oktal.ro si marfa resigilata

Ideea este in felul urmator, exact cum a expus-o cititorul nostru mai jos:

Salutare,
Ideea e in felul urmator, am achizitionat un produs de la aceasta firma(de pe acest site) care pe site-urile unde poti compara preturile el ajungea si la jumatate de pret diferenta de alte magazine.

Am zis wooowww, chilipir! si da am sunat am intrebat daca mai este disponibil, culmea era ultimul produs si era disponibil! I-am intrebat, doamna nu este resigiliat da? Si am primit confirmarea ca este nou sigilat.
Am zis ok, il vreau! si asa a si fost l-am luat, am ajuns cu el acasa, am facut setari, poze.. etc etc si totu parea ok pana cand a aparut pixelu albastru… nu observasem ca in pozele mele iesea o linie vertiala albastra in toate pozele.. Am dat restet din fabrica am scos cardu, nimic… pur si simplu era defect din fabrica.

Eu nu vreau sa arunc cu vorbe neaparat .. insa ideea e in felul urmator :
Mi se pare putred toata faza , pe domo produsul era 900 lei la ei 450
Produsul era ultilmul
Era “sigilat”
Si defapt cutia nu a fost nici-o secunda sigilata de la primire.

Toate astea adunate , mie imi da ca acel produs nu a fost nou, probabil au mai intapinat cativa problema asta, au zis ca gasesc o gasca si scapa de el.

Ideea e ca frustrarea e mare sa iei un produs stricat (si sper ca ei sa nu fi stiut, totusi…winking . Eu nu imi vreau banii inapoi ca virgula concluzie, eu am de gand sa merg pana la capat , chit ca pierd timp si nu ma bucu de produs dar trebuie sa sufere cineva pana la urma, o sa il dau in garantie si consider ca singurii care au de pierdut sunt ei, nu eu . Ei au zis ca fac un sparla si il dau ieftin sa scape de el, eu consider ca imi iau un produs la 900 de lei la super pret si culmea il vreau FUNCTIONAL!

Toate bune!

Asadar aveti mare atentie ca nu toti sunt exact ceea ce par a fi.

oktal.ro si marfa resigilata

Despre Șef e-măgari.ro

Acest site funcționează din fonduri proprii și nu este afiliat niciunui comerciant din România sau străinătate. Tot ceea ce dorim este să scoatem la iveală hibele pe care comercianții din România sau din afară le au și pe care nu putem decât să sperăm că le vor rezolva. http://www.e-magari.ro dorește să facă public toate nemulțumirile aduse clienților și vă rugăm să ni le aduceți la cunoștință prin intermediul formularului de contact.

Te-ar putea interesa

emag.ro si socul mecanic

Un cititor ne-a impartasit in formularul special dedicat problema pe care a intampinat-o achizitionand 2 …

Un comentariu

  1. Am avut si eu o experienta asemanatoare cu ei.
    Ma uitam dupa un uscator de par Braun HD 770 DF5. Pe price.ro pretul era intre 250 si 300 la mai toate magazinele. In afara de oktal si magazinele kelion(mediadot, azerty si marketonline) unde era vreo 50 lei.
    Trimit mesaj la mediadot si la oktal ca e gresit pretul si sa il schimbe pana nu dau 20 comanda si dupaia fac scandal ca nu le dati produsele.
    De la mediadot primesc respuns ceva de genul: Multumim pentru sesizare, eroarea a fost corectata bla bla bla. si au corectat pretul.
    De la oktal primesc raspuns ca de fapt nu era gresit pretul, dar era un sigur produs resigilat la pretul ala care intre timp s-a vandut. Le raspund ca ma indoesc sa fi redus asa mult pretul chiar si fiind resigilat (de la ~270 la 50) mai ales ca a fost aceeasi gresala si la alte magazine, dar daca vand produse resigilate fara sa specifice asta e si mai grav. Am mai primit un raspuns ca ma asigura ca nu a fost gresit pretul si ca a fost un produs resigilat, dar nu vor sa mai intre in amanunte.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.