web analytics

Niciodata nu voi mai cumpara de la emag.ro

ii salut pe cei care citesc acest post in primul rand si ii sfatuiesc sa aiba mare grija cu service-ul emag
Personal sunt total nemultumit de acest service emag, am fost cu o problema relativ minora, tocmai ptr a nu se agrava problema insa nu am rezolvat nimic.
Totul incepe anul trecut cand am comandat componentele ptr o unitate desktop:
1x Placa de baza Gigabyte P35-DS3, Socket 775
1x Procesor Intel Core 2 Duo E6750, 2670 MHz, S.775, Box
2x Memorie Kingmax 1GB DDR2 800MHz PC6400
1x HDD Seagate Barracuda 160GB, S-ATA II
1x Placa video Palit Daytona Ati Radeon HD2600Pro Sonic 256MB DDR3, 128bit, PCI-E

1x Carcasa Midletower Delux ATX 450W, black, MG466
1x DVD Writer Asus DRW-1814BLT-B Super Multi Light Scribe Retail Black
si am ales ca echipa emag sa le asambleze.pe 16 ian 2008 am ridicat personal unitatea din showroom.
F multumit de alegerea facuta la momentul respectiv, unitatea f silentioasa fata de fostul pc care l-am avut; totul a mers perfect pana prin septembrie – octombrie 2008 cand am sesizat un zgomot ce provenea din unitate; dupa o analiza amanuntita am constatat ca provenea de la ventilatorul placii video :-( zgomotul fiind aleator, nu am gasit nici o “regula” cand se auzea si era destul de deranjant.
La data de 03.02.2009 enervat de zgomotul placii video ma hotarasc sa o duc la service avand garantie 2 ani. AM dus unitatea in intregime, am predat-o in service, le-am explicat necazul de care am dat si am precizat in fisa de predare in service ca placa video face zgomot aleator si sa o testeze amanuntit, sa constate ce am reclamat si sa remedieze prb, cum ar fi si normal.
La aprox 4-5 zile ma suna o tipa de la service care imi spune: va rugam sa va prezentati la service ptr a va ridica produsul ca este gata. Am intrebat daca s-a constatat reclamatia mea si daca s-a remediat, insa raspunsul ei a fost: intradevar s-a constatat zgomotul sesizat de dvs dar nu s-a remediat nimic; evident am intrebat de ce si am zis ca nu ridic produsul pana nu se remediaza problema; a spus ok, il retrimitem in service si va vom telefona ulterior si vom incerca inlocuirea placii. Ok. Dupa alte 5 zile sunt instiintat de data aceasta pe mail ca sa ma prezint ptr ridicarea unitatii de la service. Cand am ajuns acolo ma intampina “vestitul individ” (conform caruia ptr garantie trebuie sa pleci cu produsul acasa ca nu e acoperit de garantie), care imi spune ca a fost testat sistemul si functioneaza perfect fara nici o problema. Mi-a spus ca tehnicianul a analizat extreme de minutios aceasta placa video si e in perfecta stare de functionare, dar de data aceasta mi-au spus ca placa video face zgomotul sesizat de mn si deranjant doar cand e rece sistemul pana se incalzeste ca …asa face le, nu este un defect. Am solicitat sa mi se elibereze o hartie cum ca unitatea mea a fost la ei in service au analizat-o au constat defectul si ca nu mi-au inapoiat produsul in aceeasi stare cum l-am predat (cu care intentionam sa fac sesizare la OPC). Evident am primit un raspuns negative, ca nu se poate acest lucru. Dupa o cearta cu el o cheama pe Andreea Oancea care imi explica pe un ton sever (de credeam ca imi cad budigaii de pe mine) ca sistemul meu functioneaza perfect si placa video nu are nici o prb si ca nu s-a constatat acel zgomot.(deci se contrazic ei intre ei). I-am explicat ca o colega de a ei care ma sunase la tel cu 5 zile inainte mi-a confirmat ca s-a constat zgomotul ea tot neaga acest lucru, cuvantul ei era mult mai presus de cuvantul meu.Ceea ce a putut sa faca a fost sa scrie pe o copie Xerox a fisei de service ca : “sist Ok, nu prezinta defecte tehnice, prod functioneaza in parametrii normali.”
In concluzie, am plecat acasa cu unitatea ca oricum nu reuseam sa rezolv nimic cu ei, si de data aceasta am sa incerc sa folosesc unitatea in casa unde este mai cald ca sa nu mai faca zgomot placa video pana se incalzeste, probabil inainte il foloseam in curte iarna pe zapada si deaia facea zgomot. Insa cand am pornit unitatea am observant pe desktop iconita de la 3DMARK06, ei au testat imaginea placii, capacitatile ei, nicidecum cauza zgomotului.
Marea rubrica de reclamatii/sesizari de pe site o au ptr a scoate ochii la lume, deoarece am depus online o reclamatie dar nu am primit decat mail in care mi se atribuise nr de inregistrare: “Reclamatia Dumneavoastra din data de 18-02-2009 a primit numarul 122774.
Ea va fi analizata si veti primi un raspuns in cel mai scurt timp.”
Raspunsul evident ca nu a venit…
Daca asa am fost tratat la o problema relativ minora, ma intreb ce as fi patit la service daca aveam prb cu procesoru, placa de baza… nici nu vreau sa ma gandesc; pe mine m-au convins NICIODATA NU VOI MAI CUMPARA DE LA EMAG.

Despre Șef e-măgari.ro

Acest site funcționează din fonduri proprii și nu este afiliat niciunui comerciant din România sau străinătate. Tot ceea ce dorim este să scoatem la iveală hibele pe care comercianții din România sau din afară le au și pe care nu putem decât să sperăm că le vor rezolva. http://www.e-magari.ro dorește să facă public toate nemulțumirile aduse clienților și vă rugăm să ni le aduceți la cunoștință prin intermediul formularului de contact.

Te-ar putea interesa

Lovitura data de emag.ro in prag de Black Friday

Am primit recent de la un cititor o anume reclamatie. Ca tot omul, George, si-a …

4 comentarii

  1. Chiar daca v-o inlocuiau ar fi fost sanse mari sa capete zgomot in scurt timp si noul ventilator.
    Ventilator mic = zgomot mare, aproape intotdeauna.
    Pacat ca nu stiati inainte de cumparare.
    3DMARK e folosit pentru a solicita placa suficient cat sa se „tureze” ventilatorul aproape de maxim.
    Testarea imaginii si a capacitatilor placii e un efect secundar in cazul dvs.

    Va pierdeti timpul si nervii degeaba. Implicit, pierd si cititorii.
    Am citit cateva articole, dar nu vreau sa scriu comentarii la fiecare.
    Ati avea doar de castigat daca ati inceta sa nu mai fiti la mila hormonilor cand interactionati cu vanzatorii sau cand scrieti aici.
    E de apreciat initiativa, totusi.

    Putina decenta si mult succes la cumparaturi online va urez!

    P.S. Am ajuns aici cautand informatii legate de service-ul lor. Si eu evit pe cat posibil sa cumpar de la emag.

  2. Probleme cu e-mag am avut in toamna anului trecut.
    Am comantat un congelator.
    Cei ce l-au adus nu au vrut sa desfaca/desfacem ambalajul si sa ne lase sa vedem daca este lovit sau ce am comandat !!! Au spus ca se poate deschide numai dupa ce pleaca ei :(
    Normal ca am refuzat coletul si i-am bagat in p…a masi!
    Am trimis reclamatie la e-mag si nu am primit un raspuns nici pana acum .
    Am luat congelatorul mai ieftin cu aprox. 50 lei de la un alt furnizor a doua zi.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.