Probleme Grave la EvoMag

Buna ziua,

doresc sa semnalez o problema legata de EvoMAG – un magazin care nu-si repecta conditiile de garantie, pentru a evita ca alti clienti sa pateasca la fel ca mine.

– pe 15.07 am reclamat ca tableta ipad cumparata de la Evomag si aflata in garantie nu mai raspunde la comenzi pe o anumita parte a display-ului – si am lasat-o la service Evomag; am primit un proces verbal.
– pe 23.07 am primit de la evomag un sms ca tableta e reparata.
– am venit la evomag sa ridic produsul si am constatat ca defectul reclamat de mine nu e reparat.
– dupa inca doua zile primesc e-mai de la dl Tomescu (sef service Evomag) niste poze facute, sustine dansul, pe data de 15.07.2013.”la putin timp dupa predarea initiala a tabletei” in care suntine el tableta este lovita si de aceea imi pierd garantia.
Mentionez ca la predarea tabletei, in procesul verbal nu apare asa ceva. Nici chiar pe pe 23.07 nu mi-au semnatal aceste lovituri.
Trecand peste faptul ca time stamp-ul cu data precum si metadata cu data din properties-ul pozelor poate fi usor editata, faptul ca dupa 10 zile mi se aduce la cunostinta despre niste lovituri, nu mi se pare altceva decat o incercare de a gasi un pretext de a nu respecta conditiile de garantie, intr-un mod in care ma ingrozeste: ca sa nu
repare tableta cei de la Evomag au lovit-o in colturi apoi au semnalat lovituri dupa 10 zile de la predare.

Daca considerati de interes pot pune la dispozitie procesul verbal, precum si toata corespondenta cu Evomag.

Din punctul meu de vedere acest operator pe piata IT a exitat sa mai existe.

Despre Șef e-măgari.ro

Acest site funcționează din fonduri proprii și nu este afiliat niciunui comerciant din România sau străinătate. Tot ceea ce dorim este să scoatem la iveală hibele pe care comercianții din România sau din afară le au și pe care nu putem decât să sperăm că le vor rezolva. http://www.e-magari.ro dorește să facă public toate nemulțumirile aduse clienților și vă rugăm să ni le aduceți la cunoștință prin intermediul formularului de contact.

Te-ar putea interesa

Lovitura data de emag.ro in prag de Black Friday

Am primit recent de la un cititor o anume reclamatie. Ca tot omul, George, si-a …

8 comentarii

  1. Evomag-niste jeguri penale.Cat despre Mihai Patrascu,un jeg mai mare.Pestele de la cap se-mpute.
    Voi reveni cu detalii dupa ce am trecut printr-o experienta de tot cacatul chiar cu acest individ,fondatorul p..i mele.

  2. Ion Mircea Dragoș

    Am cumpărat un telefon LG G4 în luna decembrie anul trecut, pe lângă faptul că nu am avut a doua carcasa a bateriei din plastic asa cum scria pe site acum am neplăcută surpriza sa mi se refuze garanția pentru castile audio pe motiv ca nu am trimis și telefonul, de specificat ca asa ceva nu este trecut în actul de garanție fapt pentru care o sa sesizez organele competente, ceea ce ma frapează este tonul și modul în care am fost abordat de angajata de la service, în concluzie serviciile sunt de proasta calitate. De ce trebuie sa trimit telefonul pentru a vedea ca o casca nu funcționează??? Sunt totuși un client premium având în vedere valoarea produsului!!! Nu recomand acest furnizor!!!

  3. Foarte clar, tableta era ori copie ori avea o provenienta ciudata de pe piata gri.
    Apple nu refuza repararea produselor sale pt. mici zgarieturi sau chiar mici lovituri.
    Daca tableta era originala ce motiv avea evomag sa scoata din garantie o tableta pe care Apple ar fi rezolvat-o ???
    Confirm si eu zvonurile din internet cum ca produsele vandute de evomag nu sunt intotdeauna originale.
    Am cumparat o placa de baza si a venit dupa o saptamana intr-un ambalaj urat, o copie clara a produsului original, mai era si folosita.
    Am probat-o si era deja defecta, probabil un retur.
    Am mers la service pe Mihai Bravu si un tip cu un obiectiv clar – Scoaterea din garantie – o analizeaza minutios cautand si motivul (avea deja procesul verbal de scoatere din garantie pe birou)
    Mi-a aratat doua picioruse strambe si le-a pozat de x ori, i-am spus ca asa am primit-o iar raspunsul a fost devastator
    “Aaaa pai daca doriti sa verificati produsele la primire veniti sa le ridicati/verificati personal de aici nu mai stati la livrarea online”
    Foarte clar, cu o atitudine de cooperativa comunista, acest baiat a scos produsul din garantie, el, pe loc, fara punct de vedere autorizat al vreunui om de service.
    Am intrebat de service si s-a balbait, a zis ceva ca daca vreau sa incerce el sa indrepte piciorusele.
    Deci se confirma, evomag vinde si produse contrafacute ce nu au vreo legatura cu importatorul oficial sau cu serviceul autorizat.
    La cel mai mic “suflu” le scoate el din garantie si gata.
    Urat domnilor evomag, urat.. pe usa aia ar trebui sa scie “BIROU DE SCOATERE DIN GARANTIE” nu service

  4. Buna ziua,

    Va rog sa confirmati cele de mai sus!

    Multumesc.

    Mihai Patrascu
    CEO evoMAG

    • Sa confirmam cele de mai sus? Dvs. stiti cel mai bine ce s-a intamplat in cazul domnului Catalin F. Nu sunteti dvs omul cu usa mereu deschisa? Doar la probleme o tineti inchisa. Si daca doriti probe, sa stiti ca nu ma sfiesc sa pun toate emailurile si procesul verbal pe site sa va tarasc prin noroi asa cum meritati si voi si emag.ro – nu meritati sa fiti magazine online de renume nicicum!!!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.