Garantie Laptop emag.ro – ServSkills blufeaza

Problema de mai jos a avut-o Valentin Bosioc cu unul dintre laptopurile cu care pe vremea aceea emag.ro se batea cu pumnii in piept. Cu toate ca este o problema mai veche, aproximativ 2 ani ne dam seama clar pe unde scartaie service emag.ro.

trollface

Pe scurt: am luat in urma cu ceva timp un ASUS de la eMAG. Toate bune si frumoase, mi-am facut treaba cu el… La sfarsitul anului 2010 mi se fut clickurile de la touchpad, merg cu el in service, ca il am in garantie. Baietii de acolo mi-l curata de praf, mi-l dau inapoi si imi spun ca din cauza ca nu am windows original nu merg clickurile de la touchpad… Evident ca nici cel mai mare atehnic in viata nu ii credeau…

Am rezolvat pana la urma, si-a revenit a mers… Pana cand in urma cu aproximativ 3 zile iar au inceput sa imi faca figuri clickurile. Pe rand: cand mergea clickul drept nu mergea cel stang sau invers… Evident ca m-am enervat maxim, stiind ca va trebui sa merg cu el in service, baietii sa il aspire si iar sa imi dea duma cu licenta…

Numai ca nu am putut sa aman prea mult intrarea in service pentru ca mi-a crapat HDDul deci a trebuit sa merg in service. Evident, backup nu aveam… Am rugat oamenii de acolo insistent, ca am nevoie de partitia “D” ca sunt dispus sa platesc pentru recuperarea datelor, deoarece spre idiotenia mea backup nu am avut si aveam cateva data importante.

Au trecut mai putin de 12 ore si primesc un e-mail prin care sunt instiintat de RHS (service-ul ca care are eMAG contract pe ASUS) ca mi s-a inlocuit HDD si sa merg sa imi ridic laptopul… In momentul ala am vazut negru in fata, stiind ca datele mele de pe HDD s-au dus pe _)_ …

Merg la oameni acolo, imi iau laptopul, intreb cum pot face sa intru in posesia HDDului vechi ca sa imi recuperez datele contracost, mi se da o adresa de e-mail la care sa fac cererea, zic multumesc si plec spre casa.

Citeste toata patania lui aici.

Despre Șef e-măgari.ro

Acest site funcționează din fonduri proprii și nu este afiliat niciunui comerciant din România sau străinătate. Tot ceea ce dorim este să scoatem la iveală hibele pe care comercianții din România sau din afară le au și pe care nu putem decât să sperăm că le vor rezolva. http://www.e-magari.ro dorește să facă public toate nemulțumirile aduse clienților și vă rugăm să ni le aduceți la cunoștință prin intermediul formularului de contact.

Te-ar putea interesa

emag.ro si socul mecanic

Un cititor ne-a impartasit in formularul special dedicat problema pe care a intampinat-o achizitionand 2 …

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.