emag.ro si laptop cu frame-uri

Dupa cum stiti am achizitionat acum mult timp un laptop de la emag.ro, aveti aici modalitatea de achitare si totul. Luni am impachetat laptopul pentru ca avea probleme cu placa video dedicata de 1024MB pe care o vedea de 64MB din orice pozitie. Am incercat sa instalez un joc, nimic, am incercat sa instalez Photoshop, numai frame-uri. Si ce zic, cum Radu Apostolescu mi-a spus ca pot completa formularul de retur direct pe site, asta si fac. Completez formularul de contact, undeva la ora 2:30AM si astept, imi fac o alta comanda. Totul ok. A doua zi pe seara, asta fiind miercuri 22.02.2012 vine curierul sa preia laptopul. L-a luat, am semnat si totul ok.

Citesc repede ce zice acolo la extragarantia de retur si vad un termen de 14 zile de la data primirii, insa, am sunat joi de mi-a venit rau la emag, pentru ca imi venise cealalta comanda care trebuia platita cu banii de la retur. Dar nimic, pentru ca miercuri pe la ora 15:00 nu ajunsese coletul si nu fusese preluat de nimeni de la emag.ro … WTF?

Parca plecase prin SIBIU, TIMISOARA, facuse turul tarii, si ma hotarasc sa verific AWB-ul de la Fan, pentru ca si eu lucrez cu el si eu stiu ca un colet plecat seara din Bucuresti ajunge a doua zi tocmai in Iasi. Aici era vorba de Bucuresti – Bucuresti.

:Arata clar ca pe data de 23.02.2012 cineva de la servskills l-a ridicat. Oricum, am asteptat sa vedem cand ma vor contacta cei de la emag.ro sa-mi de-a banii. Si m-au contactat ieri, la ora 17:54 printr-un mesaj. Dar daca vroiam banii, trebuia sa le ofer un cont in care sa-mi livreze banii. Am ajuns la service-ul emag.ro pentru a ridica factura pentru ca banii se puteau ridica si cash.

La service, latosul ala de acolo, care se comporta ca si cum emag-ul a fost infiintat de el, ia toti clientii la misto, mai ales astia de varsta apropiata cu el. In afara de un cuplu de vreo 50 – 55 de ani care se certau cu doamna de la service pentru predarea unui computer cu probleme la hard, mai erau altii dupa mine. Doamna si domnul aveau o problema si doareau sa-si recupereze absolut toate proiectele de autocad de pe hard si cea de la service ii spunea ca nu se poate, ca o fi, ca o pati, ca pe dincolo.

In fine, nu erau problemele noastre, dar ma durea sa vad ca niste oameni care nu aveau habar despre recuperarea datelor ERAU JECMANITI. emag.ro nu ofera recuperarea datelor, dar … sa stiti ca au flyere cu firme care fac acest lucru si ii recomanda. Cel putin doamna de acolo. Si preturile pornesc de la 500 de lei. Mi-era mila de ei, pentru ca si-au luat teapa de la emag.ro, dar … nu aveam ce face si nu ma puteam baga in seama cu japca, mai ales ca pletosul de la service imi luase BlackBerry-ul din mana sa vada mailul pe care l-am primit de la emag.ro.

Si vine el cu doua facturi, ma trimite la casierie, ajung acolo, toate casierele erau altele decat cele din data de 18.02.2012 cand am cumparat laptop-ul. Pana si teamleader-ul ma observase prin ExpressBazar dar nu schitase nimic.

Mi-au dat banii si mi-a spus: „Va mai asteptam pe la noi!” poate cu alta ocazie.

Tin sa anunt public, in acest articol ca emag.ro va avea de furca cu e-magari.ro – echipa noastra este deja de 5 oameni. 2 din Rm. Sarat, 2 din Bucuresti si 1 din Timisoara. O sa scoatem la iveala ce face emag.ro cu clientii sai. Mai ales ca o sa avem oameni care vor sta si pe la service-uri si pe la livrare si vor filma totul, pentru a oferi materiale blogului e-magari.ro

 

Despre Șef e-măgari.ro

Acest site funcționează din fonduri proprii și nu este afiliat niciunui comerciant din România sau străinătate. Tot ceea ce dorim este să scoatem la iveală hibele pe care comercianții din România sau din afară le au și pe care nu putem decât să sperăm că le vor rezolva. http://www.e-magari.ro dorește să facă public toate nemulțumirile aduse clienților și vă rugăm să ni le aduceți la cunoștință prin intermediul formularului de contact.

Te-ar putea interesa

Lovitura data de emag.ro in prag de Black Friday

Am primit recent de la un cititor o anume reclamatie. Ca tot omul, George, si-a …

4 comentarii

  1. Buna ziua, EMAG,
    Imediat dupa primire, am constatat, cu parere de rau, ca HDD-ul Extern, trimis de d-voastra este defect si…ca PC nu-l ,,vede”! Am dat imediat telefon la d-voastra si curierului.

    Numai ca la Emag, am fost obligat sa astept 17’ pentru a putea lua legatura!!

    Vineri 14 iunie, ora 15,55, am sunat la: 0722.25.00.00, la Informatii detaliate despre procesul de comanda si serviciile pre/post vanzare oferite de eMAG.ro si am asteptat 17’!!!

    Pe un ton suparat, justificat, i-am spus individului, ca am stat 17’ si va trebui sa platesc nepasarea si superficialitatea lui la serviciu. EL a explicat ca a avut multe cereri si… a inchis!

    De ce a avut nesimtirea sa-mi inchida tel., fara nici o explicatie!? De unde pornirea asta badaraneasca, pe banii nostri, de ce a fost mirlan!? De ce si-a permis in timpul serviciului asa ceva in loc sa-si ceara scuze? A trebuit sa reiau calvarul!!!!

    S-a incetatenit si la Emag obiceiul imbecil, cu aroganta, suficienta, nepasarea, superficialiatea si dezinteresul fata de client?

    Civilizat ar fi sa aveti telefon gratuit, daca nu sunteti in stare sa fiti operativi.

    Nu este corect si civilizat sa motivezi clientului la tel.ca sunt multe cereri!

    Constat ca stiti sa faceti tot posibilul sa cistigati din orice nimic, sa va imbogatiti pe seama noastra, in timp ce noi tot saracim si suportam!

    Astept scuze, pentru ca datorita noua existati!

    Laurentiu

    „);

  2. Sunt un CLIENT care cumpara de la eMAG de 10 ani, atat ca persoana fizica cat si juridica. Au devenit extrem de neseriosi. Nu mai cumpar de la ei.
    Am trimis in service eMAG o action camera, dar au refuzat garantia pt ca e zgariata.
    Am camere obisnuite mult mai zgariate care functioneaza, dar la o action camera care este rezistenta la socuri, e absolut normal. Nici nu au desfacut camera, doar au inspectat-o vizual.
    Am dus camera la alt service de electronice si au aflat cauza reala a defectului. Am luat legatura si cu producatorul camerei din state, care mi-a confirmat cauza.
    Am revenit la eMAG, iar raspunsul eMAG: nu mai face obiectul garantiei pt ca a intervenit personal neautorizat. MAGARI MARI eMAG.
    Acum am apelat la ANPC. Dupa aia o sa incerc sa iau legatura cu conducerea lor. Daca nu se rezolva dau in judecata eMAG. Si cel mai important oricum nu mai cumpar nimic de la ei. eMAG isi bate joc de clienti.
    Poate au castigat niste bani, dar au pierdut cel putin un CLIENT.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.