Țepe Primite Online

Aragaz și tigăi de pe vremea războiului

Am facut comanda special de un aragaz si niste tigai sa imi vina miercuri, joi fiind ziua prietenei, facand invitatii am pregatit un meniu bine pus la punct. Miercuri am avut aragazul (care cred ca a fost dat de-a dura pana acasa si tigaile; cred ca cei de la emag si-au dat cu ele in cap inainte sa le trimita!). Am avut optiunea sa imi ridice aragazul vechi, deci odata cu returul facut am ramas fara aragaz, total… Dupa toata aceasta nesimtire sun aproape in fiecare zi de o saptamana si 2 zile pentru aragazul platit (1340 lei) sa intreb cand il reprimesc si eu… ”azi sau maine” este raspunsul lor … Sa nu mai zic ca nu dau 2 bani pe tine… cand l-au ridicat mi-au zis ca daca nu il ambalez la loc eu raspund pentru toate stricaciunile la el! De parca ar fi stat aragazul ala mai …

Citeste mai mult »

Slow cooker Crock-Pot SCCPRC507B-050 de la emag.ro

Aceasta oala de gatit vine de la emag.ro fara cablul de alimentare corect. De cele mai multe ori se ofera la aceste oale cablu de alimentare C14/C13 – folosite doar la monitoare/PC/TV in general, dar acestea, chiar si cu ajustari nu sunt bune pentru Crock-Pot Slow Cooker deoarece nu rezista la temperaturi mari. Ceea ce doresc sa va spun este sa fiti foarte atenti la aceste produse cand le comandati de pe emag.ro pentru ca eu personal am intalnit mai multi clienti nemultumiti. Cablul de alimentare necesar pentru aceasta oala este C15 si se gaseste doar pe un site din Polonia cu livrare la 2 saptamani.

Citeste mai mult »

MyVodafone – Probleme Vodafone Romania

Prin decembrie, pe 11, motivat de promotia la cartela VDF si de faptul ca abonamentul meu nu se apropia nici pe departe de acea promotie, zic: hai sa incerc si eu sa reziliez contractul (expirat deja din luna aprilie 2013) si sa mentin numarul, dar pe cartela. Merg intr-o reprezentanta VDF, unde, dupa ce expun problema, un plictisit de pe acolo ma indruma sa sun la relatii cu clientii. OK. Zis si facut. La relatii cu clientii o tanara voce imi spune pe un ton linistit, dar taios in acelasi timp, ca nu se poate rezilia contractul decat dupa trecerea uni termen de 30 de zile, “pentru ca asa e stipulat in contract!” Trecand peste nemultumirea initiala, am acceptat si cele 30 de zile.

Citeste mai mult »

Telefon mobil cumparat de la oktal.ro

Mi-am cumparat in 5.11.2013 un telefon de la ei. Am platit 2300 lei pe el. Totul a fost in regula cu ei pana acum o luna, cand s-a stricat. Le-am trimis email, ei mi-au facut rezervare la curier, a venit curierul acasa si a ridicat telefonul. In contract scrie ca in maximum 15 zile lucratoare voi avea telefonul inapoi. Dupa doua saptamani, am sunat la ei, sa vad ce s-a intamplat cu telefonul meu. Ma tot amanau de pe o zi pe alta spunand ca sunt aglomerati ca Black Friday, etc. Dupa cateva zile in care am insistat, mi-au spus ca in maximum o zi va ajunge la ei si in 2-3 zile voi avea telefonul acasa. Dupa 4 zile, sun la ei sa vad de ce nu am telefonul. Mi-au raspuns ca nu stiu ce s-a intamplat cu telefonul meu pentru ca ei nu il mai gasesc si daca …

Citeste mai mult »