Cum fenteaza azerty.ro ANPC

Simplu si monosilabic: NU! Pai cum se poate asa ceva? Simplu: Suntem romani si suntem facuti sa inghitim de toate. Tin minte ca mi-am luat un mouse si eu de la ei. Au fost probleme si de black friday tot la ei. Un magazin care se respecta nu ar trebui sa faca asa ceva. Pozitionati cum nu se poate mai prost, cu un design (acum un an) interior SUPER si cu o atitudine ce sfideaza orice cumparator …

O problema pe care a avut-o un cumparator cu ei este relatata mai jos:

Ca sa nu o lungesc mult, iata ce aflu de la service-ul Azerty.ro (un fel de emag, mai mic si uneori mai ieftin) cand intreb daca pot returna un produs cumparat de pana in 10 zile. Discutia urmatoare nu e chiar citat, dar cam asta a fost idea si atitudinea.

– „Nu dom’le, nu e nici o lege! Nu se poate returna. Il bagam in service.”
– „Pai stiti, legea cu protectia consumatorului, 10 zile, …”
– „Nu dom’le asta e o intelegere care o are Emag cu clientii!”
– „Sa depun o mica plangere la OPC atunci?”
– „Sa va explic eu ce zice legea asta ca imi vin oameni in fiecare saptamana care nu stiu despre ce e vorba. E vorba de comertul la distanta. Daca erati din provincie, da. Dar in Bucuresti nu!”
– „Da? Cum asa? Pai cat tre sa fie distanta asta?”
– „Dom’le, daca se vede cumparatorul cu vanzatorul nu mai este valabila. Opc-ul a acceptat asta tacit.”
– „Pai si daca sunt din Bucuresti si cumpar online?”
– „Pai in Bucuresti produsele sunt livrate de soferii nostri!”
– „Deci asta e schema cu care Azerty fenteaza protectia consumatorilor?
– „Nu e nici o schema!”
– „Bine, atunci asta e ultima oara cand cumpar de la firma dvs.”

Imi dau seama ca nu mai am argumente si o las balta. Daca ei cred ca fenteaza protectia consumatorilor, eu zic ca se fenteaza singuri.

Si oricum, din cate stiu aceasta lege trebuie sa protejeze situatia cand cumperi un produs online si nu l-ai vazut decat in poza. Asa e si in afara, si nu iti trebuie nici un alt motiv ca sa returnezi un produs in aceste conditii.

Parerea mea proprie si personala este sa cam evitati acest magazin sau sa va informati mai bine cand doriti sa cumparati de la ei. Cam cred ca au 3 c*aie si toti ceilalti sunt prosti. Ce ar fi daca ei ar fi tratati la fel cand cumpara o shaorma?

azerty.ro si black friday

Despre Șef e-măgari.ro

Acest site funcționează din fonduri proprii și nu este afiliat niciunui comerciant din România sau străinătate. Tot ceea ce dorim este să scoatem la iveală hibele pe care comercianții din România sau din afară le au și pe care nu putem decât să sperăm că le vor rezolva. http://www.e-magari.ro dorește să facă public toate nemulțumirile aduse clienților și vă rugăm să ni le aduceți la cunoștință prin intermediul formularului de contact.

Te-ar putea interesa

emag.ro si socul mecanic

Un cititor ne-a impartasit in formularul special dedicat problema pe care a intampinat-o achizitionand 2 …

7 comentarii

  1. Citez din ‘termeni si conditii’ de la azerty:
    http://www.azerty.ro/termeni-utilizare
    arhivat aici:
    http://www.webcitation.org/6MUbEoB6A


    10. Dreptul de returnare a produselor
    Clientul are dreptul de a notifica in scris Kelion Online ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului, prin returnarea in acest termen a produsului cumparat in ambalajul original, cu toate accesoriile si fara sa prezinte nici o urma de deteriorare sau uzura, clientul suportand cheltuielile de expeditie conform legilor romanesti. Acest drept nu poate fi invocat in cazul produselor ridicate de la sediile noastre sau a celor livrate direct de personalul nostru catre client sau pentru care a fost facuta proba ori instalarea.

    Asadar, in ce conditii mai poate fi invocat acest drept?

    Daca produsul a fost livrat deteriorat sau uzat inseamna ca nu mai poate fi returnat?

  2. Eu am avut o experienta buna cu service-ul azerty, e drept intr-o chestiune minora. Au fost
    responsivi si de buna credinta si au rezolvat problema.

    Par a avea o mare problema cu protectia datelor personale. Insista, ilegal, sa obtina
    CNP-ul si refuza eliberarea facturii in lipsa acestuia, ceea ce este din cate stiu ilegal.

  3. Azerty? vand produse care nu sunt sigilate, vanzatorii sunt obraznici si se fac ca nu inteleg! iar daca ai avut ghinion cu vreun produs si ajungi la service nu se va rezolva nimic. Un lucru este cert: nu le pasa deloc de clientii lor!

  4. am cumaparat un laptop g500 de la flanco si mi-am luat o teapa de 1500 ron cpu i3 placa video era gresita pe fluturas produsul real avea alta placa,toate produsele au probleme la wireless placa video dedicata capacul de la dvd-rw are un joc foarte mare plasticul este foarte fragil laptpul este construit in bataie de joc,am fost sa il schimb si am fost refuzat pe motiv ca sunt foarte ocupati garantie nu a primit nimeni s-au taiat bonuri fara garantii,nu mai stiu ce sa fac am dat o gramada de bani pe un laptop fragil cu care imi e frica sa umblu ca sa nu il stric il tin in cutie este deplorabil un produs care nu poate fi folosit la parametrii normali produsul a fost in oferta flanco si emag care au si colaborat in aceasta campanie si-au batut joc de oameni produse foarte multe si slabe calitativ la preturi mari asta s-a vandut RESTURI REBOOTURI de care alti nu aveau nevoie in strinantate am pierdut 1500 daca luni nu imi recuperez banii de la flanco voi face plangere la politie si la protectia consumatorului ma simt umilit jignit si prostit trebuie sa precizez ca nu am fost lasat sa verific produsul la achizitionare ca …. erau prea ocupati……. plasticul e crapat peste tot un produs de foarte slaba calitate din punct de vedere al calitatii materialelor toate produsle vandute au fost de slaba calitate,s-a lasat mult la pret la rebooturi produsele bune au avut reducere insesizabila.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.