REZOLVA PROBLEMA…NU CUMPARATI DE LA EMAG…E TEAPA PE FATA!!!

  2. Sunt perfect de acord cu cuvintele de mai sus ale d-nei operatoare, un laptop cand se umple de praf la sistemul de racire nu reprezinta vina celui care vinde si nici a producatorului, este doar vina utilizatorului . O mufa rupta nu se rupe niciodata singura, poate doar in filmele cu Hari Poker. Condider ca am intrat pe un blog bazat pe 90 % inconstienta si retul tupeu. Atat! Amice nu esti pe calea cea buna, tot ce am cititi aici sunt doar povesti. Nu vreau sa salvez nici un renume din cele pe care le-ai enumerat in posturile blogului, as fi vrut sa citesc ceva real nu doar pareri EMPIRICE ca pe radiosant. Succes in continuare!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.