MyVodafone – Probleme Vodafone Romania

Prin decembrie, pe 11, motivat de promotia la cartela VDF si de faptul ca abonamentul meu nu se apropia nici pe departe de acea promotie, zic: hai sa incerc si eu sa reziliez contractul (expirat deja din luna aprilie 2013) si sa mentin numarul, dar pe cartela.
Merg intr-o reprezentanta VDF, unde, dupa ce expun problema, un plictisit de pe acolo ma indruma sa sun la relatii cu clientii. OK. Zis si facut. La relatii cu clientii o tanara voce imi spune pe un ton linistit, dar taios in acelasi timp, ca nu se poate rezilia contractul decat dupa trecerea uni termen de 30 de zile, “pentru ca asa e stipulat in contract!” Trecand peste nemultumirea initiala, am acceptat si cele 30 de zile.

Duminica, intamplator, aflandu-ma prin preajma unei reprezentante VDF, am zis sa intru sa intreb si eu despre stadiul cererii mele, mai ales ca cele 30 de zile trecusera. Acolo, o fatuca imi explica pe un ton superior faptul ca “ati fost contactat, dar nu ati fost gasit, si v-a fost trimisa o scrisoare de reziliere”! confusedmileysurprised: Scrisoare de reziliere? Din partea VDF??? Pai de ce, daca eu am initiat rezilierea? La aceste intrebari, m-a pasat: sunati, va rog, la relatii cu clientii, sa va faca o oferta. Ce oferta? De ce oferta??? Cu ce prilej??? “Asa e procedura”, mi-a tot repetat.
Astazi sun la relatii cu clientii: un alt “cap de zana” de la celalalt capat al firului mi-a tot scos ochii ca am fost contactat si ca nu am fost gasit, ca trebuie sa mi se faca o oferta de colegii ei… Pai ce oferta? De ce oferta? Daca eu doresc rezilierea contractului, am notificat in termen, conform contractului, de ce trebuie sa mai astept???? Nu stia!!!! Mi-a repetat, fara sa iasa din tipar, “colegi”, “oferta”, “procedura”, over &over again!
Am rugat-o pe respectiva sa-mi faca legatura la acei “colegi”, acel departament, fara a carui oferta nu se poate rezilia contractul. Pai, nu se poate! De ce??? “Procedura” spune sa ma contacteze “colegii”, pentru a-mi face o “oferta”!!!!!
Am facut, pur si simplu, spume! Daca eu am initiat procedura de reziliere unilaterala a contractului, am respectat termenul de notificare prealabila, nu inteleg cine sunt acei “colegi” si ce “oferta” imi pot face???? Cumva o oferta in genul celor pe care le facea Vito Corleone??? (App, am intrebat-o chestia asta si pe cap de zana, dar am blocat-o… dar s-a deblocat repede: “procedura”, “colegii”, “oferta”…rolling on the floor Dezarmanta, trebuie sa recunosc!)
Am rugat-o, pe don’soara, in mai multe randuri, sa-mi faca legatura la acei “colegi”, sa vorbesc cu ei, sa ascult “oferta”conform “procedurii”. Nu se poate! De ce? “Procedura”!!!! Am rugat-o sa-mi dea un numar, sa sun eu. Nu se poate! De ce? Ati ghicit? “PROCEDURA”, bre!
In fine, trecand peste aceste peripetii, nu inteleg un singur lucru: de ce nu sunt contactat atunci cand sunt zona de acoperire de acei “colegi”? De ce nu mi se face acea “oferta” pe e-mail, pentru ca am cont in MyVodafone de ceva vreme?
Am impresia ca totul e doar o tentativa ieftina de “sechestrare in retea” , desi eu nu vrea sa parasesc reteaua, ci doar sa schimb un amarat de abonament cu o cartela!
Sunt foarte hotarat ca, in cazul in care nici maine pana in pranz nu sunt contact de nimeni (dupa aceea, in virtutea serviciului, o sa parasesc aria de acoperire – probabil iar o sa mi se reproseze ca “nu ati fost gasit”winking, sa inchid telefonul, sa scot cartela, sa o arunc la primul tomberon, si asa sa dispar evadez defintiv din retea! Renunt la un numar pe care il am din 1999 si pe abonament din 2005, pentru ca pur si simplu nu-mi place sa fiu bataia de joc a nimanui, indiferent de “proceduri” si “oferte”!!!!
Poate cineva ma lamureste si pe mine despre “proceduri”, “oferte” si, mai ales, “colegi”!
Cine-s, frate, “colegii” aia de nu pot fi contactati, ci numai contacteaza??? Care nu pot fi deranjati, numai deranjeaza??? Si de a caror “oferta” depinde un drept al meu, anume acela de a denunta unilateral un contract deja expirat?

Probleme Vodafone

Despre Șef e-măgari.ro

Acest site funcționează din fonduri proprii și nu este afiliat niciunui comerciant din România sau străinătate. Tot ceea ce dorim este să scoatem la iveală hibele pe care comercianții din România sau din afară le au și pe care nu putem decât să sperăm că le vor rezolva. http://www.e-magari.ro dorește să facă public toate nemulțumirile aduse clienților și vă rugăm să ni le aduceți la cunoștință prin intermediul formularului de contact.

Te-ar putea interesa

emag.ro si socul mecanic

Un cititor ne-a impartasit in formularul special dedicat problema pe care a intampinat-o achizitionand 2 …

3 comentarii

  1. cum va pot scrie? aveti vre-o adresa de email?

  2. Am lucrat in telecom in perioada 2008-2010 pentru Orange si cam aceasi procedura era si acolo,ideea era ca procedura sa fie cat mai stufoasa si intortocheata ca omul sa se piarda in ea si la final obosit sa accepte oferta Orange.Mentalitatea era: „un client odata intrat in retea nu mai pleaca de aici”.Totusi legea iti da dreptate daca stii cum sa ii sperii cu asta poti rezilia rapid cu ei,eu te sfatuiesc sa apelezi la ANCOM
    http://www.ancom.org.ro/contact_4513

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.