TV-Tunner – SigmaNet e koyos.ro

Eu sunt tot cel cu tunerul Tv…am scris mai sus patania…

L-au reparat partial, adica prinde posturile tv in format analogic. Problema nr.2 legata de semnalul slab primit prin intrarea s-video a ramas nerezolvata desi mi-au spus c-au rezolvat-o.
Produsul nu vor sa-l schimbe si nici sa-mi dea banii inapoi deoarece SIGMANET si-a schimbat proprietarul.
In consecinta, mesajul de pe site-ul lor prin care se lauda cu 17 ani de experienta, garantie pe viata…etc. e abureala.

Daca veti cumpara de la ei probabil ca in viitor cand si daca veti avea nevoie sa apelati la garantie, probabil o sa va refuze pe motive juridice schioape de gen: am schimbat actionarii, directorul, femeia de serviciu, catelul sau geamul de la usa magazinului…in concluzie suntem un nou SIGMANET…adica…pe scurt…ciuciu garantie. mars la OPC daca ai timp si chiar crezi ca rezolvi ceva…ha ha…ce misto suntem…ce le dam noi in cap clientilor cu legea interpretata cum vrem…

Cand m-am dus sa iau produsul de la reparat am avut aceeasi experienta…cam putini clienti prezenti acolo fata de acum cateva luni…adica merge treaba in directia corecta…spre groapa de gunoi a istoriei. Chiar vedeam un client care ciulea urechile ingrijorat la ceea ce discutam cu reprezentantul service-ului.

Ar mai fi multe mici detalii de spus care sugereaza nesiguranta demersului lor de a scapa de onorarea garantiilor:
– atitudine usor intepata a reprezentantului deranjat de intrebarile legate de produs;
– refuzul de a testa produsul “reparat” la fata locului;
– cand am dus produsul in garantie mi-au conditionat primirea in service de semnarea unui asa zis “proces-verbal” prin care sa recunosc lipsa de obligativitate a lor de a raspunde de garantie. Cand l-am citit am observat ca nu era un proces verbal ci doar o nota informativa (n-au habar de diferenta dintre cele doua). Am semnat si am scris cu pixul formula “am luat la cunostinta”.
Cand am ridicat produsul, m-au pus sa semnez din nou aceeasi hartie, actualizata insa…adica s-au luat dupa mine si au scris si ei formula “am luat la cunostinta”…concluzia mea din aceste mici detalii fiind ca merg dupa ureche si se cam stiu si ei cu mata-n sac…

Ce sa le mai zic de lucruri mai greu de inteles…ei considera ca VANZATORUL este obligat sa asigure garantia, adica firma care a detinut SIGMANET inainte de insolventa.
Nu sunt jurist dar consider ca atunci cand cumperi un brand il cumperi cu toate caracteristicile ce tin de relatia cu clientii: bune si rele, adica si renumele si garantiile. Din acest punct de vedere VANZATORUL este brandul, adica SIGMANET, nu proprietarul efemer al brandului.
Daca o sa am timp o sa fac si o plangere la OPC…mai mult de curiozitate sa vad ce au ei de zis.
Daca OPC nu intervine, inseamna ca reteta perfecta de a scapa de onorarea garantiilor e simpla si clara doar in Romania evident:
– vinzi brandul catre o firma noua cu exceptia garantiilor si altor datorii legate de stat si furnizori;
– lasi firma veche fara nimic de valoare, in insolventa si trimiti clientii si furnizorii sa se judece cu o firma care a fost golita de continut;
– aplici formula periodic si voila…ciuciu garantie.
Corect nu e…o fi legal insa ?

Despre Șef e-măgari.ro

Acest site funcționează din fonduri proprii și nu este afiliat niciunui comerciant din România sau străinătate. Tot ceea ce dorim este să scoatem la iveală hibele pe care comercianții din România sau din afară le au și pe care nu putem decât să sperăm că le vor rezolva. http://www.e-magari.ro dorește să facă public toate nemulțumirile aduse clienților și vă rugăm să ni le aduceți la cunoștință prin intermediul formularului de contact.

Te-ar putea interesa

Lovitura data de emag.ro in prag de Black Friday

Am primit recent de la un cititor o anume reclamatie. Ca tot omul, George, si-a …

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.