Păreri Comerț Online

azerty.ro si ofertele de black friday

Nu stiu daca aveti cunostinta si despre existenta acestui magazin online. Cert este ca eu am comandat, in afara ofertei de black friday, un mouse optic de 1200dpi si l-am gasit la aproximativ 50% redus fata de pretul celor de la emag.ro. Doar ca de black friday, serverele lor au dat chix si m-am chinuit pana am trecut de cainele ala negru cu pancarta de gat vreo 1000 de refreshuri. Totusi cand am trecut nu mai erau in stoc. Cum … nu se stie, cert este ca nici ei nu prea au avut cine stie ce reduceri dar ochisem o masina de spalat. Si da-i si chinuie-te cu vreo 30 de refreshuri, adauga in cos, finalizeaza, iar eroare, da-i si cand finalizez … 1014 lei. Bun, zic, pentru ca oricum emag.ro au oferte la no name-uri.

Citeste mai mult »

emag.ro si black friday

De fapt Black Friday, ziua in care se anuntau o gramada de reduceri, a fost ziua in care s-au facut reduceri la serverele celor cu magazine online. Dupa ce te fac sa stai treaz o noapte intreaga, cei de la emag.ro iti dau cu tifla si isi mai si bat joc. Am incercat si eu sa comand pentru un amic ceva electrocasnice. Si am stat numai ca nici nu au aparut bine produsele ca deja erau cu stocul epuizat … de ce oare? Cum se poate intampla asa ceva?

Citeste mai mult »

Alt client nemultumit emag

Sunt un CLIENT care cumpara de la eMAG de 10 ani, atat ca persoana fizica cat si juridica. Au devenit extrem de neseriosi. Nu mai cumpar de la ei. Am trimis in service eMAG o action camera, dar au refuzat garantia pt ca e zgariata. Am camere obisnuite mult mai zgariate care functioneaza, dar la o action camera care este rezistenta la socuri, e absolut normal. Nici nu au desfacut camera, doar au inspectat-o vizual. Am dus camera la alt service de electronice si au aflat cauza reala a defectului. Am luat legatura si cu producatorul camerei din state, care mi-a confirmat cauza. Am revenit la eMAG, iar raspunsul eMAG: nu mai face obiectul garantiei pt ca a intervenit personal neautorizat. MAGARI MARI eMAG.

Citeste mai mult »

SigmaNet loveste din nou

Am cumparat un mouse Steelseries Kinzu v2 Pro la 165 de lei din oferta lor. Mi-am dat seama ca are un mic defect la butonul de click stanga; cand il apasam in partea de sus, pe marginea dinspre scroll, se apasa mai greu. M-am enervat foarte tare, pentru ca fiind un mouse lux ma asteptam sa functioneze impecabil. Asa ca m-am dus la ei la magazin cu mouse-ul. Nu mai puteam sa returnez produsul, ca trecusera cele 48 de ore, asa ca am hotarat sa aplic garantia. Le-am explicat problema. La inceput au fost reticenti, nefiind un defect foarte mare, dar au inteles ca e un mouse scump, asa ca au acceptat sa mi-l trimita in service. Am completat fisa de service si a ramas sa astept raspunsul de la cei de la service-ul respectiv.

Citeste mai mult »

Probleme si la SigmaNeT

NU CUMPARATI DE LA SIGMANET ! Am facut o comanda pe 17 iulie 2012 pentru un monitor Benq G2420HDBE la ei.Pe 19 a si ajuns cu FanCurier.Am desfacut ambalajul ,cablul VGA era deja atasat de monitor.Cica produse sigilate !.La conectare am constatat ca monitorul e DEFECT.L-am pus pe celalalt calculator,la fel ,defect.I-am sunat,au zis sa sun la FanCurier sa trimit inapoi si mi-l schimba.L-am trimis inapoi,FanCurier l-a retinut ! 4 zile ! cu diverse probleme inventate de ei.Intre timp modelul respectiv a disparut de pe oferta Sigmanet.I-am sunat,au zis sa mai sun int-o saptamana ,ca o sa mai primeasca.Dupa o saptamana au zis sa aleg alt model sau returnare fonduri. Le-am zis sa mai asteptam o saptamana ,ca poate..,dar nimic.Saptamana trecuta i-am sunat in legatura cu un alt model similar,au zis ca nu au nimic disponibil,desi pe oferta online au 2 produse care s-ar fi incadrat.In final,pe 14 august i-am …

Citeste mai mult »