koyos.ro sau extragaranția de retur

De fapt, aici este vorba despre cei care cumpără online și solicită transportul la domiciliu al produsului respectiv. Trebuie să citiți foarte bine termenii și condițiile unui magazin online de pe care intenționați să cumpărați, dar și dacă decideți să mergeți la acel magazin online, pentru a ridica personal produsul să solicitați PROBAREA PRODUSULUI.

Vânzătorii, în cazul de față, magazinele online, știind că au produse cu probleme nu efectuează PROBA produsului din oficiu, să spunem așa, ci doar la solicitarea dvs. Probați produsele dacă mergeți să le ridicați personal și citiți termenii și condițiile.

Ca și emag.ro și cei de la koyos.ro au, să zicem așa, o extragaranție de retur:

Cumpărătorul poate renunţa la produsele achiziţionate din magazinul online KOYOS, în termen de 10 zile lucrătoare de la recepționarea lor, conform prevederilor OG 130/2000 privind protecția consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la distanță, cu modificările aduse prin Legea 51/2003, Legea 365/2002, Legea 363/2007 și OUG 174/2008: “Consumatorul (conform legislației în vigoare, consumator este orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociații, care cumpără, dobândesc, utilizează sau consumă produse ori servicii în afara activității lor profesionale) are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului”.

Renunțarea la cumpărare va implica returnarea produsului în termenul specificat, în ambalajul original, cu toate accesoriile și/sau consumabilele aferente. Toate componentele produsului NU trebuie să prezinte urme de deteriorare, de uzură sau de consum.

Produsele software (sistemele de operare, aplicațiile, programele antivirus, jocurile etc), produsele din categoria “Îngrijire Personală”, produsele din categoria “Electrocasnice Mari” (aparate de aer condiționat, aragazuri, hote, incorporabile) și consumabilele nu se pot returna decât în forma originală sigilată. Ruperea sigiliului atrage imposibilitatea returnării produsului.

Eventualele probleme legate de compatibilitatea dintre produsele achiziționate din magazinul online KOYOS și altele pe care Cumpărătorul le deține sau urmează să le achiziționeze nu fac obiectul responsabilității Vânzătorului.

Renunțarea la cumpărare nu poate fi invocată în cazul produselor ridicate de la sediile Vânzătorului, pentru care a fost efectuată proba ori instalarea. Produsele ridicate de la sediile Vânzătorului nu sunt considerate comerț la distanță, întrucat pot fi vizualizate, verificate și acceptate personal, ca și corespunzătoare cu scopul și nevoile Cumpărătorului.

Fragment extras de pe site-ul koyos.ro, cei drept ei solicita returnarea produsului in termen de 10 zile, pentru ca asa prevede legea romaneasca. emag.ro au extins acest termen cu 20 de zile.

Despre Șef e-măgari.ro

Acest site funcționează din fonduri proprii și nu este afiliat niciunui comerciant din România sau străinătate. Tot ceea ce dorim este să scoatem la iveală hibele pe care comercianții din România sau din afară le au și pe care nu putem decât să sperăm că le vor rezolva. http://www.e-magari.ro dorește să facă public toate nemulțumirile aduse clienților și vă rugăm să ni le aduceți la cunoștință prin intermediul formularului de contact.

Te-ar putea interesa

Lovitura data de emag.ro in prag de Black Friday

Am primit recent de la un cititor o anume reclamatie. Ca tot omul, George, si-a …

4 comentarii

  1. KOYOS = TZEAPA!
    am cumparat online de la KOYOS de Black Friday 2013 un Samsung Galaxy S4, un hdd portabil, un stick usb, le-am platit cu cardul online (2210 lei), scria pe site ca sunt in stoc, cu ridicare de la ei in aceeasi zi, m-am deplasat ca fraierul la punctul de ridicare degeaba, mi-au zis sa astept ca voi fi notificat prin sms cand va sosi comanda, dupa 3 zile mi-au raspuns pe mail ca nu au telefonul pe care il comandasem si il platisem, si imi vor debloca banii.
    FERITI-VA DE ACESTI ESCROCI KOYOS, SIGMANET CARE VA AMAGESC CU FALSE OFERTE SI VA FOLOSESC BANII VOSTRI!

  2. Iata ce “profesionist” isi trateaza clientii cei de la KOYOS.RO (Oare e intamplatoare denumirea acestui site???)

    Dupa ce in mult trambitata “Black Friday” am facut greseala sa comand de pe site-ul KOYOS si dupa ce am primit si mailul de confirmare a acesteia, in care eram asigurat ca “Echipa Koyos a recepţionat comanda ta şi îţi mulţumeşte pentru alegerea făcută!”, a doua zi am avut neplacuta surpriza sa primesc randurile de mai jos:

    Stimate Client,

    Acest mail se refera la comanda numarul 100016787.
    Produsul comandat de dumneavoastra a fost foarte solicitat in promotia Black Friday din 12 Noiembrie 2012. Asa cum ati vazut si in Regulament, comenzile se prelucreaza in ordinea intrarii in sistemul nostru, iar inaintea dumneavoastra s-au inregistrat foarte multe cereri pentru acelasi produs.
    Cu parere de rau trebuie sa va anulam aceasta comanda, cu precizarea ca intarzierea raspunsului nostru s-a datorat eforturilor de a suplimenta, impreuna cu furnizorii, stocurile epuizate. Am reusit in cateva cazuri, in total s-au confirmat 85% din comenzi.
    Toate persoanele a caror comanda de Black Friday nu a putut fi onorata din cauza epuizarii stocurilor, vor primi un voucher de discount valabil toata luna decembrie 2012. Codul de voucher va fi trimis pe acest email pana la sfarsitul saptamanii viitoare.
    Va invitam sa ne ramaneti alaturi si sa urmariti ofertele, pentru ca in fiecare saptamana veti gasi anumite produse cu preturi mai bune decat in promotiile de Black Friday. Cu siguranta va exista ceva convenabil gusturilor dumneavoastra.

    Cu stima,
    Echipa Koyos.ro
    PS. Pentru toti cei care au platit cu cardul, deblocarea banilor de catre noi s-a facut deja la ora trimiterii acestui email.

    No comment… Atentie!!! Evitati acest site de tepari sau veti pati ca mine!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.