emag.ro si cuptorul cu microunde

Nu stiu exact unde sa imi scriu si eu povestea mea asa ca o bag intr-un comentariu sperand ca administratorul sa o incadreze corect. Iata ce am patit: am cumparat un frigider samsung ce venea la pachet cu unu cuptor cu microunde cadou. Minunat! Dupa ce cei de la curier au carat pana la etajul 3 frigiderul pe 30 de lei spaga am platit si am mers la masina sa iau eu cuptorul cu microunde si cand am ajuns in casa surpriza: cuptorul cu microunde avea o mica gaura de intrare de la lama motostivuitorului cel mai probabil ce intra prin carton, prin polistiren si prin cuptor in sine. M-am dus la emag iar acolo mi-au spus ca nu au altul sa il inlocuiasca si nu pot sa imi ofere altceva pentru ca este cadou si m-au trimis la garantie ca sa poata face comanda de unul nou la importator. La garantie mi s-a spus ca se va face comanda de unul nou si o sa fiu contactat. Asta a fost saptamana trecuta. Am sunat la ei luni si mi s-a zis ca de fapt apare in baza lor de date ca, cuptorul a fost trimis la samsung la reparat(ce sa repare la el nu stiu) si am zis ca nu este posibil asa ceva si ca as vrea sa fac o reclamatie. Mi se zice sa fac un mail si sa il trimit la sesizari@emag.ro si sa astept un raspuns…de marti tot astept un raspuns insa dupa ce am mai sunat odata tipa de la call center mi-a zis mai discret ca sunt cu capul si de ce nu vreau sa inteleg ca nu o sa vad nici un cuptor cu microunde nou si sa zic merci daca o sa il primesc si pe asta reparat inapoi in termen de minim 15 zile…

Desi am cumparat pana acum de mai bine de 15.000Ron de la ei nu voi mai cumpara niciodata nimic de acum incolo. Era o vorba ca la emag e mai scump ca au service-ul bun dar nu exista asa ceva.

Despre Șef e-măgari.ro

Acest site funcționează din fonduri proprii și nu este afiliat niciunui comerciant din România sau străinătate. Tot ceea ce dorim este să scoatem la iveală hibele pe care comercianții din România sau din afară le au și pe care nu putem decât să sperăm că le vor rezolva. http://www.e-magari.ro dorește să facă public toate nemulțumirile aduse clienților și vă rugăm să ni le aduceți la cunoștință prin intermediul formularului de contact.

Te-ar putea interesa

Lovitura data de emag.ro in prag de Black Friday

Am primit recent de la un cititor o anume reclamatie. Ca tot omul, George, si-a …

2 comentarii

  1. Dezamagit de Emag.Am cumparat de Black Friday o Combina frigorifica Indesit BIAA13. E la mine din data de 29 noiebrie si nici pana in ziua de azi nu am primit Certificatul de Garantie. Astazi e deja 9 Decembrie. Au trecut deja 11 zile. Le-am trimis o sesizare inregistrata pe adresa lor de sesizari la doar cateva ore dupa ce am constatat lipsa certificatului si de atuncea le-am mai trimis inca 4 mesaje pe putin, toate fara nici macar un raspuns.I-am sunat de 2 ori. La telefon iti raspund niste domnisoare dupa 25 de minute de asteptat, ca in final sa te intrebe daca ai facut o sesizare, ce numar are sesizarea ai si iti spun ca sa ai rabdare ca, cu siguranta o sa iti raspunda cineva la sesizare si problema se va rezolva. La intrebarea cam pe cand o sa imi raspunda cineva la sesizare sau pe cand se va rezolva… iti raspund sec ca nu pot sa iti spuna nimic pentru ca nu stiu …Te paste un sentiment de furie si neputinta …. Asta e prima mea experienta cu Emag…. :( Una nefericita as putea zice.
    Am luat hotararea ca ultima solutie sa ma adresez oficiului pentru Protectia Consumatorului deoarece ma simt inselat…practic am cumparat un produs nou fara garantie.
    Cu parere de rau va spun ca, nu cred ca am sa mai cumpar vreodata ceva de la Emag … :(

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.