Intalnirea de gradul 0

Joi, 9 februarie 2011, am fost in birourile emag.ro pentru a avea o discutie cu Radu Apostolescu, directorul de dezvoltare emag.ro. Am avut o discutie despre produsele pe care eu le-am cumparat si care nu au fost functionale de la bun inceput. Am discutat si mi-am dat seama inca de cand am pasit in biroul sau ca emag.ro si cei care l-au infiintat sunt orientati catre client. Dar totusi exista hibe printre angajati. Si nu ar trebui sa-si ceara scuze tocmai el, pentru greselile altora. Si-atunci am tras niste concluzii pe care o sa vi le impartasesc si voua aici:

1. emag.ro a ajuns la un nivel, coordonarea se face pe mai multe niveluri (sa zicem asa) si exista sefi la sefi pe ii intereseaza mai mult ca magazinul online sa mearga bine si sa-si pastreze reputatia de cel mai mare magazin online cu cele mai multe vanzari din Sud-Estul Europei – nu-i invinovatesc, bravo lor;

2. emag.ro este intr-o continua expansiune, ofera angajatilor multe facilitati pe langa salariu (chiar daca modic);

3. extragarantia de retur care trebuie completata pe site aici si poti preda produsul oricand dupa ce ai completat acest formular, deja emag.ro cunoaste intentia ta.

4. folositi sectiunea ajutor de aici pentru a afla mai multe detalii despre magazinul online emag.ro

ACUM CELE MAI MARI MINUSURI OBSERVATE IN SHOWOROOM-URI:

– cei de la livrare nu iti fac proba la produs, nici daca le ceri acest lucru, asa ca fiti cu bagare de seama; chiar daca colegele de la comanda si casierie spun ca o sa se faca proba la livrare, acolo daca cereti NU VI SE VA FACE PROBA LA PRODUS – chestiune testata personal.

– daca vrei sa cumperi ceva care apare in stoc si te grabesti ai grija sa te inarmezi cu nervi de otel sa nu faci vreo nefacuta si sa-i iei la bataie pe baietii care anuleaza comenzile online (care se joaca pe iPhone4 in retea cand vorbesc cu tine) – parca ai vorbi cu peretii;

– daca te duci cu un produs la extragarantia de retur si nu ai anuntat asta inainte prin formularul de mai sus esti tratat ca un “gandac”, cel putin mie imi iesise din cele 30 de zile de extragarantie si nu stiam de formular. Dar nimeni nu-ti explica, nici macar la livrare;

– informatiile pe care ti le dau despre anumite produse sunt MINIMALE, chiar daca soliciti acest lucru, asa ca informeaza-te si du-te la sigur, altfel risti sa pleci cu altceva din sediul emag.

Altele in episodul viitor. :)

Despre Șef e-măgari.ro

Acest site funcționează din fonduri proprii și nu este afiliat niciunui comerciant din România sau străinătate. Tot ceea ce dorim este să scoatem la iveală hibele pe care comercianții din România sau din afară le au și pe care nu putem decât să sperăm că le vor rezolva. http://www.e-magari.ro dorește să facă public toate nemulțumirile aduse clienților și vă rugăm să ni le aduceți la cunoștință prin intermediul formularului de contact.

Te-ar putea interesa

Lovitura data de emag.ro in prag de Black Friday

Am primit recent de la un cititor o anume reclamatie. Ca tot omul, George, si-a …

2 comentarii

  1. Te-ai intalnit cu Radu Apostolescu?Foarte tare.Trebuia sa filmezi o astfel de intalnire de gradul zero.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.